Fantastisch!

Een heel mooie website, duidelijk en heeeeel veel lekkere dingen :) Snelle levering in een mooie verpakking. Verrassend hoe alles heel mooi was verpakt. En.....het belangrijkste de gedroogde tomaatjes. Heerlijk!!! Ook alle andere artikelen toppie!

Heerlijke noten

Ruim assortiment, lekkere noten

Waar voor je geld

Goede kwaliteit en ruim assortiment

Prima spul

en super snelle levering.

Gemakkelijk bestellen

Snelle levering. Ook ondanks de bevroren wegen was de bestelling eerder binnen dan verwacht.

Lekkere noten

Netjes verpakte noten Ook nog lekker

kwaliteit en lekker

Al diverse noten en muesli gegeten en alle samenstellingen waren erg lekker en met zorg samengesteld

Goede website en prima service

Het was een prettige website waar de spullen gemakkelijk te bestellen waren. De levering kwam ook netjes binnen

Geweldig. Niets op aan te merken

Leuk assortiment, goede produkten. Zeer goed verpakt. Netjes bezorgd.

Uitstekende kwaliteit en service

Al een aantal jaar heel tevreden klant. Heel lekkere noten en andere producten en een vriendelijke service. Aanrader!

Goede kwaliteit! Volgende keer bestellen wjn hier weer

Goede ervaring! Heerlijke noten en goede kwaliteit!

Goede ervaring!

Altijd snelle levering en heerlijke producten.

Prima !

Verse noten en heerlijke gedroogde vruchten gekocht!

Goede producten, vlotte levering

Ruime keuze aan producten, goede kwaliteit en fatsoenlijke prijzen. Prima! Wel jammer dat gangbare verpakkingen soms zijn uitverkocht.

Makkelijke website, heerlijke noten en zeker niet duur! Verzending ook super snel. Al met al heel erg tevreden en ik zal vaker bestellen! Alleen jammer dat de ongezoete kokosblokjes niet ongezoet zijn... Ze zijn gezoet met zoetstof... Trap daar dus niet in!

Snelle levering, uitgebreid assortiment.

Excellent noten shop. The best!

All the noten and chocolates that we bought were with very good quality and tasteful. I've already ordered from them 2 times and next ones will follow for sure. We love it!

uitstekend!

De producten die ik heb besteld zijn netjes verpakt en worden snel geleverd. De kwaliteit van de producten is uitstekend! Ik bestel zeker weer bij De Notenshop!

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit. Pure pindarotsen is echt een aanrader! Helaas duurde de levering de laatste keer iets langer dan ik gewend ben, dit door de drukte bij de pakketdienst.

Meestal zijn de producten op voorraad en als ik pech heb, kan ik een notificatie vragen. Prima zo!

Top producten

De Notenshop levert echt goede kwaliteit. De levertijden zijn wel wat langer dan ik gewend ben, maar daar kun je rekening mee houden door tijdig te bestellen. Echt een aanrader.

Goede producten tegen voordelige prijs

Wij bestellen met regelmaat bij de Notenshop. De ontvangen goederen worden snel geleverd en de bestelling is altijd in orde. Wij zijn tevreden van de goede producten en de voordelige prijs. Goed verpakt, in afsluitbare potten of zip-zakken. Ik mag de Notenshop aan iedereen aanraden. Mijn dochter besteld hier ook.

tiptop in orde

keer op keer zeer tevreden;

Goeie service, e-mail wanneer het product er weer is

Ik ben zeer tevreden

Dit keer snelle behandeling. Ook de bezorging was optima.

De spullen zoals altijd van zeer goede kwaliteit.