Goede en behulpzame medewerkers

Goede en behulpzame medewerkers,ook de bezorgers

Vriendelijke en goed geholpen met mijn aankoop

Netjes afgehandeld en zelfs een leuke kaart ontvangen! Super leuk!

Keurig afgehandeld en het kaartje wat we kregen vonden we super leuk! Nog nooit eerder meegemaakt!

Volgens afspraak

De levering is op de afgesproken datum geleverd gemonteerd en geplaatst, vriendelijke bezorgers

Na problemen met het geleverde door de fabrikant, hebben ze het probleem opgelost. Het duurde wel lang voordat we fatsoenlijk op het geleverde Avek bed fatsoenlijk konden slapen.

Erg goed advies bij het uitzoeken van de bank. Bezorging was ook prima in orde.

2 banken gekocht bij woonboulevard Poortvliet, bij aflevering bleek dat bij beiden banken een fout in de zitting zat, direct na levering gemeld en er is positief op gereageerd! Na verloop van tijd is het niet gelukt dit te herstellen en mochten we 2 andere banken uitzoeken, heel blij mee! Afspraak gemaakt met verkoop adviseur Tim top adviseur! Goed advies gekregen, alle tijd voor ons genomen en 2 fijne banken uit gekozen, ook was er nog tijd voor een kopje koffie tussen door, na de nieuwe aankoop een heerlijke lunch gekregen! De service is echt fantastisch heb er alle vertrouwen in en wacht vol ongeduld op de nieuwe banken!

Prima Goed geholpen veel keuze.

Voor iedereen wat beschikbaar in iedere kwaliteit en prijs,

Enthousiast geadviseerd.

Enig minpuntje. Wij kwamen voor matrassen en werden gelijk de duurste matrassen geadviseerd, terwijl later goedkopere ook goed voldeden.

Erg fijn geholpen!

Op zoek naar o.a. eetkamerstoeltjes was ik al een paar keer naar de woonboulevard geweest. Ik twijfelde nog tussen twee type stoeltjes en tussen de bekleding ervan. Lonneke heeft me daarbij erg goed geholpen. Ging zelfs mee naar buiten met stapels stalen zodat ik het bij daglicht kon zien. Erg vriendelijk, behulpzaam en geduldig tot aan de aankoop toe tegen sluitingstijd waardoor ze zelfs wat langer moest blijven. Uit zichzelf bood ze aan om ook een kleurstaal mee te bestellen voor ons, erg attent. Ook super dat we er nog leuke cadeaubon bij kregen voor accessoires, die komt goed van pas. Kortom: erg tevreden! Nu uitkijken naar onze mooie stoeltjes.

Fantastisch geholpen

Fijne zaak, zeer goed geholpen door Jeroen, meedenkend en zeker niet opdringerig, fijne uurtjes daar doorgebracht en nog een lekkere lunch gekregen,. Wat ook heel fijn is, de receptie dame , zeer vriendelijk , aanwinst voor de zaak!

Wij zijn erg fijn geholpen. Alles werd goed uitgelegd wat betreft matrassen en bed Erg veel geduld en vriendelijk. Een echte aanrader.

Vriendelijk, vakkundig en ruim assortiment.

Wij komen hier vaak voor onze gehele inrichting en op iedere afdeling worden wij altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Nooit wordt er iets opgedrongen. Kortom een hele fijne zaak.

Optimale informatie en begeleiding

Zeer behulpzame, vriendelijke en professionele benadering en uitleg door Laura. Goede afspraken gemaakt m.b.t. vloerbedekking en duidelijke uitleg gekregen t.a.v. toe te passen raambedekking en elektrische bediening daarvan. Als resultaat tot nu toe geslaagd met onze aankopen op alle fronten.

Verrassend positief.

Een organisatie bewijst haar kwaliteit door het aanbieden van kwalitatief goede producten tegen een redelijke prijs. Maar wellicht nog belangrijker is de service na de aankoop. De ervaring die ik daarmee had verraste me positief. Ik had een probleem met de schuifdeur van een slaapkamerkast van 13 jaar oud. Werd bij Slaapkamerwereld heel correct en oplossingsgericht te woord gestaan. Er is een nieuwe deur besteld die, één dezer dagen wordt gemonteerd. Complimenten!

Goede service, vooral telefonisch fijn contact.

Geweldig!!!

Rustige verkoper, niet opdringerig, gaf ons n zeer goed gevoel. Mooie zaak ook, zeker nog n bezoek waardig, absoluut. Zeer geslaagde aankoop, uit zeer veel keuze.. .

Super geholpen met de keuze in mijn nieuwe meubels

Keurige afhandeling

Twee handvaten van stoel kapot. Na jaar nrs doorgegeven en alles keurig geregeld En ontvangen.

Dik tevreden

Er wordt goed geluisterd naar de klant

Klant vriendelijk

we zijn 100% geholpen

na contact is de service heel snel en vakkundig opgelost we zijn zeer tevreden over het verloop

wij zijn uitstekend tevreden over de afhandeling van ons buffet

na ontdekking van een fout in onze buffetkast is er onmiddellijk actie ondernomen door de klantendienst en is dit naar alle tevredenheid opgelost

Buiten gewoon teleurstellend

Wat een nep bedrijf is dit. 10 jaar geleden bestelde ik een kast, na 4x een beschadigde kast gekregen te hebben en een jaar verder, heb ik een kast bij iemand anders gekocht. na 10 jaar dacht ik vooruit geef ze nog een kans. stom stom, ik heb vloeren uitgezocht voor heel mijn huis, ik vraag voordat ik de offerte laat maken of ze in een bepaalde week kunnen leveren want anders heeft het geen zin. ja hoor dat kon. een paar dagen later belt de planning, nee dat kan niet we zitten vol. stelletje onbetrouwbare honden.......

Beste Annoesjka, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring, ondanks dat deze verre van positief is. We vinden het jammer te horen dat uw ervaringen met ons bedrijf zowel in het verleden als recent niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is nooit onze intentie geweest om u een gevoel van teleurstelling of frustratie te bezorgen. Ons team heeft getracht in alle redelijkheid samen met u tot een passende oplossing te komen. Helaas hebben we geconstateerd dat ondanks onze inspanningen, we niet aan uw specifieke behoeften konden voldoen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze gebruiken om onze service en processen te verbeteren. Met vriendelijke groet, Ingrid Jansen, Woonboulevard Poortvliet XXL

Over Woonboulevard Poortvliet

WIJ ZIJN WONEN Dat is de slogan van Woonboulevard Poortvliet. Wij verrassen je steeds opnieuw met de mooiste aanbiedingen en acties, met fijne uitnodigingen en handige tips voor je interieur. Zo nemen wij je mee in de wereld van wonen, waar alles mogelijk is. Van het realiseren van je droomhuis tot het creëren van een stijlvol interieur in een kleine zolderkamer. Het invullen van extra ruimte in je huis na een grote verbouwing of het stylen van de keuken met een aantal trendy en praktische accessoires. De adviseurs en stylisten van Woonboulevard Poortvliet staan voor je klaar om het beste uit je huis te halen!

Over Woonboulevard Poortvliet