Levering

Snelle levering. Petje af.

Graag snel beslissen.

Aardige verkoper . Maar zakelijk en snel de verkoop regelen .

Het product is snel omgewisseld

Goed en snel opgelost door zowel de service afdeling en de goede zorgen van de vriendelijke bezorgers.

Kompleet verrassend

Mooie zaak zonder interne concurrentie en goede hulp en mooi restaurant met redelijke prijzen

Gezellige dagje uit

Zeer vriendelijk personeel dat gemotiveerd is en goed advies geeft bij het kopen van meubels voor een nieuw interrieur en daarvoor de tijd neemt onder het genot van koffie en de keuze in de winkel is enorm vele merken en stijlvolle meubels voor ons een geslaagde dag

zeer goed

door een vriendelijke mevr. geholpen, zeer deskundig en prettig!!

Onberispelijk

Goed op de hoogte gehouden en keurig afgeleverd

Top geregeld

Snel opgelost

ik heb de servicmonteur niet meer nodig gehad ,

ik had 3 beschadigde meubelstukken ,maar mede dankzij een van de medewerkers ik mag haar Petra noemen ,krijg ik binnenkort mij t.v. kast en dat is het 3de artikel waar Petra heel erg haar best voor heeft gedaan ,dus al mijn dank en correcte handelen de vriendelijkheid en beleefdheid wat ik van Petra ondervonden heb ,alle lof voor deze dame! ik kijk er naar uit wanneer het laatste is afgehandeld zoals ik dat van bouwmanPotter ook verwachtte ,en dat ik mag genieten van de mooie meubeltjes vriendelijke groet ,J.P. Baselier

In de winkel super goed geholpen en de bezorging was ook heel goed waren zelfs voor het afgesproken tijdstip aanwezig alles netjes binnen gezet.

Vriendelijk,behulpzaam,vakbekwaam

Duidelijk advies nadat ze eerst geluisterd had naar wat we zochten

Die kan ik nog niet geven wordt pas in september geleverd

Fijn

Prima verlopen, op tijd, netjes, vriendelijk. Helemaal goed.

Deskundig en behulpzaam.

Twee STRESSLESS stoelen gekocht, de verkoopmedewerker was zeer behulpzaam haalde alles uit de kast om ons van alle informatie te voorzien. Tot volle tevredenheid hebben wij zodoende een goede keuze kunnen maken. Een minpuntje, het duurde vrij lang (één uur) voordat we, met tussenkomst van de receptie, een verkoopmedewerker ter beschikking was.

Vervelend om te horen dat u lang op een verkoopmedewerker moest wachten. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk te helpen maar helaas komt het wel eens voor dat dat niet lukt. Gelukkig heeft de verkoopmedewerker die tijd voor u had ook alle tijd voor u genomen en u naar tevredenheid kunnen helpen bij de aanschaf van uw Stressless stoelen. Daar gaat u vast veel plezier van hebben! Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

geweldig geholpen

heel erg goed wacht nog op de bestelling

Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen tijdens uw aankoop in onze showroom. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Word goed geholpen vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent bij uw aankoop door onze collega van de afdeling Verkoop en dat er alle tijd voor u genomen werd tijdens uw bezoek aan ons. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Wij zijn prima geholpen en hebben onze bestelling geplaatst.

Onze vorige kledingkasten hebben wij ruim 20 jaar geleden hier ook gekocht ( ze functioneren nog prima) en waren toen ook al heel tevreden over de service.

Wat leuk om te horen dat u als trouwe klant ruim 20 jaar geleden al bij ons kwam en u nu weer voor ons gekozen heeft. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons en onze service. Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijk,geduldig en gewoon heel prettig geholpen!

Heel positief ,een fijne rustige winkel met heel vriendelijk personeel!

