het is altijd prima

we zijn al jaren client en het al die jaren goed geweest

Door het grote aanbod wordt het onoverzichtelijk

Je wordt van de ene naar de andere winkel gestuurd, Personeel meld de werkdruk te veel aan de klanten, Orders kwamen dagen later pas aan,

Dank je wel Marianne voor je beoordeling en je reactie. Ons excuus dat je het zo hebt ervaren. We hopen dat je toch geniet van je nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Woonboulevard Poortvliet Jan, klantenservice

Wij maken er 1 woorden TOP

Net zoals heel veel andere mensen hebben wij rugklachten/chronische ischias, en zijn goede nachten met voldoende slaap iets waar wij alleen maar van kunnen dromen. Na de zoveelste miskoop een aantal jaar geleden, zijn wij wederom weer op zoek gegaan naar nieuwe matrassen. Dit keer zijn we uitgekomen bij Auping, en zijn daar zeer goed en professioneel geholpen door Pim. Die heeft heel goed naar ons geluisterd naar onze klachten en wensen, waarop hij direct met een matras advies kwam met een optie voor een 2e matras. Uiteindelijk 2 matrassen en 2 nieuwe hoofdkussens aangeschaft.

Goed advies en niet opdringerig

Prettig. geholpen. Goed advies Niet opdringerig.

De verkoper wist onze wens te verwezenlijken

De verkoper kwam positief over. Wij kwamen om te zien wat er was aan auping matrassen, niet van plan er te kopen. Maar door overtuiging toch besloten tot koop over te gaan.

Wij zijn professioneel, deskundig en zeer vriendelijk geholpen door Inge.

We werden geholpen bij onze keuze van een sofa en eettafel door Inge. Inge heeft ons zeer goed geadviseerd, met veel geduld en goede smaak.

Goede voorlichting gekregen op alle vragen. Prettige verkoper.

Super goed geholpen

Heel prettige ervaring

Tafeltje gezien op de site. Gebeld. Direct de volgende ochtend teruggebeld met info.Bleek niet meer te bestellen. Maar ik mocht het showroom model kopen. Wonend in Enschede kon het niet opgehaald worden. Geen probleem. Mooie prijs. Geld overgemaakt. 2 dagen later een heel mooi tafeltje thuis! Heel goed ingepakt ook. Bedankt mensen van Poortvliet. We zijn er heel blij mee!

Uitstekende levering

Alles nauwkeurig opgemeten en gemonteerd, prima vakmensen!

prima service

Na mijn telefoontje kreeg ik een mailtje waarin werd gevraagd om foto's. deze opgestuurd en prompt een datum wanneer de monteur langs zou komen gekregen, hele vriendelijke man en het euvel was in no time gerepareerd

super goed

fijne mensen denken mee en goede service ook voor reparatie

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben over het geleverden

Het heeft een paar mailtjes , met foto"s, gekost om de bedoelde wieltjes voor de stoelen te krijgen. Maar om eerlijk te zijn, ik had niet anders verwacht. Dat ik een trouwe klant ben van jullie kunt u opmaken uit de opmerking van mijn familie, Wanneer B , P alles terug kom halen wat ze geleverd hebben bij je, zit je op de betonnen vloer en op sinaasappelkistjes.

Mooie winkels

Voor ons is de woonboulevardpoortvliet een goede keus al vele jaren tevreden klant, Goede uitleg en service altijd meedenken met de klanten. Vriendelijk personeel met verstand van alle producten. Is er naderhand wat niet goed bevalt zij zoeken hoe het optelossen is.

Super behulpzaam

Zeer tevreden van de service en kwaliteit. Koop echt al jaren bij poortvliet.

Hele snelle afhandeling van klacht.

Op alle fronten positief

Onze ervaring is zeer positief. Vanaf moment van verkoop tot moment van levering . Afd. verkoop verdient een compliment evenals de levering.

Prima service, keurig op tijd bezorgd. Product was ook prima, netjes verzorgd en in elkaar gezet.

Een super mooie en fijne winkel

Een hele fijne winkel, met heel veel keus...en fijn personeel die je echt goed helpen...zeer tevreden ik ben een echte bouman potter fan al heel veel jaren..

Mooi bedrijf en goede ervaring en service

Mijn ervaring is dat ik goede uitleg kreeg van het product dat we wilde kopen er werd voldoende de tijd voor genomen en personeel dat kennis van zaken had en altijd zeer goede service

Alles voor je huis in een gigantische winkel

Hoewel de boulevard gigantisch is, voelt het niet zo door de vele verschillende winkels, waar je werkelijk alles kan vinden. Wij komen hier nog steeds regelmatig

Fijne winkel, top personeel

Toch weer eens naar WB Poortvliet, lang geleden, toen al goede ervaringen. Uitleg gekregen over boxspring, zeer duidelijk alle opties doorgenomen en besteld. Ervaren en efficiënt personeel in ontspannen sfeer blijft nog steeds in hoog vaandel bij Poortvliet, in één woord top!!! Het afleveren en installeren, is ook nog steeds top, op tijd en snel geïnstalleerd. Mijn complimenten!

Goede service,snelle levering

zie boven

Goede producten en een betrouwbare winkel.

Goede producten en een betrouwbare winkel.

Fijne winkel

Was fijn om iets te kopen bij jullie. Product snel en netjes thuis bezorgt .

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!