Matig

Bedrijf loopt ver achter m.b.t. (leverings)voorwaarden/mogelijkheid. Bij bedrijven als bol.com betaal je iets meer, maar daar is in ieder geval duidelijk tot wanneer je kan annuleren, wanneer er wordt verzonden en kun je gratis retourneren. Mensen die haast hebben bij een bestelling kunnen hier beter NIET bestellen.

Beste Klant, wij vinden het ontzettend vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Wij doen ons best u altijd op de hoogte te houden van de huidige status van uw bestelling. Zo zou u een bevestiging van bestelling, betaling, verwerken en verzenden (+track&trace) moeten hebben ontvangen. Soms belanden deze mails per ongeluk in de SPAM. Ook kan ik zien dat u uw bestelling binnen de aangegeven levertijd heeft ontvangen. Mocht u alsnog vragen hebben of ontevreden zijn, neem graag contact met ons op. Met vriendelijke groet, Agrispeelgoed.nl

Veel werk om de bestelling in elkaar te zetten

Wij bestelden een tractor met aanhanger voor onze kleinzoon. De beschrijving bij de (John Deere) tractor was niet heel duidelijk. En het waren erg veel onderdelen om in elkaar te zetten. Het kostte flink wat tijd voor een toch niet heel goedkoop product. Ik adviseer om een service te bieden om voor een kleine meerprijs een gereed product te kunnen kopen.

Snelle levering en mooie prijzen.

Onvoldoende

Langzame levering s maandags besteld en betaald en vrijdags nog niet geleverd .

Snelle levering,

De truck werd snel geleverd. Ziet er prima uit. Denk wel dat mijn kleinzoon blij is met wat sinterklaas heeft meegebracht uit Spanje

Prima geregeld!!

Voor het eerst besteld, prima !!

Snelle levering mooi speelgoed

Mooie tractor besteld en op tijd geleverd

Fijne communicatie.

Fijne communicatie.

super!!

Fijne site! duidelijk en afspraak is afspraak!

Super gemakkelijk !!!!

Heel eenvoudig,bestellen,betalen en paar dagen later wordt alles netjes en verzorgd thuis afgeleverd!!! Bijkomend pluspunt, stukken goedkoper dan andere websites

Woensdag besteld, nog niets in huis

Afgelopen woensdag ochtend besteld, vandaag op maandag nog geen levering gehad. Donderdagochtend vroeg bericht gehad dat de bestelling is verwerkt. Vrijdag gebeld en gevraagd wanneer het geleverd zou worden, ik zou een track&trace krijgen m.b.t. de levering en het zou al onderweg zijn. Niets gehoord tot zo ver of ontvangen. Voor dit moment geen aanbeveling.

Duidelijke site, goede prijzen.

Goede site, mooi aanbod. Toch snel geleverd.

Uitmuntend.

Wat een snelle levering. Geweldig. Ook 't speelgoed precies zoals beschreven. Top firma.

Uitstekende service en snelle levering

Goed en makkelijk contact kunnen maken

De geleverde producten waren goed en snel in huis, helaas was niet alles tijdig leverbaar.

Ik had 4 items besteld, 2 daarvan waren op voorraad en waren heel snel in huis. De andere 2 zouden later komen maar helaas waren er leverproblemen waardoor het 5 december niet meer zou halen en heb ik die items moeten annuleren. Het was fijn geweest als ik beter op de hoogte gehouden zou zijn van de status van mijn bestelling, maar ook toen het niet goed liep was de klantenservice erg goed bereikbaar en behulpzaam.

Zeer gedetailleerd

Zeer mooi model trekker gekregen en ook erg robuust. Alleen een dag later geleverd dan aangegeven. Was nog net op tijd want er zat wat spoed bij. Maar al met al dik tevreden.

Super service!!!

Hartstikke goede service! Denken mee en lossen snel iets op! Product besteld wat vervolgens later leverbaar was. Te laat omdat het om cadeau ging. Omdat mijn bestelling zo moeizaam verliep een ander, vergelijkbaar, extra groot, duurder product gekregen. Mijn zoontje was zo gelukkig!

Leuk speelgoed voor betaalbaar geld en vrij vlotte levering

Duidelijk web site, snelle levering en goed verzorgd pakket!! Super service bij vragen en of opmerkingen!

Ben tevreden en goede levering en vlot ook!

Goed speelgoed van bekende merken voor een redelijke prijs

Gemakkelijke site waar je alle merken op kunt vinden tegen redelijke prijzen.

Levering naar wens.

Mooi speelgoed, snelle levering. Leuke 5 december actie!