Goede ervaring!

Goede ervaring. Levering gebeurde op de dag dat werd vermeld. Zeer tevreden.

Mooi en stevig

Kregen het binnen en zag er heel mooi uit!

Zal ze zeker aanbevelen

Heel goede ervaring

Heel mooi artikel mr om in elkaar te steken is het wat zoeken, maar het is gelukt!

Mooie spullen, goede kwaliteit, zeer nette prijs.

Mooie spullen, goede kwaliteit, zeer nette prijs. Klant contact is goed en vlot, kortom een goede deal. Aanrader!

Nog niets gehad

Er is niets bezorgd. Het kind zou het zondag krijgen. DPD is zeer slecht!

Speelgoed Voldeed aan verwachting

Speelgoed voldeed aan de verwachtingen, was zelfs mooier dan ik dacht. Snelle levering ook. Dus gewoon goed.

Leuke site. Alles is makkelijk te vinden en bestellen. Tijdens proces goed op de hoogte gehouden. Snel binnen. Helemaal top

Het was een positieve ervaring

Levering en leveringstijd OK. Product OK

Snel en alles in orde.

Mooie assortiment. Scherpe prijzen. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt.

prima webshop

leuke spullen en snel geleverd

Snelle levering en. Scherp geprijsd

Mooie spullen voor een betaalbare prijs

Zeer goede service en heel klantvriendelijk

Defect speelgoed geleverd, een mailtje gedaan en ik had meteen een medewerker aan de telefoon om mij een nieuwe te bezorgen! Super klantvriendelijk en alles was meteen weer in orde! Bedankt.

Vlot probleemloos makkelijk

Bestelling snel compleet en netjes verpakt binnen. Werkt goed

Zeer snel geleverd

Supersnel

Gemakkelijk te vinden volop keuze en snel geleverd

Uitstekende kwaliteit

Blij verrast met de super snelle bezorging Uitstekende kwaliteit waar elk kind gelukkig van wordt

Goede website.

Het speelgoed wat ik zocht was snel te vinden en gemakkelijk te bestellen.

Snelle levering, goede prijs

Helemaal tevreden met de Bruder transportband. Zelfs inclusief verzendkosten net wat goedkoper dan andere sites. Snelle levering prima service

Super, snelle levering

Onze kleinzoon heel blij zal zijn als hij voor zijn verjaardag de grote Scania Betonauto van Brüder krijgt.

De bestelling bleef weg. Gebeld en geen bandjes of keuzemenu gewoon iemand aan de lijn die zei dat hun een leverprobleem hadden van hun leverancier. Omdat Sinterklaas het kadootje nodig had omgeboekt naar een ander artikel ondanks dat die waar duurder was. Topservice

Superdegelijke aankoop

Een enorme doos stond bij ons in gang. Het is steeds een keileuk gevoel wanneer je pakjes mag opendoen. ook al zijn ze niet voor jezelf. het samensteken verliep vlot, al had ik wel de werkbank nodig. De stickers waren wat verfrommeld omdat ze tussen het vele materiaal geduwd zaten. gelukkig was er geen schade.

was op tijd en voldoet aan de verwachting.

ons kleinkind zal hier reuze blij mee zijn,mooie kleuren en zit stevig in elkaar. hartelijk dank voor de service en prettige feestdagen. met vr. gr. Sylvia.

uitstekende en snelle service

een snelle service voor te leveren van een traktor