Super tevreden

Ruime keuze,Snelle levering en zo netjes verpakt! Handige herbruikbare Vershouddozen en zipzakjes. Zeer tevreden!

Alles tijdig geleverd en mooi verpakt

Toppie. Ik ga er nog bestellen.

Top service en altijd correct!

Je krijgt wat je verwacht en aan de meest democratische prijzen. Geregeld besteld altijd in orde, aanrader

Geweldige kwaliteit goede prijzen.

Zeer tevreeden over product. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling

Zeer tevreden, altijd correct en snelle levering

Zeer positief

Super content.

Producten met kwaliteit.

Lekker

Fijn materiaal, correcte snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Valt niets op aan te merken. Vlot geleverd en goed verpakt.

Producten van uitstekende kwaliteit!

Producten zijn qua kwaliteit uitstekend. Alles is netjes en goed verpakt. Levering kan soms langer duren dan vermeld.

Goede service en snelle levering. Heerlijke geroosterde cashewnoten.

Reeds meerdere keren besteld en nog steeds tevreden

Zoals gewoonlijk: prima kwaliteit, geweldige service!

Meer woorden zijn er niet nodig! De Notenshop (a.k.a. 'NotenTop') bewijst steeds dat ze in hun sector tot de top behoren... Prima service, overzichtelijke website, geweldige producten, stevige verpakking, snelle service, ... Ik ben en blijf fan!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de service en over de producten!

Fantastisch!

Levering en producten (prijs/kwaliteit) ... 1 woord: TOP!

Algemeen heel tevreden

Prima levering, heel vlot ook.

Super ,vlotte service

Goeie kwaliteit,vlotte service. Echt een aanrader

onze favoriete online winkel

waarom elders gaan?

Keuze aan producten, kwaliteit, prijs, vlotte service. Correct. Waarom elders zoeken.

Al ervaring met andere notenshops maar deze is veruit de beste! Grote verscheidenheid en ruime keuze! Blij jullie ontdekt te hebben

Zoals altijd perfecte prijs kwaliteit

Elke keer goede service met perfecte prijs kwaliteit verhouding. Leveringen verlopen vlot via Post.nl (niet zoals de afschuwelijke Belgische Bpost). Ik blijf bestellen.

Snelle levering van zeer goede producten

De bestelde artikelen werden snel geleverd. De kwaliteit is top!

Prima webbedrijf

Al menig keer hebben wij besteld bij De Notenshop en telkens werd dit netjes, op tijd geleverd. Goed verpakt en zoals gewoonlijk van uitstekende kwaliteit. We zijn blij dat we deze shop hebben leren kennen. Wel zou het misschien handig zijn mocht je de favoriete artikelen kunnen aanduiden zodat je bij een volgende bestelling niet alle namen moet beginnen opzoeken maar simpel klikken op bestel opnieuw artikel.

Snel geleverd, mooi verpakt en de produkten zijn lekker!

Altijd vers en mooie kwaliteit

Fantastisch!

Handige website, makkelijk in gebruik. Snelle levering in zeer handige verpakkingen. En als kers op de taart, topproducten aan heel schappelijke prijzen.