Snelle verzending

Uitstekende kwaliteit en snelle verzending

Superfijne producten!!

Zal zeker opnieuw bestellen

Ben erg tevreden met de noten adventskalender.

Lekkere noten, prima service

Altijd vers, altijd knapperig en snelle service.

De bezorging was een dag later, dan wat er stond met postnl

Goede kwaliteit, snelke levering, goed verpakt. De smaak van de producten is prima.

Snelle en fijne service en goede producten!

Ik ben altijd erg tevreden over mijn bestellingen bij de Notenshop! Heel fijn om hier in bulk te kunnen bestellen. Prettige website en snelle levering!

Ģoed gebrand, knapperige smaakvolle noten

Altijd goede ervaringen

Wij bestellen al jaren bij De Notenshop en altijd een goede ervaring gehad. Levering is vlot en in al die jaren is er slechts een keer iets fout gegaan (een product zat niet in de doos), wat direct zonder problemen werd opgelost. Zeker een aanrader!

Goede site

Naar een bepaalde produktgroep gaan op mijn computerscherm met muis,ging soms lastig.bv naar zaden,zonnebloempitten.Maar verder gingen de meeste akties duidelijk.

super goede service

snelle levering, mooie producten en goede service

Prima producten en geweldig geprijsd.

Heel tevreden over de kwaliteit. Prima prijzen.

Snelle levering van top producten

Goede producten en snelle levering

Goede verpakkingen. Laatst een klacht, maar zeer goed en snel opgelost. Al lange tijd heel tevreden.

Zoals ik gewend ben gewoon goed

Perfect products and diversity

I love De Notenshop. The only complaint that I can have is that they can ship an order a bit more quickly.

Great

Delivery was fast, products as described and as expected. Very good service

Erg klant onvriendelijk

Er was een order niet bezorgd en dat heeft nog al wat voeten inde aarde en nog niet opgelost

Prima producten, service en prijs

Het bestellen verliep eenvoudig. Alle producten waren goed verpakt, en van een uitstekende kwaliteit. De levering was netjes en snel. En de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Al met al een en prima ervaring. Een aanrader!

goed en snel

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Altijd goede producten voor een redelijke prijs. Snel en netjes geleverd!!!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit producten.

Goede kwaliteit

De kwaliteit is goed Verder ook niets op aan te merken. Helaas kon ik geen notenkraker in de webshop vinden!! Of ik heb niet goed gezocht. En die heb je wel nodig voor hele walnoten...... Tip!!!!! Verkoop notenkraker!!!

snelle levering, netjes verpakt

Ik ben super goed tevreden over de notenshop. Ik schrik wel dat de prijzen zo drastisch omhoog gegaan zijn. Waar ik in april 2022 €57.95 betaalde kost het nu in november 2022 €67.50