Perfect!

PVC vloer perfect gelegd. In eerste instantie leek het om de verkeerde vloer te gaan. Er werd perfect mee gedacht en alles werd uitstekend geregeld. Ook de meubels werden netjes gebracht en geïnstalleerd. Zeker ook in deze lastige tijden. Een dikke pluim voor het personeel!

geweldig

de behulpzaamheid, persoonlijke aandacht ik kreeg de indruk dat ondanks in zo'n gigantisch complex, in een winkeltje zat bij mij om de hoek. kennis van zaken, luisterend oor dit tot gevolg dat we heerlijk slapen.

is goed

communicatie en aflevering inorde

Keurig bediend zowel verkoop als levering

Netjes te woord gestaan en goed advies met de aankoop. Keurig vlg. afspraak afgeleverd door keurige mensen. Bedankt

Het contact, de service en de kwaliteit is geweldig bij Poortvliet

Het contact, de service en de kwaliteit, is geweldig bij Poortvliet. Vriendelijke personeel. Altijd bereid om mee te denken. Geweldig.

Zeer slechte service na het kopen.

Wij hebben een drie zits bank gekocht in september 2019. We wilden en dit zijn we ook overeen gekomen exact dezelfde bank als bij hun opgesteld stond. Deze is geleverd begin december. Deze voldoet totaal niet aan het showmodel dat in hun winkel staat. De elektrische bediening werkte aan een kant niet en is al een kwartier na levering gemeld . Kort daarop werkte ook de tweede niet meer en ging de bank aan een kant verzakken . Ook zijn de zit kussens dunner als hun voorbeeld in hun winkel. Volgens een woordvoerder van Poortvliet zou dit kunnen omdat bij hun een showmodel stond. Er is een monteur van Poortvliet gekomen deze heeft foto's genomen en aan ons gemeld dat dit werk was voor de leverancier en niet voor hem. Een maand daarop kwam er iemand van een bedrijf de bank maken. Dit is niet gelukt alle twee de boxen voor de bediening waren stuk en deze had hij niet bij zich . Het scheef staan van de bank ging hij oplossen door wat stukken schuimplastic tussen de veren en het zit kussen te lijmen. Dit heeft totaal geen zin gehad hij staat en zit nog net zo scheef. En ook begint hij nu te kraken op de plaats waar hij scheef staat. Aan de telefoon heb ik naar de foto;s van de monteur gevraagd en deze hadden ze niet. Ook heb ik zelf foto's gemaakt en naar hun gestuurd ook hier geen reactie op. Telkens is ons belooft ,het komt goed we gaan het oplossen op korte termijn..Nog niet een keer zijn ze hun afspraken na gekomen laatste zou ons eind vorige week laten weten hoe hij dit dacht op te lossen heb hen weer een mail gestuurd maar geen reactie. We zitten nu met een bank die hier dik drie maanden staat ,scheef staat en de bedieningen, leiden en eigen leven als de stroom er op staat. Ga je verzitten in de bank begint hij in of uit te schuiven zonder dat hij door iemand aan gestuurd is. Er heeft al iemand tussen de bank en de tafel gezeten omdat deze uit zich zelf uit begon te schuiven. Service is zwaar beneden pijl. Prachtige zaak met vriendelijke verkopers .

Als vanouds

We kwamen voor een stoelen voor de eetkamer en we gingen met een bankstel weg. Zoveel keus Aflevering was 3 maanden? maar is ingecalculeerd. Aflevering was netjes bank werd netjes geïnstalleerd.

Alles prima geregeld en een mooie collectie

Prima zaak met uitgebreide keuze

Heel gezellig winkele.

Wij vinden het een heel fijne zaak om zo af en toe naar toe te gaan en wij slagen altijd als wij iets nodig hebben , de mensen zijn uitermate vriendelijk en erg behulpzaam .

Slechte ervaring

De aankoop gaat prima aardig verkopers behulpzaam. Maar als er kort na levering wat mis blijkt te zijn met je spullen ..... Dan zijn ze niet zo behulpzaam en vriendelijk. Ik koop er nooit niks meer.

Alles was perfect

Goed advies bij de koop. Alle tijd genomen bij het kopen. Volgens afspraak geleverd. Keurig afgeleverd.

Geweldig het ziet er perfect uit

Prima aflevering op tijd en zonder beschadigingen. Helemaal tevreden

Zeer goed geholpen

De door ons een paar jaar geleden gekochte stoelen werden allemaal onstabiel, omdat er schroeven los gingen. Na een telefoontje met de service afdeling werd de reparatie hiervan in gang gezet. De stoelen werden beoordeeld door een reparateur en konden niet ter plekke gerepareerd worden. Ze zijn opgehaald, gemaakt en weer teruggebracht. Intussen konden we gebruik maken van leenstoelen. We zijn zeer tevreden en weer blij met onze stoelen.

Ontzettend goed,kundig en klantvriendelijk

Veel gekocht en keurig geholpen. Ook goed meege dacht

vriendelijke mensen en duidelijke uitleg

we komen er graag top kwaliteit wel lange levertijden

MOOIE WINKEL

MOOIE WINKEL PRETTIG OM TE WINKELEN ZEER VEEL KEUS VOOR ELKE BEURS IS ER WEL IETS. DE SERVICE IS OOK GOED KLACHTEN WORDEN PRIMA SNEL EN VAKKUNDIG OPGELOST. WINKELPERSONEEL IS VRIENDELIJK EN VAKBEKWAAM MET VRIENDELIJKE GROET WF. VAN ZUNDERT

Mijn bestelling is prima verlopen maar het gekochte product niet.

Mijn ervaring bij Woonboulevard Poortvliet zijn altijd goed, zij nemen altijd ruim de tijd om je te helpen, ook deze keer. Maar eetkamer stoelen die wij nu gekocht hebben geven niet het comfort wat wij er van verwacht hadden. Dit probleem hebben wij gemeld en hebben daar geen bevredigend antwoord op gehad, dit antwoord was een doorgestuurd antwoord van de fabrikant met foto’s die het probleem duidelijk niet aangaven. In een vraag of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld heb ik dit ook aangegeven en dat ik niet tevreden ben, hier heb geen reactie meer op gehad.

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop we geholpen zijn. Niets was te veel

Mooi op tijdgeleverd, zelfs eerder dan gepland. Keurige bezorgers, banken heel netjes verpakt

Zeer goed en professioneel en vriendelijk ontvangen en geholpen en geslaagd.

Zoals altijd goed geslaagd en zeer tevreden met de meubels.

Mooie meubelwinkel

Vandaag in deze woonwinkel geweest. Heel groot en gezellig sfeertje. Erg behulpzame mensen. We zijn fijn geholpen en niets was te veel. Nog ouderwetse service. Het was top!

Heel goed geholpen bij aankopen en uitstekend bij thuisbezorgen

Gewoon zoals altijd goed

Zoals altijd weer een goede ervaring

super

zeer fine ervaring ,zowel in de winkel als de bezorgers thuis , echt super

Oke

Keurig geholpen en gelijk opgehaald

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!