Vriendelijk geholpen en goede informatie .

Mooi grote woonboulevard

Wij waren al langer op zoek naar een nieuwe hoekbank en omdat er nu een bezoek aan de winkels mogelijk was zijn wij via de folder beland bij profijtmeubel. We zijn zeer goed geholpen door de adviseur, zij heeft al onze vragen en wensen goed behandeld. Onze nieuwe bank wordt in oktober geleverd, dus wij hopen dat wij dan heel tevreden zullen zijn met onze aankoop.

Prima en goede service

Wij moesten op meerdere afdelingen zijn. Overal werden wij uitstekend geholpen en de adviseurs waren allen vakbekwaam

Dank je wel Jaap voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp van onze adviseurs! Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Goed en kundig geholpen in winkel, maar dat zijn we gewend.

Wij bezoeken regelmatig de koopjes hal, is een leuk uitstapje voor ons. En meestal kunnen we onze koopjes zelf in de auto meenemen. Maar een hoekbank is wat anders. De levering precies volgens afspraak, toen klein probleempje, het grote deel van de bank paste niet in de lift. Na vele keren meten een deel met de lift en een deel via de trap. Daar maakte de bezorgers een probleem van, er moest een lift auto komen. Ik had bij de aankoop duidelijk aangegeven dat wij op 2e etage woonden en dat stond ook op de orderbevestiging. Uiteindelijk is hij toch naar boven gebracht.

Beste Peter en Jacqueline, Fijn dat jullie zo tevreden zijn en genieten van de koopjes uit onze koopjeshal. Vervelend dat de levering van de hoekbank niet in één keer is gelukt, maar fijn dat het toch is opgelost en jullie kunnen genieten van je nieuwe hoekbank. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Er wordt meegedacht

We hadden in februari onze banken geleverd gekregen door alleraardigste bezorgers, echter na 2 dagen was de zitting een golfbaan tot onze grote teleurstelling. Meteen gebeld met Poortvliet waar we te horen kregen dat dit zou verminderen als de bank was ingezeten. Na 6 weken weer gebeld omdat het steeds erger werd. Bank is daarna gerepareerd. Helaas bleven er vouwen achter van de eerste weken waar wij steeds naar keken als we in de huiskamer waren. Eigenlijk was dit voor ons een miskoop. Na onderhandelen konden we de bank tegen 70% retour van de aankoop inruilen tegen een nieuwe bank. Opnieuw rondgekeken en heel fijn en eerlijk advies gehad van de verkoper (Tim). We hebben een nieuwe bank besteld met bijleggen van €1100,- waardoor we een kwalitatief veel hoogwaardigere bank hopen te ontvangen. Helaas is de levertijd wel lang (eind oktober) maar we hopen dan dat de problemen opgelost zijn. We hebben in ieder geval een luisterend oor gevonden.

Beste Irma, Dank je wel voor je positieve beoordeling en mooie review. Fijn dat er is meegedacht en geluisterd, zodat jullie uit kunnen zien naar de levering van de nieuwe bank. Wij wensen jullie er alvast veel plezier van. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

deskundig

alle tijd voor onze gehandicapte zoon

Dank je wel Leen voor deze mooie review. Wij helpen jou en ook je zoon graag in onze Woonboulevard, zodat jullie kunnen genieten van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Zeer prettig en kundig.

Wij zijn bij ons bezoek zeer prettig en kundig geholpen bij het maken van onze keuze, maar omdat er nog niet geleverd is kunnen we daaromtrent nog niets zeggen, maar we hebben wel het volste vertrouwen in een fijne afwerking van onze bestellingen.

Fijn dat je de hulp in onze Woonboulevard als zeer prettig hebt ervaren. Uiteraard gaan we ook de levering netjes voor je verzorgen, zodat je kunt genieten van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Zeer goede ervaring

Na onze smaak al vast gelegd te hebben betreffende het assortiment van woonboulevard poortvliet,zijn we op pad gegaan. Daar aangekomen zijn de perfect geholpen door Imke de Jongh,....onze laatste vragen die we hadden werden gelijk beantwoord. Omdat onze bestelling meerdere winkels betrof kon Imke ons hier gelijk mee helpen. De bestelling was zeer vlot en duidelijk verlopen,precies de manier van handelen waar wij van houden. Onze bestelling moet nog geleverd gaan worden dus daar kunnen we nog geen mening over geven. Poortvliet alles onder 1 dak...!

Dank je wel voor jullie positieve beoordeling en leuke review. Erg leuk dat jullie zo fijn zijn geholpen door Imke en op meerdere afdeling zijn geslaagd. Nu uitzien naar jullie nieuwe meubels, die we uiteraard ook helemaal naar wens gaan leveren, zodat jullie kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Gewoon een top service

Mijn ervaring is top ze kwamen de meubels netjes afleveren en ook nog op de plaats zetten waar ze moesten staan voor goede meubels en service ga je naar poortvliet.

Beste familie van Kekem, Dank je wel voor jullie positieve review. Veel plezier van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

we zijn super geholpen

personeel was top netjes alles uitgelegt dikke pluim

Dank je wel Rien voor je leuke review. Fijn dat je zo tevreden bent. Geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Heel goede behandeling door verkoopster

Fijn dat je zo goed bent geholpen Dirk door onze verkoopster. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Vriendelijke behandeling en goede uitleg. Zeer tevreden daarover.

