Niets op aan te merken

Geen bijzonderheden, gewoon goed.

Top geleverd

Snel en top. Geleverd

Geen kritiek over levering

Wel dat de app betreft. Deze werkt tot op heden niet. En dat was juist de reden dat ik dit apparaat heb aangeschaft.

Hallo! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de app niet bij u werkt. Hopelijk kunnen wij u daarbij helpen. Ik zal u een email sturen met informatie over de app en het maken van de koppeling. Hopelijk lukt het daarmee. Lukt het niet laat het ons dan weten! Wij zijn bereikbaar op 0182 - 23 93 93 of [email protected].

Overzichtelijk aanbod

Duidelijke bestel stappen, snel geleverd.

Eenvoudig en snelle levering

Het bestelproces is eenvoudig en de levering van de bloeddrukmeter snel.

Snel & goed

Goed verpakt, snel bezorgd

Prima apparaatje

Makkelijk te bedienen: de nurse practitioner gebruikt bij mijn huisarts dezelfde en toen was de werking meteen duidelijk

Tevreden op alle vlakken.

werkt uitstekend.

Robuust en zeer goed apparaat. Diverse meetmogelijkheden. Breed inzetbaar.

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak

Doen wat ze beloven, Top !

Voldoet volledig aan de verwachtingen, is precies zoals omschreven op hun website, heel gemakkelijk in het gebruik, top product.

Besteld en snel bezorgd.

Ging allemaal snel en netjes bezorgd. Goed verpakt en een goede webshop. Mooie en een goed werkende bloeddrukmeter Dus tot nu toe tevreden .

Hele goede service

Er werd mee nagedacht.

Matig

Ik vind het jammer dat het apparaat niets “zegt” . Hiervoor had ik een meter die de bloeddruk vertelde en dan direct aangaf of het goed of matig was . Ook de hart slag werd direct verteld of die onregelmatig was of zo ….

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Het klopt inderdaad dat de Omron M3 Comfort geen spraakfunctie heeft. De metingen kunt u alleen aflezen van het scherm. Geen enkele Omron bloeddrukmeter heeft spraakfunctie. De enige bloeddrukmeter die wel een spraakfunctie heeft is de Beurer BM49 bovenarm bloeddrukmeter. Deze bloeddrukmeter zegt na de meting duidelijk, in het Nederlands, de gemeten waarden. Wij kunnen eventueel voor u kijken of wij de bloeddrukmeter met u kunnen ruilen. Als u dit wenst neem dan zeker even contact met ons op op 0182 - 23 93 93 of [email protected]

Een voldoende

Alleen leesbaarheid valt tegen. Een licht erin was beter.

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Klopt, er zit helaas geen achtergrondverlichting in het scherm van de Omron M7 Intelli IT bovenarm bloeddrukmeter. Jammergenoeg heeft geen enkele Omron bloeddrukmeter dit. Gelukkig kunt u de metingen wel synchroniseren met uw smartphone. Daarop kunt u alle metingen bekijken.

Superfijne bloeddrukmeter

Al een paar bloeddrukmeters uitgeprobeerd. Maar deze gebruikt de huisarts ook. Dus moet wel een goede zijn. We zijn er erg tevreden over. Aanrader.

Hele goede voorlichting

Wist niet goed welke ik moest nemen en daarom om uitleg gevraagd Zodoende de juiste keuze kunnen maken Het apparaat voldoet prima

Bij het bestellen niet opgelet dat ik 2 kabels had aangevinkt en dit werd gecorrigeerd na een belletje. Fijne service top

Uitstekend.

Alles prima.

mijn ervaring is goed met de Omron bloeddrukmeter

het blijft merkwaardig dat er diverse metingen nodig zijn om tot een min of meer betrouwbare uitslag te komen. Met andere woorden, wanneer men 4 keer meet zijn het 4 in hoogte aflopende uitslagen, zeker voor de systolische uitslagen en in mindere mate voor de diastolische.

Positief

Het langdurig zitten en ontspannen voor de meting is soms lastig

Goede bloeddrukmeter.

Goede bloeddrukmeter met makkelijke oprolbare hoes voor meting. Tevens ook mogelijkheid voor een tweede persoon om te meten. Ik had hiervoor ook een Omron, maar is al weer wat ouder, maar over deze ben ik wel tevreden.

prima bloeddrukmeter

gemakkelijke bediening. bloeddrukmeter bevalt goed

Prima product

Mooi product. Makkelijk in te stellen. Enfijndat er een opbergtasje bij zit.

snel en prima geleverd

prima service qua levering. bloeddrukmeter ook zoals in de beschrijving stond. gewoon goed.

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.