wat een noten, wat een service

alles wat ik bestel bij de notenshop is erg lekker en van een goede kwaliteit. de levering is altijd goed op te volgen, wordt correct uitgevoerd. als er toch een probleem voor mij opduikt, dan is de klantendienst supervriendelijk én even efficiënt. ik had ooit twee akkefietjes en mevrouw hielp me elke keer snel en goed.

Geweldige site

Veel keuze en snelle levering

minder kwaliteit

Producten van laatste zending zijn beduidend minder dan introductie zending m.n. veel breuk bij cashew wel vers gebrand mooi van smaak walnoten zijn oud smaken ranzig en zijn zichtbaar niet vers 'zoetheid van on gezwavelde abrikozen valt iets tegen wel zacht macadimia en medoul dadels zijn top turkse vijgen met zelfde kwaliteit zijn bij turkse toko en groenteman de goudgreinet 4 euro per kg goedkoper

snelle levering en goede prijzen, veel bio opties en een heel breed assortiment

Lekker en snel

Snelle levering van prima producten.

Goede producten en snelle levering.

Superfijne winkel

Mooie en verse producten, keurig verpakt en snelle levering

Makkelijk besteld en top producten

Netjes op tijd bezorgd, bij problemen wordt direct een oplossing gezocht. Fijne producten!

Heerlijke producten en prima levering

Heerlijke noten mixen, snelle levering en goed verpakt

Een positieve ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Alles was mooi verpakt!

Vlot en goed!

Als ik iets besteld dan is het vlot en goed!!

Top producten!

verschillende producten gekocht en alles is topkwaliteit, vers en goed verpakt. Dikke aanrader.

Eerste bestelling, honderd procent tevreden.

Goede eerste ervaring met de Notenshop

goede kwaliteit noten en zuidvruchten.

Groot assortiment van goede kwaliteit

Altijd erg veel keuze voor een mooie prijs. Haal hier zo’n beetje altijd mijn nootjes. Enige jammere is hoe lang het normaal duurt voordat je bestelling er is. Dat is ook mijn enige verbeterpunt.

Top produceren en super klantenservice

Goede produkten

Super lekkere toevoeging voor mijn maaltijden en als tussendoortje

Zeer klantvriendelijk

Er werd onmiddellijk gereageerd op mijn klacht over een product en het werd direct vergoed.

Goede prijsk/kwaliteit verhouding en vlotte levering. Al die beoordelingen van de bestelde producten; te omslachtig. Ik wil graag een positieve review schrijven maar dit werd me te gek.. sorry

Alles geleverd zoals besteld.

Altijd goed

Goede noten, fijne grote verpakkingen.

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Krakend vers en goed verpakt !

Correcte levering, goed verpakt en goede smaak !

Uitstekend kwaliteit en service! Top webshop.