Prettig geholpen

Wij zijn erg prettig geholpen door Helma Wesdijk. Dacht volop met ons mee over de mogelijkheden.

Heel fijn geholpen! Tip: zorg ervoor dat je zelf ook de tijd hebt voor het advies.

We zijn meerdere keren bij Woonboulevard Poortvliet geweest, voor verschillende delen van ons nieuwe huis. Wat ons opviel, is de hartelijkheid en de parate kennis van het personeel (over het algemeen). Hier en daar hadden we een verkoper die ons minder lag, maar dit werd dan in een volgend bezoek altijd weer goed gemaakt. We hebben geleerd dat je voor goed advies ook echt zelf de tijd moet nemen als klant. De eerste keer zochten we iemand aan het einde van de dag, op zaterdag. Dat bleek erg lastig te zijn. De andere keren zijn we vroeg op de dag en/of door de week gegaan en hebben we indien nodig zelf gevraagd om een adviseur. In die situaties zijn we altijd fantastisch geholpen! De goederen zijn nog niet geleverd, maar we hebben er alle vertrouwen in. We zijn ook erg blij met hoe jullie omgaan met het leveren op afroep. Ga zo door Woonboulevard Poortvliet!

Zijn naar alle tevredenheid geholpen

Wij zijn goed geholpen,advies was eerlijk. Het leuke was ook dat dezelfde verkoopster ons bed van 16 jaren geleden ons ook heeft verkocht

prima voorlichting, uitleg, service

Ons probleem was of de maten van een nieuw bed wel paste in de slaapkamer. Uitstekende service door in een teken programma de maten van de slaapkamer en het nieuw aan te passen bed werden ingetekend. Hierdoor kon beoordeeld worden dat het complete bed met een aparte kast waauit tv automatisch omhoog kwam niet geplaatst kon worden. Dank aan de medewerkers voor deze service.

Heel goed.

Zeer goed geholpen door mireille hoetelmans, Nam alle tijd voor ons, Goed ingelicht over de matrassen. En als dank ook nog een lunch bon gekregen. Gewoon geweldig.

Zoals altijd: helemaal top

We hadden een nieuwe verkoper op deze afdeling en alhoewel hij nog niet helemaal op de hoogte was ging het toch prima. Geen druk uitoefenen, maar je gewoon je gang laten gaan. Dat is op een andere afdeling wel eens anders. Voorlopig hebben we Poortvliet niet nodig, maar als het weer zover is zijn zij de eerste.

Ik had voorkeur voor verkoper. Die was nog even bezig. Kreeg gelijk bakje koffie tijdens wachten. Daarna heel goed geholpen door de verkoper. Zij was heel netjes en wist heel goed waar ze over praatte. Ik ga dus een voor een volgende aankoop zeker terug

Keurig opgelost

Keurig opgelost

Bank isweer netjes

Goed geholpen, tijd voor ons genomen.

Prima op afgesproken tijdstip geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten , alleen de beschrijving is voor 3 optie mogelijkheden van deze uitvoering, waardoor de beschrijving wat onduidelijk was. Ben ik tevreden ja!

makkelijk zoeken snelle levering

mijn artikel was makkelijk te vinden en snel geleverd

Matig

De bezorgkosten zijn belachelijk, eerst een tafel besteld van circa € 650, bezorgkosten € 60 circa af moeten bestellen ivm lange veranderde levering, toen een tafel gevonden voor € 999, bezorgkosten circa € 80. Bij het leveren een plantenbak gebroken. Kortom geen succes verhaal en niet wat we van u gewend zijn.

Beste Marga, Dank je wel voor je review. Onze excuses dat bij de levering een plantenbak is gebroken. Dit gaan we uiteraard netjes voor je oplossen. Hierover hebben we inmiddels al contact gehad. Er zijn inderdaad een aantal winkels en formules in onze Woonboulevard waar bezorgkosten gerekend worden. De meubels in deze winkels en formules zijn geprijsd met afhaal- en zelfmontageprijzen. Maar tegen een redelijke vergoeding bieden wij onze bezorgservice aan en daar bent je uiteraard geheel vrij in om daar gebruik van te maken. Uiteindelijk ben je hiermee altijd voordelig uit en is ook onze laagste prijs garantie hierop van toepassing. Als er vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Levertijd zeer teleurstellend

De beoordeling werd zeer snel toegezonden, echter de levering is na 2 weken nog steeds niet gedaan.

Onze bestelling is nog niet afgehandeld

Wij wachten nog op onze bestelling

fijne website, goede service

In het krantje zag ik een tuintafel staan die ik mooi vond. Ik had geen mogelijkheid zelf naar de winkel te gaan. 's Avonds bestelde via de website. Ik kon daar alles makkelijk vinden. De dag erop werd ik al gebeld dat mijn bestelling was verwerkt en wanneer het uitkwam dat ze die zouden bezorgen.

Wat leuk Kirsten dat het allemaal zo vlot is verlopen. Geniet van je nieuwe tuintafel. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Onze ervaring is zoals steeds erg positief, er is niets dat we kunnen opmerken.

Beste familie Weyts-Verdonck, Wat fijn dat jullie ervaring zo positief is. Dat horen wij graag. Veel plezier van jullie nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Vriendelijk hulpvaardig personeel!

Goede informatie,vriendelijk personeel,ruime keus!

Goed advies en aandacht

Er wordt tijd uitgetrokken om goed te luisteren naar je wensen en het geven van advies

Vriendelijk personeel

We zijn goed geholpen, en er wordt meegedacht.

Veel keuze en vrriendelijk personeel.

Ik had veel keuze en werd netjes geholpen. Ze deden echt moeite voor me.

mooie winkel , veel keus

vriendelijke verkoopster

Goed geholpen zoals gewoonlijk

Goed geholpen zoals gewoonlijk, maar de verkoopster dacht waarschijnlijk dat we geen kopers waren.

Snel en vriendelijk geholpen bij aanschaf bed met matras. Kregen nog een muntje voor koffie ook.

Wij zijn geweldig prettig en behulpzaam geholpen bij aanschaf van een nieuw vloerkleed. Vloerkleed was op voorraad waardoor wij het direct konden meenemen, maar gezien onze aanzienlijke leeftijd is het door Poortvliet thuisbezorgd en geïnstalleerd in de woonkamer enz.. Werkelijk Super. Niets dan lof!

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!