Ruime sortering in de winkel en vriendelijke verkoper. Goed geholpen en afspraken goed nagekomen met de levertijd van +/- 4 maanden i.v.m. caronatijd.

Beste Jan, Dank je voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent. Geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed advies, goede sortering, geen vooruitbetaling, goede levering van de goederen

Dank je wel Piet voor deze positieve beoordeling. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

gewoonweg goed

In de woonwinkel goed geholpen, afleveren ook goed, alleen jammer dat je weer voor 100 euro moet kopen voor de gekregen kadobon te verzilveren.

Beste familie Meertens, Fijn dat jullie tevreden zijn over het advies in de winkel en ook over de bezorging. De cadeaubon hebben we jullie aangeboden als bedankje en biedt € 25 korting bij een aankoop van minimaal € 100 op o.a. ons Decoplein. Op ons Decoplein in onze Woonboulevard vind je 10 shops met woonaccessoires, textiel, schilderijen, verlichting en nog veel meer. Wees hartelijk welkom om te komen shoppen op ons Decoplein! Geniet van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goervaringen

6.5jr geleden prachtige bank gekocht! En nu een zg.coronadeuk deukje in zitvlak ontwikkeld Dus meteen opgelost(opgevuld) Dus helemaal happy

Beste familie Raijmakers, Mooi dat dit helemaal naar tevredenheid is opgelost. Nog jarenlang plezier van jullie bank! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Bij de aankoop professionele info gehad. Duidelijkheid over levertijd Levering volgens afspraak, nette bezorgers die alles netjes geïnstalleerd hebben en rommel weer meegenomen.

Fijn dat alles zo naar tevredenheid verlopen is Krista. Dat is uiteraard ook onze bedoeling. Nog veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

top winkel komt afspraken na

alles volgens order en netjes gemonteerd binnen de afgesproken tijd

Dank je wel Leon! Mooi om te lezen dat je je tevreden bent. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Gewoon heel erg tevreden!

Precies volgens afspraak geleverd. Alles keurig verzorgd en netjes in elkaar gezet. Kortom precies zoals het hoort en daarom kopen we daar al tientallen jaren onze spullen!

Fijn Stan dat alles volgens afspraak en naar verwachting is verlopen. Dan kun je extra genieten van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Bij klachten of schade staan jullie altijd klaar om alles naar tevredenheid op te lossrnn

Na levering van zaken waarbij er iets niet goed is gegaan. Altijd heel goed opgelost of gerepareerd. Goede service en een luisterend oor en geen nummer.

Beste familie Nuijten, Dank je voor je jullie positieve beoordeling! En fijn dat ook na de levering alles correct werd opgelost. Uiteraard staan wij altijd voor jullie klaar en willen we jullie graag naar tevredenheid van dienst zijn. Veel plezier van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

na lange levertijd(tegenwoordig covid-19 standaard 4 maanden) stoelen naar tevredenheid geleverd

Stoeien zijn netjes geleverd en ter plekke gemonteerd, weten wij nu ook hoe t in elkaar zit. in dezelfde afspraak service verleend voor eerder geleverd auping-bed, heel fijn geen aparte planning. de heren hebben keurig corona-veilig gewerkt.

Beste Jan, Fijn dat de levering en montage van de stoelen netjes is uitgevoerd. En dat ook de service aan jullie Auping-bed keurig is opgelost. Wij staan graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Ben zeer tevreden

Dank je voor je positieve beoordeling Marianne. Fijn dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Herziene review na contact met Poortvliet

