Zeer goed prijs kwaliteit

Alles is vers en met juiste hoeveelheid gekruid, zeer lekker

Kwaliteit

Via een contact de notenshop leren kennen. Dé shop om alles te vinden wat je nodig hebt voor je gezonde recepten. Prijs/kwaliteit scoort notenshop uitstekend.

Goede kwaliteit en correcte levering

Lekkere noten en veenbessen.

ok

ok

Prima kwaliteit aan de juiste prijs

Verschillende variaties besteld uit een groot assortiment, heel snel geleverd, uiterst lekker en aan een correcte prijs.

Al jaren heel tevreden.

Ik ben al jaren klant bij De Notenshop en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. De producten zijn steeds van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Je betaalt ook niet voor hippe verpakkingen of overdreven branding. Gewoon voor de producten zelf, die al al die jaren hetzelfde zijn. Vlot bestellen en snelle levering ook.

Goed, maar ver!

Ik was wel tevreden over de kwaliteit van de producten. Ik had op zondag mijn bestelling geplaatst en pas op vrijdag mijn levering gekregen. Was die dag niet geleverd, had ik toch nog naar de bioplanet moeten rijden. Ik worstel nu een beetje met de vraag of het wel verantwoord is om aan huis te laten leveren vanuit Nederland... Maar ik was wel tevreden met de prijs en de kwaliteit!

Altijd correct - hulpvaardig - vriendelijk

Altijd correct - hulpvaardig - vriendelijk

Kwaliteit

Kwaliteit aan een scherpe prijs, correcte levering

Geweldig bestelling weeral, maar verzending verschrikkelijk slecht

Geweldig bestelling weeral, maar verzending verschrikkelijk slecht

Alles ok!

Duidelijke site, snelle verzending, producten prijs/kwaliteit in orde

Topkwaliteit voor eerlijke prijs

Al vele malen besteld en nog nooit teleurgesteld geweest. Altijd verse producten, in verschillende groottes van verpakkingen, klassiekers die nooit gaan vervelen en regelmatig nieuwigheden om te ontdekken. Alles even kwalitatief en vers, ik ben fan.

De "NOTENSHOP"

Het is gewoon TOP, het is super kwaliteit en perfect.

Helemaal ok

Heel goede waren

Gewoon heel erg goede kwaliteit en levering

Alle noten en zaden zijn van topkwaliteit, goede smaak,perfect verpakt. De levering was zeer snel en dat alles tegen zeer gunstige prijzen.

Vlot en kwalitatieve producten

Goed aanbod, duidelijke informatie, goed verpakt

snelle levering en zeer tevreden van de producten

altijd al positief geweest , voldoende keuze , snelle levering en goede producten

Afwachten.

Ik heb de producten nog niet gebruikt, dus nog geen beoordeling. Wat de levering betreft is alles top.

Top producten aan n goede prijs!

Verse en heerlijke producten, snelle levering.

Allerlei lekkers aan interessante prijzen en snel in huis

Het bestelproces gaat makkelijk en eens je het lekkere aanbod hebt ontdekt kun je snel je favorieten herbestellen en binnen de week heb je alles in huis.

Vlot

De prijzen zijn zeer scherp en het aanbod van biologische producten is vrij groot. Alles wordt vlot afgehandeld en geleverd. Nooit klachten gehad.

Steeds in orde, vezorgd, lekker, ok.

heel goed

Al de producten die ik gebruik zijn heel goed en de levering is prima in orde ook de verpakkingen zijn netjes. Over de hele lijn is alles prima in orde blijf zo verder doen

Uitstekende kwaliteit

Heb verschillende noten gekocht voor het bereiden van ijscreme en ben er heel tevreden over, handige verpakkingen en perfect geleverd.

Eenvoudig bestellen, veilig geleverd, zeer ruim assortiment

Lekker en meestal gezond