Filters

2

Slechte service, bank schade door werknemer geen passende oplossing.

In 2017 een bank gekocht, dit jaar 2020 gaat er een stiksel los. Nadat er een monteur is geweest werd besloten dat de bank mee moest naar de werkplaats zodat dit netjes gerepareerd kon worden. 22 mei krijgen wij de bank terug, het stiksel is netjes gemaakt maar er zit een beschadiging aan de zijkant van de zitting. Gelijk melding van gemaakt zowel telefonisch en via de email met foto's erbij. Er werd gekeken om een nieuwe hoes voor de bank te regelen maar uit eindelijk na het zien van een staal kwamen de kleuren niet meer overeen ook door de zon. Nu krijg ik van de week een voorstel voor een omruilactie van 1080 euro (bank was 1999,-) Dus gebeld met de servicedesk. Toen werd er eerst beweerd mevr ik zie alleen een slijtage plek op de foto.. toen ging mijn bloed al koken, daarom ben ik hier al zolang mee bezig zeker en ja dan wil ik toch wel weten wat er precies op de werkplaats is gebeurd. Ze zou toch maar gaan overleggen, kwam terug met 200 euro voor de beschadiging. En dan kan ik een bank uitzoeken voor 1280. Vind ik geen bank voor die prijs dan moet ik maar even bijbetalen en vind ik geen bank naar mijn zin moet ik het maar doen met de schade die gemaakt is. Er werd geschermd met de garantiebepalingen maar dit is toch een schade veroorzaakt door een medewerker (en ja dat kan gebeuren we zijn tenslotte allemaal mensen) en dan zou dit niet onder de garantiebepalingen kunnen vallen maar moet dit onder de aansprakelijkheid vallen. Ik heb gevraagd om hier van de passages in de voorwaarde te sturen, dat schade veroorzaakt door een werknemer onder de garantie valt, deze heb ik helaas nog niet mogen ontvangen. We zitten inmiddels in maand 10 bijna 11 en het is nog niet opgelost. Ik heb al vaker gekocht bij @woonboulevardpoortvliet en naar tevredenheid maar nu bij een serieus probleem voel ik mijn niet geholpen en ook niet zo netjes behandeld door de mevr van het aftersalesteam. Omdat ik nog steeds geen passende oplossing heb mogen ontvangen van een bedrijf waarv

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Francis, Dank je wel voor je reactie! Heel vervelend dat je het zo hebt ervaren en onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen je juist graag helpen en problemen oplossen. We hebben dit uiteraard voor je in behandeling en we gaan dit direct op een passende wijze voor u afhandelen, zodat u naar tevredenheid kunt genieten van uw bank. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

10

Heel erg tevreden!

Zeer mooie hoekbank gekocht samen met 4 eet stoelen. Levertijd was niet lang. Super service van de verkopers, echt Top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Komt na wat men beloofd

Fijne winkel, levering was netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel

Wat een top zaak, verkoopadviseurs niet opdringerig. Je kan op t gemak rond kijken en wil je hulp komen ze je met de juiste kennis helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van aankoop tot en met uitlevering, uitstekend

Uitstekend geholpen, goed advies bij de aankoop. Bezorgers zeer netjes en kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles naar wens geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

NOOIT iets kopen!!

