Ruime & keuze goede kwaliteit noten en aanverwanten

Ik bestel iedere paar maanden granola. En vul de bestelling aan met een diversiteit aan cashewnoten, noten mixen en verschillende choco producten. Altijd ruim tevreden met de prijs en kwaliteit.

elke levering is prima

Ik koop al jaren via de notenshop inmiddels en dat bevalt uitstekend. Prima producten.

Excellent quality taste and packaging.

Will definitely be ordering again from here.

Altijd dik in orde.

Al jaren bestel ik hier. Dat zegt genoeg.

Prima product

Heerlijke noten, goede levering. Echter voor een bestelling, moet je tot een vrij hoog bedrag bestellen om geen bezorgkosten te betalen. Als alleenstaande een overweging om weer in een winkel te kopen.

Prima service en goede verse kwaliteit!

Gegarandeerd vers en een aanrader!

Doen wat ze beloven

Al jaren eenvoudigweg betrouwbaar :-)

Onze dag telt twee eet momenten. Een er van is de lunch. Havermout met wel 30 ingrediënten. De meesten komen al jaren van de Notenshop. De prijs is concurerend de bezorging gewoon prima! Groet Henk

Altijd goede kwaliteit noten

Bestel elke keer weer mijn nieuwe voorraad noten hier. Helaas geen 10 omdat de laatste aanbieding niet voldoende voorradig was binnen een half uur al dit al uitverkocht. Klonk leuk.. maar kansloos dus. Dat is mijn enige minpuntje geweest in alle jaren dat ik al bestel bij ze.

Top winkel!

Snelle levering, goedkoop en mooi en handig verpakt. Super!

Goed!

Prima artikelen van goede kwaliteit.

Goede prijs kwaliteit

Een enorme keuze, je wil zeker meer bestellen dan je van plan was ;) Fijn dat overal bij staat hoeveel eiwitten, suikers etc in zit.

Snelle efficiente verwerking van bestelling en levering.

Zie boven.

Zeer goed en snel

Prima geleverd. Van goede kwaliteit.

Niet best

Er zat een deel van mijn bestelling niet bij

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is ontvangen! Helaas hebben wij nog geen melding van u ontvangen op onze e-mail. Zou u een e-mail kunnen sturen naar [email protected]? We helpen u graag verder in deze situatie. Met vriendelijke groet, De Notenshop

De abrikozen zijn heel mooi en lekker en goed verpakt ook de rozijnen ik heb geen klachten

Veel keus, prima producten, snelle levering

Lekker

Noten zijn heerlijk! Koekjesdeeg ook. Leveringen twee keer zou anders moeten kunnen lijkt me. Daarom 4 sterren

Goede producten, prima prijs, verzending altijd zonder problemen.

Goede produkten, snelle levering

Ik bestel al jaren hier de noten, prima bedrijf.

Altijd snel geleverd en prima producten.

De plastic stazakken van erg dikke kwaliteit. Voor mij zou dunner plastic volstaan aangezien ik het thuis in voorraadbakken bewaar.

Ik heb noten en pijnboompitten regelmatig besteld super lekker en heerlijk vers.

Top kwaliteit, goede prijs en prima service!

X

Snel geleverd.

Nu een aantal keer besteld en erg tevreden. Goede kwaliteit, goede prijzen en mooi ruim aanbod.

Antonie van Leeuwenhoekstraat 27

3291CR Strijen