Snelle levering van Kardia Mobile 6L, mooi ding en werkt perfect

Ik ben erg blij met de Kardia Mobile 6L, die werkt perfect bij het monitoren van Atrium Fibrillatie. Het bestelproces verliep ook snel en soepel en ik kreeg dezelfde dag netjes een Post NL Track en Trace. Vrijdagochtend besteld en Zaterdag al keurig verpakt geleverd. Niets op aan te merken, gewoon top!

een negatieve ervaring

na het plaatsen van de batterijen is er geen reactie van het apparaat ik heb dit gemeld aan de shop maar ik kreeg geen reactie hoe krijg ik een oplossing

Dank voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt. Ik begrijp dat je contact met ons hebt opgenomen omtrent je bestelling maar dat je een reactie hebt mogen ontvangen. Helaas is er bij ons geen bericht bekend. Ik hoop dat wij het probleem nog kunnen oplossen voor jou.

Zeer snelle levering en uitstekende verpakking

Zeer snelle levering en uitstekende verpakking

Uitstekend!

De bloeddrukmeter werd zeer goed verpakt en snel verzonden! Helaas "werkte" Post.nl niet mee met betrekking tot een "snelle bezorging"! Het duurde helaas enkele dagen alvorens wij het pakket ontvingen.

Bloeddrukmeter van Omron besteld volgende dag in huis Prima apparaat met duidelijke uitleg .

De Omron bloeddruk meter is in een woord super! Ben er erg content mee. Verpakking was uitstekend, totaal geen problemen mee.

Héél erg goed!

Goed advies gekregen, snelle verzending in goede verpakking en een handige meter met een duidelijke gebruiksomschrijving erbij.

Goed, duidelijk en eenvoudig te gebruiken.

Makkelijk in gebruik, handig, eenvoudig om app te installeren.

Handig voor multiple meting van 24 u te doen

Dacht dat ik een lage bloeddruk probleem had door duizeligheid maar daar het bijhouden van een uur per uur historiek van activiteit over een periode van 5 dagen heb in uiteindelijk kunnen uitsluiten dat dit te maken had met lage bloeddruk maar wel met iets compleet anders. Handig apparaat met mogelijkheid van history ipv die logge apparatuur met aparte excel file Extra rapportage zou wel handig zijn waarbij comments ook zichtbaar zijn en een grafiek zou ook handig zijn

Zeer tevreden!

Heel blij met het product (goede kwaliteit/prijs verhouding van de bloeddrukmeter) en erg tevreden over de snelle en zorgvuldige levering.

Overzichtelijke pagina, goede snelle service en uitstekende bloeddrukmeter

Prima service, goede prijs en snelle levering van een ok product. De bloeddrukmeter zal wel een accuraat resultaat leveren, maar geregeld “error” meldingen, waardoor een meting soms een kwartier duurt! De meting op zich vraagt toch ook al enkele minuten; vind ik vrij lang.

Makkelijk in gebruik-betrouwbaar en eenvoudige registratie via de app.

Dik tevreden. Nu mijn bloeddruk nog!

Er ging met het afleveren door PostNL iets niet goed maar Bloedrukmetershop reageert snel en lost het op gelijk prima op.

Super snelle levering en een zeer goed apparaat

Kwalitatief een zeer mooie en betrouwbare metingen!

Prima apparatuur

Duidelijk weergeven hoe te handelen en werkt goed.

Goede meter, correcte levering

Goede meter, correcte levering

?????

Prima, snelle levering en goed product

dikvoormekaarshow

gewoon thuis meten is de beste meting

Prima verzorgd

Bestellen verliep vlot, evenals bezorging. Netjes verpakt. Produkt voldoet uitstekend, heel tevreden mee.

Heel goede meter

Probleemloze, zachte manier van bloeddrukmeting

Prima toestel

Een fijntoestel voor een goede prijs

Zeer vriendelijk en oplossing gericht

Dankjewel voor jullie vlotte samenwerking.

Product

Ik Ben zeer tevreden van omgang met het product!

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.