Prima snelle levering

Goede ervaring!

Goed hanteerbaar app. Duidelijke toelichting.

Nog geen lange ervaring

Super snel ontvangen

geweldeg

geod werk

Prima product, heldere uitleg

Bloeddrukmeter besteld, snel in huis! Batterijen geplaatst en middels de handleiding opgestart en ingesteld. Fluitje van een cent

XXXXX

Handig en makkelijk in gebruik.

Hij is zeer makkelijk in gebruik en met de fucties die erop zitten zeer handig

De bijgeleverde batterijen lopen heel snel leeg. Het zou kunnen dat deze batterijen reeds gebruikt waren.

Goedendag! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Batterijen die worden meegeleverd met een bloeddrukmeter zijn fabrieksbatterijen. Deze zijn geschikt om te testen en zijn na maximaal 50 metingen leeg. Derhalve bieden wij ook Duracell Procell batterijen aan waarmee meer dan 500 metingen uitgevoerd kunnen worden. Wij leveren nieuwe bloeddrukmeters met nieuwe batterijen.

Prima apparaat

Fijn apparaat makkelijk in gebruik

Goede uitleg, prima resultaat

De controle gaat dus zonder problemen. Dank

Prima apparaat

Apparaat doet wat het moet doen, handig en simpel apparaat. Tasje had wat beter mogen zijn, slap maar functioneel.

Vorige week de nieuwe bloeddrukmeter Omron Intelli Sense ontvangen. Het apparaat werkt super, en zover ik dan kan beoordelen zijn de gemeten waardes correct. Ook de connection van de Omron App via bluetooth werkt uitstekend. Kortom heel erg tevreden.

uitstekend

goede band en makkelijke bediening, goed afleesbaar

Niet thuis geleverd door gemiste e mail

Prima opgelost prima service bedankt ♡

Snel geleverd.

Snel geleverd, extra toelichting ivm gebruik. Ik ben tevreden

Prima aanbod en goede prijzen.

Ik ben erg tevreden met mijn Omron bloeddrukmeter.

Mooi en goed product

De geleverde Omron M7 bloeddrukmeter voldoet zeker aan alle verwachtingen Ook de after sale is heel goed.

Snel geleverd!

De meter werd snel en netjes ingepakt bezorgd op de vooraf aangegeven dag. Top!!!

Product is snel geleverd.

Het voldoet aan mijn verwachtingen.

Eenvoudig te bedienen apparaat

Eenvoudig te bedienen, makkelijke connect met I-Phone. Mooi design.

Prima meter

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Best een hoop geld natuurlijk. Maar inclusief verzendkosten toch 1 van de goedkoopste

dit is een goede bloeddrukmeter

deze heeft nog meer mogelijkheden dan mijn vorige bloeddrukmeter

Snel en correct

Snel en correct

Tevreden met mijn aankoop

Voor mij was het een vervanging van mijn vorige, zelfde n° maar wel zeker 30 jaar geleden aangeschaft en hij sneuvelde vorige week. Niet getwijfeld om dezelfde terug aan te kopen.

Waterruit 12

2804PC Gouda

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.