Heel tevreden

Heel tevreden met ruime keuze!

Lekkere producten in stevige herbruikbare verpakkingen

Bezorging is snel, de producten zijn super, de verpakking is uitstekend en de klantendienst is behulpzaam.

Vlugge correcte levering

Super kwaliteit tegen betaalbare prijzen!

Tevreden klant sinds jaren

Ik vind hier alles wat ik nodig heb voor mijn gerechtjes van Sandra Bekkari te maken, prijs/kwaliteit scoort de notenshop zeker 10/10

Vlotte bestelling!

Alles wat ik bestel komt juist toe! Duurt ook niet lang! Top!

Altijd super tevreden, aanrader!!!

Ik bestel al enkele jaren bij de Notenshop en ben altijd super tevreden, goede kwaliteit, redelijke prijzen, snelle levering en prima communicatie. Een heel tevreden klant!!!

tevreden klant

zeer tevreden over de producten en de snelle levering site is zeer informatief

Goede kwaliteit voor goede prijzen

Ik ben blij dat ik op deze webshop biologische producten kan vinden aan betaalbare prijzen!

Gezond en lekker.

Een tijd geleden heb ik macadamia noten aangekocht bij notenshop.be Deze werden snel verzonden en het is origineel van de verkoper wanneer je de verpakking opent want dan krijg je een grappige mededeling. De noten smaken heel vers en zijn van zeer goede kwaliteit. Bovendien zijn macadamia noten gezond want ze bevatten o.a. calcium, magnesium, zink, ijzer, kalium, vitamine B1 en nog meer goede stoffen. Ik beveel deze verkoper aan.

Heerlijk,

Krokant, pittig. Vers! Smaakt veel lekkerder dan vele gekochte voorverpakte noten. Chocolade noten erg gevaarlijk

Altijd correct

Nooit problemen, goede kwaliteit

Goede service en snelle levering

Topkwaliteit, snelle levering, favoriete

Zoals verwacht

Snelle levering van de bestelde producten met post nl

lekkere website

Hier ontdek ik de lekkerste zaden en noten aan een prima prijs. De keuze is enorm zodat je telkens iets nieuw kan proberen.

Zalige noten.

Snelle levering en ruime keuze.

tevreden

Mijn eerste bestelling en dat was perfect.

Kwaliteitvolle producten

Reeds meerdere bestellingen gedaan bij De Notenshop. Tamelijk aanbod, goede mengelingen, soms verrassende smaken. Aanbod mag nog uitgebreider want we staan open om nog meer te ontdekken ;-)

Correcte levering

Graag aandacht voor fragiele verpakking. Bij de laatste levering was er een zak kikker erwten chips opengebarsten tijdens het transport waarschijnlijk.

Altijd goede producten en redelijk van prijs ,jammer dat er niet meer in het aanbod zit

Steeds perfect

Steeds vlot , correct en lekker

Super lekker en lekker krokant

Mooie verpakkingen, Super lekker en lekker krokant… alles mooie en netjes ingepakt! En zeer goede service

altijd vers en lekker, degelijk verpakt en lang houdbaar

je proeft de versheid van het branden van noten, het bakmeel is uitstekend, de rest zoals rozijnen, gedroogde vruchten en chocolade zijn lekker,

Bedrijfsgegevens

Antonie van Leeuwenhoekstraat 27

3291 CR Strijen

078-6745804

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.