Steeds top leveringen, zeer verzorgde verpakkingen

Altijd in orde

Ik moet niet meer zeggen als mijn 5 sterren aangeven.

Ok

Ok

Oké

Oké

Lekker, snel en handig verpakt

De levering was eerder dan verwacht. Over de producten zelf zijn we heel content. Heerlijke noten en in handige zipzakken en dozen.

Ik geniet van het site. De kwaliteit is hoogst en altijd de beste prijs.

Aan te raden

Ruim assortiment, goede prijs en kwaliteitsvolle producten.

Zeer tevreden, nieuwe klant erbij

Mijn eerste keer maar ik bestel zeker nog een keer! Zeer tevreden over hun producten, en al helemaa over de snelle levertijd

Lekkere, gezonde en (h)eerlijke producten.

Je krijgt echt wat je ziet. De producten zijn gezond en lekker. De muesli is schitterend. echt een aanrader.

Prima Service

De Notenshop geeft een snelle en volledige service met kwaliteitsvolle producten aan een goede prijs. Kleine opmerking: De spaarpunten mochten permanent aanwezig blijven. Aangezien ik meestal grote bestellingen doorgeef, voor gebruik over een lange periode (klein jaar), gebeurt het dat mijn opgespaarde aankooppunten niet geldig blijven tot bij een volgende aankoop. Dit kleine minpuntje buiten beschouwing genomen ben ik zeer tevreden over hun aanbod en de zorg waarmee ze de bestellingen samenstellen en leveren. Van harte, Bart

Toppie!

Snel, correct en duidelijke website!

Goede item en snelle verzending

Had orzo besteld, omdat je dit nergens anders vind. Heb het pakket snel ontvangen, in mooie verpakking. Alles was naar wens.

Snelle levering en producten van kwaliteit!

OK

Sandrine Devos

Bonjour, Votre dernière livraison est arrivée avec une boite qui avait était ouverte dans la caisse donc plein d’amandes étaientt en dehors de son récipient, ce n’est pas très hygiénique d’autant plus des conditions sanitaires actuels! Je vous prie de trouver ci-dessous une photo: Merci pour votre retour Cordialement Sandrine Devos

Erg snelle levering van topproducten

Twee dagen na mijn bestelling werd deze reeds geleverd. Heb altijd al een goede ervaring gehad met de Notenshop. Hun website is makkelijk in gebruik, ze hebben topproducten en de levering is altijd snel met een heel goede track&trace.

Supergoed

Correcte en snelle levering....goede producten

Snel en efficiënt.

niet eenduidig

chocolade noten heerlijk, spelt bloem smaakten beiden naar kaneel - zeer vreemd...

Super producten en super op tijd

Goede producten en een goede service

De Notenshop heeft goede producten met een eerlijke prijsverhouding.

Superverse noten, altijd vernieuwend aanbod, veel goedkoper dan supermarkt, snelle levering

Superverse noten (krokanter dan in supermarkt), altijd verassingen in het aanbod, veel goedkoper dan supermarkt, snelle levering

Gewoon top.

Ik zal hier nog regelmatig bestellen de noten zijn super lekker.

Prima service, goede kwaliteit!

Onze eerste kennismaking met de notenshop was heel positief! Goede kwaliteit van noten en gedroogde vruchten. Dit alles aan scherpe prijzen! Enig minpuntje: de biologische honing kristalliseert vrij snel. Maar dat kan je oplossen door de pot in warm water te plaatsen.

Prachtig aanbod voor redelijke prijs

Uitgebreid aanbod, zowel pure producten als verrassende mengelingen, waaronder toch al vaak ook de biologische variant wat ik een groot pluspunt vind. Prachtige kwaliteit en dat allemaal voor een redelijke prijs. Snelle levering en stevige verpakkingen. Mooi dat jullie verpakkingen zoveel mogelijk hergebruiken en met composteerbaar materiaal opvullen! Het zou helemaal geweldig zijn indien jullie een manier bedenken om de verpakking zelf plastiekvrij en ecologisch te krijgen.