Altijd vers en prima product.

De noten zijn vers en goed verpakt.

Kwaliteit is top, Zelfreflectie is een tip!

Meermaals allerlei suggesties gegeven ter verbetering van de dienstverlening maar dit wordt consequent gebagatelliseerd en weg gewoven. Zeer teleurstellend. Assortiment is goed, producten zijn van uitstekende kwaliteit, levering is altijd snel en onbeschadigd

Goede produkten,snelle levering

Zoals hierboven

Altijd vers gebrand

Altijd krakend vers gebrande noten. Licht gezouten, net genoeg. Mooie variatie in de noten mix en fraai grote macadamias. ‘Heerlijk’ als eindconclusie.

Perfectie

Producten worden deftig verpakt in degelijke zakken of containers. Steeds vers . Mooie kortingen, zeer lekkere producten. Prijzen zijn altijd de beste! Ik ben grote fan

Snel, mooi assortiment

The quality of nuts was not like always.

One package had some nuts which tasted like it is not fresh.

Een prima webwinkel met heerlijke noten

Altijd snelle levering en goede kwaliteit noten

zie onderaan

leuke webshop goede en snelle bediening en goede kwaliteit van noten en bessen proficiat

Altijd goede kwaliteit

We bestellen al jaren bij De Notenshop en altijd naar volle tevredenheid. Goede kwaliteit, keurig verpakt en netjes bezorgd.

Goede kwaliteit en ruime keuze.

Jammer dat de woensdag deal vaak al niet meer besteld kan worden in dezelfde ochtend.

heel goed

zeer informatieve webshop. enorme keuze. de proefbuisjes zijn ideaal om de verschillende pepersoorten te leren kennen.

Mooie producten

Goed verpakt snel geleverd en goede kwaliteit.

Heerlijke noten

Zelfs bij lang verblijf in het buitenland bestel ik de noten uit de notenshop. Zoooo lekker

Uitstekend!

Goede service, vlotte levering en goede kwaliteit producten.

Perfect packaging.

Everything is fresh. Prices are reasonable.

Lekkere noten, snel geleverd

Lekkere noten. Veel keus. Snelle levering

Goed en betrouwbaar

Professioneel, duidelijk en betrouwbaar.

Lekkere producten en geweldige service

Ze hebben een breed assortiment met verschillende heerlijke producten. En ook snel geleverd!

Inzetten spaarpunten

Bij het bestellen staat nergens aangegeven hoe ik mijn spaarpunten in kan zetten. Beetje zonde want ze verlopen wel na zoveel tijd. Waar kan ik dit inzetten vinden?

Slecht, geen communicatie, zeer slecht te bereiken.

Ik heb een grote bestelling gedaan, die kennelijk in twee pakketten wordt geleverd. Ik heb eerst maar één track en tracé code ontvangen. Nadat ik na 7 keer bellen en meteen te horen kreeg dat jullie niet te bereiken zijn, twee dagen achter elkaar, heb ik gehaald, daar kreeg een reactie op, waarin stond dat er twee pakketten naar mij onderweg waren. Één heb ik ontvangen, de ander wacht ik al meer dan 2,5 week op. Wanneer PostNL het pakket als vermist opgeeft wordt er pas actie ondernomen. Ik vind dat een slechte zaak. Wanneer er bij ons iets fout gaat met de aflevering sturen we meteen een nieuwe zending. De klant is koning tenslotte.

Toppie

Heerlijk

goede kwaliteit producten in stevige verpakkingen

Mijn eerste bestelling is meteen goed bevallen. Was op zoek naar grotere verpakkingen meel, zaden en pitten. Gevonden bij de notenshop. Snelle levering en alles verpakt in mooie stevige hersluitbare zakken. Super, ik ben fan !!

Grotendeels goed.

Pistache noten hadden meerdere rot pistaches er tussen zitten. Ik denk zo'n 20% ervan heb ik weggegooid. Amandelen, cashewnoten, en amandel chocola zijn prima tot zover dat ik ze gegeten heb. Ik heb zo' n een derde ervan gegeten tot nu toe.

snelle levering en goed produkt

snelle levering en goed produkt