vlotte service voorklein defect

Een steun van mijn businesslite scherm gebroken. Bij navraag of het voetje afzonderlijk kon besteld worden werd het voetje besteld, net op tijd geleverd voor mijn voordracht. een hele opluchting.

Top !

Zeer fijne, behulpzame medewerker aan de telefoon gehad, om er zeker van te zijn dat wat ik bestelde ook goed zou zijn ! Draagzak is top ! Én nog eens een snelle levering er bovenop ! Topervaring dus !

• (Product)kennis personeel

Gedegen en vooral eerlijk advies.

Na een telefonisch contact een scherm gekocht bij deze club. ook al is het niet in het omzetvoordeel kreeg ik toch een super eerlijk en goed advies. Supersnelle levering en goede prijzen.

Hele goeie ervaring

Bij mijn zoektocht naar een beamer kwam ik bij toeval bij Nextshop terecht. Ik ben daar erg goed geholpen. Er was tijd om mij het nodige uit te leggen voor mijn specifieke situatie (thuisbioscoop). De nodige beamers zijn gedemonstreerd en er was écht tijd en aandacht. Uitstekende service verder ook bij de bestelling en aflevering. In onze click-click maatschappij zie je dat helaas niet al te vaak meer. Gelukkig weer eens iemand die laat zien dat je ook op een andere manier prima succesvol kan zijn. Dank voor de service en succes, mannen.

Helemaal top

Ik was op zoek naar een beamer en ben uitstekend telefonisch geholpen. Heb drie keer gebeld voor wat onduidelijkheden en ben heel geduldig geholpen. Vervolgens de beamer besteld die het beste bij mij paste en die werkt fantastisch. Bezorging was ook helemaal prima.

• (Product)kennis personeel

Prima bedrijf: Deskundig personeel, Snelle levering, en goede service!

Zeer tevreden over dit bedrijf. Ook na de aankoop een prima service. Kortom een aanrader!

Snel

• (Product)kennis personeel

De eerste keer langs geweest bij de TheNextShop Beamer en Projectiescherm showroom om mij te oriënteren en kreeg ik gelijk al een goede indruk, zoveel apparatuur er staat opgesteld. Met de informatie die ik heb gekregen heb ik thuis alle mogelijkheden kunnen beoordelen om uiteindelijk de beslissing te nemen tot aanschaf over te gaan. Dus voor de tweede keer naar TheNextShop, werd daar hartelijk ontvangen en er werd uitgebreid de tijd voor genomen om mij de voor en tegens van verschillende Beamers en Projectieschermen te laten zien en toe te lichten, zowel met als zonder omgevingsverlichting (daglicht) Met deze informatie/demonstratie en het uiterst professionele advies heb ik de juiste keuze kunnen maken voor de aankoop van de Beamer en het Projectiescherm. Daarna is een datum ingepland om bij mij thuis alles te installeren. Nou ik zal vertellen, zeer vriendelijke medewerkers van TheNextShop, hebben netjes en secuur de gehele installatie gemonteerd en meegedacht over nettere installatie mogelijkheden, kortom in één woord fantastisch werk geleverd! Daarna de werking van alles met mij doorgenomen. Ik ben uitermate tevreden over TheNextShop Beamers en Projectieschermen vanaf de info tot en met de installatie, en de medewerkers….TOP! TheNextShop beveel ik absoluut aan!

Prima en snel gestuurd.

Het tafelscherm werd snel geleverd en ziet er uitstekend uit. Het is gemakkelijk op te zetten, zoals op de website vermeld werd vermeld. Het is handig in gebruik en geeft een prima reflectie, zodat je een duidelijk beeld van de projector op het scherm hebt.

• (Product)kennis personeel

Levering niet zoals bij product stond maar alles wel goed verlopen.

Bij de aankoop van de beamer stond een leveringstermijn van 2-3 werkdagen. Zijn er uiteindelijk bijna 6 geworden, we geleverd in het weekend en product is zoals beschreven en werkt perfect!

Top bedrijf

Snelle levering. Prijs gunstig. Goed en stevig verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Prima goed

Juiste product, helaas niet op de voorkeursdag.

• (Product)kennis personeel

Makkelijk te bestellen, goed advies, duidelijkheid omtrent levering!

Ook telefonisch goed advies omtrent al mijn vragen. kwaliteit, goed advies, snelle levering en makkelijk te betalen.

Meer dan TOP!!!!

Goede uitleg in de showroom. Veel keuze en kennis aanwezig. Heel klant vriendelijk. De klant is daar nog koning!

Goed advies in showroom

Helaas was begin november mijn beamer (optoma gt1080darbee) overleden door een niet werkende ventilator. Om toch wat te zien van wat ik kocht ben ik naar de showroom gereden in Ijsselstein. Ik had wel iets in mijn hoofd door alle reviews gelezen op internet, maar naar verschillende beamers gezien te hebben heb ik de Optoma CinemaX D2 laser TV aangeschaft. Uitstekend apparaat en snelle levering, waarbij ik van de voren aangegeven had of hij op vrijdag geleverd kon worden (en dit gebeurde ook ;-) ). Alleen zat er een oneffenheid in mijn projectiedoek. Luxe probleem, maar dat verdraaide toch een beetje het beeld. Weer terug naar de showroom, weer goede voorlichting over welk doek het beste was voor een short throw. De beste verkoper gaf hierbij aan denk er rustig over na, je kan hem altijd via internet bestellen (!). Uiteindelijk de Electro FloorUp 4K Series projectiescherm aangeschaft en nu is het beeld als een plaatje. Dikke voldoende voor de verkoper in de zaak die zeer ter zake kundig was. Was een smak geld, maar nu weer jaren vooruit. Kan zonder bril de ondertitels lezen!

Vriendelijk personeel

Werd goed geholpen en goed geadviseerd

• (Product)kennis personeel

Geweldige beamer voor mijn precentratie

Eenvoudig te installeren en eenvoudig

Vriendelijk en goed geholpen

We zijn gaan kijken in Ijsselstein ivm een beamer van Optoma, UHD3800X, die we ergens anders hadden aangeschaft. We waren niet echt tevreden over deze aankoop. Bij the Next shop heeft men ons een andere beamer van BenQ, de W2700 4K, gedemonstreerd en daar waren we zeer tevreden over. Op een doordeweekse dag geweest, lekker rustig. Aanrader.

goede service

de maten die met je meedenken en het altijd beter weten voor een goed advies

Levering op zaterdag

Week van tevoren voor levering op zaterdag gekozen. Beamer is daadwerkelijk op zaterdag netjes bezorgd in een kartonnen doos.

Efficient

Zeer goede service, snel, punctueel. Zeer goed product.

Goed en snel geleverd

Breed assortiment

Vakkundig en vriendelijk

Ondanks dat de gewenste beamer nog niet op voorraad was (even wachten dus), bleek iedereen waarmee ondertussen telefonisch contact was, vakkundig en vriendelijk. Men nam de tijd en ook tijdens het bezoek aan de showroom voor uittesten en afhalen was dit het geval. Fijn bezig!

Zeer tevreden over product, proces en levering

Zeer tevreden over product, proces en levering

• (Product)kennis personeel

TheNextShop is een prima webwinkel, met goede service.

Ben zeer tevreden over de service van de winkel en het personeel heeft veel verstand van zaken. En ook de aanbiedingen zijn zeer riant.