Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, goede prijs, correct geleverd.

snelle levering, veel bevestiging en info berichten over de bestelling. Prijs kwaliteit is goed.

Altijd een super goede service EN PRODUCTEN!

We bestellen al jaren om de 6 weken bij De Notenschop. Zeer tevreden ! Alles lekker vers en mochten we in het verleden soms wat gekregen hebben wat minder goed was werd dit snel en vakkundig opgelost. Waarvoor nog steeds dank. Zeker een aanrader! Misschien wel een tip, om de verpakkingen milieuvriendelijker te maken ipv al die plastieken zakjes of emmertjes.

De verpakking ziet er net uit en de geleverde producten zijn top!

+ Tevreden over de aankoop. + Snelle levering. + Alles verzorgd samengesteld. + Sommige plastiekverpakkingen met hersluiting-strip. Handig. - De plastieken verpakking waarin de granola is geleverd, scheurde meteen open. Kwaliteit van deze verpakking was ondermaats ten opzichte van alle andere verpakkingen. Granola nu in een diepvrieszakje bewaard.

Correcte en snelle levering

tot hier toe 100% tevreden

Correcte en snelle levering vakkundig verpakt en scherpe prijzen doe zo voort :-)

U heeft zich goed herpakt na de gemiste zending bij eerste bestelling.

Dank voor de bijgaande cadeaus.

Snel en lekker

Lekkere producten

Veel smaak, lekker en gezond.

Een echte aanrader

Een echte aanrader Snelle levering

professioneel

snelle levering van optimaal product en dank voor het kleine geschenkje!

Ik weet nu waar ik mijn bestelling steeds ga plaatsen, lekkere noten, vers, proper verpakt...en super service

Goede service en vriendelijk. Producten worden op tijd en goed verpakt geleverd.

Ik had een incident met de levering. Dat was niet de schuld van notenshop.nl. Toch hebben ze een geste gedaan. Sjiek. Een tevreden klant verdiend.

Kwalitatieve producten

Kwaliteit op gebied van werking en producten

goede kwaliteit met een snelle levering

De producten zijn goed verpakt in hersluitbare verpakkingen. de kwaliteit is zeer goed en er wordt snel geleverd.

Van bij ons en goed!

Alles is vlot verlopen, producten zijn prima.

Goed product

snel, netjes en lekker

Mijn bestelling werd snel geleverd. Alles was correct. Heel tevreden!

Mooie site, gewoon schitterend eveneens de produkten!!!

Goede uitleg van de produkten en goede produkten. U zult me binnen kort terug weer vinden met een bestelling.

Alles is vlot verlopen

De bestelling voldoet aan wat ik voor ogen had.

super

De geleverde producten zijn zeer kwaliteitsvol en de prijzen laag in vergelijking met de detailhandel en de grootwarenhuizen. De levering gebeurt correct en de producten zijn goed verpakt.

Terug de gekende kwaliteit! Top.

Ik bestel al jaren de gedroogde vijgen. Vorige keer vielen ze tegen, opmerkelijker kleiner dan anders. Deze keer echter waren ze terug van de gekende topkwaliteit. Een aanrader.

Ca va

Ca va

alles is en was tip top in orde

op naar mijn volgende bestelling