Echt heel erg fijn geholpen er werd echt tijd voor genomen ben super blij met de set die ik heb gekocht

• Showroom (indien bezocht)

inmiddels is ook de beamer geïnstalleerd en dank zij de uitstekende uitleg bij the Next shop hebben wij een geweldig beeld en geluid.

Kwalitatief goed product.

Na wat uitzoek werk naar de perfecte beamer bij deze winkel uitgekomen. Zeer goed geholpen en geïnformeerd naar de mogelijkheden. We kijken met veel plezier onze 4K films met meer dan perfecte beeldkwaliteit.

• Showroom (indien bezocht)

goed advies en snelle levering

De beamerwebwinkel heeft een uitstekende website met accurate informatie over alle beamers in het assortiment. Ook het telefonisch ingewonnen advies over de beamer van mijn keuze was uitstekend.

• Showroom (indien bezocht)

Goede uitleg, service, snel in afhandeling en zeer vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring is heel goed met deze winkel/webshop. Al aangegeven hier boven. Met hartelijke groet en succes met julliewinkel/webshop. Tjeerd Poort

• Showroom (indien bezocht)

Goede service en mooie beamer!

Online hadden wij al wat beamers gezien, maar als een leek op dit gebied is het moeilijk te kiezen wat het ‘beste’ is. Dus toch besloten even langs een winkel te gaan en toen kwamen wij hier uit! Erg goede service met veel kennis van de producten. Kregen een demonstratie en uitleg over de beamer. De beamer heeft erg goed en helder licht en kan al vanaf schemer worden aangezet in de buitenlucht! Kortom erg tevreden!

Levering tijdig, werkt perfect

Alles in orde

Eerlijk advies

Prima geholpen .kwam voor een eerlijk advies en dat heb ik ook gekregen. Daar hou ik van. Scherm gekocht wat een beetje lastig was met monteren vanwege de wel zeer gebrekkige gebruiksaanwijzing maar met wat tel contact prima gelukt. Als ik een nieuwe beamer ga kopen ga ik zeker bij ze langs.

vlekkeloze bestelling,aanrader!

Heb de optoma UHD42 besteld,vooraf enkele vragen gesteld,ofwel meteen beatwoord via chat of heel snel via mail,heel correcte info. Meteen bericht gekregen van koerier firma,gemakkelijke track en trace. Nu enkele dagen heel gelukkige eigenaar van een top beamer,blij besteld te hebben bij julie.

• Showroom (indien bezocht)

Goede service en waarbij al onze vragen werden beantwoordt.

Wij hebben de winkel bezocht, door de uitleg en demonstratie van het personeel die ons de diverse modellen konden showen hebben we de juiste Beamer na onze wens kopen.

Zeer goede communicatie met Bas

Ik had een Optoma beamer besteld die ik snel wilde hebben. De beamer was al opgenomen in het bezorgschema maar omdat ik hem eerder wilde hebben haalde men deze daar uit zonder problemen. Bas was zelfs zo aardig om de grote doos naar mijn auto te dragen wat eigenlijk niet hoefde. 10 punten van mijn kant!

• Showroom (indien bezocht)

Super goede service, snelle levering en top advies!

Telefonisch zijn we geadviseerd om een beamer aan te schaffen voor zakelijke doeleinden. O.b.v. dit advies de beamer gekocht voor 16:00 uur en deze netjes de volgende dag geleverd! Beamer werkt naar behoren en erg tevreden! Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

• Showroom (indien bezocht)

Perfecte service, niet aandringen en goed advies, wel erg jammer dat het adres moeilijk vindbaar is

goede prijs goede kwaliteit..elk te verkopen of aan te schaffen apparaat is te testen

• Showroom (indien bezocht)

In de showroom langs geweest voor een demonstratie en uitstekend geholpen en voorgelicht! Uiteindelijk als tevreden klant naar buiten gelopen.

• Showroom (indien bezocht)

Very good service and responsive after sales service

The delivery is blazing fast and they found really fast a solution for a projector received damaged. Very sympathetic client service on the phone

Great selection, Great Service support

Big selection online, I ordered my beamer but was not available. They contacted me to propose a good switch and got delivered the day after!

Great!

Fast dispatch, quality items.

• Showroom (indien bezocht)

Goed en plezierig geholpen !

Bij het aanschaffen goed advies gekregen, een hdmi kabel die niet geschikt bleek werd probleemloos omgewisseld.

• Showroom (indien bezocht)

Service en kennis van zaken

Ik wilde een 4K beamer, had er al 7 geselecteerd, daarna gebeld: zeer professionele inschatting wat ik wilde, vervolgens een gedegen advies voor een beamer uit mijn selectie, maar ook aanvullingen naast mijn selectie, zelfs goedkoper dan mijn budget. Ook mogelijke accessoires werden uitgelegd, waar ik het bestaan niet van wist. Een strakke prijs, gratis accessoire bij mijn bestelling en de volgende dag al geleverd, ook in coronatijd. Zeer tevreden over dit gespecialiseerde bedrijf.

Supergoede service!

Ik had voor mijn bestelling via de website een vraag gesteld via de chat-optie. Dit ging zeer vlot en de medewerker was zeer behulpzaam. Hij heeft zelfs nagekeken wat voor mijn toestel het beste was en raad gegeven over hoe ik hem het beste kon bevestigen (en waarom). Bij levering bleek dat er iets ontbrak in mijn pakket. Ik heb toen opnieuw via chat contact opgenomen en zij hebben dit onmiddellijk in orde gebracht. De dag erna had ik mijn complete pakket thuis. Dit was dus een supergoede service. Ze zijn zeer behulpzaam en die chat-functie is een echte meerwaarde!

• Showroom (indien bezocht)

Snelle levering en scherpe prijs

Beamer de volgende dag in huis en hij doet het perfect; de omschrijving op de website geeft goed weer wat je mag verwachtten.

Goede beamer gekregen

Initieel een beamer gekocht die na het plaatsen een wat klein beeld gaf. Uiteindelijk mocht ik die inruilen voor een met groter beeld. Daarmee helemaal tevreden.

uitstekend

in showroom te IJsselstein uitstekend, deskundig en uitgebreid geinformeerd

• Showroom (indien bezocht)

Geweldige showroom met specialistische mensen en beste beamers

Wat een geweldige showroom met specialistische mensen die advies en ondersteuning bieden over beamers.Ik ben zelf geweest en ben zeer tevreden over de showroom en de mensen die daar werken.Ik heb zelf een Epson EH-TW9400 gekocht en vooraf laten adviseren.Deze beamer is voor deze prijs kwaliteit verhouding echt super voor een 4k enhancement resolutie.Echt een aanrader.

• Showroom (indien bezocht)

Ik heb in de showroom in alle rust een keuze kunnen maken.

Eén van de weinige winkels waar je verschillende beamers kan uitproberen en desgewenst op je eigen laptop kan aansluiten om tot een goede keuze te komen. Ook de schermen kunnen worden bekeken alvorens ze aan te schaffen. Omdat ze alleen beamers verkopen heeft het personeel er ook verstand van.