Omron bloeddrukmeter aangeschaft. Werd snel geleverd in stevige verpakking.

Zeer eenvoudig in gebruik. Mijn huisarts heeft een bloeddrukmeter van hetzelfde merk maar wel een ouder model. Ik ga ervanuit dat het betrouwbaar is.

prima bedrijf

Prima afgeleverd

Positief

Snelle en correcte levering van goed werkend apparaat

In goede staat afgeleverd en product voldoet aan mijn eisen.

Snelle levering en de bloeddrukmeter doet het goed

Handig en compact

Een hele handig thuis bloeddrukmeter. Goed af te lezen

Alles keurig in overeenstemmiing mer omschrijving

Slechts een kleine aanmerking: geef aan dat batterijtjes verstopt zijn in de manchet. Geef ook aan of de bloeddrukmeter wel of niet eerst moet worden opgeladen.

Neo BP5S

Neo BP5S bloeddrukmeter gekocht. Voldoet aan mijn verwachtingen en het apparaat werkt zonder slangetje. Vooral de triplemeting is voor mij ideaal ( 3 metingen achter elkaar met tussenpose van. 15 seconden) Tevens snelle levering.

Het is een fantastische Bloeddrukmeter.

Het meet met precisie, dus betrouwbaar. Ben zeer tevreden met deze bloeddrukmeter.

Prima, eenvoudig te bedienen

Eerst aan de telefoon keurig te woord gestaan. Meneer nam alle tijd voor me. De bezorging was keurig op tijd. De verpakking ook prima. Het was net een cadeautje wat ik uitpakte. De bediening is simpel en de handleiding duidelijk. Ik ben er blij mee.

prima en duidelijk

De bloeddrukmeter is in alles duidelijk en overzichtelijk.

Geweldig, medewerker had antwoord op alle vragen!

Geweldig, heel goed werd ik aan de telefoon geholpen voor advies! Ik was als oud wijkverpleegkundige verrast over de kennis van de medewerker aan de telefo

Heel goed.

Hoef geen andere.

Fijne bloeddrukmeter

Makkelijk in gebruik. Snel geleverd. Ook fijn dat je grotere manchetten kan kopen. Een aanrader.

Keurige behandeling en snelle levering

Na telefonische informatie die keurig werd behandeld heb ik meteen de bloeddrukmeter besteld. De volgende dag was de levering.

uitstekend

prima apparaat eenvoudige bediening

Werkt prima!

Het werkt prima, heel fijn om regelmatig de bloeddruk te meten

Bijzonder goed apparaat, opslag van bloeddruk gegevens en communicatie met smartfone is geweldig. Bij consultatie van een arts is de dagelijkse metingen eenvoudig te bekijken.

Gemakkelijk te bestellen, volgende dag levering

Makkelijke bediening. Duidelijke instructie. Merk aanbevolen door cardioloog OZG te Scheemda.

zou er zo weer kopen

Alles goed geregeld

Goeie bloeddrukmeter en een snelle verzending.

heel goed

ik kreeg goede feedback en advies welke bloeddrukmeter ik het beste kon kiezen. Aangezien een band om mijn bovenarm te veel pijn doet werd het een polsbloedrukmeter. Ik ben er erg blij mee. Ik neem hem mee naar de maandelijkse behandeling in het ziekenhuis omdat ze daar geen polsbloeddrukmeters hebben.

Het was heel eenvoudig om de juiste bloeddrukmeter te kiezen op de webshop. Snelle levering, goed product.

Heel tevreden bij mijn teĺefonische bestelling

Een duidelijke uitleg wat voor mij de juiste bloeddrukmeter is. Een prettig telefonisch gesprek. Ook de snelle, beloofde levertijd was een prettige ervaring.al met al een dikke 10

volgens verwachting prima

geleverd apparaat voldoet prima

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.