Ik weet het niet

In het ziekenhuis was de bloeddruk veel lager bij de fietsproef, thuis gekomen was mijn bloeddruk, volgens jullie meter weer hoog. Hoe kan ik dit controleren wat nu juist is.

Geachte mevrouw, wij hadden al getracht telefonisch contact met u te krijgen maar dat is helaas niet gelukt. Een bloeddrukmeting is een moment opname. Omdat elke situatie anders is kan de bloeddruk ook anders zijn. Het kan zijn dat de bloeddruk thuis hoger is dan bijvoorbeeld in het ziekenhuis. Dat heet verborgen hypertensie. Mocht u twijfelen aan de metingen dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij hebben speciale apparatuur waarmee wij tot 0.1 mmHg kunnen bepalen hoe nauwkeurig de bloeddrukmeter is.

IK kon alles makkelijk vinden

Het is een goede en overzichtelijke web shop

Formidabel

De bloeddrukmeter is formidabel.

Snel geleverd en toestel werkt goed. Tevreden klant dus.

is goed

is wel goed maar pompt heel erg hard op ,dus doet heel veel pijn ,en kan het niet stellen naar de 190 ,wat hij zeg loopt op tot 215-225

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hadden al getracht telefonisch contact met u te krijgen. Daarnaast hadden wij ook een e-mail aan u verzonden. Het is niet de bedoeling dat de metingen pijn doen. Dat hij oploopt richting de 215 mmHg is mogelijk en is afhankelijk van uw bloeddruk. Zou u contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen wij de mogelijkheden bespreken.

Alles is goed verzonden goed ingepakt

Snelle afhandeling

Het bestelde kwam volgens de tijdsplanning opstijg binnen. De mogelijkheid om achteraf te betalen was een pre om hier te bestellen

geen op/aanmerkingen

prima bloeddrukmeter, is aan te bevelen. Zuiver in metingen

Geleverd volgens afspraak

Snelle levering en reële prijs

Alles perfect !

De verpakking was oké ! De bestelling op tijd volgens afspraak ! Alles oké, bedankt !

Product voldoet aan omschrijving en snelle levering.

Product voldoet aan omschrijving en snelle levering. Bij huisarts vergeleken en de waarde kwam bijna exact overeen. Eenvoudige bediening.

Duidelijke afhandeling en tijd van bezorging. Goede verpakking!

heel goede service

Snelle levering, ook toen bleek dat de verkeerde bloeddrukmeter was besteld, heel snel een nieuwe ontvangen

prima geregeld

Snel en probleemloos geregeld

Tevreden.

Snel en correct afgehandeld , keurig !

snel en goed

snelle levering, geruime keus.

Snelle levering en zoals beschreven op de webshop.

Prima apparaat geleverd - snel na bestelling ontvangen

Is goed

Correct

Als onze dokter dit toestel gebruikt ,waarom zou ik dat niet doen.

Goede metingen en betrouwbaar,mijn huisarts en hartspecialist gebruiken dit ook .

Mooi apparaat- met mooi overzcht

Werkt prima

heel tevreden

Prima bedrijf, snel en accuraat. Duidelijke instructie video op de website. De Omron 6 is een degelijk apparaat.

Keurige site

De site bied goede informatie over de producten. Keurige afhandeling van mijn bestelling. Telkens op de hoogte van mijn bestelling wat levertijd betreft. Keurige factuur. Bestelling netjes verpakt. Snelle levering. Al met al Top!

Top!!!!

Genoeg keus en snelle levering!

Professioneel, dienstverlenend, service gericht

Ze weten waar ze het over hebben vragen worden direct beantwoord. Ik had per ongeluk twee adapters besteld en een bloedrukmeter en ik kwam erachter na hun bevestiging via de mail. Een los mailtje verstuurd dat ik een adapter teveel had besteld Ze begrepen me gelijk juiste bestelling verstuurd en teveel betaalde direct terug gestort. Zo een goeie service, fantastisch ik ben er heel blij mee. Met vriendelijke groet, Deepak Manchanda

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.