Laden reviews...
Laden reviews...
3.944 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering en degelijke verpakking. De prijs-kwaliteitverhouding wordt regelmatig genoemd als voordelig en de kwaliteit van de producten blijft hoog. Er wordt veelvuldig positief gereageerd op de breedte van het aanbod en de betrouwbaarheid van de service. Al met al een zeer positieve klantervaring.
Prima ervaring! Uitstekende kwaliteit en service
Beveelt aan
12 June 2026
simon cornelis Klos
Leeuwarden
Echt lekker. Immer wieder gerne.
Beveelt aan
12 June 2026
Jutta
Dornum
Lekkere producten
Beveelt aan
12 June 2026
J
Ede
De Notenshop heeft mooie kwalitatieve producten. De verpakkingen zijn ook mooi ontworpen. Het is wel wat duurder dan gemiddeld, maar je betaalt wel voor kwaliteit.
Beveelt aan
11 June 2026
Eva
Lelystad
kwaliteitsprodukten en netjes gelevers alleen geen email wanneer de bestelling wordt verzonden. Dat moet ik op de site bekijken.
Beveelt aan
11 June 2026
Jolanda
Enschede
Ik ben heel tevreden over de snelle levering en de heerlijk knapperige noten.
Beveelt aan
11 June 2026
Jacqueline
Leidschendam
Altijd verse noten en andere producten. Snelle levering.
Beveelt aan
11 June 2026
Claudia
Purmerend
Tut op heden van kwalitatief goede, lekkere producten mogen genieten
Beveelt aan
11 June 2026
Jona
Vught
Zo fijn dat ze zowel gewone, als bijzondere biologische producten hebben. Ik word altijd blij als ik lekker heb kunnen 'shoppen' bij hun. Consuminderen...dat dan weer niet, haha!
Beveelt aan
11 June 2026
Anka
Nijmegen
Mooi verpakt en altijd verse producten! Op tijd geleverd.
Beveelt aan
11 June 2026
Will
Oosterhout
Super goed product, uitstekend verpakt en vlot geleverd. Ik ben hier heel blij mee.
Beveelt aan
11 June 2026
Els
Nieuwediep
Ruim aanbod van veel noten en bak- en ontbijt producten. Het is voor de hele familie ondertussen al de go-to plek voor gezonde ontbijtjes en lekkere nootjes. Service is ook goed, altijd nette en snelle bezorging.
Beveelt aan
11 June 2026
Renate Kersten
Voorschoten
Mijn ervaring was altijd prima. Wij kopen hier al jaren tot wij een keer hele vieze rozijnen bestelden. 5 zakken van dezelfde kwaliteit. Maar geld terug nee hoor. Wij hadden de doos waar deze in verstuurd was niet meer dus sorry. Dat heeft ons 40 euro gekost. Maar ik streek met mijn hand over mijn hart en bleef klant. Tot nu. We kochten 2 zakken amandelen waar ongeveer 20 procent van bedorven was. Een verpakking was pas eergisteren geopend. De ander had ik weggegooid. Duidelijk twee zakken met dezelfde kwaliteit. Maar omdat ze niet wisten of ik de amandelen goed had bewaard kreeg ik een korting aangeboden voor een volgende bestelling. Welke? Nee service dat leveren ze gewoon niet.
Beveelt aan
11 June 2026
Caro Bremer
Apeldoorn (Gelderland)
Dit bedrijf heeft het goed op orde. Goede kwaliteit, goede prijs en goede klantenservice. Snelle verzending
Beveelt aan
11 June 2026
Juliette
VELSERBROEK
I woon in Portugal, bestelling geplaatst en heel snel ontvangen, ik hoop dat als ik weer terug ben en in Nederland woon de service ook zo snel en vloeiend zal verlopen
Beveelt aan
11 June 2026
Geke
Loulé
Ik winkel er heel graag; de kwaliteit is fantastisch en bestellingen worden altijd snel verwerkt.
Beveelt aan
10 June 2026
Sevilay
Groenlo
De notenshop is een van mijn meest favoriete internetwinkels. Verrassend, veelzijdig en goede kwaliteit. Daarbij is alles altijd goed verpakt, op een manier die maakt dat je niets ingewikkelds hoeft te doen, om de producten eruit te krijgen. Ik vind bestellen altijd een feestje en ik moet me echt beheersen om niet te veel te kopen want ik zou bijna alles wel willen proeven. Het is wel duidelijk denk ik, dat ik heel blij ben met al het goeds !en lekkers wat ik kan bestellen.
Beveelt aan
10 June 2026
Victoria
Drenthe
Top
Beveelt aan
10 June 2026
E. Obenewah
Almere
Een geweldig assortiment aan eerlijke producten. Komt heel goed verpakt aan in een mooie doos. De verzending duurde wat lang, maar dat lag misschien aan de bezorgdienst.
Beveelt aan
10 June 2026
Monique van Munster
Sommelsdijk
Goede producten voor een goede prijs, en de levering is netjes in orde.
Beveelt aan
9 June 2026
Margriet
Langenboom
Ik heb nu al diverse keren verschillende noten geprobeerd en ze smaken allemaal erg lekker. Ik ben een zeer tevreden klant. Als ik dan toch één minpuntje mag noemen, mis ik de tuinboontjes met nacho cheese. Ik vind het heel jammer dat die uit het assortiment verdwenen zijn.
Beveelt aan
9 June 2026
Yvonne
Zevenaar
Alles vriesdroge producten die ik heb gekocht zijn ideaal voor in te vriezen tot ijsblokjes
Beveelt aan
9 June 2026
I
Amsterdam
Noten van een hoge kwaliteit in handige zakken of emmertjes. Ik ben zeer tevreden en haal nooit meer ergens anders mijn noten. Veel beter en zelfs goedkoper dan in de supermarkt!
Beveelt aan
9 June 2026
Joe
Sommelsdijk
Zie boven
Beveelt aan
9 June 2026
Ageeth Wever
Ruinerwold
Altijd duidelijke communicatie over de bestelling. Producten zijn goed; prijs kwaliteit is prima.
Beveelt aan
9 June 2026
Margriet
Haghorst
Antonie van Leeuwenhoekstraat 27
3291CR Strijen
Branch
Horeca, Food
Specializations
Noten, Olijven, Delicatessen
Webshops