Heerlijke producten!

Als altijd zijn het allemaal heerlijke producten voor een goede prijs. Deze keer kwam mijn bestelling in verschillende pakketten op meerdere dagen aan, dat zorgde voor een beetje verwarring. Maar alles kwam uiteindelijk binnen enkele dagen keurig binnen en nu genieten wij weer van heerlijke ontbijtjes met noten, zaden en gedroogde vruchten.

Geweldig (ge)noten

Goede service, goede kwaliteit!

Ruim assortiment

Ik bestel alles wat ik nodig heb voor het maken van mijn eigen granola! Daarnaast gedroogde pruimen, abrikozen en rozijnen van goede kwaliteit.

uitstekende producten ..

Lekkere sesamzaadjes en quinoa, heel tevreden met mijn aankopen altijd bij Notenshop.

Goedkoopste online noten leverancier

Ik heb bijna alle online noten aanbieders qua prijs met elkaar vergeleken en deze is de goedkoopste enige nadeel is dat de verpast gratis zijn bij 35 euro bestellen. Prima smaak en goede service

blij met de Notenshop

Ik bestel altijd de heerlijke biologische dadels en die zijn altijd erg lekker en worden snel bezorgd, dus heel blij met de Notenshop!

snel besteld en snel geleverd

het aanbodvan de Notenshop is erg groot. Alles is er lekker, de ontbijtkoek ook. Natuurlijk de noten, ongebrand of gebrand ze smaken prima. Ook voor de zoet-liefhebber is er veel, soms met chocola, maar ook vijgen en dadels. Wil je gezond leven dan zorg je dat je altijd noten in huis hebt. De Notenshop is niet duur!

Heerlijk

Qualiteit is super! Altijd blij daarmee

Altijd goed & snel

Het is altijd correct en snel geleverd

Zeer goede klantenservice, ben goed geholpen.

Na de snelle levering bleek de houdbaarheidsdatum van de bio-abrikozen 1000 gram voor mij alleen te kort. Ik mocht ze terugsturen na telefonisch overleg waar ik heel blij mee was. Alles ging goed en had snel mijn geld weer terug. Hartelijk dank.

Bestelling heel makkelijk, producten zijn zeer goed en levering is perfect. Beter kan niet :-)

Goed bereikbaar.

Heerlijke producten voor een schappelijke prijs. Goede bereikbaarheid.

TOPPRODUCTEN

TOPPRODUCTEN

Snelle levering en goede producten

Zker herhalen

Grote sortering. Snelle website, snelle levering. Lekkere noten en zaden

Altijd snelle levering van top producten

Altijd snelle levering van top producten

Altijd top kwaliteit

Bestel al jaren mijn noten hier, nooit een teleurstelling gehad, altijd een top kwaliteit. Dikke tien!

Super goede producten en snelle levering

Alle producten die ik bestelde zijn van top kwaliteit en zijn altijd vlot geleverd. En de prijzen vallen ook goed mee!

Uitstekend service

Goede kwaliteit

Top levering en kwaliteit

Premium kwaliteit aan chocolade en noten /dadels

Sterren zeggen genoeg

Gewoon goed .

Al jaren een prima shop, goede online info en communicatie.

Zie boven

Altijd vers en heel smaakvol

Wij zijn erg tevreden. Het smaakt gewoon erg goed en je merkt dat het vers is. Ook is de prijs verhouding best goed voor wat je krijgt. Ook is het assortiment heel groot.

Perfecte bezorging, netjes verpakt

Alles was netjes verpakt, niets kapot, nette sealzakken voor het meel en de nootjes. Super prijzen, ik ben heel blij deze winkel voor mijn glutenvrije meel etc gevonden te hebben.

Geweldig!!!

Super service de bestelling is netjes verpakt en super snel verstuurd. Pluimpje van een zeer tevreden klant!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.