Supersnel geleverd en werkt uitstekend

Beste Michael, Mooi dat je bestelling helemaal naar tevredenheid is geleverd. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Zeer deskundig en zeer vriendelijk personeel

Wij hebben een Auping bed gekocht en we zijn zeer tevreden over de aankoop. Personeel is zeer vriendelijk en heel deskindig. Onze aankoop was snel gedaan voor een scherpe projs.

Beste John, Erg fijn dat je tevreden bent met de aankoop van je nieuwe Auping bed. Leuk om te lezen dat je ook vriendelijk en deskundig bent geholpen door onze verkoopadviseurs. Dank je wel voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

de ene keer is de andere niet..

Met nog goede herinneringen aan onze eerdere aankoop bij Poortvliet, waar we een prima verkoper troffen, togen we wederom naar deze meubelboulevard. Afspraak gemaakt uiteraard. Wellicht had deze keer de medewerkster 'haar dag niet'. We merkten helaas geen enthousiasme, weinig gastvrijheid en matige deskundigheid. Uiteindelijk toch (zelf) een bankstel gevonden in de zaak. We houden het maar op een 'misser', voor het overige zijn we altijd prima te spreken over de service en de prijs/kwaliteit.

Beste Lucien, Dank je wel voor je review. Jammer dat je het zo hebt ervaren, ons excuus daarvoor! Maar gelukkig toch goed geslaagd. Veel plezier van je nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Slecht

Tafels is geleverd helaas was het een anderen van slechte kwaliteit. Het antwoord was je kan een gedeelte van je geld terugkrijgen. Je bent dan gewoon je geld kwijt Maar je krijg geen nieuwe tafel die je bestel heeft. Zo slecht bedrijf dit. Dus als er wat mis gaat bij hun ben je de klos

Beste Thea, Wat jammer dat de kwaliteit van de tafel tegenvalt. Wij willen dat uiteraard netjes voor je oplossen hoor. Als je ons een mail wilt sturen met je gegevens, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Afspraken goed op elkaar afgestemd

Enkele weken geleden een afspraak gemaakt dit liep even niet lekker, maar dit hebben ze goed opgepakt. We konden een dubbele afspraak maken en deze afspraken werden ook keurig achter elkaar afgewikkeld. Goede adviezen gekregen bij de afdeling Slapen en daar heel netjes geholpen. Daarna naar de kantoorafdeling en daar ook prima geholpen, waardoor we snel onze keuze konden maken.

Beste Jaap, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat de afspraken nu goed zijn opgepakt en dat je ook naar tevredenheid bent geholpen door onze adviseurs. Mooi dat we je zo van dienst konden zijn. Veel plezier van je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Nette ontvangst, duidelijke uitleg wat waar te vinden

Dank je wel Miranda voor je positieve beoordeling! Veel plezier van je nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

raar

Vind het raar dat ik al een review moet schrijven terwijl de stoelen die ik heb besteld pas over 10 weken komen.

Beste Martijn, Dank je voor je reactie. Een review schrijven is geheel vrijwillig hoor. En de uitnodiging voor een review was deze keer bedoeld voor je ervaring in de Woonboulevard. Nog wel even geduld hebben, maar ik wens je alvast veel woongenot toe van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

We zijn heel goed geholpen zeer vriendelijke mevrouw

Fijn dat je zo goed en vriendelijk bent geholpen bij de aankoop van je nieuwe meubels Loes. Alvast veel plezier er mee! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

super!

Heel erg goed geholpen in de winkel, 'n week later werd alles in perfecte staat afgeleverd en we genieten er iedere dag van.

Beste Kees, Dank je voor je leuke en positieve review. En zeker genieten van de mooie nieuwe meubels in je interieur! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

De beste kwaliteit

Ik ben qua product altijd tevreden bij woonboulevard poortvliet. Het is gewoon levenslang en niet te vergelijken met een Ikea of kwantum. Onze laatste aanschaf was een nieuw bed, verkoopster was wel een beetje aan het pushen over welk soort lattenbodem (spiraal, de duurste) en ze ging pas naar de matrassen met korting, toen ik er om vroeg. Verder wel heel goed geholpen hoor. Maar ik denk wel dat ze een extraatje krijgen als ze meer/duurder verkopen..

Beste Lieke, Dank je voor je review! Je maakt uiteraard geheel zelf je keuze bij de aankoop hoor. Goed dat je het hebt aangegeven. En fijn dat je heel goed geholpen bent. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed en deskundig geholpen

Na aanmelding afspraak gemaakt en keurig naar ons doel geleidt we waren er zo uit. Andere week opgehaald en thuis uitgepakt bleek beschadigd te zijn, na een telefoontje de zelfde dag nog omgeruild en het staat nu te pronken in de huiskamer heel blij mee.

