Prima service en website

Snelle levering Bloeddrukmeter makkelijk te gebruiken Werkt tot nu toe prima

Geweldige service

Snelle levering en een handig apparaat Ber er zeer tevreden over

Prima web winkel

Groot assortiment tegen betaalbare prijs

Snelle levering. Goed product

Voldoet aan verwachting

Prima product

Dit product is gemakkelijk in de toepassing en geeft duidelijk de gevraagde waardes.

Beste, hartelijk dank voor uw beoordeling. Is er iets wat wij kunnen verbeteren om in de toekomst?

Goede uitleg aan de telefoon..snel geleverd..toppie

Telefonisch contact ..super vriendelijke man..goede uitleg gehad..heel snel geleverd..ga zo door..

welke ervaring? vraagstelling is niet juist!

Mijn ervaring met het apparaat kan ik na 1 dag uiteraard nog niets over zeggen . U bent 1 week te vroeg. Met de levering ging wat fout . Het was precies een dag later dan u had aangegeven. Hebben zitten wachten zonder bericht . Ok we hebben bericht gekregen van de vertraging 's avonds na 23:00uur, dus ongeveer 9 uur te laat. Gelukkig doet het bloeddrukmeter het goed (tot nu toe!) Met hartelijke groet, Jos ps u snapt natuurlijk wel dat u geen 10 heeft gekregen

Beste, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de levering niet goed is gegaan. Helaas zijn er bij PostNL vertragingen in de bezorging. Wij nemen het met PostNL op zodat er hopelijk in de toekomst beter gecommuniceerd wordt. Belangrijkste is dat u nu een goede bloeddrukmeter heeft.

Meter voldoet aan mijn eisen.

Mijn bloeddruk is vaak aan de lage kant. Ik heb problemen met de medicatie. Ik vind fijn , dat de hartslag wordt gemeten. In juni had ik een hartslag van 130 , dat is veel te hoog . normaal is het 60

Goed!!!

Na bestelling wordt je meteen gemaild dat ze voor je aan de slag gaan. Correcte en snelle levering en op het juiste tijdstip met een marge van enkele uren.

Snelle levering en goed verpakt.

Uitstekende uitleg en advies bij de aankoop van de Omron HEM-FL31.

Zeer tevreden, super.

Top thermometer

Makkelijk te gebruiken als je het eenmaal onder de knie hebt. Ik deed een paar testcontroles en kreeg elke keer min of meer hetzelfde resultaat.

Verzending en apparaat correct

Mijn bloeddrukmeter werd in een zeer beveiligde verpakking geleverd en de gebruiksomschrijving alsmede de bloeddrukmeter zeer overzichtelijk en de prijs meer dan waard.

Snel en betrouwbaar

Vlotte en correcte levering van een betrouwbaar product.

De Omron bloeddrukmeter die ik bestelde bij Bloeddrukmeter.shop werd binnen 24 uur geleverd en was keurig en zorgvuldig verpakt. De website is zeer gebruiksvriendelijk en geeft een uitstekend beeld van de te kiezen producten. Ik kon elders misschien iets voordeliger uit zijn, maar ik ben toch gegaan voor de professionele en betrouwbare uitstraling van dit bedrijf. Het is mij alleen een raadsel waarom een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop van bloeddrukmeters haar producten niet voorziet van een handig kaartje met daarop afgedrukt een tabel met de verschillende bloedwaardes zodat je weet wat je meet. Toegegeven, er wordt nu middels een schrijven in de doos verwezen naar de site van de Hartstichting, maar hoe handig zou het zijn wanneer je de data direct - standaard - bij de hand hebt. Ik zou zeggen: doe bij de bezorging een geplastificeerd visitekaartje. Op de ene zijde afgedrukt de bedrijfsgegevens. En op de andere kant een inzichtelijke tabel met kleurtjes, zoals die circuleren op het internet. Een dergelijk overzicht heb ik nu zelf gedownload en geprint om bij de hand te hebben.

Beste, hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij uw bestelling zit inderdaad een geplastificeerd visitekaartje met daarop informatie omtrent hoe te meten en aan de andere kant de verwijzing naar de website van de Hartstichting omtrent de verschillende bloeddrukwaardes. De tabel met kleurtjes (WHO indicator) is specifiek niet opgenomen. Een gemeten bloeddrukwaarde heeft meer uitleg nodig dan alleen maar een kleur. Een verhoogde waarde (kleur rood) bijvoorbeeld kan iemand een negatief gevoel geven. En dat is (soms) niet terecht. Om die reden hebben bijvoorbeeld de nieuwe generatie Omron bloeddrukmeters ook geen indicator meer. Zij geven alleen de gemeten waarden weer.

Correct en betrouwbaar

Site geeft me vertrouwen qua degelijk en correctheid

correcte aflevering

Prima product, snelle levering

Uitstekend aanbod met veel uitleg zodat je overwogen een keus kan maken. Prima product, concurrerende prijs en zeer snelle levering.

ok

ik was enigszins verbaasd over de dikte van het apparaat. Het aansluiten op de app ging niet zondermeer, maar lukte uiteindelijk wel maar dat is een omrol issue. waar ik het meest teleurgesteld over ben is de manchet. hoewel ik mijn arm had opgemeten en op basis daarvan de L manchet besteld vind ik nu ik de ervaring heb opgedaan dat ik toch de XL manchet had moeten bestellen. Op de een op andere manier is de manchet krap en tijdens het bloed meten voelt de manchet pijnlijk krap aan mijn arm.

Beste, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de manchet niet goed aanvoelt. De Omron M7 Intelli IT wordt geleverd met een comfort manchet geschikt voor bovenarm van 22 tot 42 cm. Een grotere manchet is helaas niet mogelijk. Heeft u de manchet op de juiste manier geplaatst? Mocht het niet lukken laat het ons alstublieft weten.

Verzending is adequaat verlopen, product was goed beschermt

Het bestelde voldoet aan de verwachting

perfect

Prima artikel, zeer snelle levering, veilig verpakt, keurig verzorgd door pfd nota en retourformulier.

overzichtelijke webshop en vlotte levering

Op zoek naar een goedgekeurde bloeddrukmeter kan je niet om deze shop heen. Duidelijke uitleg en vlotte bestelling, betaling en ultrasnelle levering. De Omron M7 Intelli IT AFib bloeddrukmeter (model 2020) zelf is wel even wennen in het gebruik ( oude is Omron 705). De handleiding is in kleine lettertjes, maar dat is tegenwoordig overal zo; de fabrikant wil besparen.

Werkt prima en gemakkelijk in bedienen

Ik had reeds enkele keren een zelfde bloeddrukmeter van de huisartsenpraktijk gebruikt. Ik kende dus de bloeddrukmeter en heb daarom dezelfde besteld.

Producten zijn van goede kwaliteit

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.