Goed behandeld met vriendelijke mensen en uitleg, ook afhandeling was goed .

Goed behandeld . Met vriendelijke mensen en uitleg over het product is goed

Aflevering prima verlopen. Ga zo door.

Aflevering correct verlopen.

goede service,fijn personeel

we werden heel goed geadviseerd ,werd serieus achter de levertijd aan gewerkt,omdat ik ernstig ziek was werd nog een stoel uitgeleend tot de gekochte relaxstoelen er waren, in een woord top

Vlot geholpen in de zaak ZEER netjes geleverd Tevreden over heel de lijn

Wederom een prettige ervaring bij WoonboulevardPoortvliet

Door onze eerdere positieve koopervaringen bij woonboulevard Poortvliet, gingen we nu op pad voor een nieuwe bank (Inhouse). Wederom werden we erg prettig en persoonlijk geholpen (dit keer door Jolanda) waardoor we met een erg fijn gevoel onze bank hebben besteld. Nu nog geduld tot de nieuwe bank geleverd gaat worden. We hopen natuurlijk dat als we eenmaal de bank thuisgeleverd krijgen, we net zo enthousiast zijn over de service en klantvriendelijkheid als bij de koop zelf! In ieder geval hebnen we tot nu toe alleen maar positieve ervaringen bij Woonboulevard Poortvliet met onze eerdere en diverse aankopen. Dit zorgt er ook voor dat als we iets nodig hebben, hiernaar terug gaan.

Interieuradvies absoluut een toegevoegde waarde

Lonneke heeft ons erg goed geholpen bij het vinden van ons nieuwe interieur. Ze heeft geluisterd naar onze wensen, deze vertaald in een ontwerp waarbij de ruimtes optimaal benut werden. Ook was er meer dan voldoende tijd om alles uitgebreid te bekijken en te overwegen. Wij kijken erg uit naar het moment dat de meubels geleverd worden en het ontwerp werkelijk wordt!

Goede hulp en uitleg .

Goede hulp en qua uitleg mbt levering was alles heel goed.

Heel aardig personeel in heel het gebouw. Lonneke heeft heel fijn advies gegeven. Ze nam er echt de tijd voor!

Goede en vlotte afhandeling

Ze wisten wat ik bedoelde

zeer goed geholpen.

geweldig

Geweldige ervaring we komen en kopen graag bij deze mooie zaak met vriendelijk en geschoold personeel

Alles prima en vlot verlopen !

Prettige woonboulevard met heel veel keus

Zeer vriendelijke behulpzame verkoopster. Mooie woonboulevard.

Super vriendelijk personeel

Heel vriendelijk verkoper die alles goed heeft uitgelegd. We zijn geslaagd voor één lederen bankstel. En we hebben lekker gegeten in het restaurant. Het was de moeite waard om zo ver te reizen.

Professioneel en zeer betrokken geholpen door Cor Stange.

Cor nam goed de tijd om mijn pa te begrijpen en zelf aan het woord te laten ( ook al is dit zeer lastig voor hem ivm afasie). Onze waardering voor dit adviesgesprek waar productkennis en menselijkheid hand in hand gingen.

Positief

Fijne woonwinkel waar je op je gemak kunt rondkijken zonder dat er diverse verkopers je lastig vallen.

Heel blij met de uiteindelijke keuze

Aanvankelijk kon ik niet goed slagen. Ik was niet echt tevreden met hetgeen de logische keuze leek. Daarom hebben we er 1 dag overheen laten gaan. Dankzij de goede aanvullende samenwerking van 2 medewerkers van verschillende afdelingen, én het goede advies, geduld en inlevingsvermogen van hen beiden, zijn mijn man en ik die volgende dag tot een keuze gekomen waar wij allebei achter staan en verwachtingsvol naar uitkijken.

