Meeste soorten zijn erg lekker

Ik vind het jammer dat er in de smokey en macadamia mix zo ontzettend veel pinda's Zitten.

Leveren snel

Mooie aanbiedingen.

Klantgericht, goede prijs-kwaliteitverhouding en ruim assortiment dat steeds meer uitbreidt.

UITSTEKEND!!

Helaas was één van mijn producten niet goed aangekomen en hoewel het niet de schuld was van De Notenshop, werd het wel uitstekend door hen opgelost en kreeg ik het product opnieuw toegestuurd.

Zeer goed !!!

Nog nooit zulke lekkere nootjes gegeten Super goed !!!

Geweldig assortiment

Een gigantische keuze aan artikelen bij de Notenshop, echt goede kwaliteit en super verpakt. En voordelig.

Helemaal toppie

Altijd lekkere verse noten en snel en keurig verzorgd.

Zeer goed en correct

Goede producten

Vlugge levering en goede kwaliteit

Alles is prima ingepakt en kan lang bewaard blijven in de verpakkingen.

Blij met De Notenshop

Altijd uitstekende kwaliteit, snel geleverd en degelijk verpakt, daar blijf ik bestellen.

Opzich goed, jammer van schooien naar beoordeling.

Prima webshop, lekker vers Jammer voor t geschooi voor een beoordeling daarom 1 ster.

Top!!!

Ik hou van de Notenshop. Ik bestel er al jaren en alles is altijd topkwaliteit en goed geprijsd. Oh ja en snel, netjes en mooi verpakt geleverd. Keep up the good work, mensen van de Notenshop!

Goede kwaliteit; grote keuze; snelle levering; goed verpak:

Precies volgens verwachting gegaan.

Mijn bestelling gedaan en alles volgens het boekje gelopen en in goede orde ontvangen.

Zeer goede produkten

De produkten zijn muv van de tutti frutti (veel teveel appel en dus niet tutti frutti) bijzonder goed van kwaliteit. De verpakking zeer goed. Kortom ik ben zeer tevreden.

Altijd steengoeie producten.

Zeer goed bedrijf met kwaliteit producten

Uitstekende klantenservice

Ik bestel vaak via notenshop, had pistachenoten besteld maar was niet zoals verwacht, na melding kreeg is heel snel de mogelijkheid om een andere product te kiezen.

Een yummie doos

Altijd fijn als er weer een doos van De Notenshop komt, gegarandeerd vol met lekkernijen en als je niet wat er mee te doen, delen ze lekkere recepten om mee aan de slag te gaan.

Zeer nette service

Bedankt voor de snelle reactie. Toen de bestelling iets lang duurde heb ik naar de notenshop email met mijn vraag gesteld. Zij reageren heel snel en dat vind ik juist fijn. De herhaling is vatbaar.

Altijd goed. Goede kwaliteit, goede prijs en goed verpakt.

Ik heb nu meerdere keren besteld bij De Notenshop en ben altijd helemaal tevreden omdat de kwaliteit constant is, de smaak van de noten is altijd erg goed én het wordt goed verpakt. Bovendien is de prijs van De Notenshop schappelijk (ik heb goed prijzen vergeleken met andere webshops).

Snelle levering van heerlijke producten

Prima genoten

Macademiamix, prima samen stelling en licht gezouten. Lekker vers gebrand.

Druk, waardoor pakketje later kwam. Goede produkten.

Nette shop, met goede service!

Het online bestellen ging makkelijk, alles is overzichtelijk en vindbaar op de site. Na mijn bestelling werd ik netjes per mail op de hoogte gehouden van mijn order. Al met al echt een aanrader!!!