Super service.

Mooie winkel , voor iedereen keuze. Vriendelijk en kundig personeel.

Hartelijk dank voor dit mooie compliment, daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prettig geholpen aardige verkoper in outlet 07

Zeer prettig geholpen verkoper is behulpzaam en zoekt mee naar wat je wensen zijn.

Fijn dat u zo goed geholpen bent door onze verkoper! Dank voor deze positieve review en u bent van harte welkom om nog eens terug te komen in onze showroom. Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Uitstekende afhandeling en nakomen afspraken

Er werd snel en vakkundig gereageerd op mijn aanvraag. Er werden duidelijke afspraken gemaakt over het vervolgtraject. Ook de reparatie werd verbluffend snel uitgevoerd. Binnen 10 minuten stonden de monteurs weer buiten na vervanging van een motor van ons bed. Eén klein puntje van aandacht, de monteurs kwamen een half uur eerder dan aangekondigd met als gevolg dat wij nog in bed lagen.

Excuses voor het vroege opstaan maar heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en ons serviceteam. Wij zijn erg blij met de 10 die u ons geeft! Vriendelijke groet, Ingrid Woonboulevard Poortvliet XXL

gewoon goed

behulpzaam en meedenkend

Zeer netjes

Zo vriendelijk en netjes en word gebeld wanneer ze er aan komen Aflevertijd klopt zeer nauwkeurig

De aankoop en levering is prima verlopen.

De bij aankoop gestelde datum van levering klopte precies. Bezorgers hebben het product correct afgeleverd.

Snelle bestelling, snelle levering

Ik wist wat ik wilde hebben (bijzettafeltjes) en deze waren dus zo besteld en ook snel geleverd.

Heel goed advies

Bij de aanschaf van onze matrassen hebben erg professioneel advies gehad.

goede bediening!

goede uit leg,vriendelijke verkooper,

Prachtige winkel

Ze gingen op zoek naar een fauteuil. Uiteindelijk kochten we geen fauteuil maar een linnenkast. Goed advies gekregen en vriendelijk personeel.

Nette service

Snelle en passende oplossing gekregen na een melding. Service gericht bedrijf en nemen je serieus. Ik ga zeker terug! Klantvriendelijk.

Fijn dat we na uw uitleg in gesprek konden gaan en samen tot een passende oplossing konden komen! Wij gebruiken uw feedback om te verbeteren en zijn heel blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier van uw bank! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Geweldige keuze en vriendelijk geholpen

Bij aankoop van onze meubelen zijn wij zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Verkopers nemen alle tijd die nodig is om tot een passende keuze te komen. Zelfs bij meubels van verschillende merken werden deze keurig bij elkaar getoond om zo een goede indruk te krijgen of de meubels goed bij elkaar passen. Prettige meubelzaak om nog eens terug te komen.

Erg groot waardoor soms onoverzichtelijk

Slaapkamer afdeling vinden we fijn, goed overzichtelijk, maar het meubel gedeelte is zo groot, en er staan zoveel interieurstylen door elkaar dat het onoverzichtelijk wordt. En door de grootte moet je zoeken naar een verkoopmedewerker bij vragen of onderhandelen. Wij zouden liever banken en fauteuils bij elkaar zien, eethoeken bij elkaar, wandmeubels bij elkaar, dan kun je bewust op je doel af gaan!

zeer tevreden

In de middag werd de sta-op stoel geleverd en 's avonds werkte de stoel niet meer. De volgende ochtend gebeld en 's middags kwam de monteur en het probleem is gelijk opgelost. Zeer tevreden.

alles opgelost zonder problemen

heel goed

Het bezoek aan de woonboulevard als heel prettig ervaren!

Fijn om vrij rond te lopen zonder dat er direct een verkoper op je af komt... toen we dat wel wilden ...was het ook snel voor elkaar! We zijn prima geholpen en ik ben blij met de aankoop!

Super geholpen

We zijn super geholpen en heel goed geadviseerd door Peti heel aardig en geduldig. Het was gezellig met elkaar .

Keurig, geholpen.

Heel vriendelijk personeel.

Alles prima verzorgd

Alles vanaf de aankoop tot aflevering is prima gegaan.

Prima geadviseerd! Snelle levering

Top geholpen! Het bed is prachtig!

Goede en behulpzame medewerkers

Goede en behulpzame medewerkers,ook de bezorgers

Vriendelijke en goed geholpen met mijn aankoop

Netjes afgehandeld en zelfs een leuke kaart ontvangen! Super leuk!

Keurig afgehandeld en het kaartje wat we kregen vonden we super leuk! Nog nooit eerder meegemaakt!

Volgens afspraak

De levering is op de afgesproken datum geleverd gemonteerd en geplaatst, vriendelijke bezorgers

Na problemen met het geleverde door de fabrikant, hebben ze het probleem opgelost. Het duurde wel lang voordat we fatsoenlijk op het geleverde Avek bed fatsoenlijk konden slapen.

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!

Over Woonboulevard Poortvliet