Dank je wel voor deze positieve review! Fijn dat je zo goed en vlot bent geholpen. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Gevonden wat we zochten

Op zoek naar een dressoir. Voldoende keus en ook gevonden wat we zochten bij Pronto. Dressoir van €799. De verkoopster zei eerst; o alleen dit. En toen meerdere malen dat het een kleine order was. En dat we geluk hadden dat er iemand beschikbaar was om ons te helpen. Dus tevreden over de aankoop, maar minder over degene die ons hielp. Vind het toch een behoorlijk bedrag.

Beste Sandra, Leuk dat je hebt gevonden wat je zocht. De verkoopster had zo niet moeten reageren uiteraard. Ons excuus hiervoor. Wij zijn blij met je als klant! Fijn dat je tevreden bent over je aankoop en we wensen je jarenlang plezier van je nieuwe dressoir! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed artikel

Bestelde artikel prima,goede prijs en bezorging snel en keurig

Dank je voor je positieve review Charry. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Deskundig

Deskundig en snel advies, wensen aangegeven en daardoor gericht kunnen shoppen

Leuke review Judith, dank je wel! Fijn dat je zo goed en deskundig bent geholpen in onze Woonboulevard. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Paar weken geleden een bank, stoel en eetkamerstoelen gekocht. Super goed geholpen door Hans, hij nam echt de tijd voor ons en heeft ons verschillende adviezen gegeven waar we ook daadwerkelijk iets mee konden. Nu wachten tot september, dan komt alles pas binnen

Dank je wel Brigitte voor deze leuke en positieve review! Fijn dat we je zo naar tevredenheid van dienst konden zijn. Nog even geduld hebben dan, maar nu alvast veel plezier van je nieuwe meubels toegewenst! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Normaal altijd goed, maar nu even niet....

1 April klacht verzonden via info@woonboulevard....enz. Tot heden nog geen reactie van uw zijde vernomen... Deze onvrede geeft dus een lage beoordeling.. fam. de Vlaam 3261XD 0ud Beijerland 1952adv@gmail.com 0186662377 0628841181

Beste familie De Vlaam, Dank je voor uw review. Excuus dat er niet direct is gereageerd. Maar wij hebben het in behandeling hoor en gaan dit uiteraard netjes oplossen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Waardeloze service!

Zal proberen om een heeeeeeeel lang verhaal toch kort te omschrijven. Hadden al eerder na tevredenheid kasten gekocht bij BP dus gingen we voor ons nieuwe appartement weer op zoek bij BP en werden prima geholpen door een vriendelijke medewerkster en we kochten 2 nieuwe kasten. Op 24 september werden de kasten geplaatst eerste kast was prima in orde maar bij de tweede kast ( kosten van deze kast €4.262,00) was van een deur de glasplaat stuk dit was de eerste deur. Oké kan gebeuren en er werd een nieuwe deur besteld. Nieuwe deur was binnen afspraak gemaakt voor levering wat denk je glasplaat stuk dit was de tweede deur. Oké weer nieuwe deur besteld. Nieuwe deur was binnen afspraak gemaakt wat denk je glasplaat stuk nee hoor maar wel de verkeerde deur te smal dit was de derde deur! Oké weer nieuwe deur besteld. Nieuwe deur was binnen we hoefde deze keer geen afspraak te maken voor het plaatsen want ze belde al van te voren je raad het al weer te smalle deur dit was de vierde deur! Oké weer nieuwe deur besteld. We hadden een e-mail gekregen dat de nieuwe deur binnen zou komen maar omdat we maar weer eens niets hoorde belde we zelf maar en wat bleek deur was al twee weken binnen!!! Afspraak gemaakt voor levering was vandaag 01-04-2021 en je zult het niet geloven maar weer een verkeerde deur dit is de vijfde deur!!! De medewerkers stonden zelf versteld toen ze de deur uit de verpakking haalde en zagen dat het alweeeeeeeeeer de verkeerde deur was. Het mooiste is dat ze na mijn diverse telefoontjes telkens vertelde dat de deur voordat ze na de klant gaan altijd gecontroleerd worden!! Hoeveel verkeerde deuren kunnen we nog gaan verwachten Bouman Potter. Het enigste wat we willen is een goede deur en wat ook op z,n plaats zou zijn is een passende compensatie want dit duurt alles bij elkaar al bijna 7 maanden!!!

