Goede service met een prima prijs

Omron M3 bloeddrukmeter gekocht. Snelle levering

Zeer tevreden over mijn aankoop. Moest op doktersadvies meten. Door de vele bloeddrukmeters wist ik geen keuze te maken. Uitstekend geholpen via de telefoon met goed advies! Hartelijk dank.

Kwalitatief niet in orde

De handleiding sluit niet aan bij het verkochte produkt

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat de handleiding niet aansluit bij het verkochte product. De bloeddrukmeter die u heeft besteld en ontvangen bij ons bevat de originele Nederlandse handleiding vanuit de fabrikant. Dat is dus de handleiding die bij de bloeddrukmeter hoort. Misschien kunnen wij u ergens mee helpen? Wij helpen u graag.

Keurige levering

Snel binnen en netjes verpakt. Bij de meter zelf had een betere, handigere, opbergdoos gemogen. Nu kost het nogal wat wrikken om de meter zelf en de bandage beiden ongeschonden terug in de doos te krijgen. Daarbij is de slangaansluiting aan de meter een zwak punt. Heel voorzichtig en omzichtig inpakken dus.

Hallo! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij de Omron M3 Comfort die u heeft besteld hoort inderdaad een klein opbergtasje. Deze is van Omron zelf. Om de bloeddrukmeter en manchet goed op te bergen moet u de manchet altijd los maken van de manchet. De aansluiting is daar ook voor gemaakt. Het is een kliksluiting. U kunt dan de bloeddrukmeter in het hoesje zetten en daarbovenop de manchet en slang leggen. De slang kunt u in de manchet doen. Het wordt niet aangeraden om de manchet aangesloten te laten aan de bloeddrukmeter. Buiten het feit dat hij dan moeilijk in het tasje past, heeft u inderdaad kans dat de manchetplug afbreekt als de slang net verkeerd zit. Mocht de manchetplug afbreken dan kunt u altijd kosteloos van ons een nieuwe plug krijgen.

Ze doen wat ze beloven.

Hetgeen ik bestel,wordt ook geleverd. Maar de bezorging is waardeloos. Hele dag thuis zitten,en dan bericht krijgen, U was niet thuis. Haal Uw pakketje ergens op. Niet fijn.

Hallo! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de bezorging niet goed is gegaan. Wij zullen het opnemen met PostNL dat ze zorgvuldiger hierin moeten zijn.

werkt perfect

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Snelle en goede levering Makkelijk in gebruik

Goede en betrouwbare meter

Het is een goede en betrouwbare meter met uitstekende aanvullende toepassingen. Gemakkelijk in gebruik en beveel het ten zeerste aan

Uitgezocht, besteld, betaald en geleverd gekregen. Precies zoals het hoort.

correct afgeleverd en goed product

De Omron M 3 comfort is eenvoudig in gebruik en werkt perfect

Tevreden over aankoop

Kan het aanbevelen, misschien wel voor oudere niet zo heel eenvoudig mee om te gaan

Snelle levering, keurig verzorgd.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van mijn Omron Bloeddrukmeter. Ik kan de Bloeddrukmetershop dan ook iedereen aanbevelen.

Uitstekend!

Snelle levering van de gekochte bloeddrukmeter. (Omron)Meter doet wat ik ervan verwachtte.

omron

omron

zeer matig

De meter houdt op adequaat te meten. Ik heb de batterijen verwisseld na twee maanden gebruik (wel erg snel dus na ontvangst). Ook de nieuwe batterijen geven geen bevredigend resultaat. Bij het meten wordt nu sinds enige dagen alleen de bovendruk gemeten en zichtbaar. De onderdruk is niet zichtbaar. De pulse is ook niet zichtbaar. Ik wil graag vervanging van het apparaat.

Geachte heer Van den Oever, het is jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bloeddrukmeter. Wij hebben persoonlijk contact gehad over de werking van de Omron M6 Comfort bovenarm bloeddrukmeter. Het apparaat werkt zoals het zou moeten werken, maar u gaf aan geen vertrouwen te hebben in het apparaat. Op uw verzoek hebben wij daarom het apparaat voor u (kosteloos) omgewisseld voor een ander, nieuw, apparaat.

Redelijk

De machet krijg je bijna niet los en is te klein

Hallo! Hartelijk dank voor uw bericht. De Omron M6 Comfort wordt geleverd met een voorgevormde manchet die geschikt is voor bovenarmen van 22 tot 42 cm. De makkelijkste manier om de manchet los te doen is het klitteband los te maken en uw arm erdoorheen te schuiven. U hoeft de voorgevormde manchet niet helemaal open te trekken. Mocht u er problemen mee hebben, laat het ons weten. Hopelijk kunnen wij u daarmee helpen.

Goed apparaat; wel wat groot om mee te nemen op reis

Eenvoudig te bedienen; goed af te lezen resultaten.

Ik kende het product en het werkt perfect om zelf op elk moment de bloeddruk te kunnen meten. Meten is weten!

Prima prijs, snelle levering

Bloeddrukmeter werkt perfect, makkelijk te bedienen, koppeling met app. Zeer snelle levering.

Prima apparaat, uitstekende service.

Mijn Bluetooth verbinding werkte niet. Dus gebeld en tot mijn verbazing meteen iemand aan de lijn die het probleem kon oplossen. Hulde!

prima en simpel te gebruiken apparaat.

het wijst zich vanzelf, makkelijk te bedienen en snel resultaat af te lezen.

We hebben een goede practische bloeddrukmeten ontvangen.

We hebben een goedwerkende practische bloeddrukmeten ontvangen

Prima apparaat!

Werkt naar tevredenheid, goed apparaat.

OMRON M7 Intelli IT met klein tasje

De bloeddrukmeter is boven verwachting goed, en ben heel erg in mijn nopjes. Maar er zit één maar aan. Het tasje wat bij deze grotere OMRON M7 Intelli IT zit is veel te klein en is bedoeld voor de kleinere omron bloeddrukmeter. Het zou geweldig zijn als jullie een tasje zouden kunnen leveren waar deze grotere bloeddrukmeter compleet met drukband in past. Voor de rest niks dan lof, en raad dit apparaat iedereen aan.

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Het lijkt inderdaad dat de meegeleverde hoes niet geschikt is voor de Omron M7 Intelli IT. Echter is dit wel correct. Dit is de hoes die vanuit de fabrikant wordt meegeleverd. De bloeddrukmeter en manchet passen er in maar moeten er op een manier worden ingedaan. Wij hebben reeds aan Omron gevraagd om een wat groter hoes te maken.

zeer goede ervaring met apperaad

heel goede meeting

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.