Gemakkelijke bloeddrukmeter werkt perfect

Goed aankoop

Werkt perfect

Uitstekend werk makkelijk

Prima snel geleverd

degelijke produkten in de aanbiedingen.

de bloeddrukmeter m6 comfort van omron voldoet aan al mijn verwachtingen,degelijk materiaal en correcte metingen.

Uitgebreide en vooral goede bloeddrukmeter

Ik heb voor de Omron M6 gekozen en bevalt me uitstekend ! Eenvoudige bediening en zeer nauwkeurig. Er zitten 4 batterijen bij.

Een aanrader.

Zeer goede service, snelle levering!

Prima in gebruik en duidelijk

Ik meet maandelijks mijn bloeddruk. Jammer dat er geen opslag mogelijkheid aanwezig van de gemeten waardes in het verleden.

Een goed werkend product voor goede prijs

Werkt goed.

Snel en goede meter

Mooie webshop prima geregeld en snel geleverd.

,, de bloeddrukmeter werkt goed heb de connectie met de telefoon is slecht

,, de bloeddrukmeter is oké maar de wi-fi verbinding naar de telefoon te connecten is erg slecht

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de Bluetooth verbinding niet helemaal lekker loopt. Uiteraard helpen wij u graag om de verbinding te verbeteren. Vaak zien wij dat er teveel Bluetooth verbindingen openstaan waardoor de verbinding 'druk' is. Een herstart van de smartphone wil daarbij vaak goed helpen. Als wij u kunnen helpen hiermee laat het ons dan zeker weten! Wij helpen graag. Wij zijn bereikbaar op 0182 - 23 93 93 of [email protected].

Betrouwbaar, professioneel

Klantenservice is bereikbaar en reageert adequaat. Daarnaast: I-health is een zeer fijne bloeddrukmeter

Prima prijs en snelle levering

Het product voldoet helemaal aan onze wensen. Voor ons alleen jammer dat ik een Europees model kocht om mijn schoonmoeder in de Filipijnen kado te doen. Dit model is in de Filipijnen niet te koppelen aan de omron app die daar in de play store te downloaden is. Dit heb ik op kunnen lossen door met een VPN vanuit de Filipijnen in Nederland in te loggen. Uiteraard is dit niet de schuld van bloeddrukmeter shop? Ik had beter uit m'n doppen moeten kijken. Haha! Verder zij we uiterst tevreden!

Hallo! Dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat het product helemaal voldoet aan uw wensen. Wij verkopen inderdaad het Nederlandse model. Dat model is geschikt voor de Nederlandse markt en voldoet aan de wetgeving. Goed om te horen dat u het heeft kunnen oplossen middels een VPN verbinding. Fijne dag!

Goed en snel

Dit mag je verwachten van een goed bedrijf

Was zeer snel hier aanwezig. En een redelijke prijs kwaliteit verhouding

Degelijk toestel

Duidelijk afleesbaar scherm. Gemakkelijk in gebruik.

De bestelling ging supper

Mijn ervaring met bloeddrukmeter shop was geweldig, er ontbreekte niets. De verpakking was correct, en hij doet het supper goed, pas nog getest bij de huisarts die de zelfde omron merk gebruikt die weken niet af van elkaar.

Eenvoudig en perfect

Eenvoudig en handig om een meting te doen.

Makkelijk en ocerzichtelijke site, goede beschrijving van product , snelle levering ,prima service ,top top die zo verder

Goede bloeddrukmeter voor een mooie prijs

Volgens de consumenten bond de beste bloeddrukmeter voor de beste prijs.

Goede voorlichting

Goed gesprek gehad over mijn specifieke eisen en het beste apparaat kunnen kopen

Snel geleverd.

Goede service. Goed en makkelijk bedienbaar apparaat

doet niet wat ik had verwacht

doe alles zo als de beschrijving dan geeft hij aan alles te hoog en dat is heel vaak dus ik heb er niet veel vertrouwen in

Hallo! Dank voor uw beoordeling. De Omron M2 Basic is een klinisch gevalideerde bloeddrukmeter. Deze meter is onafhankelijk getest op een betrouwbare meting. Hoe vergelijkt u de metingen? Als u gaat vergelijken dan moet u vergelijken op basis van een gemiddelde van 3 metingen. De 1ste meting is bijvoorbeeld altijd hoger dan de metingen die daarna komen. Dat kan soms wel 40 mmHg schelen! Wij helpen u graag die op te lossen.

Fijne bloeddrukmeter.

Extra handleiding aan gevraagd en gekregen. Na een paar pogingen ervaar ik de meter als zeer goed. Bijgesloten Handleiding kan uitgebreider. Wel zo handig lijkt mij.

Waterruit 12 2804PC Gouda

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.