werden gelijk aangesproken door een medewerker

We kwamen voor slaapkamerkasten. De medewerker Jeroen Hermus, liep gelijk met ons mee naar boven, op zoek naar een medewerker van Slaap Direct. Die was even niet aanwezig, en ondanks dat hij NIET van die afdeling was heeft hij ons verder helemaal geholpen!! SUPERRR

Fijne winkel, goed advies

Fijne winkel. Enorme collectie. Goed advies. Mooie meubels. Verschillende prijsklassen. De kids ondertussen in de leuke binnenspeeltuin.

Nooit meer woonboulevard poortvliet

Al een jaar aan het wachten op een bank keer verkeerde bestelling nu weer accu's waar we op moeten wachten worden niet geleverd iedere keer uitstel.. Nooit meer deze winkel ,slechte communicatie, geen vertrouwen dat het ooit nog goed gaat komen Ze geven me allemaal gelijk die ik aan de telefoon krijg maar ondertussen wacht ik al een jaar

automatische communicatie blijft wat achter

De status van de levering bleef wat onduidelijk, waar je tegenwoordig vaak berichten krijgt als hier iets in verandert. de communicatie via de mail was heel vriendelijk en correct, maar ik moest wel een paar keer achter iets aan gaan waardoor deze bestelling me net wat meer moeite kostte dan een gemiddelde internetbestelling. Uiteindelijk alles goed gekomen.

Klantcontact is goed

Kast moet nog geleverd worden

Zeer mooie lamp , snel geleverd

We vonden onze lamp niet bij winkels in Belgie, hier heb je ruime keuze en leveren heel snel naar België

Zijn zeer tevreden over het hele geheel heel veel keuze voor je inrichting gezellig vertoeven daar

spijt van

Wij hebben onze tuin verbouwd, met afdak. en wilden graag een loungset. dus speuren via internet naar zo'n set. kwamen uit bij Poortvliet 19 mei er één besteld was precies wat we wilden maat goed prijs goed 720 euro 13002622768 Lexinton Lounge set 4dlg 62276GT carbon black/ reflex black betalen via Klarna dus geen risico's. (ben altijd huiverig betreft internet bestellen) helaas kwam de bezorgingafspraak via spammail binnen, dus werd door ons niet gelezen. dus maar gebeld, omdat er stond uit voorraad leverbaar. ging dus anderhalve week over heen voordat deze kwam. ja eindelijk 2 juni kwam deze binnen.!! vreemd moest gelijk betalen anders namen ze hem weer mee.. (klarna toch... klarna vond dit ook vreemd) nu ontbrak ook nog het zit gedeelte van de set en hij ia antraciet in plaats van zwart. ( nu was antraciet geen probleem) aan de telefoon werd gezegd dan moet die retour duurt 2 weken(verpakking doos 1.65 x100x70 kun je niet laten staan 2 weken in de gang).naar een paar telefoontjes over en weer zei ik stuur maar een nieuwe, dan bouw ik deze zover op als de levering er is, haal ik het onderdeel eruit, omdat de vriendelijke dame aan de andere kant zei dat er nog een op voorraad was. ik zei nog dit kost jullie veel minder om op deze manier te doen. beter daar het onderdeel eruit halen en opsturen. ik foto's en tekening bij gevoegd. maar niets meer gehoord. dus weer bellen ! want van de kant Poortvliet hoor je echt niets. blijkt deze dus overal in te ontbreken. en nu stuurt de Fabriek er één op....... we zijn erg benieuwd het is nu 16 juni en nog steeds niets. toch spijt van via internet te bestelen. zijn nu benieuwd naar volgende week!!!!!!!!!! Fam Evers

Goede afspraken gemaakt en helemaal nagekomen.

Goede afspraken gemaakt met de koop en alles klopte bij aflevering. Stond keurig ingepakt klaar op de afgesproken tijd.

Vreselijk

De bank die ik bij Poortvliet bestelde paste niet naar binnen. Het ging om een paar mm. Het probleem was wellicht opgelost geweest als de bezorgers de bank hadden uitgepakt. Dit is niet gebeurd. De bank ging mee terug. Daarna volgden een aantal vervelende mails en telefoontjes. Uiteindelijk is mij op hele onvriendelijke manier verteld dat ik de helft van het aankoopbedrag moet betalen. Mijn oude bank had ik al op laten halen. Lang verhaal kort; een rekening van 500,- en géén bank. Ik vind het begrijpelijk dat er kosten in rekening gebracht worden, maar 500,- terwijl er niet eens alles aan gedaan is de bank naar binnen te krijgen vind ik absoluut schandalig. De bank kan namelijk gewoon opnieuw verkocht worden. Ik zou iedereen afraden aankopen te doen bij Poortvliet. Vanwege de kosten, maar zeker ook vanwege de onvriendelijke, onwelwillende manier van doen door medewerkers hierbij.

TOP

Goede informatie en iedereen heel erg klantvriendelijk binnen dit pand en ook bij de Outlet

Uitstekende service.

Staan altijd open voor vragen. Klachten worden snel en naar tevredenheid opgelost.

Al meer dan 45 jaar klant

Wij zijn heel netjes en kundig geholpen alle log voor de verkoopster

Het was zeer aangenaam vertoeven. erg gezellig,

We zijn zeer rustig geholpen, alles netjes uitgelegd en zijn nu in afwachting ais hij thuis gebracht word. Dan gaat hij in gebruik. En dan laten we jullie weten of hij bevalt. H groeten C Hoek. Tholen.

Hele maal geweldig

Ik vind het wel jammer dat de levertijd zo lang is ,en heel duur om het thuis te brengen

Super geholpen

Super service van dhr Goedegebuure bij het uitzoeken van onze boxspring en slaapkamer kast

gewoon goed

we werden prima geholpen

Gastvrij, vriendelijk en klantgericht

Ook voor mensen met kleiner budget is men klantvriendelijk en gastvrij. Bij bekijken (en aanschaffen) van een showroom model voelde ik mij zeernn van vriendelijk bejegend en serieus genomen. Dank.

Fijn winkelen goed overzichtelijk

Wat een mooie en grote woonboulevard

Zeer deskundig personeel, laten je op het gemak rond kijken, zijn niet opdringerig. Ga zo door, blijf bij jullie kracht

Ben zeer tevreden

Prima geholpen.wat Jacco adviseerde heb ik gekocht.Er waren zoveel stoelen dat ik door de bomen het bos niet meer zag.Jacco kwam hij zei......hoe vind je die......en wat denk je.ik was gelijk verkocht.prachtige stoel op te relaxen.

Klantgerichte service

Vriendelijke medewerkers. Op tijd geleverd zonder misstanden.

Heel fijne begeleiding

heel fijne begeleiding gehad

Super goed geholpen

Heel tevreden naar huis gereden.

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!