Snel en hersluitbare verpaking

Snelle levering en verpakt in handige hersluitbare zak of emmertje

Zeer goed!

Erg vers, lekker en een snelle levering

Super!!!!

Mijn eerste ervaring met De Notenshop is geweldig!!! Snelle levering, wat later op de middag besteld en de volgende morgen al in huis. Alles zeer netjes verpakt. Ga zo door!!

Snelle levering van goede producten!

Snelle levering, goede kwaliteit prima prijs.

Snel en keurig

Ik kreeg wat ik had besteld en op tijd

Goede producten

Snelle levering goede producten Alleen spijtig van de veel te hoge verzendkosten

Prima kwaliteit, goede prijs!

Steeds genieten

Ik bestel geregeld lekkers en altijd prima in orde. Top webwinkel. Mocht er een alternatief zijn voor plastiek... graag.

Goede producten, goede service.

Mijn eerste keer dat ik bestel bij De Notenshop. Betere prijzen en toch kwalitatief gezien goede producten. Volgende keer zeker weer bij De Notenshop bestellen. Aanrader!

Heel blij met de snelle service

Snelle service, fijne producten een genot om mee te koken en bakken. Jammer dat alles in plastic verpakt zit, al snap ik dat het praktisch een probleem is.

Supersnel en heerlijke noten

Superlekker in mijn kwark s morgens met een stuk fruit . Mmmm

Snel en geweldige kwaliteit

Ik raad het aan

De dadels die ik besteld heb zijn verrukkelijk en zacht

Ik zou deze dadels (biologisch!)aan iedereen aanbevelen. De kwaliteit is goed bekomen ook goed zijn gezond en boordevol goede mineralen

Goede produkten

Ruime sortering prettig winkelen

Goede noten en snelle levering

Goed, snelle service...

Alles was lekker en snel

Al jaren bestel ik noten, zaden, olie, honing etc. voor het maken van granola. Goede producten! Prima verpakt. Op tijd geleverd. Nog nooit één klacht in al die jaren. Ben een zeer tevreden klant.

Maca, spirulina, chlorella gekocht in grote plastic emmertjes, biologisch... geweldig snel geleverd en een klein zakje gratis erbij... volgende keer wil ik superfoods bij jullie bestellen. Is niet duur voor wat je krijgt

Meer dan uitstekend!

Goede noten perfecte verpakking en netjes geleverd. Wat wil een mens nog meer? Zeer tevreden klant

Goede kwaliteit en een snelle levering.

Prima assortiment voor goede prijzen.

Keurig en geleverd! Helemaal prima.

tot op heden alles correct in orde

alles wat ik tot op heden besteld heb was prima in orde en netjes en correct geleverd.

Ervan ‘genooten’!

Nootjes waren heel lekker, beter als de kraampjes. En de pindakaas !? Fantastisch! Ik moet geen calve niet meer

Goede levering

De geroosterde cashewnoten knoflook&rozemarijn zijn heerlijk, jammer dat ze zo snel op zijn

Zoals altijd .. netjes snel afgeleverd .. netjes ingepakt .. an oog voor minder plastic en papier gebruikt als opvulling in het pakket. 👍 Een artikel wat ik besteld had was niet op voorraad maar het besteld hoeveelheid was netjes afgeleverd in kleinere verpakkingen al was dat voor hun duurder. Een tevreden klant telt voor twee

Over De Notenshop