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u graag in onze showroom langskomt en onze collega's van de afdeling Verkoop u vriendelijk te woord staan en adviseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Een top verkoopster/adviseuse

Natuurlijk is het afwachten hoe alles verloopt als onze hoekbank geleverd wordt. De verkoopster was in elk geval heel erg vriendelijk en kon ons goed adviseren. We waren onder de indruk van de kwaliteiten van deze nog zeer jonge verkoopster: een topvrouw!

Wij zijn heel blij om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u vriendelijk en met kennis van zaken goed kon adviseren. Dat u onder de indruk bent van haar kwaliteiten is een mooi compliment! Hartelijk dank voor deze positieve review, alvast veel plezier van uw aankoop en u bent van harte welkom om nog eens langs te komen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Alles goed geregeld

Perfect geholpen tojden het kijken naar een relektriscge relex stoel, echt overal aan denken proef zitten en uiteindelijk een prijs gemaakt. Dank aan de verkoper helemaal top.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat wij u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen tijdens de aanschaf van uw relaxfauteuil door de tijd voor u te nemen en met u mee te denken, dat is een mooi compliment voor onze collega van de afdeling Verkoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed geholpen

Wij zijn blij om te horen dat wij u goed hebben kunnen adviseren en kunnen helpen tijdens uw aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij wensen u alvast veel plezier van uw meubel. Graag tot ziens in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid. Woonboulevard Poortvliet XXL.

Altijd leuk

Vriendelijke en vakkundige personen

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze collega's en dat zij u vriendelijk en vakkundig hebben kunnen helpen. Dat horen we graag! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Probleem zeer snel en accuraat opgelost,dank voor de prima service

Wat fijn om te horen dat we uw servicemelding snel en naar tevredenheid voor u op konden lossen. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijk en oplossing gericht.

Hadden na veel zoeken een kast gevonden!. Komen we thuis bleek de breedte minder te zijn. Na telefonisch overleg een andere kast gekocht die wel de juiste breedte heeft.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen toen bleek dat de kast niet de juiste breedte had. Fijn dat u telefonisch contact opnam en dat we samen alsnog een geschikte kast voor u konden vinden. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Uiterst correct en deskundig

De bank was te breed om via de gang naar de woonkamer te brengen. De bezorgers zijn daarom via de achteruitgang en de tuin moeten komen zonder enig commentaar.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel fijn om te horen dat onze bezorgers met u meedachten en met wat extra moeite uw bank toch in de woonkamer konden plaatsen. Daar worden wij blij van! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Bedrijfsgegevens

Paasdijkweg 33

4693 RE Poortvliet

0166 619 100

[email protected]

Over Woonboulevard Poortvliet

Al vanaf 1919 is het familiebedrijf Woonboulevard Poortvliet gevestigd in Poortvliet. Begonnen onder de naam Bouman-Potter en steeds groter gegroeid, zodat in 1994 is gekozen voor een nieuwe naam: Woonboulevard Poortvliet XXL. Dagelijks zijn er nu bij de woonboulevard achter de schermen ruim 200 mensen aan het werk om jouw droominterieur werkelijkheid te maken. Woonboulevard Poortvliet is gespecialiseerd in het realiseren van woonideeën en dat merk je aan alles. Het familiebedrijf stelt jou als klant centraal, zodat je graag nog eens terugkomt in Poortvliet. Met ons enthousiaste team voorzien wij jou vijf dagen per week van een onvergetelijke woonbeleving! En ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Neem dan eens een kijkje in de webshop, waar je alle inspiratie vindt om je favorieten te selecteren uit de duizenden artikelen die wij online aanbieden. In een handomdraai besteld en zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd! Woonboulevard Poortvliet heeft een showroom van 50.000 m2 en ruim 500 merken onder één dak. De ruime collectie bestaat uit meer dan 40 winkels, brandstores en shops. Je vindt hier onder andere Henders & Hazel, Pronto Wonen, Rolf Benz Experience Center en Auping Store. Er is dus altijd een merk of stijl in de woonboulevard te vinden die bij jou past!

Over Woonboulevard Poortvliet

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.