Bestelling ontvangen zoals afgesproken.

Professioneel

Wij verhuisden en hebben nogal wat nieuwe spullen gekocht bij de woonboulevard te Poortvliet. We kochten ook mis, zaken waarvan we achteraf spijt hadden. GEEN probleem bij dit bedrijf, samen losten we alles op. ZEER professioneel. Geheel naar ons zin. We raden dit bedrijf aan iedereen aan. Zo'n assortiment en service prachtig. Veel plezier.

Veel te laat geleverd.

Cadeaubon besteld, na 6 dagen nog niet binnen, klantenservice was snel maar het bestelde kwam pas op dag 8 binnen. Te laat voor de verjaardag.

Beste Mandy, Wat ontzettend jammer dat we niet op tijd konden leveren voor de verjaardag. Onze excuses daarvoor. Inmiddels is de cadeaubon alsnog geleverd en we hopen uiteraard dat de deze met plezier besteed kan worden in onze Woonboulevard. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Bestellen via website ging goed en levering keurig verpakt en binnen een paar dagen ontvangen

Wat fijn Ingrid dat je zo tevreden bent. Daar doen we het graag voor. Geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Prima levering

Goed verpakt wat welles ontbreekt bij andere bedrijven dus super gedaan blije klant ook was het maar om en aap te doen!

Dank je wel Andrea voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Redelijk

Ik had besteld en betaald daarna niks meer gehoord of gelezen.Banknummer opgezocht bleek ik opgelicht te zijn wat stond geschreven Balen natuurlijk maar tot mijn grote verbazing kreeg ik de lamp toch.

Beste Gerda, Dank je voor je reactie, maar we schrikken er van dat je opgelicht zou zijn... Stuur ons gerust een mail met een toelichting, zodat we op de hoogte zijn en je verder kunnen helpen. Gelukkig dat je je lamp die je hebt besteld hebt ontvangen en daar wensen we je uiteraard veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

perfect

werden prima geholpen bij het uitzoeken van onze bank. zeer deskundig .

Dank je wel Fred voor je leuke en positieve beoordeling. Veel plezier van je nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Service slecht

Voor veel geld verschillende meubels gekocht, een bank.een dressoir,een eetkamertafel,een linnenkast en een grote parasol dus niet voor weinig en omdat we daar al heel lang klant zijn kom je daar terug, maar helaas vroeger een prima service maar nu in een woord super slecht. Denk volgende keer wel 2x na voor ik er nog koop. Ook zijn volgens mij een hoop producten net als bij velen made in China. Parasol had een probleem dit de zelfde dag gemeld, er werd verteld dat hij op voorraad was dus omruilen geen probleem echter kreeg een telefoontje dat ze eerst contact met de leverancier zouden opnemen alsof je hem al maanden in huis hebt, maar poortvliet is mijn leverancier ik heb niets te maken met hun leverancier. Je ziet dat als een bedrijf groot word de service klein word.

Beste Wim, Dank je voor je review. Wij hebben je serviceaanvraag in behandeling hoor en gaan dat uiteraard netjes voor je oplossen. Excuus dat dit anders bij je is overgekomen. Wij gaan contact met je opnemen en je verder helpen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

goed advies en klantvriendelijk personeel

zie hierboven

Er wordt met je mee gedacht!

Alles onder 1 dak

Veel keus, je wordt goed geholpen Gezellige winkel

Mooie bedrijf

Wij zijn heel leuk geholpen. Blij met onze nieuwe bedden!

Aanrader

Wij komen graag naar Woonboulevard Poortvliet. Voldoende parkeergelegenheid. Alles onder 1 dak, ruime keuze. Al diverse malen vriendelijk en deskundig geholpen bij onze aankopen.

Verrassend

Tevreden over de verkoper die ons adviezen gaf, met ons meedacht en met oplossingen kwam....Hij gaf ons een andere kijk op de inrichting van de woonkamer. Ook over het het feit dat het showroommodel vitrinekast, gratis kon worden opgeslagen, een vooruitbetaling niet nodig is en een belletje straks genoeg is ,om het te leveren , gaf ons een goed gevoel.

We zijn vriendelijk te woord gestaan, met goede uitleg. De levertijd was 3 weken later. De stoelen werden netjes afgeleverd. De stoelen zitten goed.

We zijn dik tevreden over het product

Netjes te woord gestaan en het product bevalt ons prima Zeker aanbevolen om anderen te enthousiasmeren !

Prima geholpen door de mevr,van Pronto Wonen.

Mevr.heeft terug gebeld en verder alles netjes op de mail gezet.

Dank je voor je positieve review Rinus. Fijn dat alles netjes geregeld is. Alvast veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Vriendelijk en vakkundige uitleg behulpzaam en goed advies. Top

Dank je voor je maximale beoordeling Frans. Fijn dat je de hulp en het advies zo positief hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Uitstekend geholpen met goed advies

Wij waren al een tijd op zoek naar een nieuwe bank. Bij Poortvliet is de keuze enorm. We zijn erg goed geholpen door de medewerkster van Montel. Ze nam echt alle tijd om stoffen en kleuren echt aan ons te laten zien op een bank ipv vanaf een staaltje. Hierdoor hebben we een weldoordachte keuze kunnen maken.

Ruim en overzichtelijk opgesteld.

Prettig winkelen. Alle items keurig ruim en overzichtelijk opgesteld. De verkoper nam alle tijd voor de vragen die zijn klanten hadden. Liet ze uitspreken en gaf een goed en duidelijk antwoord. Draaide nergens om heen.

Dank je voor je leuke review Maarten. Fijn dat je zo prettig bent geholpen. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Goed advies en leuk verkoopgesprek

Doelgericht gezocht en geweldige oplossingen gevonden m.b.v. een goed style-advies van Antje, Reinier en Emelie, die elk vanuit een andere winkel toch gezamenlijk met je meedenken. Bespaart je heel wat kilometers door alles onder 1 dak te kunnen vinden, voor elke stijl en elk budget.

Wat fijn Josta dat je zo tevreden bent over het advies in onze Woonboulevard. Wij vonden het erg leuk om je te helpen. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

We komen elke keer weer terug

Al sinds 20 jaar ons adres om meubels te kopen. Vriendelijk meedenkend en een gezellige winkel

Beste Barry, Wat leuk dat jullie al 20 jaar klant zijn in onze Woonboulevard... en altijd weer terug komen. Dank je wel voor deze positieve reactie. Veel plezier weer van jullie nieuwe meubels... en uiteraard altijd weer welkom in onze gezellige winkel! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Ben al jaren klant bij Bouwman Potter. Zeer tevreden en goede service. Koop graag op een vertrouwd address. Met vriendelijke groet. Mevr Cornelissen.

Beste mevrouw Cornelissen, Dank je wel voor deze positieve review. Fijn dat je graag bij ons koopt. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Pvc vloer mooi, alleen afwijkende plakplint omdat leverancier geen plinten leverd. Niet verteld bij bestellen vloer, jammer

Beste An, Fijn dat je tevreden bent met je PVC vloer. Bij PVC vloeren wordt er inderdaad altijd een bijpassend plint geleverd, maar die kan wat afwijken. Ons excuus dat dit vooraf niet was verteld. We hopen dat u toch geniet van uw nieuwe PVC vloer! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Goed gevoel

We zijn klantvriendelijk en met goed geholpen.

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!