Love the product

Snel geleverd en makkelijk te instellen we zijn heel blij met onze nieuwe movie scherm

• Showroom (indien bezocht)

goed en snel geregeld en goed advies ze hebben er verstand van

• Showroom (indien bezocht)

Gemakkelijk kiezen en vlotte levering.

Kiezen ging vlot, bestellen en levering zoals afgesproken. Enkel de handleiding om het scherm in elkaar te zetten was te beknopt. We hebben even moeten puzzelen. Dat is jammer want een handleiding maken doe je maar 1 keer, doe het dan ook goed. Verder geen opmerkingen.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ben zeer goed te spreken over de mensen van projectieschermen.com Goede comunicatie, snelle levering, zeer vlotte levering. Ja zelf een kruiskopschroevendraaier wordt meegeleverd. (NIETS DAN LOF)

Great screen, great help

I bought the screen and the first delivery was missing a package, but after a call to the store they shipped me missing package the day after. Screen is great.

• Showroom (indien bezocht)

Na mijn eigen fout in de bestelling, is het heel goed en snel opgelost.

Goed advies

The Nextshop heeft mijn behoeften goed begrepen en me zeer goed advies gegeven. In minder dan 2 dagen heb ik mijn bestelling per post ontvangen. Vriendelijk bedankt

• Showroom (indien bezocht)

Duidelijke website, juiste producten. 24-uurs levering. TOP!

Cinema 4K

epson 9400 en cinema 4k scherm, het is nu thuis mooioer dan de bios.

• Showroom (indien bezocht)

Prima service maar personeel is warrig

Ben best blij met het product dat ik heb gekregen. Het is niet het orginele product wat ik had besteld maar een variant daarvan. Dit kwam omdat mijn pakketje kwijt was geraakt in de mail. Daarna was hij uitverkocht. Twee dagen later gesproken met de klantenservice(niet op zondag/zaterdag avond beschikbaar) Toen kreeg ik een alternatief aangeboden. Personeel was best gehaast om mij tevreden te stellen. In de haast twee keer een verkeerde afspraak ingeplant met de leverancier. Dit zorgde voor een extra dag vertraging. Klantenservice was erg behulpzaam.

• Showroom (indien bezocht)

Duidelijke uitleg, er wordt tijd gemaakt voor je als klant. Erg vriendelijk. Ook de service en advies toen er iets niet klopte met de bestelling was erg goed.

• Showroom (indien bezocht)

Goede levering en service, kwaliteit scherm

Snelle levering en goede service. 1 onderdeeltje terug moeten sturen, ging ook zonder problemen. Aangekocht scherm is van goede kwaliteit zonder enige vervorming of vouwen. (ProHD+) Aanrader!

• Showroom (indien bezocht)

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snel en prettig geholpen.

Top. Scherm snel geleverd

Prima service. Het scherm is enkele dagen na bestelling geleverd.

hulpvaardige klantenservice

Besteld op woensdag na de max tijd, na belletje is het alsnog op donderdag geleverd. Hartstikke bedankt

• Showroom (indien bezocht)

Super service en product.

• Showroom (indien bezocht)

Goed uitgevoerde herstelling, maar duurde voor een kleine herstelling véél te lang.

Herstelling is goed uitgevoerd, maar terugzending duurde véél te lang.

• Showroom (indien bezocht)

Het aangekocht voldoet volledig naar mijn wensen, omdat de site het produkt totaal omschrijft.

Aan de aanbieder van projectieschermen geef ik een negen.

Goede communicatie, snelle levering

Na het uitpakken en opzetten van het scherm is er door mijn fout een onderdeel van het slot afgebroken, telefonisch contact gehad foto verzonden, enkele dagen later gratis het nieuwe onderdeel gekregen! Top serivice!

• Showroom (indien bezocht)

Zeer correcte en vlugge levering.

Het order werd zoals besteld in zijn totaliteit compleet en juist binnen de beloofde termijn geleverd.

goed geholpen

in de showroom een scherm afgehaald. goed advies zonder gedoe, aardige mensen en goede koffie.

Zakelijke aankoop

Ik heb het BusinessLite scherm aangeschaft bij Projectieschermen.com. Onze leden zijn er erg tevreden mee, het werkt heel gemakkelijk en snel. Bezorging was heel snel.

zeer trage levering !!

er is gebeld vorige week ! levering ging plaats hebben op 6 jan tussen 9 en 17 u ! ik heb ganse dag gewacht !! geen levering ! ik geraak ook telefonisch niet binnen om meer uitleg ! ik wil graag en snel duidelijkheid of snelle terugstorting van het ganse bedrag ! grt

• Showroom (indien bezocht)

Beste Danny, spijtig dat er iets is misgegaan. Zo te zien stond uw levering door Dynalogic op de zaterdag gepland, maar is de bezorging die dag niet gelukt. Volgens Dynalogic was u zelf niet thuis. Ik begrijp van onze klantenservice dat ze u proberen te bereiken om snel een nieuwe afleveringpoging (evt in een bepaald tijdslot) met u af te spreken. Uw bestelling annuleren kan natuurlijk altijd.

Als aanvulling van ons elektrisch Cinema 4K Series projectiescherm. De kers op de taart. Projector aanzetten en het doek gaat automatisch omlaag naar de correcte positie en bij uitschakelen rolt het netjes op. Dat is alweer een afstandsbediening minder en geen nood aan een schakelaar.

• Showroom (indien bezocht)

Na wat leveringshaperingen toch een mooi scherm

Rond de feestdagen besteld, logisch dat de levering dan wat langer duurt. Maar na nabellen bleek dat het bestelde scherm de komende maanden helemaal niet leverbaar was. Hier had de communicatie wat beter kunnen zijn. Maar telefonisch goed geadviseerd en zonder bijbetaling een groter scherm aangeboden gekregen. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Ophangen van het scherm ging gemakkelijk, scherm hangt nu mooi aan het plafond.