Echte aanrader!!! Supersnelle service!!

Met wat twijfel hadden we besteld bij deze voor ons (toen) nog onbekende webshop, maar we hebben er geen spijt van. Het bestelde projectiescherm (3 mtr x 1m70) werd heel snel geleverd, heel makkelijk te installeren en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Gisterenavond werd het al bij een eerste workshop in onze 4ADOGZ-Academy gebruikt met positieve reacties van de cursisten. Aanrader!!! Top!!! Heel goede service!!! Groetjes Niko 4ADOGZ

topbeamer

Op amper 2 dagen thuisgeleverd, zeer zorgvuldig en veilig verpakt. Vooraf gebeld met contactpersoon in verband met de keuze van de beamer en correcte uitleg gekregen

Aanrader

Epson Beamer online aangekocht. Het product werd correct en snel geleverd op de voorgestelde dag. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. De beamer is nog meer en beter als dat hij werd voorgesteld op de webpagina. Ik ben enthousiast!

Prima en professioneel

Netjes geïnstalleerd en prima contact bij opstellen offerte.

• (Product)kennis personeel

Uitstekende test mogelijkheden in zoektocht projector

In mijn zoektocht voor een nieuwe projector uitgekomen bij the Nextshop, die redelijk dicht bij waar ik woon en werk zit. Twijfelde enorm tussen duur model (Epson ls12000) en zeer duur model (JVC NZ7). Meerdere keren demo gehad in de shop en daarnaast ook twee vergelijkbare modellen projectoren thuis mogen testen. Zelfs langsgebracht op mijn werk.

• (Product)kennis personeel

niet duur, deed zn werk prima

Beamerbeugel gekocht. 5 euro meer uitgegeven dan goedkoopste model maar is echt een stuk beter. Prima service in de winkel, ook net voor sluitingstijd.

beamertas

30-9-2023 onlangs een beamertas aangeschat via ThenextShop.nl Overzichtelijke website, artikel snlegevonden en gemakkelijk besteld. Levering was er binnen drie werkdagen . dus gewoon top service te noemen. Fam.Broersen Nieuwegein

• (Product)kennis personeel

Na een prettige uitgebreide demo een mooie aankoop gedaan!

Wij zijn 2x keurig geholpen, in totaal hebben we ruim 2 uur demotijd gehad ( we moesten even wachten op het opladen van de 3d bril ) met goede adviezen, waarna we een complete set van beamer, scherm en 3d brillen voor een vooraf bekende nette prijs hebben gekocht. Na installatie thuis werden telefonische vragen ook goed behandeld. Onze volgende set kopen we ook hier!

• (Product)kennis personeel

Vaste klant inmiddels, fijn dat ze een ruime voorraad aan beamers die ook getest kunnen worden. Ze nemen uitgebreid de tijd voor en geven deskundig advies je waar vind je dat nog in deze tijd?

• (Product)kennis personeel

Geweldige service goede antwoorden via chat en gemakkelijke bestelling van twee grote zonnepanelen en perfect op tijd geleverd en heel goed verpakt en dan nog geleverd gekregen met mini vrachtwagen met vriendelijke chauffeur in plaats van die courierdiensten die geen respect tonen voor de goederen topbedrijf....... Ik raad het aan

• (Product)kennis personeel

Vriendelijk en super veel goede info

Ik overwoog verschillende beamers en we zijn uitgekomen op de beamer die het best bij mijn behoefte past, welke zeker niet de duurste was

• (Product)kennis personeel

Fijne ruime tas voor mijn beamer gekocht die snel bezorgd is

de afmetingen werden vooraf genoemd, wat handig was aangezien ik de juistte groote voor mijn beamer moest kiezen. Ik hoopte nog dat t niet te krap zou zijn maar de afmetingen hoorde duidelijk bij de beamer want de tas was fijn ruim : )

• (Product)kennis personeel

Prachtig scherp beeld, natuurlijke kleuren, klein, makkelijke bediening, geruisloos en 123up&running

