Zeer positieve ervaring

Ik ben bijzonder tevreden over de producten, prijs en levering!

Duidelijke website waar je de allerlekkerste en origineelste lekkernijen vindt.

Lekker, lekker, lekker

Lekkere verse producten

Goede prijs & kwaliteitsproducten

Snelle levering, kwaliteitsvol product!

De levering gebeurde snel en de noten waren heerlijk! Dankjewel!

Zeer vlot!

Zeer gemakkelijk om te bestellen, zeer vlotte levering!

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Alles werd zoals beschreven netjes en op tijd geleverd.

knapperig vers

Snelle, correcte en supersnelle levering. Verse producten. Goede prijs-kwaliteit!

Eerste bestelling. Alles is snel en correct verlopen. Bestel nog.

Eerste bestelling. Alles is snel en correct verlopen.

Zeer goede service

Noten met een zeer goede smaak en kwaliteit.

Eerste bestelling is vlot verlopen

Allereerste bestelling is vlot gelopen. Overzichtelijke website, betaling is vlot verlopen en de levering kon gevolgd worden via track en trace.

Vlot en eenvoudig

Ik ben zeer tevreden. Bij bestelling sprak met over levering op woensdag, uiteindelijk was het pas donderdag. Op zich geen probleem maar ik was wel thuisgebleven. Website is erg overzichtelijk en praktisch. Producten zijn van top-kwaliteit.

Superlekker

Fantastische smaken en ook nog eens leuk verpakt.

Snelle service van kwalitive produkten

vlugge verzending zeer kwaliteitsprodukten prijs is goed

Vers, goed, lekker

Spijtig dat je voor 40€ moeten kopen om gratis verzending! Maar al bij al blijft het lang goed en is deze spijtigheid te verwaarlozen in de goede en lekkere producten!

Weinig smaak

Gedroogd fruit proeft vooral zoet, maar weinig fruitig. Het aroma van de vrucht is zwak aanwezig.

Heel stipt, goede kwaliteit

Heel tevreden, goed prijs kwaliteit

prijs kwaliteit top

vlotte bestelling en levering, kwalitatieve producten, royale keus en mogelijkheden tot bestellen in diverse hoeveelheden. Goede uitleg van de produkten op de website

Altijd in orde

Competitieve prijzen, snel verzonden, kwaliteitsverpakking. Altijd leuke recepten erbij. Handige duidelijke website. Helemaal blij mee.

Gewoon geweldig

Kiddy's en gedroogd fruit bestelt. Zeer lekker,zeker voor herhaling vatbaar.

Complete voeding

Grote mengeling en keuze van bestanddelen. De gedroogde abrikozen zijn vrij groot en blijven aan de tanden kleven. Heb ze uit de samenstelling gevist. Deze abrikozen bevatten echter grote hoeveelheden vitaminen en kalium.

Goed kwaliteit producten

Qua kwaliteit, ik kan zeggen dat we echt tevreden zijn.

SNELLE SERVICE EN LEKKER VERSE PRODUCTEN

DE WEBSITE IS GEBRUIKSVRIENDELIJK - PRODUCTEN LEKKER EN VERS - SNELLE SERVICE EN BIJ EVENTUELE PROBLEMEN BIJ HET VERZENDEN WORDT ER KLANTVRIENDELIJK GEHANDELD. SUPER TEVREDEN DUS ;o)