Goed en duidelijk materiaal

Veel keuze uit bloeddrukmeters. Fijn dat er bijstaat welke beoordeling, zoals " beste keuze" is gegeven. Correcte afhandeling. Via mail ook nog een gebruiksaanwijzing. Vlotte verzending en betaling, veilige manier van betalen. Fijn apparaat gekozen. Niets wijzigen. Alles verloopt prima op deze manier.

Keurige afhandeling

Door mijn eigen onoplettendheid heb ik hier een verkeerde bloeddrukmeter (met een te klein manchet) besteld waar ik uiteraard pas na de levering achter kwam. Prima afhandeling, foute meter terug en de juiste werd de volgende dag meteen afgeleverd en ik mocht de retourverzendkosten niet eens zelf betalen... Verder ben ik nu heel blij met mijn Welsh Allyn bloeddrukmeter, een professioneel apparaat wat eenvoudig te bedienen valt

De hele procedure: helder en duidelijk

Goed gedaan wat beloofd werd.

Netjes op tijd geleverd

Prima in orde.

geweldig en betrouwbaar apparaat

We zijn blij met de meter en de service

Slecht

Zelf e.e.a. Uitgezocht. Had graag informatie van jullie kant gehoord maar er is telefonisch geen contact met jullie te krijgen.

Goede afhandeling

Correct en snel geleverd

Snel en keurig geleverd

De bloeddrukmeter die ik heb besteld is snel en keurig geleverd. Prima uitleg erbij.

goede telefonische bereikbaarheid en snel geleverd

Goed telefonisch advies en snel een semi-professionele bloedrukmeter geleverd gekregen,

Geweldig en een zeer vriendelijke klantenservice met gevoel voor klanten.

Na de toegezonden gebruiksaanwijzing te hebben gelezen, gaat het meten vrij gemakkelijk.

Werkt uitstekend!

Gebruik het iedere dag en ben tevreden!

Super snel geleverd!!

Super snel geleverd en naar behoren afgeleverd door de koerier!

Eenvoudig te bedienen makkelijk af te lezen

Simpel in gebruik. Arts kan aflezen

Vlotte levering. Goede bijsluiter. En uitleg via mail

Apparaat voldoet goed

Het is fijn dat ik hem heb

Heel goed mee om te gaan

Goede bloeddrukmeter

Vlotte levering (volgende dag) en de bloeddrukmeter loopt bijna gelijk met die van de huisarts. Dat was de bedoeling.

Top !

Correcte levering, correcte prijs

Netjes verpakt. Keurige factuur. Goede info qua tijd van leveren

Goed artikel en goede levering.

De meter is prima

Vindt de meter prima duidelijk maar de manchet valt wat tegen ik had ingevult bij de opties een manchet met zachte randen en dat ervaar ik niet zo. Ook het hardere binnendeel is moeilijk omwijd te houden bij het omdoen en dan schuift dit bij het sluiten. Had er meer van verwacht, de meter niets mis mee. Beveel de meter aan maar de manchet daar heb ik twijfels bij.

handleiding is lastig te lezen

De handleiding is in meerdere talen aanwezig, wat op zich een goede zaak is. Alleen is het wel puzzelen op de volledige tekst van de handleiding goed op te nemen. ( losse documenten) Mijn voorstel zou zijn op de volledige handleiding in één document ( of per hoofstuk) aaneenschakelend te maken

Gemakkelijk te gebruiken

De band is eerst wat sterk gerold, maar in gebruik wordt al snel duidelijk hoe de arm erin te wurmen.

Goede bloeddrukmeter, maar ik mis een gebruiksaanwijzing op papier.

Simpel bloeddrukmeten is geen probleem. Bevalt goed. Bij gebrek aan een goede geschreven gebruiksaanwijzing op papier met alle extra's nog niets gedaan, wel voor betaald.

Waterruit 12

2804PC Gouda

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.