Makkelijk bestellen en heel snel geleverd

super

top

Product bleek kapot te zijn. Geen reactie van bedrijf

De rugzak die wij ontvingen bleek een voorvakje te hebben dat niet goed vast genaaid is. Ik heb dit gemeld maar ik krijg geen enkele reactie.

Snelle levering van een super leuke tas

Mooie kinderrugzak

Mooie kinderrugzak met lamaatjes erop. Het is een rugzakje dat aangepast wordt om een rugzakje om een sondevoeding en pomp in te zetten. En mits wat aanpassingen gaat het wel lukken.

Niks aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Snel bezorgd en super toffe tas

Snel bezorgd en super toffe tas

Mooie stevige tas!

Een mooie tas, stevig materiaal. Er kunnen makkelijk een broodtrommel en twee bekers in.

ik kreeg slechts de helft van de zending opgestuurd

Ik had een rugzakje én een gymtasje besteld en betaald. Dit zou binnen 1 dag geleverd kunnen worden. Eén dag werd bijna een week, maar los daarvan kreeg ik slechts de rugzak en in het pakket miste de gymtas. Direct contact opgenomen 1 keer een reactie dat ze het na zouden kijken en vervolgens radiostilte. Geen gymtasje, geen mailtje, helemaal niks. Ik wacht nog steeds op de gymtas, ik zal morgen maar weer eens contact (proberen) op te nemen.....

Mooie kwalitatieve rugzak

Prettige website en snel in huis

Snelle levering, mooie rugzak

Veel keus op de site, en snelle bezorging

Heel slecht

Slecht ik bestel iets via internet betaal netjes. Krijg niks geleverd. Bel ze op spreek wat in word niet terug gebeld. wel betalen niet leveren.

Overzichtelijke website

Ruim assortiment, duidelijke productomschrijving. Levering in een paar dagen.

leuke rugzak voor m'n zoontje

fijn telefonisch contact gehad. Vervolgens ''s avonds om 10 uur besteld en toen had ik het de volgende dag al in huis. Daar was m'n zoontje helemaal blij mee.

snelle service

Prima webshop, groot assortiment, snelle levering, fijne mailcommunicatie.

Pluspunten

Artikelé waren juist

Geleverd in 3-4dagen ipv 1 dag

voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle verwerking van de bestelling broodtrommels. Duidelijke website

1 Broodtrommel kapot geleverd gekregen. Had vooraf naar gekeken moeten worden. Bij retourzending heb ik zelf de verzendkosten moeten betalen. Dat is jammer.

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld