Snel geleverd.

Goede service. Goed en makkelijk bedienbaar apparaat

doet niet wat ik had verwacht

doe alles zo als de beschrijving dan geeft hij aan alles te hoog en dat is heel vaak dus ik heb er niet veel vertrouwen in

Hallo! Dank voor uw beoordeling. De Omron M2 Basic is een klinisch gevalideerde bloeddrukmeter. Deze meter is onafhankelijk getest op een betrouwbare meting. Hoe vergelijkt u de metingen? Als u gaat vergelijken dan moet u vergelijken op basis van een gemiddelde van 3 metingen. De 1ste meting is bijvoorbeeld altijd hoger dan de metingen die daarna komen. Dat kan soms wel 40 mmHg schelen! Wij helpen u graag die op te lossen.

Fijne bloeddrukmeter.

Extra handleiding aan gevraagd en gekregen. Na een paar pogingen ervaar ik de meter als zeer goed. Bijgesloten Handleiding kan uitgebreider. Wel zo handig lijkt mij.

Mooi op tijd, en goed verpakt.

Goed bezorgd. Alles was goed.

winkel is in orde

Bloeddrukmeter ziet er mooi uit. Maar is niet erg zuiver, geeft een veel te hoge bloeddruk aan. Verschil met mijn bloeddruk meter is meer als 30-40 eenheden. Boven en onderdruk. Hij knijpt mijn arm er bijna af.

Hallo! Hartelijk dank voor uw beoordeling. De Hartmann Veroval Duo Control meet op 2 verschillende manieren. Hierdoor kan hij zeer accuraat meten. Houdt u voldoende ruimte tussen de manchet en de bovenarm? Als deze te strak zit wordt de meting fors hoger en kan deze de arm 'afknijpen'. Wij zullen contact met opnemen.

Goed mee te werken

Handig in gebruik

Gewoon een goede bloeddruk meter

Hij werkt gewoon goed.

Prettig en eenvoudig in gebruik

Deze bloeddrukmeter is door iedereen te gebruiken door eenvoud en gemak.

Prettige manier van bloeddruk meten

toestel werkt perfect en prijs-kwaliteit zijn uitmuntend

deze aankoop beveel ik zeker aan , de prijs-kwaliteitsverhouding zijn dik in orde; dus zeker aan te bevelen

Prima meter

Prima meter doet het zeer goed. Geen batterijen meer te kopen

Toezending en aflevering zeer correct.

Solide verpakt, duidelijke gebruiksaanwijzing én betrouwbare metingen. Kortom....een 10

prima apparaat met goede uitleg zeer tevreden

Sneller levering, topproduct!

Duidelijke site en snelle levering

uitstekend

De bloeddrukmeter heb ik snel ontvangen en werkt uitstekend.

Positief

Een nadeel is wel dat de band om de arm erg strak zit

Hallo! Dank voor uw beoordeling. De Omron M3 Comfort wordt geleverd met een voorgevormde manchet die geschikt is voor bovenarmen van 22 tot 42 cm. Valt uw armomtrek binnen deze maat? Mocht uw bovenarm breder zijn dan moeten we samen kijken naar een andere bloeddrukmeter voor u.

Zeer goed.

Het is een heel goed bloeddrukmeter..

Prima apparaat, wordt ook door huisarts gebruikt

Duidelijk display en makkelijk armband om te doen

Alleen spijtig dat levering in Nederland diende te gebeuren

Hallo! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij leveren onze producten ook in Belgie, Duitsland of Frankrijk. Uw bestelling hebben wij ook naar u verzonden in Belgie.

Snelle en goede service

Mijn bestelling is snel en in goede orde ontvangen. Het meetapparaat voldoet aan alle wensen.

Uitstekende service!

Vorig jaar een voorgevormde manchet voor mijn bloeddrukmeter gekocht. Door omstandigheden pas veel later in gebruik genomen. De manchet bleek niet geschikt voor mijn meter en gaf een veel te hoge bovendruk aan. Met dank aan de uitstekende service van de klantenservice een prima oplossing gekregen. Compliment!

Top kwaliteit en uitstekende service

Duidelijke gebruiksaanwijzing, gebruiksvriendelijk apparaat prettig te gebruiken

Ruim assortiment en snel geleverd

Ik wilde een meter voor 2 personen met een app. Snel gevonden en snel geleverd. Product voldoet uitstekend.

goed geleverd. 1 minpuntje

het minpuntje betreft het ontbreken van een duidelijke handleiding. De van fabriekswege bijgesloten versie was volstrekt ontoereikend. De zeer gedetailleerde duidelijke gebruiksaanwijzing werd direct nagezonden na mijn telefoontje. Jammer dat een telefoontje nodig was. Was de nagezonden versie bijgesloten geweest zou ik geen moeite hebben gehad de 5e ster toe te voegen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is spijtig dat de nieuwste Omron bloeddrukmeters met een vrij summiere handleiding worden geleverd. Gelukkig heeft onze eigen gemaakte handleiding u wel geholpen. Wij zullen het nogmaals bij Omron onder de aandacht brengen.

Waterruit 12

2804PC Gouda

Over Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij bieden een ruim assortiment aan klinisch gevalideerde, betrouwbare, bloeddrukmeters. Wij bieden onder andere bloeddrukmeters aan van Omron, Microlife, Beurer en Hartmann. Naast bloeddrukmeters vindt u in onze webshop onder andere ook een assortiment glucosemeters, stethoscopen, weegschalen en thermometers.