Lekker gedroogde aardbeien, frambozen wel wat zuur.

Perfect zoals altijd

Ik ben een heel tevreden klant. Altijd even vers en kwaliteitsvol. Levering altijd prima in orde. Zeker een aanrader!

super , zoals altijd

zeer goede produkten, vlotte levering

Heel smaakvol!

Ik gebruik al jarenlang jullie Maca-poeder. Je kan het gebruiken bij havermoutpap, een slaatje en zelfs als yoghurtdressing. Dank je wel!

Snel en correct

Alles was perfect in orde maandag besteld donderdag geleverd.

Prachtig scala aan produkten

Verse en lekkere produkten, ruim gamma, heerlijke kwaliteit, eerlijke prijzen, zeer verzorgde leveringen. Leuk is ook het staaltje bij de levering. Kleine leuke verrassingen doen altijd plezier!

Lekkere, verzorgde producten

Alles netjes verpakt. Lekkere producten, bestel zeker opnieuw!

Een snelle en correct levering , goede verpakking. voldoende keuze aan producten.

Vlotte service

Producten goed verpakt en netjes op tijd aangekomen. Selectie op de website is uitgebreid, wat een plus is. Jammer dat de bestellingsdrempel 40 euro is om geen verzendkosten te betalen. Bij 20 euro zou ik frequenter bestellen.

Lekkere producten en vlotte levering.

Ruime keuze uit diverse producten. Goede kwaliteit en vlotte service.

snelle levering, fijne producten

snelle levering, fijne producten

ze zijn geweldig

het zijn hele goede noten

Heerlijk

De bestelling komt snel aan, heel lekkere producten! We kunnen lekker smullen van de noten…..

Vlot en handig.

Ik vond direct alles wat ik nodig had en kon vlot betalen.

Veel tevreden van mijn bestelling.

Heel correcte levering

Verse producten , iets te duur in vgl met anderen

Verse producten

Uitstekende service en produkten

Wij zijn zeer tevreden klanten

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben altijd heel tevreden over de Notenshop. Ze kiezen hun producten op kwaliteit en de levering gebeurt snel.

Om terug te keren

1 woord : prima Super producten, ik was vooral heel blij met die mooie groene pistachenoten ! Heel degelijke verpakking Perfecte levering. Wat je verwacht van leveringen met voeding

Overzichtelijke webshop, gemakkelijke betalingsmethode, snelle levering, alle ingrediënten zijn er om snel en efficient iets te bestellen, en... de producten zijn ook van zeer goede kwaliteit.

Duidelijke website met veel informatie.

Klantvriendelijk, duidelijk en correct.

Kwalitatieve producten, kwalitatief verpakt, vlotte service

Een ruim aanbod aan producten van goede kwaliteit. Er zijn ook zaken te vinden die je vaak enkel in natuurvoedingswinkels vindt. Er is ook een redelijk aanbod aan biologische producten. Makkelijke en overzichtelijke website en bestelprocedure. Interessante prijzen en aanbiedingen. Handig dat men verwittigt wanneer iets terug op voorraad is.

Goed product prima service

Dit was mijn eerste bestelling bij de Notenshop.

Amazing

Perfect and delicious products for an amazing price

Altijd super tevreden

Alles steeds mooi ingepakt. Vlotte levering. Altijd aangenaam om de doos te openen! Kwaliteit gegarandeerd!