Waanzinnig goed!

Zeer goede service, waanzinnig goede producten

Prima service, snelle levering

Altijd heel tevreden met de Notenshop

Ruime keus en het is altijd heel duidelijk wat je koopt. Erg fijne shop!

Zoals altijd .. goed

Ook deze keer werd de bestelling keurig verpakt verzonden, de verpakkingen vind ik heel prettig, vooral de emmertjes en de bewaardoos voor het kha broodmeel.

Aanrader voor suikervrije chocolade

Goede site met heerlijke suikervrije chocolade. Voor mij met Diabetes perfect om toch te kunnen genieten van chocolade. Aanrader!

Gewoon goede levering en snel

Webshop is duidelijk en overzichtelijk De producten zijn heerlijk en precies zoals omschreven . Verpakking is ook goed

Altijd betrouwbaar en snel

Ik heb nu een keer of 5 besteld. Telkens snelle levering, goed verpakt en de kwaliteit is fantastisch. Daarbij zijn de prijzen toch heel schappelijk. Ik kan de Notenshop zeker aanraden, heb ook anderen erop geattendeerd.

Altijd goed

Wat ik ook bestel bij de Notenshop, het is altijd goed. De producten voldoen aan de verwachting.

Heerlijke noten en mooi verpakt

Vaste klant bij de Notenshop. Heerlijke noten en zaden, goede kwaliteit, voordeliger dan in de supermarkt en altijd goed verpakt. Bovendien altijd vlot geleverd.

Mijn ervaring in een notendop

Heerlijk verse noten snel thuis geleverd. We zijn blij verrast met de kwaliteit van de noten en rozijnen. Enige minpunt was dat grote hoeveelheden niet in een emmer maar in een zak waren geleverd. Dat is het enige minpunt.

Mooie biologische producten en onverwacht snellere bezorging

Na de bestelling gebeld met de Notenshop en gehoord dat er officieel een levertijd van 48 uur was. En toch onverwacht binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen wat heel fijn was in verband met een drukke, bezette agenda. Dus heel fijn! Daarbij hebben de biologische producten een goede prijs-kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat net na deze bestelling er een vrijdag actie was met 10% korting! Die heb ik gemist helaas want de bestelling was al gearriveerd.

Zeer snelle levering

Fijn product en zeer snelle levering van de spullen.

Ideaal

Lekker verse producten met goede kwaliteit verhouding prijs. Ook lekkere kruiden. Aanrader!

Niet zo tevreden deze keer.

Ik heb contact moeten opnemen om te vragen waar mijn bestelling bleef.

Betrouwbare leverancier met topproducten

Top kwaliteit producten waaronder heerlijk gebrand noten, gedroogde zuidvruchten, bakproducten, granola en cacaoproducten zoals chocola. Betrouwbare service en zeer vriendelijk telefonische contacten bij vragen.

Goede producten, goed verpakt en verzonden

Produkten zijn vers en goed, heel tevreden !

Snel en prima producten

Nu 2 x besteld en beide keren snelle levering n goede kwaliteit producten

Dit is zo'n gevalletje goede service, perfecte kwaliteit.

Al geruime tijd koop ik eens in de zoveel tijd 6KG noten en wat kleine dingen. Elke zending is perfect en soms zelfs een complimentair extra'tje. Blijf vooral doen wat jullie doen! p.s. heel gaaf dat jullie met de warme dagen het chocolade later opsturen. Wel even melden van te voren.

Veel keuze, snelle levering en kwaliteit is altijd super!

Ik ben heel tevreden.

Snelle levering.

heel goed

De biologische bruine rijst proteine is echt heel goed van kwaliteit en als je het vergelijk met de niet biologische dan is ie fantastisch, de biologische is veel zachter van smaak en minder uitgesproken. en natuurlijk is het even wennen aan de bruine rijstproteine, maar hij is echt heel fijn gemalen.

Uitstekende ervaring

Om de zoveel tijd vul ik mijn noten,!zaden en cranberries voorraadje aan. Een belangrijke vitamine, eiwit en mineralen voeding voor mij waarmee ik de dag begin. Ik eet geen vlees, en de Noten enz helpen mij gezond voeden. De NOTENSHOP vind ik een prima online winkel om er op mijn gemak te kijken, uit te zoeken en te bestellen. Veel zorg wordt er - voor mijn gevoel- besteed aan de verpakking en verzending. Het enige vervelende vind ik is dat er iedere keer om een review gevraagd wordt. Dus daarom: ik vind de NOTENSHOP super en al wat ze verkoopt idem. Alles is van goede kwaliteit, waarvoor een 10 en een medaille ( maar een emoticon mag niet, denk hem er daarom bij en tevens een glimlach. Dus …dit was mijn laatste review voor de NOTENSHOP en al wat ik bestel. Echter, en ik blijf hier wél bestellen. Echter ik heb niet de energie om keer op keer hetzelfde verhaal te schrijven. Met vriendelijke groet, hartelijk dank en een fijne dag. Dank u wel!

Goede producten en service

Goede producten en een prima service. De prijs is soms wat aan de hoge kant maar er zijn ook goede aanbiedingen.

Vers, lekker en goed verpakt

15 juni besteld, 17 juni verzonden, 18 juni ontnamen. Goed verpakt in stevige, hersluitbare zakken die kunnen staan. Vers en lekker.