geweldig ontvangen op de slaapafdeling door afdelingsmanager en goed geluisterd naar ons verhaal

zeer goed gevoel aan onze aankoop op de slaapafdeling overgehouden door zowel de afdeling manager als de verkoopster die hij voor ons heeft geregeld goed advies hadden niet het idee dat er iets opgedrongen werd, goed geluisterd door beiden naar het ziektebeeld van mijn vrouw de keuzes uitgelegd die er mogelijk waren in haar geval. na aankoop alles nog even geevalueed met beiden echt super. deze mensen hebben weer veel goedgemaakt ten opzichte van onze aankoop hiervoor bij de raamdecoratie, waren hierdoor bijna niet meer terug gekomen bij poortvliet, maar omdat we altijd al bij jullie kochten hebben we het toch nog maar een keer geprobeerd. achter waren we hier heel blij mee. ondanks de ziekte van mijn vrouw hebben de mensen van de slaapafdeling haar een top dag bezorgd. had wwer eens het gevoel dat ze begrepen werd en dat er goed geluisterd werd zonder dat we het ideee hadden dat we iets aan het kopen waren. was het maar overal zo echt geweldig top service door een top team

Goed en vriendelijk personeel

Top! Ik raad aan!!

snelle levering, goede communicatie

geweldig

We hebben een goed gevoel over onze aankoop bij montel in poortvliet. Prachtige winkel en gezellig restaurant. Komen zeker terug

Ruim sortering voor ieder wat wils.

Mooi ruime woonboulevard waar je rustig en ongestoord een keuze kan maken bij de verschillende winkels. Of je nu ga om ideeën op te doen, of een aankoop wil doen, de klant staat echt centraal. Tijdens het winkelen honger of trek gekregen in het restaurant is altijd wel iets te vinden voor bij de koffie of een complete maaltijd tegen redelijke prijzen. Poortvliet de woonboulevard waar je best wel wat uren zoet kan zijn. Ook de outlet heeft vaak aantrekkelijke aanbiedingen. Personeel is op ieder afdeling uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige winkel heel groot en voor iedere portemonnee betaalbaar

Uitstekend goed geholpen en goede uitleg gekregen over de artikelen die wij besteld hebben

Bij WP staat de wens van de klant centraal

bij WP krijgt je snel het gevoel centraal te staan en dat ze je ook graag een goed gevoel geven zodra je binnenkomt! Wij komen er al jaren graag, ook als het soms lastig is zijn ze geduldig en zoeken ze naar een passende oplossing. Ook bij klachten. Heel fijn!

Paasdijkweg 33

4693 RE Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

Al vanaf 1919 is het familiebedrijf Woonboulevard Poortvliet gevestigd in Poortvliet. Begonnen onder de naam Bouman-Potter en steeds groter gegroeid, zodat in 1994 is gekozen voor een nieuwe naam: Woonboulevard Poortvliet XXL. Dagelijks zijn er nu bij de woonboulevard achter de schermen ruim 200 mensen aan het werk om jouw droominterieur werkelijkheid te maken. Woonboulevard Poortvliet is gespecialiseerd in het realiseren van woonideeën en dat merk je aan alles. Het familiebedrijf stelt jou als klant centraal, zodat je graag nog eens terugkomt in Poortvliet. Met ons enthousiaste team voorzien wij jou vijf dagen per week van een onvergetelijke woonbeleving! En ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Neem dan eens een kijkje in de webshop, waar je alle inspiratie vindt om je favorieten te selecteren uit de duizenden artikelen die wij online aanbieden. In een handomdraai besteld en zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd! Woonboulevard Poortvliet heeft een showroom van 50.000 m2 en ruim 500 merken onder één dak. De ruime collectie bestaat uit meer dan 40 winkels, brandstores en shops. Je vindt hier onder andere Henders & Hazel, Pronto Wonen, Rolf Benz Experience Center en Auping Store. Er is dus altijd een merk of stijl in de woonboulevard te vinden die bij jou past!

Over Woonboulevard Poortvliet