Mooie vloer

Mooi laminaat. Snel geleverd. Goede communicatie. Heel mooi en snel gelegd door "De vloeren en leg centrale". Allesschoon weer achtergelaten.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u naar tevredenheid geholpen bent! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard XXL

Altijd zeer tevreden bij de aankoop en de service

Wat goed om te horen dat u altijd zeer tevreden bent over ons! Hartelijk dank voor uw review. Wij zien u graag weer terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Topservice

We zijn snel en keurig geholpen. Hele goede service!

Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

,prima geholpen

Zeer tevreden. Goede service Ga zo door

Hartelijk dank voor uw compliment. Wij zijn blij dat u zeer tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

super

wij zijn super geholpen de service is super

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prima geregeld

Na mijn melding snel contact opgenomen met mij en een afspraak ingepland. Uiteindelijk snel en adequaat aangepakt en opgelost. Chapeau.

Goed om te horen dat uw servicemelding snel en naar tevredenheid is opgelost! Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Fijn dat er ook voor de kleine dingen veel aandacht is.

Ons uitstaplampje bleef branden en ging alleen uit als je de stekker eruit trok. Het lampje is vervangen door een nieuwe die het goed doet. We hebben nu veel gemak bij het uitstappen in de nacht en kregen voor het ongemak nog iets lekkers in de postbus.

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat het probleem met het lampje naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Alles goed geregeld

Hartelijk dank voor deze review. Fijn dat u alles goed geregeld is! Wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Wat een enorme service. Er wordt de tijd genomen en na meerdere bezoeken om diverse meubelen uit te zoeken komen zij ook nog tegemoet met een leuke voucher om assecoires uit te zoeken en een diner bon zodat we een hapje konden eten in het restaurant. Vind de indeling van de winkel ook erg prettig en overzichtelijk.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons! Met vriendelijke groet, Ingrid Jansen, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prettig zaken doen

Vriendelijke benadering naar ons toe en zeer kundig in het maken van onze keuze. Duidelijke uitleg over het verdere proces. Ga zo door.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Goed om te horen dat u vriendelijk en kundig geholpen bent in onze showroom. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

zeer tevreden

We zijn goed geholpen, zowel bij het uitzoeken van de fauteuil als bij het ophalen ervan

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent en goed geholpen bent in onze showroom en ook bij onze afhaalservice. Hartelijk dank voor deze positieve woorden! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Heel vriendelijk en correct

Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen, echt moeite gedaan voor ons was totaal probleem.

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Moeten we nog afwachten

We moeten de bestelling nog krijgen, Verder zijn we in de winkel heel vriendelijk geholpen

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u uw winkelbezoek positief heeft ervaren. Wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Heel goed geholpen bij de afd bedden. Heel professioneel.

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u zo goed geholpen bent op onze afdeling Slaapwereld XXL. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Altijd goed

Volop keuze voor iedereen goed en betaalbaar

Hartelijk dank voor uw positieve review, daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Klantvriendelijk en deskundig advies

Goed geholpen door personeel met kundig advies.

Fijn dat u zo goed geholpen en geadviseerd bent door onze collega. Hartelijk dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet

Woonboulevard met alles onder een dak

Woonboulevard Poorvliet is een lokatie waar je ALLES op woongebied kunt vinden.

Hartelijk dank voor uw review. Bij ons vindt u inderdaad alles onder één dak. U bent van harte welkom om nog eens terug te komen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Gewoon perfect

Een geweldige verkoper veel begrip en denkt echt met je bespeekt alle mogelijkheden en dringt helemaal niets op nogmaals een grote pluim voordat Otte de verkoper en wees maar heel zuinig als bedrijf op zo een werknemer

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Alles volgens afspraken en verwachting.

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Wij waren op zoek naar een kledingkast voor onze slaapkamer. Heel goed geholpen door een zeer spontane, behulpzame medewerkster van de afdeling slapen.

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het vinden van een kledingkast voor in de slaapkamer! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Gewoon goed

Optimaal geholpen door Jeroen Hermus, alle vragen werden beantwoord en de uitleg was duidelijk. Komen- Kopen- en naar huis. Was snel geregeld. Volledig tevreden. Mvg, johan en Erna Stofregen

Wat een mooi compliment voor onze collega Jeroen! "Volledig tevreden", daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prettige ervaring

Wij vonden de advisering heel prettig, niet opdringerig en mevrouw gaf ons ruim de tijd om een juiste keuze te kunnen maken.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wat fijn dat u zo prettig geholpen bent en dat u een keuze gemaakt heeft. Alvast veel plezier van uw meubels! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prima geholpen door de verkoper , had alle geduld en had goede adviezen . hebben daardoor de juiste stoel gekocht .

Fijn om te lezen dat u samen met de verkoper tot een juiste keuze bent gekomen! Hartelijk dank voor uw review. Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Heel goed geholpen!

Een aardige, deskundige medewerkster. Heeft alle tijd genomen om ons te adviseren.

Hartelijk dank voor dit mooie compliment! Wij zijn blij te lezen dat onze verkoper alle tijd voor u nam en u goed geadviseerd heeft. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Kan ik aanbevelen aan mijn kennissen

Heel fijn geholpen met goede uitleg

Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze verkoper. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!

Over Woonboulevard Poortvliet