gewoonweg top

snelle maar concrete actie en reactie en dit op een toffe vriendelijke manier

Dank je wel Dirk voor je positieve en toffe reactie! Geniet van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Het prima advies van mevrouw Antje, de perfecte werkzaamheden bij het leggen van de vloer, de prachtige gordijnen die zo mooi zijn genaaid; kortom wij zijn er superblij mee . Poortvliet is voor ons een aanrader

Beste Lenie en Jan, Dank je voor jullie positieve review! Fijn dat alles zo naar tevredenheid is. Daar worden wij ook blij van! Heel veel plezier van de nieuwe vloer en gordijnen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Kan niet beter

Prima verkoper,moole relaxstoel en bijzettafeltje,netjes en op tijd bezorgd(in perfecte staat).

Beste Henk, Dank je voor je positieve review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier met je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Prima service, levering op tijd

Onze Tempur matrassen liggen enorm goed en bevorderen de nachtrust.

Beste Frans, Mooi om te lezen dat de matrassen helemaal naar wens zijn en dat je onze service en levering ook positief hebt ervaren. We wensen je nog vele goede nachten toe op je nieuwe Tempur matrassen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Weet het nog niet afwachten

De monteur moet kome hoop dat de afstand bediening goed is

Beste Jan, Vervelend dat de afstandsbediening niet goed werkt. Maar dat gaat onze serviceafdeling uiteraard netjes oplossen. Fijn dat je ons beoordeeld met een 9, omdat alles verder naar tevredenheid is gegaan. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Alles ging volgens afspraak. Helaas werd aan het corona-protocol niets gedaan. Zo droegen de mensen geen mondkapje.

Beste Koert, Fijn dat alles goed is gegaan. Wij hanteren duidelijke maatregels m.b.t. het coronavirus, waarmee we aan de voorschriften voldoen van onze overheid en het RIVM. Ons excuus als dat bij u anders is overgekomen. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Helaas

Helaas gekocht in 2011, 2 relaxfauteuils voor € 3200. Vorig jaar van de eerste de leuning afgebroken en nu staat de leuning van de tweede op afbreken. De rest van de fauteuil is in prima staat, dus dit is echt een montagefout. De leuning is aan de onderkant vast gelast, maar dus niet echt goed. Doch helaas is de garantie maar 5 jaar.

Prima service en vakbekwaam personeel

Telefonisch Toppers gekocht via Arjan van Dijke. Vakbekwaam, netjes en vriendelijk geholpen. Top

Dank je voor je positieve reactie Jos! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Eerste ervaring met Poortvliet is vakkundigheid, flexibiliteit in afspraken en klan het personeel,

Eind 2019 hebben we een appartement gekocht en vanaf februari tot nu zijn we kind aan huis bij Woonboulevard Poortvliet. Op alle afdelingen werden we super geholpen. We hadden wel steeds een afspraak gemaakt. We begonnen bij de creahome fashion. Van daaruit naar andere afdelingen. Antje werd onze eigen interieur adviseuse. Zij en alle andere personeelsleden namen echt de tijd. Het leveren en plaatsen van de spullen, het installeren/leggen en monteren ook hier vakkundig personeel. En als er iets niet klopte, of er ging iets niet helemaal goed, het werd/wordt opgelost. Complimenten! Wij zijn super tevreden

Beste Cora en Louis, Wat een blij bericht van super tevreden mensen. Dank je wel! Erg leuk om dit te lezen en een groot compliment voor onze mensen die zich elke dag graag inzetten om te helpen en goed advies te geven! Wij wensen jullie jarenlang plezier met de nieuwe meubelen van Woonboulevard Poortvliet. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Top service in deze corona pandemie.

Uitstekend geholpen, goede ondersteuning/adviezen bij het maken van de kleurkeuze en kwaliteit van stoffen.

