Prima webshop met uitgebreid assortiment

Fijne webshop met ruime keus, leuke acties en snelle levering. Een aanrader.

Super lekker noten

Heerlijk smaak. De macadamia mix zitten ook echt veel macadamia in Snel verzonden

Denken aan vroeger.

Ik bak al jaren zo af en toe, ook voor wat buren, pannenkoeken. De laatste tijd, zelfs met wat spek erbij werd de smaak minder. 500 gr werd 400 gr en vanille werd suiker met vanillesmaak. Zo niet bij De Notenshop. Wat een verschil. Voor mij kwam zelfs de herinnering aan de fijne smaak van vroeger weer terug. Dus, heerlijk en ….eet smakelijk.

Heerlijke verse noten

Snelle levering en een mooie nette prijs voor de heerlijke noten.

Snelle levering, goed verpakt en lekker vers en smaakvol.

Ik ben heel tevreden

Fijne betrouwbare webshop

Producten zijn gewoon goed, lekker en te betalen. Jammer dat je voor 40 euro moet kopen om geen verzendkosten te betalen.

Smullen maar!

Al vaker dingen van de Notenshop gehad en ook de laatste keer een hoop snacks, noten, rijst… gekocht! Heerlijk! Goede kwaliteit en faire prijzen! ❤️ Enige nadeel was dat Post NL niet vlot was in de levering maar dit ligt buiten bereik van De Notenshop.

Heerlijke, verse macademiamix, mmmm!

Vers, lekker, ruime keus, snelle levering! Top!

Koksnotenchips en haver in yoghurt smaken heerlijk en doen mijn darmpjes goed.Walnoten zijn heerlijk vers en de macademia noten zijn voortreffelijk! Goed verpakt en snel verzonden!topper

heeerlijk

heeeeerlijke noten iedere avond een feest om bakje noten op tafel te zetten

Onze favoriete webshop voor noten, zaden, chocolade enz.

Al jaren ons vertrouwde adres voor heerlijke noten, zaden, chocolade en andere producten. Snelle bezorging en goed verpakt. Echt super lekkere producten wat erg lang lekker blijft. Dit is echt onze favoriete webshop!!!

Service kan niet beter.

De uitstekende kwaliteit van de geleverde bestelling, samen met het voorziene tijdstip van de levering, maakt De Notenshop voor mij het enige adres om noten te bestellen.

Prima bedrijf

Bestellingen worden altijd snel en keurig geleverd.

Snelle levering en mooie producten

Super tevreden, hebben een zeer uitgebreid assortiment. Heb er ondertussen aardig wat bestellingen gedaan en elke keer naar tevredenheid!

Altijd gezonde voeding in huis!

Ik plaats nu met enige regelmaat een bestelling bij de Notenshop, zodat ik altijd een voorraad noten, granen en gedroogde vruchten in huis heb. Als gezin eten we deze vaak in de yoghurt of in een salade of gewoon tussendoor. Goede kwaliteit, goede prijs-kwaliteit en vlotte levering!

Topkwaliteit

Altijd een zeer vlotte en prima service. Het hele gezin hier eet en snoept hier lekker mee van al die lekkernijen.

Super goed spul en goede levering.

De kwaliteit is erg goed. Ruim aanbod. Goede levering. Een 10!

Lekker en snel

Goede speciale aanbiedingen snel verstuurd

Fresh and Quick

Fresh unprocessed nuts in large quantity and very quick delivery. Love this!

Kwalitateit-prijs verhouding heel goed

Lekkere noten,goede levering

Veel keus uit veel noten en andere producten. Fijne site om te bestellen en levering goed te volgen.

Netjes allemaal ingepakt

Mag wel sneller verzonden worden Voor de rest allemaal keurig netjes

altijd accuraat

Wat ik besteld komt altijd goed ingepakt, precies wat ik besteld en op tijd aan.

Verrast door verandering

Reeds diverse keren de Cracker Orginale 5kg besteld naar alle tevredenheid. Maar nu de laatste bestelling andere verpakking zak van 5kg, 2 maal 2,5 kg luchtdichte was veel prettiger om te bewaren Nu is de smaak ook anders iets minder prettig met welke reden? M.vr.gr Huub van Bergen

Heel goed producten

Tevreden heel goed producten