Beste Piet, Heel erg vervelend dat je serviceaanvraag nog niet correct is afgehandeld. Onze welgemeende excuus daarvoor. Dank je wel dat je deze review hebt geschreven, we hebben dit direct weer opgepakt en we gaan je uiteraard helpen aan een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Bouman & Potter in Poortvliet

Verrassend mooie foto op glas gekocht voor aan de muur. 150x 100 cm met prachtige afbeelding erop. Prettig geholpen en direct mee kunnen meenemen. Staat werkelijk zo mooi en wij zijn blij met deze "aanwinst" Bedankt Hans voor de leuke verkoop en goede advies. Theo en Els - Numansdorp

Beste Theo en Els, Wat leuk dat jullie zo tevreden zijn met de foto op glas. En daarbij ook nog prettig geholpen door Hans. Dank je wel voor deze mooie review! Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Superfijne zaak

Van huis uit 1954, werden onze meubels al bij jullie gekocht. Bouwman Potter heette het toen. Toen was ik nog maar 10 jaar, maar het is altijd onze familiezaak gebleven. Winkel ging over van vader op zoon, maar in de familie ging het kopen van meubels, bij ons ook van vader op zoon/ dochter. De laatste jaren tot corona, maakten we er een dagje uit van. Zelfs met het hele gezin 20 personen genoten van een heerlijke verzorgde High Thea. Nu ging het op afspraak, maar het was weer uitstekend geregeld en werden als vanouds weer vriendelijk en vakkundig geholpen. Mijn dochter en ik hadden eerst om 13.00 uur een afspraak voor vitrage en overgordijnen, uitgezocht. om 14.00 klaar. Half uur over voor de afspraak van half 3 voor stoelen en bankje. Kregen een gele kaart en konden zo samen in dat half uur een nieuwe relaxstoel uitzoeken. De andere verkoopster kwam ons daar om half 3 halen om naar de andere afdeling te gaan. Van winkelen wordt je moe en van het mondkapje een droge mond, op het bankje wat we hadden uitgezocht, uitgerust met een heerlijk kopje thee. Na alles genoteerd te hebben, gingen mijn dochter en ik met een voldaan gevoel om 17.30 uur naar huis. Was toch een heerlijke ontspannen middag geworden.

Beste Adrie, Wat leuk dat je al zoveel jaren klant bent in onze Woonboulevard. En ook geniet van een heerlijke high tea in onze brasserie. En fijn dat je ook in deze coronatijd toch fijn kon winkelen en je keuze hebt kunnen maken. Dat doet ons ook goed! Heel veel plezier van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

mooie zaak

Vriendelijk en behulpzaam personeel, maar ik heb nog niets ontvangen en daardoor kan ik het product niet beoordelen op kwaliteit, toelevering en bezorging

Dank je wel voor je review. Fijn dat het bezoek en de hulp in onze Woonboulevard positief is ontvangen. Zodra de meubelen geleverd zijn kun je de review aanpassen of een nieuwe review schrijven. Alvast veel woonplezier van de nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Toppie

Goede en prettige verkoopster

Dank je wel Anja voor deze mooie review! Veel plezier van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Het is hier heel fijn en ontspannen winkelen.

Veel keuzes onder een dak. Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Redelijke prijzen, goede service.

Leuk dat je je positieve ervaringen in onze Woonboulevard wil delen. Veel plezier van je nieuwe meubelen en geniet van je interieur! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Fijne winkel met een goede verkoper op de slaapafdeling.

Na een telefonische afspraak gemaakt te hebben kwamen we aan bij de receptie en alle verkopers stonden daar klaar om de klanten te ontvangen. Zo ook onze persoonlijke verkoper. Na diverse bedden en informatie van de verkoper wisten we al snel welk bed we moesten hebben. Met het noteren van de gegevens kregen we koffie met een lekker stukje gebak. Verder nog wat details besproken en na een kleine anderhalf uur waren we al klaar, mede door het feit dat we op de duidelijke website van te voren al konden kijken wat de mogelijkheden waren van diverse springboxen.

Erg leuk Ad dat je deze ervaring wil delen. Fijn dat je bezoek en de hulp zo goed zijn bevallen en je een keuze hebt kunnen maken voor een nieuwe boxspring bij Slaapwereld in onze Woonboulevard. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed en zeer deskundig advies over de aanschaf van een matras en een bank. Klantvriendelijke medewerkers. Zeer tevreden

Beste Rian, Doet ons goed om te lezen dat je zeer tevreden bent. Wij brengen graag woongeluk en dan is het leuk dat we daarin zijn geslaagd. Veel plezier van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Het kan niet beter

Erg behulpzaam,vriendelijk,heerlijk kopje koffie aangeboden

Goedemiddag Riet, Wat mooi dat je met deze ervaringen je nieuwe meubelen uit hebt kunnen zoeken. Leuk dat het winkelen in onze Woonboulevard een feestje is. Veel plezier met je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!