Dank je wel Ellen voor je positieve reactie. Fijn dat je onze service en hulp ook in deze corona tijd als top en uitstekend hebt ervaren. Dat doet ons goed! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Mijn winkel

Ik bestel en kom hier al jaren. Altijd vriendelijke mensen, wordt zeer goed ontvangen. Ook in deze verschrikkelijke tijd , komen me meubelen gewoon nog aan huis. Perfect.

Beste Lauw, Dank je wel voor deze positieve reactie! Dat doet ons goed. Veel plezier van je nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Fantastisch geholpen!

Hele mooie nieuwe bank!

Fijn dat je zo goed geholpen bent met je nieuwe bank Ruud! Veel plezier er van. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

PRIMA

Zoals hierboven al aangegeven, wij zijn zeer tevreden

Mooi dat alles prima en naar tevredenheid is Lieske. Alvast veel plezier van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Alles volgens afspraak geleverd en netjes geplaatst

Zie boven

Beste Pieter, Wat fijn dat alles volgens afspraak is geleverd en geplaatst. Veel plezier van je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Verrassend!

Onze ervaring met Woonboulevard Poortvliet was in 1 woord verrassend! We hadden ons al georiënteerd op internet bij 3 verschillende woonwinkels, waaruit we een selectie hadden gemaakt. Gelegd op kwaliteit, materiaal en design. Vervolgens zijn we de 3 woonwinkels gaan bezoeken, en werden we het meeste verrast bij Woonboulevard Poortvliet. Grote showroom, veel stijlen, voor verschillende budgetten... Uiteindelijk zijn we spontaan verliefd geworden op een totaal andere woonkamerset dan dat we voor ogen hadden, die bovendien ruim binnen het budget viel waardoor we ook een passende eetkamerset aan konden kopen. Wel jammer dat bij levering 1 kast niet de juiste was, maar dat werd, door de bezorgers en de klantenservice op de zelfde dag nog keurig opgelost!

Beste Gerard, Wat leuk dat we je hebben verrast met onze uitgebreide keuze in onze Woonboulevard en de vele stijlen voor elk budget. Bijzonder mooi dat je een spontane keuze hebt kunnen maken en zelfs met jullie budget meer konden aanschaffen dan verwacht. En mooi dat onze servicedienst ook het probleem tijdens de levering dezelfde heeft opgelost. Geniet van je nieuwe interieur en we wensen je een jarenlang woongenot toe! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Net geen 5 sterren

Vaker iets besteld, nooit geen problemen gehad, maar deze keer niet geheel tevreden. Complete eethoek besteld, stoelen waren prima in orde. Eetkamertafel had gebreken, o.a. een poot die te kort is. Service verzoek opgestart, kreeg pas na een maand een reactie. Nu wordt eindelijk na 6 weken, a.s. woensdag door monteur bekeken hoe het opgelost kan worden. Valt me erg tegen. Ik hoop dat dit een eenmalige incident is, want alle andere keren waren problemen heel snel opgelost.

Beste Elly, Dank je wel voor je toch nog positieve beoordeling. Erg vervelend dat de tafel nog niet helemaal in orde is, maar dan gaan we uiteraard netjes voor je oplossen, zoals we dat altijd gewend zijn. Onze excuses dat dit zo lang moest duren! Uiteraard toch veel plezier van je nieuwe eethoek toegewenst! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

prima geholpen, heel tevreden met onze aankoop

tevreden

verkopers luisterde goed naar onze wensen

Een complete slaapkamer en een bank gekocht Door Arjan geholpen bij de slaap afdeling. Hij liet ons dingen zien waar wij niet aan gedacht hadden. Waardoor de slaapkamer van allerlei gemakken is voor zien. Vooral het licht in de kast is super handig. En bij het Bed een extra motor zodat ook onze nek wordt ondersteunt als je recht op zit Voor de bank door Helma geholpen. Ook hier werd volop mee gedacht. Ze adviseerde zelfs om het eerst nog een keer goed op te meten thuis. Dit hebben we ook gedaan. Waarna we de juiste keus hebben maken. Zelfs nu een bank met relax gedeelte met twee motoren. Hierdoor mogelijk om de benen afzonderlijk omhoog te doen.