Naar aanleiding van onderstaand review Wil ik graag meedelen dat Fa Poortvliet contact heeft gezocht met mij om een oplossing te vinden Hij gaf mij volkomen gelijk Het heeft allemaal veel te lang geduurd Mijn welgemeende excuses hiervoor Ik kreeg drie opties 1 stoel wordt thuis bij mij door Fa Oranje voorzien van nieuw onderstel 2 en er wordt een nieuwe stoel besteld en openstaande bedrag blijft van mij 3 of ik kon mijn geld terug krijgen Ik heb gekozen voor optie 1 en 2 En een dag later werd er een mooie bos bloemen bezorgd Oorspronkelijke review: Wil je grijze haren ? moet je electriche stoel kopen bij Poortvliet November 2020 stoel geleverd Scheef !! De twee bezorgers van Poortvliet hebben het geconstateerd, foto’s gemaakt !! En zouden het doorgeven en ik zou terug gebeld worden Ben na drie weken zelf maar gaan bellen en klagen want terug bellen doen ze niet Wat blijkt foto’s nooit doorgegeven door bezorgers En kon niet meer achterhaald worden leugen nr 1 Balletje ging rollen !!! Poortvliet stuurt monteur 4 weken later Komt ziet maakt foto’s 2 weken later gebeld door poortvliet Er komt een ander bedrijf kijken Oranje Moet omdat ik 5 jaar garantie er bij gekocht hebt. Kan je nagaan ik koop dure garantie er bij dan verwacht je toch een nieuwe stoel ,!!! Vraagje waarom dan eerst een monteur sturen van Poortvliet zelf ?? Tja ontwijkend antwoord .leugen 2 Vandaag 12 maart monteur van oranje over de vloer Tja stoel is scheef !! Leuning is ook scheef !! Stoel maakt herrie met achter rugleuning verstellen !! Jo vertel eens wat nieuws !! Ik wil nieuwe stoel ......!! Das toch het minste wat je als consument mag eisen

Beste John, Nogmaals onze welgemeende excuses dat je serviceaanvraag niet adequaat is opgepakt. Dat is uiteraard nooit de bedoeling. Fijn dat we alsnog een goede afspraak met je konden maken, zodat het naar tevredenheid opgelost gaat worden en je kan genieten van je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Kwaliteit en kennis van zaken

Mooie winkel en veel keus, bijna teveel. Gelukkig goed geholpen door Arjan. Eerst gesprek onder het genot van een kopje koffie. Wat zijn je wensen en eisen, en wat wil je beslist niet. Vanuit hier zijn we gaan kijken door de zaak welke bedden voor ons geschikt waren. Testen en praten, goede adviezen en uiteindelijk tot een keuze gekomen. Hadden het niet gekund zonder de adviezen en hulp van Arjan. Super bedankt

Supersnel geleverd en werkt uitstekend

Beste Michael, Mooi dat je bestelling helemaal naar tevredenheid is geleverd. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Zeer deskundig en zeer vriendelijk personeel

Wij hebben een Auping bed gekocht en we zijn zeer tevreden over de aankoop. Personeel is zeer vriendelijk en heel deskindig. Onze aankoop was snel gedaan voor een scherpe projs.

Beste John, Erg fijn dat je tevreden bent met de aankoop van je nieuwe Auping bed. Leuk om te lezen dat je ook vriendelijk en deskundig bent geholpen door onze verkoopadviseurs. Dank je wel voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

de ene keer is de andere niet..

Met nog goede herinneringen aan onze eerdere aankoop bij Poortvliet, waar we een prima verkoper troffen, togen we wederom naar deze meubelboulevard. Afspraak gemaakt uiteraard. Wellicht had deze keer de medewerkster 'haar dag niet'. We merkten helaas geen enthousiasme, weinig gastvrijheid en matige deskundigheid. Uiteindelijk toch (zelf) een bankstel gevonden in de zaak. We houden het maar op een 'misser', voor het overige zijn we altijd prima te spreken over de service en de prijs/kwaliteit.

