Door goed advies een goede aankoop kunnen doen.

Via mail goede communicatie met een goed advies en nadien een juiste aankoop kunnen doen. Prijs/kwaliteitsverhouding prima.

• (Product)kennis personeel

Snelle service en prima beamer

Positief en lekker vlotte service. Product in overeenstemming met omschrijving en reviews.

• (Product)kennis personeel

Gezien ik geen kennis had op het gebied van beamers ben ik opzoek gegaan naar een winkel gespecialiseerd in beamers. Middels een zoektocht op internet kwam ik uit bij TheNextShop. Daar ben ik dezelfde middag heengereden. Bij ontvangst werd ik verwelkomt met koffie waarna ik werd uitgenodigd in de showroom. Deze bestond uit twee ruimtes, een met omgevingslicht de ander verduistert. De verduisterde ruimte was voorzien van bioscoopstoelen gepositioneerd op verschillende afstanden van het scherm. Op deze manier kon ik ervaren hoe getoonde beelden eruit zagen op dezelfde afstand die ik thuis van het scherm zit. Vervolgens werden er verschillende beamers getoond welke overeenkwamen met de wensen/eisen die ik had gesteld. Deze werden opeenvolgend aangesloten en getoond, zodat ik de verschillende beamers goed met elkaar kon vergelijken. Op voorhand had ik met beperkte kennis een beamer op het oog, uiteindelijk ging ik met voldoende kennis met een totaal andere beamer de winkel uit. Wat mij betreft dus een goede keus geweest om deze winkel te bezoeken. Al met al een vriendelijk ontvangst, heldere uitleg, ruim assortiment en een showroom die bijdraagt aan het maken van een goede keuze.

Heel tevreden

Wij zijn heel goed geholpen; uitgebreide voorlichting over de apparatuur die het beste past in onze situatie. Service was perfect: er werd moeite genomen om toch eerst maar even langs te komen op onze locatie. Geen onnodige wachttijden. Apparatuur is geinstalleerd door TheNextShop. Perfect geregeld allemaal.

prima service en levertijden

Bellen en leveren. Verder als bedrijf op rekening bestellen is laagdrempelig en handig!

Uitstekende hulp bij uitzoeken

Na een mailtje over welke beamer voor mij geschikt zou zijn, werd mij aanbevolen om naar de showroom te komen. Dit gedaan en eenmaal daar liet de verkoper mij de diverse beamers zien, qua lichtopbrengst overdags en in donker. Het model wat ik wilde was helaas niet op voorraad, maar gelukkig zag ik ineens dat het showroom model te koop werd aangeboden voor een mooie prijs. Deze werd snel geleverd in de originele doos. Ben zeer tevreden.

• (Product)kennis personeel

Prima bedrijf met uitstekende AV producten

Heb het bedrijf gebeld i.v.m. de aankoop van een Denon AV receiver. Men had het product 1x in voorraad en stalde direct voor het te reserveren zodat ik het kon komen ophalen. De afhandeling verliep prima en tijdens het bezoek van de showroom bleek dat het bedrijf ook specialist was in presentatie Video apparatuur. Zeker een aanrader om hier nog eens terug te komen.

• (Product)kennis personeel

Veel keus in de showroom

Wij hebben vorige week een beamer uitgezocht in de showroom van thenextshop. Het was een stuk rijden, maar dat was het zeker waard. Erik nam alle tijd om de verschillende modellen te tonen. de beamer hangt inmiddels (mijn man had nog wel even beetje hulp nodig bij de beamer beugel instellen, projectiescherm was erg makkelijk) en we zijn erg blij met het resultaat, een echte thuisbioscoop is onze woonkamer geworden!

Vriendelijk en geduldig

Ik heb in oktober een nieuwe epson LS12000B beamer besteld[, en die is een paar dagen gelden geleverd: het heeft bijna 9 maanden geduurd. Niet de schuld van de webshop hoor, ze waren echt nergens te krijgen. Epson had hem wel aangekondigd maar leverde gewoon niet. Uiteraard zat ik erg uit te kijken naar mijn beamer dus ik heb best wel vaak om nieuws gevraagd over de levering. Die werden altijd snel en netjes beantwoord, en met black friday heb ik zelfs wat geld terug gekregen omdat ze een kortingsactie hadden. Dus afgezien van de levertijd (waar ze niets aan konden doen) ben ik heel erg tevreden over de shop. Over de beamer zelf kan ik nog niet teveel zeggen. Hij komt op een nieuwe plek en mijn hdmi kabel was niet lang genoeg, dus ik heb een nieuwe moeten bestellen. Die komt vandaag :-D

Zeer verzorgde levering

Beste, Alles is zeer goed bestelling tijdig geleverd,als u een vraag heb over de bestelling binnen de 20 minuten heb u een antwoord op de vraag.

