Mooi

Alles is niet goed verlopen

Al is niet alles goed verlopen (het meeste wel ) komen jullie toch met een goeie oplossing .service is top

goed tevreden

aflevering /afhandeling goed

goede ervaring met poortvliet

gezien onze ervaring met Poortvliet xxl zijn weer terug gegaan om onze inkopen tedoen geweldig geholpen. met vriendelijk Groeten miep en jos hordijk

Een bestelling die we eigenlijk niet hadden gewild.

Er kreeg bij ons een wandkast van nog geen jaar oud lakproblemen en die werd zonder beoordeling ter plaatse opeens omgeruild met een nieuwe kast van hetzelfde type. Doch deze kast bleek in de bezorgauto al een flink mankement te vertonen,dat zou gerepareerd worden eenmaal in onze woonkamer,doch dat is maar ten dele gelukt na onderdelen te verwisselen van de retourgaande en net geplaatste kast. Doch er bleek de andere dag nog veel meer aan de hand met deze zojuist geleverde kast,alles aan lades e.a. bleek scheef enz. Afijn uiteindelijk mochten we in de winkel weer een andere uitzoeken,en die keus is gemaakt,en daar zijn we blij mee. Doch het irritante hieraan is dat deze kast bij het maken van de order ( op 22 okt. 2019 ) al op voorraad was bij leverancier, maar we vervolgens tot eind Jan. 2020 moeten wachten op bezorging,u keek dus bijna 15 weken vooruit voor levering ?? Vragen ons dus af wat overkomt ons toch steeds ? En hopen nog steeds op een beter antwoord,dat het sneller kan.

Matras te hard en mag omruilen

Met het uitzoeken van een matras blijkt dat ik een te hard matras heb uitgezocht terwijl de meneer mij deze adviseerde terwijl ik toch aangaf gauw nek en schouder klachten te hebben en die klachten zijn verergerd door het nieuwe matras. Maar door de goede service mag het matras geruild worden. Echt Super blij mee!!!

Beste klant, Fijn dat wij u met onze ruilgarantie op matrassen een goed voorstel hebben kunnen doen en dat wij u hiermee van dienst konden zijn. Wij wensen u nog vele goede nachtrusten toe op uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

fijne ervaring !

in de winkel hebben wij een fijne leuke verkoopster gesproken, en zoals afgesproken nà de vakantie werden de aangekochte zaken door twee aangename toffe mensen afgeleverd en was alles zoals verwacht en gehoopt was. samengevat : zoals het altijd zou moeten zijn, maar helaas in deze 'moderne' tijden niet evident ! met dank en vriendelijke groeten !

Gewoon goed

Fijn geholpen prima geleverd

Zijn echt supergoed geholpen door Reinier van de slaapafdeling.

Zoals altijd, prima kwaliteit en service

Goede service en vriendelijke verkoopmedewerkers. Prachtige showroom en gezellig. Prima restaurant voor een moment genieten en misschien nog even overdenken. Kortom, prima bedrijf!!

gewoon goed

gewoon goed

Veel Keus.

Veel meubelkeus , alles dicht bij elkaar , prima restaurant.

Keurig netjes geholpen goed advies

Alles keurig net jes gelegd in de kamer en in de overkapping dik tevreden

Een grote puinhoop.

Van begin tot eind is het een grote chaos bij Poortvliet. April een bank en twee tafeltjes besteld, in mei een tv-meubel en vitrinekast besteld. De levering bleef uit omdat een tafeltje nog niet binnen was. Uiteindelijk op mijn aandringen in augustus de meubelen geleverd m.u.v. het tafeltje wat op zich liet wachten. Bij levering bleek het tweede tafeltje de verkeerde kleur te hebben, een gat in de bank te zitten en in de vitrinekast zat verlichting die niet mogelijk zou zijn werd bij bestelling gezegd. “Koop een ledstrip bij Ikea” waren de exacte woorden van de verkoopster. Voor het gat in de bank moet nu nog steeds iemand van een extern bedrijf komen om het te repareren. Financieel hebben deze mensen de zaken ook verre op orde. Bij levering alle meubels betaald middels pinbetaling. Bij orderstatus staat nog steeds na 3 maanden het bedrag open.... NOOIT MEER EEN STAP OVER DE DREMPEL BIJ POORTVLIET!!!!!