Beste Yvonne, Wat leuk dat je zo tevreden bent over de hulp en uitleg bij de aankoop van je nieuwe meubels. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

perfect

prima kwaliteit /prijs verhouding meubels etc. prima service klantvriendelijk voor mij nummer 1

Beste familie Moerkerk, Hartelijk dank voor jullie positieve review. Erg leuk dat wij op nummer staan bij jullie. Geniet van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Veel kieze(vrijheid)

Het verkoopteam komt alleen in actief als je dat zelf wilt. Ook dan zijn ze niet uit op verkoop maar gunnen ze je je twijfels.

Dank je wel Wallie voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Goede ervaring

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Dank je wel Luc voor je positieve beoordeling. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Als wij om advies vroegen kregen wij op een heel vriendelijke toon goed advies, er werd goed geluisterd wat wij wilden en de verkoper was niet opdringerig.

Beste familie Nieuwlaat, Dank jullie wel voor deze positieve review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Geniet van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer aardig geholpen met het aanschaffen van 6 nieuwe eetkamerstoelen.

Dank je wel Robert voor deze positieve beoordeling en leuke review. Dat horen we graag. Veel plezier van je nieuwe eetkamerstoelen! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Professioneel

Dit keer een elektrische boxspring van Avek gekocht. Verkoper liet ons zonder moeite diverse matrassen en toppers uitproberen. Uiteindelijk de boxspring zoals opgesteld in de showroom genomen. We hopen dat de levertijd iets korter gaat zijn zodat dit binnen onze vakantie valt, en we uitgerust weer aan het werk gaan :) Juiste maatadvies Auping kussens gekregen ze slapen/liggen perfect. Met het enorme aanbod en omdat je toch een flinke uitgave voor komende tien jaar doet is advies van een ervaren verkoper zeker niet overbodig.

Beste Marisha, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies en over de aankoop van je nieuwe boxspring. We hebben je graag geholpen en geadviseerd. Heerlijk slapen op je nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

fijne prettige en vriendelijke winkelomgeving

Let wel goed op met wat er onder een aanbieding valt, de parasolvoet die onder de parasol bevestigd was was niet de voet die ook bij de parasol met voet, aanbieding hoorde. Wij waren in de veronderstelling dat de zichtbare voet ook bij de parasol aanbieding hoorde dat was dus niet het geval bleek bij levering. Daarnaast was naar ons inzicht ook het hoekkussen van de nieuwe lounche set niet identiek afgewerkt (genaaid) t.o.v. de andere kussens.

Dank je wel Huib voor je positieve beoordeling. Goed dat je in je review ons er op attent maakt dat de aanbieding niet correct gepresenteerd staat. Dat gaan we direct aanpassen. Veel plezier van je nieuwe tuinmeubelen! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Schandalig slecht.

VOOR 6.000 €. TWEE LEREN RELEX STOELEN GEKOCHT EN EEN LEREN 2 ZITTER. VROEGEN OF ZE LANGS KONDEN KOMEN OMDAT DE TWEE RELEX STOELEN ZWAAR ROND DRAAIEN. WILLEN JULLIE DAAR 150€. VOOR REKEN. TE GEK VOOR WORDEN.

Beste familie Grinwis, Dank jullie wel voor je review. Onze welgemeende excuses voor dit misverstand. Uiteraard lossen we jullie klacht kosteloos op. We hebben inmiddels contact met jullie opgenomen om het op te lossen en helpen jullie graag verder. Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Geweldig bedrijf

Groot in omvang. Klein familie bedrijf Groot in keuze. Geschoold personeel. Fijne roting. Goed restaurant. Mooie parking.

Beste familie Rijstenbil, Dank je wel voor jullie positieve review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Veel plezier van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Ruim en overzichtelijk

Wanneer wij om advies vroegen, werden we op professionele en vriendelijke wijze geholpen. Wat ons vooral opviel, was dat er geen opdringerigheid was, maar dat er echt geluisterd werd en geadviseerd op grond van wat wij zeiden en/of vroegen.

Dank je wel Kees voor je positieve review. Doet ons goed om te lezen dat je deze fijne ervaring hebt met de hulp in onze Woonboulevard. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Goede informatie en service

Na onze zoektocht naar een relax stoel en gevonden met advies van uw medewerker voor goede kleur en verwachte levertijd in week 33 was hij al in week 29 leverbaar , en afhalen was goed geregeld .

Dank je wel Conny voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo goed geslaagd bent en dat we sneller konden leveren dan werd verwacht. Veel plezier van je nieuwe relaxfauteuil! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Auping matras,

Arjan v Dijke en stage loper geven goede uitleg over de matrassen van Auping zoals voor heupen en rug en gewicht, na uitleg 2 matrassen besteld en nu nog wachten op de leveringen.

Dan je wel Hugo voor je positieve review. Fijn dat je zo goed bent geadviseerd bij de aankoop van je Auping matrassen. Wij wensen je alvast vele goede nachtrusten toe! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

We hebben een nieuwe bank gekocht en zijn zeer tevreden hoe we geholpen werden, alles werd zeer goed verteld. In het verleden wat problemen gehad met barkrukken, werd ook perfect opgelost. Kortom wij zijn zeer tevreden met Woonboulevard Poortvliet.

Beste Marianne, Dank je wel voor je mooie en positieve review. Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent en dat ook de problemen met de barkrukken goed zijn opgelost. Geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!