Na ongeveer een week na aankoop zijn wij ontzettend tevreden over onze Optoma UHZ50-DLP. Het apparaat is zeer klein van formaat, bijzonder aanpasbaar met zoomfunctie zodat beamer-afstand en beeldformaat eenvoudig op elkaar zijn af te stemmen. Belangrijk voor diegenen die een vaste projector afstand hebben. Met de laserfunctie wordt een zeer scherp beeld verkregen met natuurgetrouwe kleuren en is de opwarmtijd ook minimaal (<10s). Verder zijn de aansluitmogelijkheden ruim, 3 HDMI aansluitingen waarvan 1 arc (voor evt ext geluid!) en heb je 3D mogelijkheid. Bediening is intuïtief en in het donker met backlight op de remote-ctr ook super handig. Tenslotte is de beamer uitgevoerd met een USB WIFI dongle (draadloos) en heeft bovendien een netwerk-aansluiting wat connectie met het thuisnetwerk en internet (updates!) op twee manieren mogelijk maakt. Aansluiting van Chromecast, AppleTV (streaming) of gaming zijn tevens een extra opties. Kortom vele extra mogelijkheden voor simpele uitbreidingen. Wij hebben in de NEXTSHOP meerdere laser beamers uit deze klasse vergeleken. En als min-puntje was deze kwa geluidweergave minder goed. Echter thuis merkten we daar niets meer van. En wil je een echte akoestische Cinema-ervaring dan is altijd een soundbar met subwoofer ook nog een optie. Tenslotte vonden we de prijs heftig (2k€) maar zeer wel besteed en desalniettemin relatief laag in haar klasse! Een aanrader!

• (Product)kennis personeel

Snel, correct , duidelijk, goede prijzen !

Bij techpunt vind je alles van Xiaomi of dochter firma's ! Goede prijzen, vriendelijke communicatie! Duidelijke ! Retour zonder problemen.. Kortom , mijn go-to !!

Super snel levering

Dag 1 om 16:00uur besteld, volgende dag voor 12:00uur bezorgd. Product met goede kwaliteit.

• (Product)kennis personeel

Prima beamer, goede communicatie, fijne service!

Onze Epson beamer werkt boven verwachting. Communicatie over product/bestelling is prima. Service mbt teveel door ons bestelde verliep ook prima. Alleen kabel werd te kort geleverd - er werd wel geprobeerd dit op te lossen. Product en bedrijf zijn “next” level.

• (Product)kennis personeel

Geen loze beloftes maar doeners

Altijd professioneel geholpen zowel aan de telefoon als in de winkel. Heel kundige mensen die meedenken, de tijd voor je nemen, en oplossingen aanbieden. De Service is fantastisch,wat ze beloven word ook zo ten uitvoer gebracht, dus echte doeners, daar kunnen heel wat bedrijven nog wat van leren. Voor mij persoonlijk een dikke 10+

• (Product)kennis personeel

Prima, duidelijk en een goede prijs.

Duidelijke productomschrijving, goede prijs, super degelijk product met voldoende uitleg. Verzending ging soepel en snel.

• (Product)kennis personeel

Erg goed product tegen een zeer scherpe prijs

Zeer simpel: -goede service -Snel geleverd -scherpe prijs -top producten

• (Product)kennis personeel

Nadat ik de bestelling had gedaan, werd alles zoals gezegd snel bezorgd.

De touchscreens doen wat ik ervan verwacht.

• (Product)kennis personeel

Heel vriendelijk ontvangen in de showroom. Hier uitgebreid mogen kijken naar de projectoren die ik in gedachte had. Er werd meegedacht met mijn situatie en geen vraag was teveel. Inmiddels de projector en scherm thuishangen en super tevreden!

• (Product)kennis personeel

TheNextShop is uw vertrouwen waard

Bij de aankoop van een beamer met extra materiaal had ik gekeken dat deze in stock was,dus levering "Next Day". Daar ik de beamer absoluut nodig had eind van de week, belde ik. Echter NextShop zei dat alles geleverd was bij PostNL, maar PostNL wilde het niet inscannen omwille van de grote drukte. Toen afgesproken dat beamer mocht kosteloos teruggestuurd worden. Maar bij wonder werd deze vrijdag toch nog geleverd. Begrafenis is kunnen doorgaan met de projectie van prachtige beelden.

Super professioneel

Snel en correct.

Prachtige thuisbioscoop beamer aangeschaft

Na een bezoek in de showroom nog even nagedacht en gegaan voor de beamer die ik had uitgezocht in de showroom (wel 5 modellen bekeken voor ik er uit was...). Duurder model gekozen dan ik eerder voor ogen had, maar na het zien in de showroom was het verschil in beeldkwaliteit aanzienlijk. Op onze vliering hebben we nu iets wat echt een thuisbioscoop genoemd mag worden. Elektrische projectiescherm die precies voor het raam naar beneden komt maakt het af.

snel geleverd

De manual voor de beamerbeugel was er handig bij