altijd bereid om zaken op te lossen

Zeer teleurstellend

Relexfauteuil geleverd in januari Vanaf levering onderdeel defect, na meerdere reparaties nog steeds niet goed. Vandaag zou deze eindelijk gerepareerd geleverd worden. Helaas bedieningsunit zit gewoon los aan de fauteuil . Weer Retour. Helaas na een half jaar nog geen dag plezier gehad. Service naar klant is tot nu toe zeer teleurstellend

Beste Maring, Heel vervelend dat we de reparatie niet in één keer goed hebben uitgevoerd. Onze excuus daarvoor. Fijn dat we inmiddels per mail contact hebben. We gaan dit alsnog naar tevredenheid voor je in orde maken. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Netjes bezorgd door de bezorgers en op de afgesproken tijd.

Fijne winkel met mooie spullen.

Meedenken van begin tot eind

We hebben de vloer van ons kantoorpand laten vervangen door Woonboulevard Poortvliet en zijn uitstekend geholpen en meer dan tevreden! Gezien de complexiteit van de klus is er in het voortraject veel energie gestoken om de transformatie zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Dit heeft geresulteerd in een korte doorlooptijd, perfecte afwerking en tevreden medewerkers. Er wordt meegedacht van het begin tot het einde met aandacht voor alle details: top!!

Heb al 2x gehad dat iets niet goed was, de 1e x met een bank v Montel , deze is opgehaald en weer netjes hersteld. De 2e x met een 4 deurs kast onze fout maar er werd door Poortvliet meegedacht hoe het opgelost kon worden. Chapeau. Hele goede vervice en vriendelijke mensen.

Goede service, zeer vriendelijke bezorgers

Netjes geholpen, komen hun afspraken na.

Fijne winkel en goede service!!

Ik had mijn bestelling snel nodig. Telefonisch besteld en kon het gelijk ophalen. Alles lag al netjes gereed en kon het direct inladen. Was top geregeld. Daar weten ze nog hoe ze service moeten verlenen aan hun klanten.

Deskundig advies

Goede inlichting en vriendelijk geholpen.

bijzonder prettig winkelen.

Voor de eerste keer hebben mijn vrouw en ik ontdekt dat het fijn winkelen was bij Woonboulevard Poortvliet. Waren op zoek naar een relax fauteuil en zijn door een deskundige medewerker van die afdeling geholpen. Deze stoel kon zelfs binnen 1 week thuis afgeleverd worden. De nieuwe stoel is precies waar we naar op zoek waren.

3 maanden wachttijd

Ik ben naar de winkel gekomen om een bed en kast te kopen. In de winkel zijn we perfect geholpen daar heb ik niks over te klagen. Het enige nadeel was dat we een week of 8 moesten wachten, omdat het specifieke model wat ik wilde niet op voorraad was. Dus ik heb geduldig 8 weken gewacht met een matras op de grond geslapen omdat mijn huidige bed stuk is. Krijg ik te horen dat ik nog eens twee weken langer mag wachten. Nou heb ik dit maar gewoon geaccepteerd nu hadden ze ten minste een vaste datum aangegeven voor wanneer de producten binnen zouden komen. Dus dan breekt de dag aan dat de producten zouden moeten binnenkomen. Dus ik wachten en wachten, maar er komt niks binnen. Dus ik gebeld met de winkel geven ze doodleuk aan dat ik nog eens 16 dagen mag wachten. Dit vind ik gewoon heel laks en slecht geregeld.

Beste Ali, Dank je voor je review. Heel erg vervelend dat de levertijd is uitgelopen. Onze excuses daarvoor. Je bestelling is bijna levergereed en we komen deze volgende week bij je leveren. Alvast heel veel plezier van je nieuwe slaapmeubelen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Begripvol.

Wij hadden een bank gekocht. Nadat we hem in de woonkamer hebben geplaatst, paste hij toch niet bij onze interieur. Wij hebben een retour verzoek gedaan. Poortvliet heeft de bank netjes kosteloos opgehaald. Vervolgens hebben we in de winkel van Montel een bank gezien die in de aanbieding was. Toevallig was deze bank ook bij Poortvliet in de aanbieding met dezelfde levertijd, echter Montel bracht zelf bezorgkosten van 70 euro in rekening en Poortvliet niet. We hebben gebeld met Poortvliet en de bestelling geplaatst. Het retourbedrag van de vorige bank is netjes verrekend met de nieuwe Montel bank. Prima administratie, prima klantenservice en erg klantvriendelijk. Mocht je op zoek zijn naar meubels...kijk ook even bij Poortvliet. Je krijgt voor hetzelfde geld gratis bezorging, klantvriendelijkheid en servicegerichtheid als cadeau. Wij zijn in ieder geval erg tevreden!

