Top ervaringen, alles naar volle tevredenheid

Super bedrijf, niet goed, kan het terug, krijg je wat je wel nodig heb!

Snelle en goede levering

We zijn een namiddag op bezoek geweest en aangenaam ontvangen. Hebben ter plaatse enkele toestellen kunnen vergelijken en onze keuze gemaakt. Kort daarna offerte ontvangen en bestelling geplaatst. Betaling ook vlot verlopen met visa. Snelle levering. Al bij al een zeer positieve ervaring . Ook vanuit Belgie makkelijk telefonisch bereikbaar. Zeer vriendelijke en behulpzaam aan de telefoon.

Bestelling lamp Beamer Sony

Het product dat ik nodig had heb ik op een eenvoudige manier via hun website kunnen bestellen. De communicatie die daarop volgde was zeer informatief en stelde ons gerust. Een aantal weken is dit, toch zeer delicate product, thuis toegekomen. Ik ben zeer tevreden over de verkoop procedure. Mvg Dirk De Mesmaecker

• (Product)kennis personeel

Fijne (fysieke) winkel waar de klant echt centraal staat

Ik ken TheNextShop nu 6 jaar en heb daar nu mijn 2e projectiescherm gekocht omdat ik een andere soort wilde hebben. Ik vind het een fijne winkel die ook de tijd voor je nemen als er nog vragen zijn. Ook een groot pluspunt vind ik dat ze een fysieke winkel hebben als ik nog iets wilt weten of zien.

Uitstekend!

Goed advies, netjes geholpen.

Communicatie via Bol goed

Deel niet geleverd (scherm) en dat werd door de verzendende partij niet gemeld. Wel later een bericht dat het betreffende deel vandaag geleverd wordt en tussendoor een vraag van Bol of het al geleverd was (had totaal 3 zaken besteld). Wat ik mis is de mededeling dat het artikel later komt

• (Product)kennis personeel

Op afstand advies best lastig onderwerp, maar uitstekend gedaan door het team van The Nextshop

Ik ben uitgegaan van de deskundigheid van de specialisten. Zowel in keuze van de beamer (Epson/Optoma) als in de keuze van het projectiescherm. Het advies was prima. Heel tevreden hierover. Om een indruk te krijgen van de grootte en de kwaliteit van het scherm (electrisch/pro) toch nog even bezoekje aan de showroom gebracht, waar ik uitstekend werd geholpen. Uiteindelijk mijn definitieve keuzes gemaakt. Tot nu toe dik tevreden.

• (Product)kennis personeel

Snel besteld en vlotte levering

2e keer dat ik iets bestel sinds een paar jaar, en al 2x snel en vlot geleverd. Voor al mijn toekomstige beamerartikelen weet ik waar ik moet zijn.

• (Product)kennis personeel

Vriendelijk maar nog wel wat verbeterpunten

Ben onlangs voor advies over een beamer in de showroom geweest. Goed geholpen en bruikbaar advies gehad van een van de (vele) medewerkers. N.a.l. van het advies op vrijdag een beamer gehuurd om thuis te kijken/testen. Ze laten klanten wel erg lang wachten aan de balie trouwens. Helaas bleek er bij thuiskomst (na een rit van 5 kwartier) geen afstandsbediening in de doos aanwezig. Dit pas ontdekt na 18u. Dus de volgende dag (zaterdag) gebeld. Na 10 minuten in de wacht hebben ze uiteindelijk de showroomafstandsbediening klaar gelegd. Kon ik weer 2x 5 kwartier in de auto heen en terug.... Na wat excuses kunnen regelen dat ik de beamer de volgende maandag kon terugbrengen. Nadat ik de beamer had ingeleverd kan ik nog een paar weken wachten tot ik mijn 500 euro eindelijk teruggestort krijg. Vooral dit laatste vind ik echt ondermaats. Serieus verbeterpunt. Mijn conclusie over deze winkel: professionele en duidelijke website, aardige medewerkers, goed advies, maar lange wachttijden aan de balie, toch een tikje slordig van die afstandsbediening, heel lang wachten tot je je borg terugkrijgt. Ben een beetje huiverig geworden wat ik aan service kan verwachten als je hier iets koopt....

• (Product)kennis personeel

Personeel weet waar je het over hebben!

