Prima.

Op tijd geleverd. Goede produkten.

Geweldige webshop, goede kwaliteit voor goede prijs

Altijd goeie levering. Een keer gebeurd dat er iets mis ging en dat werd snel en adequaat opgepakt. Erg vriendelijke, inlevende klantenservice.

Heerlijk

Ben bijna verslaaft. Veel lekkerder dan de supermarkt

Fantastische webc

Een zeer gevarieerde en kwaliteitsvolle webshop! Met een uitstekend betrouwbare aan huis leveringsservice!

Groot assortiment Goed advies Goede productomschrijving Snelle, nette levering

wat een noten, wat een service

alles wat ik bestel bij de notenshop is erg lekker en van een goede kwaliteit. de levering is altijd goed op te volgen, wordt correct uitgevoerd. als er toch een probleem voor mij opduikt, dan is de klantendienst supervriendelijk én even efficiënt. ik had ooit twee akkefietjes en mevrouw hielp me elke keer snel en goed.

Geweldige site

Veel keuze en snelle levering

minder kwaliteit

Producten van laatste zending zijn beduidend minder dan introductie zending m.n. veel breuk bij cashew wel vers gebrand mooi van smaak walnoten zijn oud smaken ranzig en zijn zichtbaar niet vers 'zoetheid van on gezwavelde abrikozen valt iets tegen wel zacht macadimia en medoul dadels zijn top turkse vijgen met zelfde kwaliteit zijn bij turkse toko en groenteman de goudgreinet 4 euro per kg goedkoper

snelle levering en goede prijzen, veel bio opties en een heel breed assortiment

Lekker en snel

Snelle levering van prima producten.

Goede producten en snelle levering.

Superfijne winkel

Mooie en verse producten, keurig verpakt en snelle levering

Makkelijk besteld en top producten

Netjes op tijd bezorgd, bij problemen wordt direct een oplossing gezocht. Fijne producten!

Heerlijke producten en prima levering

Heerlijke noten mixen, snelle levering en goed verpakt

Een positieve ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Alles was mooi verpakt!

Vlot en goed!

Als ik iets besteld dan is het vlot en goed!!

Top producten!

verschillende producten gekocht en alles is topkwaliteit, vers en goed verpakt. Dikke aanrader.

Eerste bestelling, honderd procent tevreden.

Goede eerste ervaring met de Notenshop

goede kwaliteit noten en zuidvruchten.

Groot assortiment van goede kwaliteit

Altijd erg veel keuze voor een mooie prijs. Haal hier zo’n beetje altijd mijn nootjes. Enige jammere is hoe lang het normaal duurt voordat je bestelling er is. Dat is ook mijn enige verbeterpunt.

Top produceren en super klantenservice

Goede produkten

Super lekkere toevoeging voor mijn maaltijden en als tussendoortje

Zeer klantvriendelijk

Er werd onmiddellijk gereageerd op mijn klacht over een product en het werd direct vergoed.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.