Beste Ayse, Onze welgemeende excuses voor het misverstand. Wij hebben je bank inmiddels retour gehaald conform je wensen. We vertrouwen erop dat het alles naar tevredenheid is afgehandeld. Neem anders gerust contact met ons op hoor. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Maurice met eindeloos veel geduld en hulde aan de bezorgers

Zeeeeeer tevreden

Wij kochten enkele jaren geleden een mooie Montel bank. Daarbij schaften we de 'All in house' service aan. Toen we een tijdje gelden gebruik wilden maken van deze service voor een vlek werd het probleem enkel groter en groter, totdat onze bank volledig verpest was. Bij 'Oranje Services' reden we ongelofelijk onbeschoft behandeld en was het einde verhaal, ze wilden het probleem dat zij hadden veroorzaakt niet voor ons oplossen. Ten einde raad schreven we Woonboulevard Poortvliet met de vraag of zij nog iets voor ons konden betekenen. Tot onze grote vreugde en ook wel verbazing ontvingen we een maand daarna bericht van 'Oranje Services' dat we bij Poortvliet een nieuwe bank mogen gaan uitkiezen. Zonder de tussenkomst van de Service dienst van Poortvliet hadden wij nooit een oplossing gekregen. Heel erg tevreden dus! Overigens verder ook telkens zeer goede ervaringen bij de aanschaf van meubels of bij het niet tevreden zijn van een internetbestelling (een kunstwerk) en het probleemloos weer laten ophalen en terugbetalen hiervan

Toch nog goed gekomen.

Eind vorig jaar complete slaapkamer gekocht. Tijdens de aankoop duidelijk aangegeven dat de nieuwe schuifdeurkast krap achter de toegangsdeur van de slaapkamer past. Kast gekocht waarbij de voorste deur aan de verkeerde kant zit. Niet slim maar de koop werd gesloten aan een tafel waarbij de kast niet meer te zien was. Eigen schuld maar gezien de ervaring die men heeft dat heeft had daar wel even op geattendeerd mogen worden. De Toegangsdeur van de slaapkamer gaat nu niet ver open en stoot Telkens tegen de kastdeur. Terug naar de winkel waar men niet echt meedacht voor een oplossing. Zelf toen voorgesteld om de handgreep Te vervangen door een platte strip. Dan kon de toegangsdeur verder open. Dat kon dan wel voor honderd euro. Na een paar Weken werd de strip gemonteerd. Bleek echter ook een handgreep te zijn die misschien 2 mm dunner was. Nu gaat de toegangsdeur ietsjes verder open. Heb ik niks aan. We gaan de kast maar in een andere kamer zetten. Heel teleurstellend na 35 jaar klant. Probleem is zo goed mogelijk opgelost waarbij zeker is meegedacht door het bedrijf

Beste fam. Bogers, Ondanks dat het even heeft geduurd is het fijn om te lezen dat het probleem uiteindelijk goed is opgelost. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe kast! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Onze ervaring met Poortvliet is fantastisch. Klachtenafhandeling ging zeer soepel. Telefonisch contact was heel goed.

Vriendelijke en deskundige adviezen van de verkoper.

Uitgebreide voorlichting over materialen en kwaliteit, zowel de voor- als de eventuele nadelen in het gebruik, dus prijs/kwaliteit verhouding. Ook werd voldoende gewezen op alternatieven, hetgeen uiteindelijk onze keuze heeft bepaald.

Goed product en goede service.

Een zeer tevreden klant.

Meer dan een uitstekende ervaring. Komen heel graag

Al onze `grote` aankopen met heel veel plezier gedaan. Komen graag naar uw zaak. Gastvrijheid en vriendelijkheid en overzichtelijk. Kortom: vanuit Bergen op Zoom naar Woonboulevard Poortvliet een waar genot.

Verwachtingen meer dan waar gemaakt.

Doel van het bezoek was een nieuwe relaxfauteuil daar de huidige na vele jaren trouwe dienst was versleten. De uitleg over de voor en nadelen van de diverse modellen door de medewerker was heel erg duidelijk. Er werd actief meegedacht. Als koper werd ik heel serieus genomen. Wensen, verlangens worden goed geinventariseerd. Verrast was ik over de vele uitvoeringsmogelijkheden. Ongeveer op de verwachte leveringsdatum werd de stoel thuis bezorgd, vakkundig in elkaar gezet en er volgde een duidelijke gebruiksinstructie. Vanaf het moment van binnenstappen tot er thuis voor eerste keer in plaatsnemen was een fijn proces dankzij de zeer goede zorgen van alle betrokkenen.

van het begin bij de aankoop tot het bezorgen thuis top!

vriendelijke mensen behulpzaam weten waar ze over praten, goeie service,kortom een winkel om lekker te shoppen en met mooie aankopen thuis te komen.

Ik ben goed en met veel geduld ondanks mijn getwijfel , geholpen

Ik ben toevallig door 3 verschillende personen geholpen en alle 3 even bekwaam en hartelijk en met veel geduld , geholpen

Mooie bank

Wij zijn erg blij met onze nieuwe bank, enige minpuntje is de lange levertijd. Je zou bijna vergeten hoe de bank er uit zag.

Misschien de planning iets dichter bij benadering afspreken.

Alles prima geregeld !!

Zie boven.

Fijn en betrokken bedrijf

Fijn transparant bedrijf met fijne service.

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!