Filters

10

Goede producten, fijne prijs

Lekkere producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten

De Notenshop heeft mooie kwalitatieve producten. De verpakkingen zijn ook mooi ontworpen. Het is wel wat duurder dan gemiddeld, maar je betaalt wel voor kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

altijd netjes geleverd

kwaliteitsprodukten en netjes gelevers alleen geen email wanneer de bestelling wordt verzonden. Dat moet ik op de site bekijken.

  • Aanbevelen? Ja
9

De noten zijn vers en knapperig

Ik ben heel tevreden over de snelle levering en de heerlijk knapperige noten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top kwaliteit noten

Altijd verse noten en andere producten. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwalitatief prima producten

Tut op heden van kwalitatief goede, lekkere producten mogen genieten

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige spullen, leuke website, goed verzorgd ingepakt, met knipoog

Zo fijn dat ze zowel gewone, als bijzondere biologische producten hebben. Ik word altijd blij als ik lekker heb kunnen 'shoppen' bij hun. Consuminderen...dat dan weer niet, haha!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooi verpakt en altijd verse producten! Op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Super goed product, uitstekend verpakt en vlot geleverd. Ik ben hier heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top! Goede producten voor een mooie prijs

Ruim aanbod van veel noten en bak- en ontbijt producten. Het is voor de hele familie ondertussen al de go-to plek voor gezonde ontbijtjes en lekkere nootjes. Service is ook goed, altijd nette en snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed

Dit bedrijf heeft het goed op orde. Goede kwaliteit, goede prijs en goede klantenservice. Snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

I woon in Portugal, bestelling geplaatst en heel snel ontvangen, ik hoop dat als ik weer terug ben en in Nederland woon de service ook zo snel en vloeiend zal verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik vind het hier echt heel fijn om te winkelen, de kwaliteit is fantastisch.

Ik winkel er heel graag; de kwaliteit is fantastisch en bestellingen worden altijd snel verwerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Favoriet!

De notenshop is een van mijn meest favoriete internetwinkels. Verrassend, veelzijdig en goede kwaliteit. Daarbij is alles altijd goed verpakt, op een manier die maakt dat je niets ingewikkelds hoeft te doen, om de producten eruit te krijgen. Ik vind bestellen altijd een feestje en ik moet me echt beheersen om niet te veel te kopen want ik zou bijna alles wel willen proeven. Het is wel duidelijk denk ik, dat ik heel blij ben met al het goeds !en lekkers wat ik kan bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Een geweldig assortiment aan eerlijke producten. Komt heel goed verpakt aan in een mooie doos. De verzending duurde wat lang, maar dat lag misschien aan de bezorgdienst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima in orde.

Goede producten voor een goede prijs, en de levering is netjes in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super lekkere verse noten

Ik heb nu al diverse keren verschillende noten geprobeerd en ze smaken allemaal erg lekker. Ik ben een zeer tevreden klant. Als ik dan toch één minpuntje mag noemen, mis ik de tuinboontjes met nacho cheese. Ik vind het heel jammer dat die uit het assortiment verdwenen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten

Alles vriesdroge producten die ik heb gekocht zijn ideaal voor in te vriezen tot ijsblokjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Noten van een hoge kwaliteit in handige zakken of emmertjes. Ik ben zeer tevreden en haal nooit meer ergens anders mijn noten. Veel beter en zelfs goedkoper dan in de supermarkt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en goede prijzen, goede afhandeling

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, fijne producten

Altijd duidelijke communicatie over de bestelling. Producten zijn goed; prijs kwaliteit is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Geweldig zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

very good and friendly

its a good site honest and on time im very happy to buy things from them

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Antonie van Leeuwenhoekstraat 27

3291CR Strijen

078 6745804

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.