Overzichtelijke pagina, goede snelle service en uitstekende bloeddrukmeter

Prima service, goede prijs en snelle levering van een ok product. De bloeddrukmeter zal wel een accuraat resultaat leveren, maar geregeld “error” meldingen, waardoor een meting soms een kwartier duurt! De meting op zich vraagt toch ook al enkele minuten; vind ik vrij lang.

Makkelijk in gebruik-betrouwbaar en eenvoudige registratie via de app.

Dik tevreden. Nu mijn bloeddruk nog!

Er ging met het afleveren door PostNL iets niet goed maar Bloedrukmetershop reageert snel en lost het op gelijk prima op.

Super snelle levering en een zeer goed apparaat

Kwalitatief een zeer mooie en betrouwbare metingen!

Prima apparatuur

Duidelijk weergeven hoe te handelen en werkt goed.

Goede meter, correcte levering

Goede meter, correcte levering

?????

Prima, snelle levering en goed product

dikvoormekaarshow

gewoon thuis meten is de beste meting

Prima verzorgd

Bestellen verliep vlot, evenals bezorging. Netjes verpakt. Produkt voldoet uitstekend, heel tevreden mee.

Heel goede meter

Probleemloze, zachte manier van bloeddrukmeting

Prima toestel

Een fijntoestel voor een goede prijs

Zeer vriendelijk en oplossing gericht

Dankjewel voor jullie vlotte samenwerking.

Product

Ik Ben zeer tevreden van omgang met het product!

Omron bloeddrukmeter aangeschaft. Werd snel geleverd in stevige verpakking.

Zeer eenvoudig in gebruik. Mijn huisarts heeft een bloeddrukmeter van hetzelfde merk maar wel een ouder model. Ik ga ervanuit dat het betrouwbaar is.

prima bedrijf

Prima afgeleverd

Positief

Snelle en correcte levering van goed werkend apparaat

In goede staat afgeleverd en product voldoet aan mijn eisen.

Snelle levering en de bloeddrukmeter doet het goed

Handig en compact

Een hele handig thuis bloeddrukmeter. Goed af te lezen

Alles keurig in overeenstemmiing mer omschrijving

Slechts een kleine aanmerking: geef aan dat batterijtjes verstopt zijn in de manchet. Geef ook aan of de bloeddrukmeter wel of niet eerst moet worden opgeladen.

Neo BP5S

Neo BP5S bloeddrukmeter gekocht. Voldoet aan mijn verwachtingen en het apparaat werkt zonder slangetje. Vooral de triplemeting is voor mij ideaal ( 3 metingen achter elkaar met tussenpose van. 15 seconden) Tevens snelle levering.

Het is een fantastische Bloeddrukmeter.

Het meet met precisie, dus betrouwbaar. Ben zeer tevreden met deze bloeddrukmeter.

Prima, eenvoudig te bedienen

Eerst aan de telefoon keurig te woord gestaan. Meneer nam alle tijd voor me. De bezorging was keurig op tijd. De verpakking ook prima. Het was net een cadeautje wat ik uitpakte. De bediening is simpel en de handleiding duidelijk. Ik ben er blij mee.

prima en duidelijk

De bloeddrukmeter is in alles duidelijk en overzichtelijk.

Bedrijfsgegevens

Waterruit 12

2804PC Gouda

0182-601784

[email protected]

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.