Gebeld voor een afstandsbediening (houder) voor mijn beamerscherm. Na overleg met medewerker van TheNextShop uitgekomen pp mooie afstandsbediening in het model van vierkante lichtschakelaar. Staat zoveel mooier en niet meer zoeken. Dank!.

Uitstekend advies

Er is eerst heel goed bevraagd wat onze exacte behoefte was waaraan het product moest voldoen. Daarna volgde 'n eenduidig advies met de perfecte oplossing. Schoolvoorbeeld van goed omgaan met klanten!

• (Product)kennis personeel

Zeer fijn contact en goede service

Ze zijn op locatie geweest voor advies en heel fijn contact gehad. Installatie is ook heel fijn verlopen.

snel en uitgebreid

Het is gemakkelijk kiezen in een uitgebreide maar overzichtelijke collectie. Snelle levering en goede ondersteuning van het logistieke proces

• (Product)kennis personeel

Zeer tevreden er wordt tijd voor de klant genomen

DIV projectoren gezien en zijn representeert je wordt niet opgejaagd wat zeer als klantvriendelijk wordt ervaren uiteindelijk een keuze kunnen maken.

• (Product)kennis personeel

Goede service, snelle reactie snelheid op vragen

Bij de verhuur van materiaal goed geholpen en geadviseerd, ook bij het halen een goede instructie gekregen.

• (Product)kennis personeel

Vriendelijke goede service met kennis van zaken

Super geholpen in de showroom in Ijselstein en zeer tevreden met mijn aankoop… deze zaak is wat bij betreft een dikke aanrader!

• (Product)kennis personeel

Vlotte levering en adequate after sales

Na aanschaf van materialen bleek de steun niet leverbaar. The Nextshop heeft echter dit netjes opgelost door alternatief te leveren.

Erg goed advies

Ik heb hier een beamer met scherm gekocht. De verkoper heeft echt alle tijd genomen om verschillende modellen aan te sluiten om te zien en horen en in alle rust de voor- en nadelen van elk model, in mijn situatie, uit te leggen. Er is zelfs een mini bioscoop voor een eerlijke ervaring. Er werden mij ook zeker geen dure opties e.d. opgedrongen. Al met al een goede zaak met prima service.

Goede en vriendelijke service

Afgelopen week ben ik bij TheNextShop.nl om de Epson beamer die ik op het oog had toch even in het echt te bekijken. Ondanks dat er van dit model geen exemplaar in de showroom aanwezig was, ben ik goed geholpen met de demonstratie van een vergelijkbare beamer. Uiteindelijk heb ik de gewenste beamer wel gelijk mee naar huis kunnen nemen om daar ook nog even uit te kunnen testen. Ideaal! Hier schrijft een tevreden klant!

Uitstekend geholpen

Ik ben telefonisch van zeer vakkundig advies voorzien, en degene die mij hielp heeft er persoonlijk voor gezorgd dat mijn bestelling op tijd verstuurd werd. Ontzettend goeie service.

Gewoon hele goede service

Perfecte uitleg bij aankoop, super telefonische support bij vragen, zou willen dat alle bedrijven zo zouden werken. Topi

Snelle en flexibele service

Zeer klantgericht en meedenkend en nog aardig ook!

Service en snelheid!

Plafondbeugel voor de beamer besteld maar kreeg twijfels over de maat. Snelle reactie op mijn vraag en service mocht deze niet passen…

Top bedrijf

TheNextShop gevonden via google, me ingelezen op hun website, en vrijblijvend naar IJsselstein gereden om daar nog meer informatie te verkrijgen, daar na een heerlijke bak koffie goed geholpen te zijn meteen mijn nieuwe Epson beamer en projectiescherm met toebehoren meegenomen , het meest staat op voorraad, zal hier zeker weer zaken doen, top medewerkers met kennis

• (Product)kennis personeel

Echte aanrader!!! Supersnelle service!!

Met wat twijfel hadden we besteld bij deze voor ons (toen) nog onbekende webshop, maar we hebben er geen spijt van. Het bestelde projectiescherm (3 mtr x 1m70) werd heel snel geleverd, heel makkelijk te installeren en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Gisterenavond werd het al bij een eerste workshop in onze 4ADOGZ-Academy gebruikt met positieve reacties van de cursisten. Aanrader!!! Top!!! Heel goede service!!! Groetjes Niko 4ADOGZ