Great store with perfect staff

Perfect nuts, seeds, fast delivery, friendly people in clients service, useful website, gifts . Recommend to everyone

Veel keuze aan goede prijzen

Ik koop regelmatig mijn noten, gedroogd fruit en pitten bij de notenshop, en ben vrij tevreden over deze winkel. De prijzen zijn competitief tov de concurrenten, al is de kwaliteit soms wat minder. Recent hebben ze de kwaliteit van hun kokosvlokken veranderd van heerlijk smaakvolle grote vlokken, tot kleinere bijna smaakloze vlokjes. Ik heb ook een slechte ervaring gehad met enkele maden in de dadels, maar dat hebben ze na wat aarzelen toch terug betaald. Hun noten en zaden zijn wel blijvers. Ook hun aanbod gedroogd fruit is goed, (soms zijn de gedroogde ananasringen te zuur en duidelijk onrijp geplukt, maar als ze rijp en zoet zijn, ongelofelijk lekker). Mijn mindere ervaring is mogelijks een geïsoleerd geval geweest, en draagt hopelijk bij tot een constructieve kwaliteitsverbetering.

heel mooi assortiment

ik vind vooral de bio producten een meerwaarde, ook al is de prijs soms echt wel veel hoger. Het is fijn dat er bijna altijd wel nieuwe producten te vinden zijn.

Super lekkere noten !

Ik ben heel blij dat ik deze site heb leren kennen via mijn collega. Goed voor de portemonnee en onze smaakpapillen.

Vreselijk retourbeleid

Hun retourbeleid is dat alle kosten voor de klant zijn. Om een pakket terug te sturen van België naar Nederland, ben je 16,50 € kwijt!

Goede producten

Goede producten tegen een correcte prijs

Goed alternatief

De Notenshop is een goed alternatief voor ongezonde tussendoortjes. De produkten zijn kwaliteitsvol en goed verpakt. 1 minpuntje is dat de gespaarde punten maar voor een beperkt aantal produkten van toepassing is.

Délicieux!

Je suis ravie de tous les produits que j'ai pu acheter. :). Avec un petit plus pour les délicieuses amandes enrobées de chocolat noir avec une pointe de sel... ! Ils ont été livrés rapidement, et les sachets sont pratiques!

Veel keuze in kwaliteitsvolle etenswaren

Lekkere aanbiedingen, die uitblinken in kwaliteit. Degelijk verpakt en na een tweetal dagen geleverd. overzichtelijke webshop.

Snel geleverd, kwalitatief dik in orde

Lekkere noten, vers, handige zakken!

verzord en goede kwaliteit

ik ben heel tevreden over alles wat ik tot hiertoe heb gekocht maar 1 ding vind ik spijtig dat de hoeveelheden tussen de verpakkingen ineens zo groot zijn in 1 dezelfde product,

Lekker en snel geleverd

Groot keuze ook

Laatste bestelling viel tegen…

Ik bestel reeds tijdje vooral gezouten pistache noten… maar bij laatste bestelling al zeker 2 zakken met geroosterde en gezouten pistaches die niet geroosterd lijken (ondanks dat ik dat besteld had en het op de verpakking staat), en zeker niet gezouten en verder niet krokant meer zijn, maar eerder wat slap en oud lijken… Heb nog een paar zakken te gaan, maar hoop dat dit niet meer voorkomt

Goed, maar nooit een kortingscode ontvangen

Kortingscodes ontbreken

Goede kwaliteitsproducten. Snelle service.

Goede kwaliteitsproducten. Snelle service. Kan het alleen maar aanraden

snel en efficiente bestelling met lekkere producten

kwaliteitsvolle producten met snelle levering

Voor de eerste keer besteld en zeer tevreden alles proper verpakt en snel geleverd… ik blijf klant

Lekker noten en snel binnen gekregen.

Perfect !

Super fan van deze pure webshop!

Geweldig aanbod, leuke acties, kwaliteitsvolle producten, goede service en levering, duidelijke facturatie, leuke receptideeën via de 'socials', één en al lof voor de Notenshop!

Goede olie hennepzaad

Zeer goed matriaal scherpe prijs meer moet dat niet zijn perfect

Goede producten aan eerlijke prijs dit snel geleverd worden

Goede producten aan eerlijke prijs dit snel geleverd.

goed verpakte bestelling en vlugge levering

goed verpakte bestelling en vlugge levering