goed,snelle service

met mijn probleem bij de klantendienst is is snel en goed afgehandeld en verholpen.

Ik ben prima geholpen met een keuze te maken.

Zie boven.

Zeer prettige ervaring, goed geholpen!

We zijn voor herkeuze van een nieuwe bank naar Woonboulevardpoortvliet geweest, en onze ervaring was zeer, zeer positief. We werden geholpen door De heer Jacco van de Sande. Wat een geweldige verkoper, hij heeft een zeer goed luisterend oor, heel veel geduld, in ons geval engelengeduld, vraagt de klant naar wat zijn ideeën over een bank moeten zijn, een prima vakkennis en goed advies, en probeert je ideeën zo goed mogelijk te realiseren. Ook het financiële plaatje wordt in meegedacht. Geen moeite teveel voor deze verkoper! SJAPPO voor Jacco van de Sande Op kosten van Woonboulevard Poortvliet wezen lunchen, en toe We klaar waren nog een bon voor een lekkere kop koffie. Nu nog afwachten tot onze nieuwe bank komt, wij kijken er naar uit! Een zeer prettige ervaring bij Woonboulevardpoortvliet

een goede verkoopster

We zijn heel vriendelijk geholpen en ze had veel kennis van zaken.

Echt een goed bedrijf, heel klantvriendelijk. Lamp die ik had besteld was vertraagd, maar ze hebben er toch voor gezorgd dat deze op tijd bezorgd is. Ook telefonisch erg behulpzaam. Super fijn!!!

Goed geholpen

Hebben verschillende soorten meubels gekocht dus ook iedere keer andere verkopers maar door iedereen goed geholpen.

Perfecte afhandeling!

Alles naar wens verlopen, het duurde even ivm met vakantie, maar wij zijn tevreden.

Uitstekend geholpen

Het afgelopen kwartaal hebben wij 3 maal de winkel bezocht, alle 3 de keren werden wij goed geholpen en zijn wij met een goed gevoel naar huis gegaan met de aankoopbonnen. Ook toen bij levering bleek dat de tafel beschadigd was werd hier gelijk op in gesprongen en hadden we binnen no time een nieuwe.

Geweldige woonwinkels

Vriendelijk geholpen, niet opdringerig, veel keuze, goede service.

geweldig

werden heel fijn geholpen en gaf hele goede adviezen zeer tevreden

Werden goed geholpen

Heel veel uitzoeken van alles, dus Slagen doe je er wel...

Plezierig

Fijne verkoopsters , geen druk, rustig en alle tijd. Afspraken 100% nagekomen.

Veel keus en een zeer geduldige, deskundige verkoopadviseur

Prettige, uitvoerige en duidelijke voorlichting over de keuze van onze nieuwe boxspring

Even wat trobels , maar het einde was wederom prima

Heb pas 4 weken geleden een verhaaltje gemaakt En in principe tevreden. Maar let op de kleine dingen. Goed kijken voor het maken van afspraak, hoef je het niet te wijzigen. Is vervelend voor klant. En, dat telefoontje even van te voren. Met de bedden niet gehad. Gisteren met de stoelen niet gehad. De kringloop stond ook ineens aan de deur. Waren amper uit bed . Voordeel van gepensioneerd. We hebben Track en Trace, maar het is zo makkelijk even van tevoren dat belletje. Honden even apart zetten bijvoorbeeld. Struikelen de mannen daar niet over. Maar voor de rest hebben we niks te klagen. Maar dit waren een paar puntjes. Mvgr Willem en Lies de Keuning.

in een woord een geweldige service

we zijn super goed geholpen, de mevr die ons hielp dacht met ons mee, en liep ook mee naar de andere afdelingen omdat we daar ook meubels hadden gezien, en gekocht. zeer behulpzaam, en vriendelijk, en veel geduld.

Veel keuze, alles onder één dak......

Gemakkelijk vinden en een ruime parkeerplaats. Alles onder één dak dus een ruim aanbod en ook gemakkelijk te shoppen van de ene afdeling naar de andere. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima ervaring

Als je het hier niet vindt, dan vind je het nergens!

keurig geholpen

ruime keuze fijn personeel

Goed geholpen en nette uitleg

Tijdens ons bezoek aan Woonboulevard Poortvliet zijn we super netjes geholpen door de verkoper, nette uitleg en alles kan of is mogelijk. Kortom een geweldige service

Ruime keuze, deskundig advies, men neemt de tijd voor je

Op zoek naar een nieuw bed,..voor en nadelen samen afgewogen, maatvoering, geslaagd en op tijd geleverd

Vriendelijk, professioneel advies, correcte prijs, super service

Top. Ons derde huis met meubels uit Poortvliet

Ben naar de woonboulevard gegaan. Eerst dacht ik oei zo groot door de bomen bos niet Rond gekeken en ben 4x geweest heb op 3 verschillende gekocht Ben erg leuk geholpen niets was te veel

Heel goed gehulpen

Zeer tevreden en deskundig advies

Prettige winkel. Ik kom er daarom al vele jaren. Voor een ieder wat wils.

Fijne ervaring

De woonboulevard is een belevenis op zich. Daarnaast zijn wij door een hele vriendelijke verkoper geholpen. Niet opdringerig. Erg fijne ervaring!

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!