• (Product)kennis personeel

Goed assortiment, een specialist, goede service

Fijn om een specialist te kunnen raadplegen die ook een showroom en montage service biedt. Ik heb mijn bestelling afgehaald en werd hierbij netjes te woord gestaan en van advies voorzien.

Alles volgens afspraak

Product goed verpakt. Weer een site om spullen te kopen gevonden die je kunt vertrouwen dat ze het echt leveren en je je niet bedonderd.

Amazing Service

When I purchase the product at first I got really disappointed because they promised one-day delivery, however, when I called the service was amazing, quilly they found out the problem and a solution. And the next day the package arrived. I have nothing wrong to say to this company I'm very thankful.

• (Product)kennis personeel

Ik ben goed geholpen. De deskundigen hebben mij goed geïnformeerd en tevens een live demo gegeven van de mogelijkheden op de showroom. Ik kon de artikelen direct meenemen.

Niks mis mee.

Prima verpakt,goede kwaliteit.

• (Product)kennis personeel

prijs kwaliteit perfect naar wens

Duidelijke omschrijving veel keuze en zeer tevreden

Goede en snelle service.

Afgelopen maand een set gekocht (beamer + scherm + optisch hdmi kabel en ophang beugel) levering liep wat vertraging maar desalniettemin was de service uitstekend, alle vragen werden professioneel beantwoord en adviezen gegeven waar nodig. Al met al heel erg blij met mij aankoop.

Electro Floorup scherm

In de showroom geweest om te kijken of zo'n elektrisch vloerscherm goed werkt. Het is de volgende dag bezorgd. Het gaat om een "4K ALR highcontrast" versie, hij gaat ingebowud worden in de kast onder de tv. Het doek zorgt iig samen met onze Epson beamer voor een heel mooi beeld waarbij het zwart ook echt zwart is. Helemaal tevreden!

• (Product)kennis personeel

Duurde veel te lang en communicatie was niet goed.

De eerdere producten die ik via thenextshop heb besteld zijn snel en efficient afgehandeld en bezorgd. Echter ik heb meer dan 6 weken op het product moeten wachten, waarbij ik zelf herhaaldelijk zelf het initiatief moest nemen. Zelfs op de aangekondigde dag dat het geleverd zou worden kwam het niet. Maar ook hier moest ik zelf actie in ondernemen.

• (Product)kennis personeel

Beste, bedankt voor uw review! Uw projectiescherm is inderdaad met grote vertraging geleverd, onze excuses! Hoewel het inmiddels wat beter gaat, is er soms nog steeds sprake van grote vertragingen in de gehele logistieke keten. O.a. uw bestelling zat bij een vracht die tot 4 keer is vertraagd, waar dat normaal gesproken helemaal niet gebeurt. We proberen altijd een zo realistisch mogelijke leverdatum aan te geven, helaas is dat het laatste jaar erg lastig geweest.

Prachtig scherm …top

Het scherm dat ik kocht is super, zowel het gewone scherm als dat voor retroprojectie. Het frame is stevig en logisch in elkaar te monteren. Alles geleverd in een super sterke koffer met goed sluitingen. Enig minpunt was de ruim overschreden levertermijn, maar dat was als gevolg van de problemen in de leveringsketen, waar deze firma niets kon aan veranderen. Op mijn opvolgingsvragen kreeg ik prompt antwoord. Goede service.

Communicatie kan beter

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en ruim aanbod aan projectie schermen. Ook het persoonlijk advies in de toonzaal is uitstekend en nemen ruim de tijd om je te adviseren. Wat beter kan in de toonzaal is een methode om de ruimte waar je de apparatuur kan uitproberen te configureren naar de lichtcondities welke overeenkomen met de condities bij de klant. Wat verder beter kan is de communicatie naar de klant na de bestelling. Door leverproblemen op de wereldwijde markt is de levering diverse keren vooruit geschoven. Echter moest ik hiervoor iedere keer zelf contact opnemen om dit te weten te komen. Een actieve benadering van de klant met uitleg waarom de bestelde apparatuur later geleverd wordt en dan tevens een nieuwe leverdatum vaststellen zou voor mij de volledige 5 sterren waard zijn.

• (Product)kennis personeel

Correcte levering en degelijk materiaal. Hopelijk gaat het ook voor jaren mee.

prijs/kwaliteit

Alles correct geleverd en gekregen wat gevraagd werd. Goede prijs/kwaliteit.

exellent

zeer goed

• (Product)kennis personeel

Snel geleverd en goed verpakt

Makkelijk bestellen en duidelijk wanneer er geleverd wordt. Alles via track en trace live te volgen.