Beste Jessica, Bedankt voor je reactie. Het spijt ons enorm dat je deze ervaringen heeft, ons welgemeende excuus hiervoor! Wij begrijpen heel goed dat je teleurgesteld bent. Je zal begrijpen dat wij dit zo ook niet willen, daarom is je bericht voor ons een duidelijk signaal om te kijken wat er met je bestelling is misgegaan en wat we kunnen doen om dit te voorkomen. Wij werken vootdurend aan onze processen om je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Voor nu heeft onze serviceafdeling contact met je om het samen goed op te lossen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

snelle levering tegen goeie prijs

Kan niet beter

Fantastische service

Na vijf jaar gebruik is de stekker van de vitrinekastverlichting stuk gegaan. Poortvliet gebeld en die hebben contact gezocht met de meubelfabriek Theuns en die hebben supersnel een nieuwe stekker gestuurd. Conclusie, dus na vijf jaar nog een zeer goede service

geweldig bedrijf

altijd goede service, wij hadden een klacht, werd keurig opgelost, een fijn bedrijf waar je voor de gezelligheid naar toe gaat en altijd vind wat je zoekt, wij komen altijd terug bij woonboulevard Poortvliet omdat dat voor ons de beste keus is

Na een verkeerde keuze heb ik nu een relaxstoel die redelijk bij mij past.

mijn ervaring is dat de meubels erg mooi zijn, precies wat ik in gedachten had.

De meubels passen precies in ons interieur. Ze zijn mooi, maar ook praktisch tegelijk. Bovendien viel de prijs ook nog mee.

Fantastische winkel

Vandaag op diverse afdelingen geweest. Op de tuinafdeling geweldig geholpen door Marijn Geluk die ons een geweldig terrasset heeft verkocht Bij de lampenafdeling ook geweldig geholpen en fantastisch advies gehad van Sjoukje, een vrouw die staat voor wat ze verkoopt met een geweldige kennis van zaken en zeer klantvriendelijk is.

Goed en vriendelijk contact personeel

Heel goed geholpen.

Heel vriendelijk, accuraat, behulpzaam en meedenkend. Heel erg blij mee.

Geleverd volgens afspraak precies wat we er van verwachte vriendelijke levering

Snelle levering!

Beste, ik zag op zondag bij een familielid een salontafel staan zo mooi dat ik deze gelijk besteld heb. Op maandag zijn jullie gesloten maar op dinsdag kreeg ik deze meteen geleverd. Super zo een snelle service. M.v.g Familie Fodi

Crea Home Fashion: slecht!!

Shutters besteld bij Crea Home Fashion, levertijd 12 tot 14 weken. Uiteindelijke levertijd 20 weken!! Besteld 8 februari 2019/ geleverd 9 Juli 2019. Bedrijf houdt je niet op de hoogte, moet overal zelf over contacten. Ik moet nog teruggebeld worden door Crea Home Fashion voor een oplossing!! Door de verkoopster in februari zeer goed geholpen, daarna gaat er van alles mis en ze houden je niet op de hoogte. Met inmeten ging het al mis, hadden iets over het hoofd gezien, kostte ons uiteindelijk 75 euro meer. Dan houden zich niet aan de levertijd. Dan staan de Shutters vast in een container bij de douane. Ik vind gewoon, wees eerlijk als bedrijf er kunnen dingen mis gaan, maar hou je klanten op de hoogte!!! Als je zegt ik neem nog contact met u op, doe dit dan ook. Nu laten ze het zo oplopen, terwijl als je communiceer, denk ik dat je een hoop onvrede kan wegnemen. Nu laten ze alles aan Poortvliet over, maar heb het bij jullie besteld/ gekocht. Over klantenservice Poortvliet alleen maar lof. En de mannen van planning, geen kwaad woord. Hun komen met oplossingen en komen hun afspraken na. Door hun heb ik uiteindelijk de Shutters nog afgenomen, maar hun begrepen heel goed dat ik dit niet meer wilde. Had ook recht om het te annuleren volgens algemene voorwaarden, omdat crea home fashion zich niet aan levertijd hield. Het is voor Poortvliet jammer dat er zo'n bedrijf zit. Cream Home Fashion zal ik altijd voorbij lopen bij Poortvliet.

Beste heer Baartmans, Bedankt voor je review. Wat spijtig dat je het zo hebt ervaren. Onze excuses daarvoor! Wij stellen het bijzonder op prijs dat je het ons laat weten, zodat we er intern ook wat mee kunnen doen. Wij vinden het belangrijk dat u overal in onze Woonboulevard dezelfde goede service krijgt. Fijn om te horen dat de klantenservice van onze Woonboulevard het goed voor u heeft opgepakt. Ondanks alles wensen wij u veel plezier met uw nieuwe interieur. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

<p><b>1.350+</b> reviews in totaal</p><p>Gemiddelde score op basis van de afgelopen 12 maanden: <b> 9,1</b></p>