goede service

goede service en vriendelijk personeel

Probleemoplossing

In oktober/november is onze nieuwe bank van Xooon geleverd. Helaas kwamen er al snel krassen op onze vloer, van de poten van deze bank. Dit was vooraf helaas niet gemeld als mogelijk probleem,omdat we zijn geholpen door iemand die normaal niet werkt op de afdeling (zo werd gezegd). Daarnaast is onze bank aan de linkerkant ingestort. De poten hebben het begeven. Bij controle bleek dat de schroef van de poot ook niet diep genoeg in de poot zat en dus te weinig ondersteuning gaf. Na heel wat keren heen en weer bellen zijn er ondertussen nieuwe, betere poten onder onze bank gezet. Deze poten geven tot nu toe ook geen problemen op onze vloer, dus daar zijn we blij mee. Jammer dat het zo moest lopen, want dit heeft veel energie gekost in telefonisch contact. Ook hebben we hier nog een deel zelf voor moeten betalen.

Beste Elsemarije, Dank je wel voor je review. We begrijpen dat dit geen leuke ervaring is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig is inmiddels alles netjes opgelost en we hopen dat je kunt genieten van je nieuwe bank. En als er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op, dan helpen we je weer graag. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Absoluut geen goede ervaring. Heel slecht.

Wij zijn bij jullie op de Crea Home Fashion geweest. Eerst hebben we Laura de Vries gehad maar zij droeg niet zoveel aan. De tweede keer zijn wij geholpen door Antje en zij heeft veel aangedragen en zeer goed geholpen. Hier is een offerte uitgekomen deze hebben wij goedgekeurd. Later is er in ons nieuwe huis ingemeten. Hier kwam een offerte uit van € 1.615,20 verschil meer. Dit vonden wij iets teveel afwijken. Wij zijn gaan bellen en kregen Joost van Lisdonk te spreken. Het gaat om een nieuw te bouwen huis. Joost zei dat de maten van het huis niet goed waren en na enige discussie besloot hij om het opnieuw te meten. De conclusie is dat de eerste offerte van Antje met iets verschil goed was en dat de eerste meting van de inmeter bv van het tapijt 5,4 meter verschil was. Dus dan hadden wij met 20 m2 tapijt gezeten dus over was. Joost gaf de inmeter gelijk. Geen enkel excuus hiervoor dus onze conclusie wij komen nooit meer bij jullie winkelen en zullen geen goede referenties geven.

Tot nu toe teleurstellend

Een reparatieverzoek ingediend en redelijk snel reactie gekregen van de fa. Poortvliet. De klacht is doorgestuurd naar de fabrikant. En dan is alles dood stil/geen reactie van de fabrikant en ook niet meer van Poortvliet Aantal sterren had ik niet in willen vullen en zo ook het aanbevelen. Ik denk dat dit op het ogenblik niet relevant is.

Geleverd zoals gepland en vriendelijk personeel

Professioneel een vlot geinstalleerd

Dank je wel Conny. Fijn dat je de levering van je nieuwe meubels als vriendelijk, vlot en professioneel hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe interieur! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

In alle rust meubels bekijken en vergelijken

Jaren geleden al een goede ervaring opgedaan, en daarom nu terug gekomen. De keuze is heel divers, zoveel mogelijkheden aan materialen, kleuren, vormen en stijlen. Op mijn gemak ben ik op zoek gegaan naar goed zittende eetkamerstoelen. Prettig was dat er niet direct een verkoper komt "helpen". Maar wel beschikbaar als daar behoefte aan is. En daardoor merk ik ook nu de juiste keuze te hebben gemaakt, als het gaat om de aankoop van eetkamerstoelen. We zitten weer gezellig aan de keukentafel en blijven met gemak nog even rustig natafelen; Gewoon omdat we lekker zitten! De levering is trouwens ook keurig verlopen!

Beste Danielle, Dank je wel voor je leuke review en mooie beoordeling. Wat fijn dat je rustig je keuze hebt kunnen maken en de juiste hulp hebt gekregen. Veel plezier van je nieuwe interieur! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Lamp besteld, super snelle levering, prima verpakt, goed product en de beste prijs! Kortom.....aanrader!