Beste Lucien, Dank je wel voor je review. Jammer dat je het zo hebt ervaren, ons excuus daarvoor! Maar gelukkig toch goed geslaagd. Veel plezier van je nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Slecht

Tafels is geleverd helaas was het een anderen van slechte kwaliteit. Het antwoord was je kan een gedeelte van je geld terugkrijgen. Je bent dan gewoon je geld kwijt Maar je krijg geen nieuwe tafel die je bestel heeft. Zo slecht bedrijf dit. Dus als er wat mis gaat bij hun ben je de klos

Beste Thea, Wat jammer dat de kwaliteit van de tafel tegenvalt. Wij willen dat uiteraard netjes voor je oplossen hoor. Als je ons een mail wilt sturen met je gegevens, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Afspraken goed op elkaar afgestemd

Enkele weken geleden een afspraak gemaakt dit liep even niet lekker, maar dit hebben ze goed opgepakt. We konden een dubbele afspraak maken en deze afspraken werden ook keurig achter elkaar afgewikkeld. Goede adviezen gekregen bij de afdeling Slapen en daar heel netjes geholpen. Daarna naar de kantoorafdeling en daar ook prima geholpen, waardoor we snel onze keuze konden maken.

Beste Jaap, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat de afspraken nu goed zijn opgepakt en dat je ook naar tevredenheid bent geholpen door onze adviseurs. Mooi dat we je zo van dienst konden zijn. Veel plezier van je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Nette ontvangst, duidelijke uitleg wat waar te vinden

Dank je wel Miranda voor je positieve beoordeling! Veel plezier van je nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

raar

Vind het raar dat ik al een review moet schrijven terwijl de stoelen die ik heb besteld pas over 10 weken komen.

Beste Martijn, Dank je voor je reactie. Een review schrijven is geheel vrijwillig hoor. En de uitnodiging voor een review was deze keer bedoeld voor je ervaring in de Woonboulevard. Nog wel even geduld hebben, maar ik wens je alvast veel woongenot toe van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

We zijn heel goed geholpen zeer vriendelijke mevrouw

Fijn dat je zo goed en vriendelijk bent geholpen bij de aankoop van je nieuwe meubels Loes. Alvast veel plezier er mee! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

super!

Heel erg goed geholpen in de winkel, 'n week later werd alles in perfecte staat afgeleverd en we genieten er iedere dag van.

Beste Kees, Dank je voor je leuke en positieve review. En zeker genieten van de mooie nieuwe meubels in je interieur! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

De beste kwaliteit

Ik ben qua product altijd tevreden bij woonboulevard poortvliet. Het is gewoon levenslang en niet te vergelijken met een Ikea of kwantum. Onze laatste aanschaf was een nieuw bed, verkoopster was wel een beetje aan het pushen over welk soort lattenbodem (spiraal, de duurste) en ze ging pas naar de matrassen met korting, toen ik er om vroeg. Verder wel heel goed geholpen hoor. Maar ik denk wel dat ze een extraatje krijgen als ze meer/duurder verkopen..

Beste Lieke, Dank je voor je review! Je maakt uiteraard geheel zelf je keuze bij de aankoop hoor. Goed dat je het hebt aangegeven. En fijn dat je heel goed geholpen bent. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed en deskundig geholpen

Na aanmelding afspraak gemaakt en keurig naar ons doel geleidt we waren er zo uit. Andere week opgehaald en thuis uitgepakt bleek beschadigd te zijn, na een telefoontje de zelfde dag nog omgeruild en het staat nu te pronken in de huiskamer heel blij mee.

Dank je wel voor deze positieve review! Fijn dat je zo goed en vlot bent geholpen. Veel plezier van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Gevonden wat we zochten

Op zoek naar een dressoir. Voldoende keus en ook gevonden wat we zochten bij Pronto. Dressoir van €799. De verkoopster zei eerst; o alleen dit. En toen meerdere malen dat het een kleine order was. En dat we geluk hadden dat er iemand beschikbaar was om ons te helpen. Dus tevreden over de aankoop, maar minder over degene die ons hielp. Vind het toch een behoorlijk bedrag.

Beste Sandra, Leuk dat je hebt gevonden wat je zocht. De verkoopster had zo niet moeten reageren uiteraard. Ons excuus hiervoor. Wij zijn blij met je als klant! Fijn dat je tevreden bent over je aankoop en we wensen je jarenlang plezier van je nieuwe dressoir! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Goed artikel

Bestelde artikel prima,goede prijs en bezorging snel en keurig

Dank je voor je positieve review Charry. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!