Eerlijke producten en eerlijk bedrijf

Hier vind je eerlijke producten zonder zout of suiker. En ze zijn zeker zo lekker als met die onnodige toevoegingen, ik vind ze zelfs lekkerder. Betaalbare en gezonde producten. Vlotte levering.

Super tevreden!

Steeds een snelle en correcte levering. Producten zijn steeds in orde. Probeer vaak eens iets nieuws en dit verrast me telkens weer! Tevreden en trouwe klant!

Top gewoon

Zeker aan te bevelen, niks op aan te merken. Goede lekkere producten.

Gemakkelijk en veel keuze en goeie producten

Goeie producten een snelle service Gewoon TOP op alle gebied

Giede prijs / kwaliteit

Zeer tevreden over alles. Goede communicatie.

lekker!

lekker krakende paranoten, sappig gedroogde abrikozen, en verrukkelijke medjoul-dadels. en dat alles aan een correcte prijs. meer moet dat voor mij niet zijn!

Snel, goede kwaliteit

Alles is van goede kwaliteit en wordt snel geleverd. Alleen jammer van de plastic verpakkingen.

Snel, correct en fijne producten

Ik heb al meermaals bij De Notenshop en steeds snelle en correcte levering van topproductjes voor een correcte prijs. Een tevreden klant die steeds terug komt.

Uitstekende webshop

Overzichtelijke en handige website. Ruim aanbod producten met een correcte prijs/kwaliteit verhouding, en diverse betaalmogelijkheden. Vlotte en betrouwbare dienstverlening, service, opvolging, en snelle levering met goed verpakte producten.

Prima producten en snelle levering

Lekkere producten en altijd snelle levering. Bestel er graag.

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering.

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering.

Tijdig en kwalitatief in een stevige doos geleverd. De nootjes zijn heerlijk!

Goed product

Alles werd correct geleverd. Topkwaliteit.

Goede kwaliteit !

Lekker en zeeeer snelle levering. Prijs beter dan in goedkopere grootwarenhuizen.

uitstekend product

grote, zeer lekkere rozijnen.

Tevreden over kwaliteit van de producten. Zeer ruime keuze

ruim assortiment van noten en zaden. Van zeer goede kwaliteit.

Top kwaliteit en kwantiteit

Zoals steeds is mijn pakje binnen de 3 dagen geleverd en zit het boordevol eerste klasse producten. Steeds vind ik een staaltje en een receptfiche die aansluit bij mijn eetgewoonten (Vegan) toeval of niet? Maar t is wel leuk.

Topproducten

Alles netjes afgeleverd!! En altijd de ge vraagde producten , top service . Met vriendelijke groeten Thierry en Sabrina

Zeer tevreden klant

Levering verloopt altijd correct en vlot. Vorige keer is er wat misgegaan met de berekening van mijn korting via de gespaarde punten en de klantendienst heeft dit goed opgelost. Nootjes en allerhande zijn ook lekkerder (en goedkoper!) dan hetgeen ik al in de winkels heb gevonden. Kortom, een aanrader!

Snelle levering, goede producten.

Perfecte levering van lekkere noten

Zeer tevreden, alles in orde en van goede kwaliteit

Kwaliteit en snel

Snelle levering, goed verpakt. Heel tevreden