In februari twee fauteuils gekocht bij Bouman & Potter! Zouden geleverd worden eind maart, dat werd al twee weken later! Een van de fauteuils had krassen op de poten en was daarbij compleet scheef!! Gelijk doorgegeven via de mail met foto's! Er zou iemand naar komen kijken.....begin mei! Deze man zag gelijk het verschil tussen de twee fauteuils en zou dit met de foto's doorgeven en dan zouden ze contact opnemen. Half mei kreeg ik telefonisch te horen dat de fauteuil vervangen zou worden daar hij inderdaad een compleet scheef was!! Begin juni weer telefoon, dat de fauteuil pas in augustus in productie zou gaan en dan geleverd zou worden! Augustus was voorbij en geen stoel, weer bellen en de stoel fauteuil was binnen gekomen en moest nog gecontroleerd worden! Hij zou dan eind van de volgend week, half september geleverd worden! Maar ook toen geen fauteuil. Na verschillende telefonische contacten, waarbij de ene smoes na de andere werd verteld, storingen en verkeerde codes, moest ik bellen naar Thijssen Schreuders want de stoel zou daar zijn om geleverd te worden, dus weer niet. Uiteindelijk zou die op vrijdag worden opgehaald door Thijssen Schreuders en de daarop volgende week geleverd worden op woensdag. Vrijgenomen en dan 's avonds gebeld worden dat de afspraak niet doorgaat want de fauteuil was er niet!! Hij was NOG niet opgehaald bij Poortvliet, dat zou de vrijdag erop zijn en de week erna afgeleverd worden, dus weer op woensdag wat niet kon! Weer bellen en uiteindelijk kon hij met "zakelijk transport" wel op vrijdag 9 0ktober bezorgd worden, in hetzelfde vrachtwagentje waarmee ze begin dit jaar de twee fauteuils afleverden!! Deze firma, WBV POORTVLIET en BOUMAN & POTTER is een zeer slecht bedrijf daar ze de klanten met problemen op alle mogelijke manieren verkeerde informatie geven zeer laks in het afhandelen van problemen kortom goed getraind om klanten te misleiden!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marjo, Dank je wel voor je review op Kiyoh. Heel vervelend dat het allemaal zo lang heeft geduurd en dat wij niet duidelijk en correct hebben gecommuniceerd. Ik ben het volledig met je eens dat dit niet de juiste wijze is om je te helpen. Mijn welgemeende excuus daarvoor! Wij willen onze service alleen nog maar verder verbeteren en daarom waarderen we je review. Zoals via de mail al aangeboden willen we je graag verder helpen en een passend voorstel doen, maar dat is uiteraard geheel vrijblijvend. Maar mocht je er gebruik van willen maken, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

5

Jullie begrijpen je eigen post niet

Ik heb al zoiets in gevuld dus jullie willen weer horen dat het niet goed was Groetjes ga zo door

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Kempe, Heel vervelend als iets niet goed is gegaan. Mijn excuus daarvoor. Maar ik wil je graag verder helpen. Als je het ordernummer of je adresgegevens aan mij wil mailen, dan ben ik je graag van dienst. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

10

Top zaak super assortiment met kundige klantvriendelijke verkopers.

We reden, getipt door vrienden naar Poortvliet. Altijd folders van ze in de bus maar nog nooit geweest. Wat een verrassing bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en er werd ons goed uitgelegd hoe we de weg konden vinden in deze enorm grote zaak. We kwamen ogen te kort. Telkens was daar precies op tijd een aardige verkoper die ons uitleg gaf zonder dat we ons opgejaagd voelde. Op de afdeling Stijlvol hebben we vervolgens een prachtige kast besteld samen met een kast van Pronto. Fijn dat je alles kunt combineren met 1 en dezelfde verkoper. Bij vertrek nog heerlijk koffie gedronken in 't restaurant. We komen snel weer terug voor een nieuw matras.

  • Aanbevelen? Ja
6

Een faueteuil van jori gekocht, bij thuiskomst zat hij niet goed, de zitlengte te diep en kon niet

met de voeten op de grond terwijl ik in dezelfde fauteuil ter plekke wel goed zat. Bovendien hadden we matrassen van Auping gekocht, bij aflevering bleek dat er een matras niet de goede maat had, nu zitten we al weken te wachten op het goede matras. Alles bij elkaar een vervelende situatie. vg jacomine Vuijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Een overzichtelijke winkel met heel veel aanbod

Je wordt heel vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk, kundig geholpen door Timon.

Precies zoals we al schreven, Timon is voor ons TOP. Zonder zijn deskundige hulp hadden we niet zo'n mooie nieuwe inrichting gehad. Wel jammer dat onze vrienden meer kortingsbonnen gekregen hebben op 2 stoelen van totaal 5000euro. 5 bonnen van 50euro en gratis onderhoudsset. Wij hebben 60euro per zitting betaald aan onderhoudssets. Plus welgeteld 1 bon van 25 euro over de post. Wij vinden het verschil wel erg groot. Het blijft een beetje knagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat ze beloven komen ze na.