Dank je wel Eline voor deze mooie beoordeling. Veel plezier van met je nieuwe lamp! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Teleurgesteld

In 2017 bank Ticco gekocht, precies wat ik wilde, mooi leer stoere look In 2020 begaf de vering het al, ik ben alleen, monteur 3 X geweest die het alleen maar erger maakte, vering na vering brak. Was wel binnen de garantie, maar heeft al met al meer dan 3 maanden geduurd voor een oplossing. Bank terug naar Poortvliet... De werkplaats heeft er nu een "harde" bodem ingezet , maar vind niet dat die monteur heeft meegedacht over een goed comfo meubel . Is veel te hard opgevuld, heb nu weliswaar een mooie bank die niet meer comfortabel zit, tja ik kan er niet meer doorzakken Had veel beter gekund met adequater personeel/meubelmakers

Service en snelle reactie

Wij hebben de service van poortvliet als erg fijn ervaren! Snelle en fijne service en we werden op de hoogte gehouden wanneer er geleverd word! Top dat er een belletje komt wanneer het beste uitkomt voor bezorging! Super!

Beste Marjolein, Dank je voor je mooie beoordeling en positieve review. Heel fijn dat je onze service zo hebt ervaren. Dat is ook waar we ons dagelijks graag voor inzetten, zodat je optimaal kunt genieten van je interieur. Veel plezier nog van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goede service. Vriendelijke mannen.

Snele levering.

Dank je Denise voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Supermooie kast! Netjes geleverd op de eerste etage door heel aardige bezorgers. Wij zijn blij!

Dank je wel Marcella voor je hoge beoordeling en positieve review. Fijn dat je tevreden bent over je nieuwe kast en ook over de aflevering daarvan. Hier worden wij ook blij van! Veel plezier van je nieuwe kast! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Super geholpen!

We hebben bij Woonboulevard Poortvliet een bed gekocht. We hadden geen idee wat er te koop is voor welke prijs. Door het grote aanbod twijfelden we nogal wat wij wilden. De verkoopster nam alle tijd voor ons en gaf ons eerlijk advies maar liet ons onze eigen voorkeur uitspreken. Zelfs na bestelling en twijfel van mijn vrouw konden we nog de bestelling aanpassen en een ander bed bestellen, echt super service! Peti super bedankt voor je hulp en je geduld!!

Dank je Jan voor je positieve beoordeling en mooie review. Erg fijn dat jullie het zo ervaren hebben. Wij wensen jullie vele goede nachtrusten toe op het nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

aandachtig en vriendelijk personeel

goed advies bij aankoop bank en stoeten. duidelijke afspraken.

Dank je wel Mia voor je positieve review. Heel fijn dat je het zo hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Wederom gewoon goed

Keurig netjes volgens afspraak op de hoogte gehouden van de bestelling Afspraak werd netjes gemaakt en 20 minuten voor afleveren gebeld dat ze onder weg waren Netjes geplaatst en betaling gedaan en heen weer onderweg. Aanrader als je meubels wenst te kopen en een goede service wenst

Beste Barry, Dank je wel voor je positieve beoordeling en de leuke review. Wij vinden het bijzonder fijn dat je het zo hebt ervaren en staan altijd graag voor je klaar. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Uitstekend!

Snelle verzending, duidelijke communicatie, mooi product voor een goede prijs.

Beste Farida, Mooi dat je ons zo hoog waardeert, dat doet ons goed. Dank je wel! Fijn dat je zo tevreden bent en nu heerlijk kunt genieten van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goede uitleg en tijd

Er is voldoende tijd uitgetrokken om mijn wensen te bespreken en te beoordelen. De aankoop is nog niet ontvangen dus kan nog niet oordelen over de kwaliteit en levering. Jammer dat de vraag voor recensie(s) te vroeg komt.

Fijne woonboulevard

Al jaren vaste klant we worden altijd goed geholpen door onze vaste verkoopster en mocht er bij levering toch iets niet goed zijn is de service altijd top en komt het altijd goed wij zijn zeer tevreden over het aanbod/service

Beste familie Haast, Dank je wel voor jullie positieve beoordeling en review. Fijn dat jullie de hulp en het advies opnieuw weer als goed hebben ervaren en tevreden zijn. Het doet ons goed om dit te lezen. Wij wensen jullie veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Wij zijn professioneel en vlot geholpen

Eerst zochten we zelf naar een salontafel, daarna met hulp van een medewerkers, die koffie voor ons haalde en ons naar tevredenheid een salontafel deed kopen.

Dank je wel Jaap voor de mooie beoordeling en positieve review die je ons hebt gegeven. Heel fijn dat je het zo hebt ervaren, zodat je optimaal kunt genieten van je nieuwe tafel. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Ons bed is nog niet geleverd,hopelijk volgende week ?

Mooie winkel

Beste heer Van Schilfgaarden, Dank je voor je review. Helaas is de levering van uw bed uitgelopen, waarvoor onze excuses! Wij houden u op de hoogte van de verwachte leverweek en zullen uiteraard direct leveren zodra wij uw bed in ons magazijn hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Hoge bezorgkosten bij online bestelling

Vriendelijk contact met medewerker maar uiteindelijk afgezien van bestelling ivm hoge bezorgkosten terwijl ik in de regio woon. Absoluut niet vergelijkbaar met andere centra in den lande. Nu wordt mijn bestelling kosteloos bezorgd terwijl de leverancier 150km verderop ligt. Nadat ik af zag van de koop wered alsnog aangeboden de bezorgkosten te laten vervallen, maar dat was te laat. Zonde, want ik bestel graag lokaal.

Beste Katja, Dank je wel voor je review. Jammer dat je vanwege de bezorgkosten hebt afgezien van je bestelling. Wij hebben in onze Woonboulevard meer dat 30 woonwinkels, waarvan een aantal landelijke formules, zoals Pronto Wonen en Profijt Meubel. Bij deze formules zijn de prijzen gebaseerd op zelf afhalen. Wij bieden onze bezorgservice aan en vragen slechts een kleine bijdrage in de bezorgkosten. Hierdoor kan altijd de laagste prijs aangehouden worden en bent u altijd voordelig uit. Wees altijd welkom in onze Woonboulevard, wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Mooie producten, gedesillusioneerd over de prijs

We hebben goed en professioneel advies ontvangen. Echter tijdens bestelling werden de stoelen ineens €32 duurder terwijl we de zelfde stoelen als getoond maar dan met een andere leder kleur uit de getoonde reeks wilde hebben. Ook de catalogus vermelde de lagere prijs. Omdat de prijs zodoende onverwachts boven ons budget kwam hebben we jammer genoeg andere en, dus minder mooie stoelen besteld. De stoelen moeten nog geleverd worden. We hopen dat we er geen spijt van krijgen.

Beste Cees, Dank je wel voor je review en beoordeling. Heel vervelend dat de stoelen in de door jullie gemaakt keuze boven het budget uit kwam. Bekleding uit een andere prijscategorie heeft altijd effect op de prijs, maar daar heb je dan ook een beter product voor. We hopen uiteraard ook dat de stoelen gehaal aan jullie wensen voldoen en dat jullie kunnen genieten van uw nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Ruime keuze, goed advies, professioneel te woord gestaan.

Geldt voor "slapen" en "zitmeubilair". Mijn wensen, mijn eigen idee en mijn inbreng zijn prima meegenomen in het keuzeproces. Vriendelijke, correcte heer en dame die mij van advies dienden. In het geval van zitmeubilair tevens een advies over hoe de nieuwe fauteuils in te passen in het aanwezige meubilair. De bejegening door de beide verkoopadviseurs was onverminderd professioneel en met de juiste bejegening tegenover mij als klant.

Dank je wel Joost voor deze leuke review en hoge beoordeling. Erg leuk dat je zo tevreden bent over de hulp en advies in onze Woonboulevard. Wij helpen je altijd graag. Wij wensen je veel plezier en woongenot toe van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Al jaren ons vertrouwd adres

Behalve het grote aanbod is het vooral de service tijdens maar zeker ook na aankoop zoals je het bijna niet tegenkomt.

Beste heer/mevrouw Joosen, Dank je wel voor jullie positieve beoordeling en de mooie review over onze service. Wij staan altijd graag voor je klaar om te helpen je woonwensen te realiseren, zodat je optimaal van kan genieten. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Mooi bedrijf, fijne dienstverlening

De levering vond exact volgens planning plaats. Alles kundig in elkaar gezet en afval meegenomen. Van 1 kast ontbreken echter nog beugels, die - wellicht per abuis - niet geplaatst zijn. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf, ik wacht nog op een reactie, maar ga er vanuit dat dit snel opgelost wordt.

Tevreden en bekwame en vriendelijk monteur

Inrichting slaapkamer Alles is soepel verlopen. Er moest nog wel wat nawerk geleverd worden maar alles is volgens afspraak verlopen en in orde gebracht door bekwame monteurs Wel een opmerking over de aanspreektitel Het is niet de Heer maar Mevrouw Hertogh

Beste mevrouw Hertogh, Mijn excuus voor de foute aanspreektitel, heb het gelijk aangepast. Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat onze monteurs alles zo naar tevredenheid hebben geleverd. Wij wensen je vele goede nachtrusten toe in je nieuwe slaapkamer. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!