Noten lekker maar taai

De bestelling liep netjes en vlot keurige doos maar van 2 potten waren de seal lipjes afgebroken en kagen los in de doos. De noten zijn taai alaof ze al een tijdje aan de lucht waren terwijl ik het idee had dat de hazelnoten uitgedroogd zijn. Al bij al niet zo’n geweldige eerste ervaring.

Altijd verse noten

De webshop is overzichtelijk. Veel keus in noten en mixnoten. Altijd vers. De zakken waar de noten in zitten sluiten goed af, ook na een aantal keren open en dicht doen. Maar pas op! De noten van de notenshop zijn verslavend.

Goede producten

Helaas was niet alles aanwezig, wel veel keus

Top leverancier

Goede kwaliteit-prijs verhouding! Mooie selectie van biologische producten voor een mooie prijs. Kwantiteit is ook veel meer dan wat je ervoor zou krijgen in de winkel.

Topproducten en snelle levering

X

Goede kwaliteit en bulk

Ik bestel elke maand een hele lading noten, gedroogd fruit, bijzondere poeders en glutenvrij meel. Het is heel fijn dat je in bulk kunt kopen. Het is soms wel lastig dat iets lang niet op voorraad is. Dan stel ik mijn hele koop uit totdat het er wel is. Ondanks dat blijf ik altijd bestellen!

helemaal goed

heerlijke webshop waar ik alles kan vinden wat ik wil topkwaliteit

snelle verzending

De notenshop heel veel keuze in noten, bakproducten en nog veel meer lekkers en gezonds. Ik koop er graag, omdat het snel bezorgd wordt. Misschien kan voor verzendkosten het minimum bedrag naar beneden, dan koop ik waarschijnlijk vaker wat.

Top producten!!

Altijd fijn om hier te bestellen. Ruime keus, veel aanbod, vers en snel en zorgvuldig geleverd.

Goede kwaliteit snel geleverd

Mooi assortiment biologische produkten van goede kwaliteit.

Goede ervaring van bestellen tot aflevering thuis

Makkelijk bestellen goede kwaliteit en vlotte aflevering van bestellingen.

Goede kwaliteit / prijsverhouding

De site is duidelijk, het bestelproces gaat gemakkelijk en de produkten zijn goed

Uitstekende service!

Bestelde producten voldoen aan de verwachting, de kwaliteit is goed.

Prijs en kwaliteit zijn goed.

Snelle levering, duidelijke website.

Prima service en uitstekende kwaliteit van de geleverde producten.

Zeer tevreden over het assortiment, kwaliteit en snelle levering.

Alles goed verzorgd en goede producten

Als zeer goed

Topprodukt, snelle levering

Heldere site, ik vond snel wat ik zocht. Snelle levering, héérlijke pijnboompitten en voor de verandering geen bezorgkosten.

Ik ben tot nu toe altijd tevreden over de service en producten van de notenshop. Meer dan tevreden. Super snelle en nette levering. De prijs en kwaliteit van de producten is ook heel goed. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant.

Correcte, vlotte levering

De noten zijn steeds handig en hygiënisch verpakt. Ze zijn dan ook kraakvers en zeer lekker. Een absolute aanrader!

Uitstekende prijs en goede kwaliteit

Inmiddels nu met een zekere regelmaat bij de notenshop een bestelling gedaan en zeer tevreden. Bij een enkele klacht werd eea direct vervangen. Wel zo vertrouwenwekkend. Immers het gaat over vele verse producten.

Helemaal prima

De noten zijn heerlijk en goed gesorteerd Ik bestel ze al een aantal jaren en het bevalt me nog steeds heel goed!

Uitstekende producten

Was perfect geregeld allemaal

Goede kwaliteit en goed service.

Producten zijn altijd vers, service online is prima en de prijs is bijna altijd ook prima!

Great quality products

The reason why I keep buying products from De Notenshop is not just because their prices are more fair compared to the ones you find in the supermarkets, but because of the quality of their products.

Lekkere verse smaak

De verpakking is zeer goed af te sluiten waardoor alles lekker blijft smaken. Noten zijn niet vet en heerlijk knapperig.