Zeer goed, met 1 minpunt

snel geleverd, netjes verpakt. Alleen is het jammer dat je niet zelf de maat van de mansjet kan kiezen. Heb nu een te kleine waar ik niets aan heb, en moet nu weer een grotere bestellen

Snelle levering, prima meter, per abuis iets teveel besteld, werd na een plezierig telefoontje prima afgehandeld . Ook de betaling toen , ging heel goed.

zeer tevreden

Zonder problemen de eerste meting gedaan en ik vertrouw er op dat de meter me ook in de toekomst me niet teleurstellen zal.

Uitstekende service, prima product

Kan producten goed vergelijken, snelle levering.

Reageren adequaat op vragen.

Prima apparaat

Prima bloeddruk meter. Snelle levering

Doen wat ze beloven

Volledig en correct binnen de toegezegde termijn geleverd en prima bezorgd

Netje en snel geleverd

Apparaat doet exact wat er in de beschrijving staat beschreven

Snelle levering en erg tevreden met de bestelde bloeddrukmeter.

Duidelijk en snelle levering

Heel makkelijk en snelle levering van de bloeddruk meter ben er heel blij mee en vriendelijke mensen gr Jan

Kwalitatief goed product

Tevredenheid

Snele levering, klantvriendelijkheid

Professionele en betrouwbare webshop

probleem met de geleverde voorhoofdthermometer werd snel opgelost en vervangen door een nieuw exemplaar.

Bloeddrukmeter is zeer goed

Is er geen nederlands talig menu op de omron meter?graag een reactie verder is slles öke

Vlotte levering en verder geen problemen.

Ik had nog wat vragen. De in de E-mail door mij gestelde vragen werden spoedig (en naar genoegen) beantwoord.

Zo snel uitmuntend

prima apparaat , eenvoudig in gebruik

Nog maar kort in bezit. Bevalt goed. duidelijke weergave. Fijn apparaat.

geweldig

Heb een bloeddrukmeter van Omron besteld en ben zeer tevreden over het product. Een prima kwaliteit en ook aanbevolen door de hartstichting

Fantastich apparaat

Heel prettig en makkelijk in gebruik

De ene dag besteld, de volgende in huis, netjes afgeleverd

De bloeddrukmeter de andere dag uitgeprobeerd en ging heel goed. Geen klachten

Prima geholpen

Goede informatie gegeven op mijn vragen

Goedr bloeddrukmeter snel geleverd.

Goede bloeddrukmeter snel geleverd.

op tijd en goed geprijst

Product voldoet geheel aan de verwachting.

Makkelijk en snel geleverd.

Product voldoet aan de verwachting

Meter werkt prima en gemakkelijk te bedienen. Verbinden met de mobiele telefoon nog niet gelukt.

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.