Beste Wim, Dank je wel voor je positieve review en je toelichting over de hulp bij je aankopen. Erg fijn dat Arjan en Helma je zo goed hebben geadviseerd. We wensen je jarenlang plezier van je nieuwe bed en ook van je nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

in verband met corona tijd heb ik per e mail besteld

ik ben goed ingelicht,

Beste fam. De Coninck, Fijn om te lezen dat ondanks alle beperkingen je onze hulp positief hebt ervaren. Alvast veel plezier met je nieuwe meubelen Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Vakkundige mensen die meedenken. Prima geholpen en zeer klantvriendelijk.

Beste Paul, Dank je wel voor je positieve reactie. Fijn dat je onze hulp en advies als uitstekend hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Is goed

Onze ervaring met woonboulevard poortvliet is goed Maar wij zitten nog steeds op onze stoel te wachten bij Bouwman pronte Hoop dat hij nu toch snel kom

Beste Jan, Fijn dat je een goede ervaring hebt in onze Woonboulevard. Voor de levertijd van je stoel, stuur ons daarvoor even een mail met het ordernummer, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Eindelijk van ons huis een thuis

Tymon wist precies wat ons huis nodig had. Hij kent alles van het enorm assortiment en weet daarom welk product wel of niet aansluit bij jouw wensen. Door je te laten helpen met kleur- en product advies, doe je geen miskoop. Scheelt weer geld, tijd en frustratie. We zijn erg goed geholpen, het was snel, duidelijk en vriendelijk, Nu nog wachten op de producten, kijken er enorm naar uit.

Beste Natalie, Wat leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Tymon. Mooi dat je zo je nieuwe interieur helemaal naar wens hebt kunnen samenstellen. Alvast veel plezier met je nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goede service, duidelijke uitleg afhalen.

Fijne stoel, goede service

Ik heb mijn relax stoel online besteld. De stoel kwam overeen met mijn verwachtingen. Keurig netjes op tijd geleverd. Wat voor mij een beetje jammer was, was dat de stoel nog in elkaar gezet moest worden door mijzelf. Dat was echt nog wel een klusje wat je met z'n tweetjes moest doen. En aangezien ik net een operatie achter de rug had, dus een klein probleem. Ik had gehoopt dat de bezorgers dit ook voor hun rekening hadden genomen. Ik zat nu bovendien ook nog eens met een enorme berg afvalmateriaal. Maar als ik dit zelf van te voren hadden aangegeven dat zou dit in elkaar zetten en meenemen van het afval, wellicht ook geregeld zijn geweest. Dus ook hand in eigen boezem.

Beste Margareth, Dank je voor je review. Heel vervelend dat de levering net is samengevallen met je herstel van een operatie. Ik begrijp dat de montage dan niet op het juiste moment kwam. Omdat het een zelfmontageprijs was hadden we tegen een kleine bijdrage de montage voor je kunnen regelen. En het verpakkingsmateriaal hadden we dan gelijk ook mee kunnen nemen. Maar gelukkig is het allemaal gelukt en voldoet de stoel ook nog eens helemaal aan je verwachtingen. We hopen dat je er jarenlang plezier van kan hebben. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Heel veel keus, vriendelijke medewerkers en goede service!

We wilden een relaxfauteuil. Wat een enorme keuze!! Verkoper dacht enthousiast met ons mee en kwam met goede adviezen. Ook de bezorging was top geregeld, vriendelijke behulpzame bezorgers. Genieten dagelijks van de heerlijke stoel! Heel fijn bedrijf waar we zeker nog naar terug gaan!

Beste Marianne, Wat fijn om te lezen dat alles zo naar wens is verlopen en je zo tevreden bent. Daar doen we het graag voor hoor! We wensen je heel veel plezier van je nieuwe stoel. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!