Voor mij was de levertijd belangrijk en ik kreeg mijn dressoir zelfs een week eerder dan afgesproken!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig en een super service

Zeer positief , mensen met kennis in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf!

Heel mooi bankstel geleverd! Goed advies gekregen van Rudolf. Hij legde alles prima uit. We komen zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

super grote winkel en top service

Top geholpen door Miranda. Werkelijk niets was te veel. Bij levering deden de bezorgers hun schoenen uit en de montage van het wandmeubel was top. Helaas een kleine transportschade maar dat was binnen twee weken opgelost door de service medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel alles onder een dak

Mooie winkel alles onder een dak. Hier hebben ze nog tijd voor je. En luisteren ze naar de wens van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf! Met super service!

Bed geleverd. Hele mooie kwaliteit. En heel vakkundig gemonteerd. Heel goed advies gekregen. Ben er super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bevalt zeer goed

Ik vind destoel heelfijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring. Afspraken worden nagekomen.

Prettige advisering in de winkel. Jammer dat 1 van de geadviseerde hoofdkussens niet goed bevalt. De boxspring bevalt verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht meubels gekocht blijkt zelf montage lijkt Ikea wel

Voor bijna 3000 euro aan meubels gekocht moet je het zelf uit pakken en in elkaar zetten hebben ze Niks van gezegd lijkt Ikea wel is de laatste keer dat we daar meubels hebben gekocht Was wel beter gewend van Bouwman Potter

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Dank je voor je review. Heel vervelend dat er een misverstand is ontstaan over het uitpakken en zelfmontage. Het staat overigens wel duidelijk op je order. Op de afdeling Pronto gebruiken we afhaalprijzen, zoals dat landelijk bij heel deze formule van toepassing is. Je hebt daarmee altijd de laagste prijs. Tegen meerprijs kan er bezorgd en eventueel ook gemonteerd worden. We wensen je jarenlang plezier van je nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

8

goede, duidelijke uitleg bij het kiezen

ruime keuze in de winkel. personeel heeft en neemt tijd om te luisteren wat men zoekt. helpt optimaal om de keuze te vergemakkelijken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren klant en altijd goed

al sinds 1e keer dat we een eigen woning kochten klant. Meedenken leveren en service altijd top

  • Aanbevelen? Ja
7

Aankoop - Levering - Service

Bij de aflevering van de meubels was e.e.a. niet goed gegaan. Binnen een paar dagen werd dit tot onze tevredenheid opgelost en genieten we nu van onze nieuwe meubels. Met vriendelijke groet

  • Aanbevelen? Ja
6

Na wat problemen opgelost door woonboulevard Poortvliet

We hadden een twee zits bank gekocht die totaal niet voldeed aan de verwachtingen deels kapot en van zeer slechte kwaliteit was . Het uitschuifbaar deel werkte aan beide kanten niet en ook zakte de bank door. Het doorzakken kwam een externe firma voor die er wat doeken tussen propte en deze vast ging lijmen. Kortom ellende tot hij terug weg was . En dit heeft best lang geduurd bijna een jaar. Na wat problemen over de garantie heeft woonboulevard toch de bank terug genomen .Wij hebben toen een nieuwe gekocht en ook nog een sta op stoel. Dit is naar volle tevredenheid afgeleverd. Al hoewel we wel verwacht hadden enige korting te krijgen na alle problemen is dit toch niet gedaan door de Woonboulevard en de nieuwe bank was aanmerkelijk duurder. Jammer we hebben toch met een hoop ellende gezeten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ruben, Dank je voor het delen van je ervaringen! Heel vervelend dat de eerste levering niet voldeed aan de verwachtingen, maar we hebben gemeend in goed overleg een passende oplossing aan te bieden en dit was ook naar volle tevredenheid. We hopen dat je nog jarenlang plezier zal hebben van je nieuwe bank en fauteuil. Met vriendelijke groet, Jan, klantenservice Woonboulevard Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd