Goede selectie en goede prijs

Alles prima!!

Levering is volgens schema en op tijd. Goederen okay. Heb ik hier al vaker besteld en blijf dat beslist doen.

Goed produkt

Prima produkt, levering duurde iets langer dan verwacht, maar dat komt waarschijnlijk omdat het weekend ertussen zat.

Gewoon top!

Alles altijd netjes ingepakt en op tijd in huis !

Mijn pakket was niet op mijn adres geleverd

Aflevering niet correct

Vers en top!

De keuze is zeer ruim. Alles is vers en super verpakt. De klantenservice mocht je die nodig hebben is super vriendelijk. Leuk om punten te kunnen sparen.

Prijs-kwaliteit is top

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt

Super producten voor een lage prijs.

Voor mijn workshops “gezonde bonbons maken” bestel ik mijn voorraden bij de Notenshop. Goede kwaliteit en lekker voordelig.

Snel, goede prijs en heel lekker!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Ik heb inmiddels diverse keren verschillende soorten noten besteld. Altijd vers en verpakt in hersluitbare zakken waardoor de noten ook lang vers blijven.

Top kwaliteit

Vanalles wat besteld, zeer goede kwaliteit in tegenstelling tot supermarkt

Lekkere noten voor een goede prijs

Lekkere noten voor een goede prijs

Hele lekkere zout en snelle levering

Snelle levering en super lekkere zout, ik heb er al mee gekookt, en heb direct alle andere zout uit huis weggedaan vooral nadat ik heb gelezen op internet dat de hymalaya zout een van de beste zout soorten is.

Erg tevreden, enige minpuntje is dat er veel plastic verpakking wordt gebruikt!

Top webshop!

Levering duurt een paar dagen, wordt prima verpakt. Ik ben dol op de kilo zakken noten en meel. Aanrader!

Prima winkel

Super vers, ruim assortiment, goed verpakt. Prima winkel

Zoals altijd. ik ben tevreden met mijn bestelling .

Ik had gedroogde vruchten gekocht. Een goed en vers assortiment.

Alles is altijd in orde, en snelle levering.

Supervers en lekkerrrrr

Eerst kocht ik noten vooral voor de vogels, maar langzamerhand word ik een steeds grotere fan. Alles is erg vers en smakelijk. Ik ben fan.

snelle levering , noten en zaden zijn goed verpakt.

Heerlijke producten voor eerlijke prijs

Ik ben zeer tevreden alles komt goed verpakt aan snelle levering vers product, smaken verschillenmaar er is genoeg keuze.

Altijd uitstekend

Notenshop heeft zeer goede producten, voor zeer goede prijs. Altijd correcte levering.

Heerlijke produkten

De beste dadels, noten … Zeer goede kwaliteit, snelle levering.

Goede levering en heerlijke producten

Elk product wat we bestellen is lekker en snel geleverd. Erg tevreden, vooral de hummuschips mag van ons uitgebreid worden;)