Erg blij mee, snelle levering, goede prijs, en goede kwaliteit!

Vers, topkwaliteit en erg lekker

Ik heb al een paar keer besteld, en elke keer is het weer snel bezorgd, hardstikke vers en ik vind de prijzen ook prima. De volgende keer / keren bestel ik zonder enige twijfel weer hier. Leuk dingetje: op de onderkant van de stazak staat ook leuke tekst.

Snelle levering en heerlijke producten

Goede kwaliteit, veel keuze en goede prijs

Ik koop al jaren hier, er is veel keus aan noten, notenmixen, bessen, etc. Overzichtelijke website en steeds snel geleverd.

Altijd correct en snel bezorgd, met goede kwaliteit.

Bestellen gaat eenvoudig en de producten worden binnen enkele dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en van de notenshop.

Mooie producten

Makkelijk bestellen via de webshop en snel geleverd.

Alles is vers

Alles wat ik tot nu toe hem besteld was heerlijk en vers

De afwikkelingen waren heel erg goed en correct.

Alles is verlopen zoals het hoort, snelle levertijd en bezorging heel correct zeer goed.

Goede producten voor betaalbaare prijzen, ben zeer tevreden

Super snel

Besteld en super snel geleverd

Besteld en levering zeer snel.

Hele goede, duidelijke webshop!

Ik heb al verschillende keren mijn bakproducten en noten bij de notenshop besteld, nog nooit tegengevallen. Ik raad deze webshop van harte aan als je kwalitatieve goede producten wilt kopen tegen een redelijke prijs,

Goede kwaliteit producten en heel goed verpakt

Heerlijke en goede kwaliteit producten en heel goed verpakt

Top Service en heerlijke noten

Altijd blij met de heerlijke producten van de Notenshop. Hun zelfgemaakte notenpasta’s zijn echt een aanrader!

Geen op of aanmerkingen. Alles ging naar wens. Producten zijn van goede kwaliteit.

Geweldig en super vriendelijk

Keurig verpakt en hele snelle levering Vriendelijk en begripvol aan de telefoon.

Prima noten perfecte service

Noten en zaden zijn altijd top! Bestelling wordt altijd snel en op tijd geleverd

Betrouwbaar, top kwaliteit

Zeer goede ervaringen met De Notenshop. Betrouwbaar, topkwaliteit en goede prijs!

Heerlijke verse producten, love it.

Ben terugkerende klant. Dat zegt genoeg.

Goed bedrijf, uitstekende producten, snelle levering

Prima bedrijf, uitstekende producten, goed telefonisch bereikbaar, snelle levering.

Geweldig goede kwaliteit

Bestellingen snel en volledig geleverd!

Hele fijne producten en goede verpakkingen..en hele goede service

Hele fijne producten en goede verpakkingen en prima service

De bestelling kwam binnen een paar dagen binnen

De bestelling ging snel en de prijs was laag alleen heb ik de Walnoten nog niet kunnen proeven want mijn oude van AH moet ik nog opmaken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.