steeds lekker

de producten zijn steeds lekker, altijd mooi verpakt in hersluitbare doosjes of zakken. steeds snelle levering, gewoon toppie

Alweer snel, kwalitatieve produkten ontvangen. Top!

De noten, vruchten enz zijn altijd van goede kwaliteit en super lekker.

Perfecte kwalitiet

Zeer goede kwaliteit

Twijfel

Cashewnoten ok Bij de pistachenoten zaten stokjes/takjes tussen de noten. Onaangenaam.

Lekker en correct

Try-out en meteen verkocht. Heel lekkere mix. Snelle en correcte afhandeling.

Correcte levering

Lekker en correct in gepakt De site is eenvoudig en leuk om door te bladderen

*****

goede communicatie en vlotte levering!

Snelle levering, ook in het buitenland (Frankrijk)

De bestelling verliep vlot. Ik kreeg snel een link in mijn mailbox waarmee ik ook in het buitenland mijn pakket kon volgen. Producten van de notenshop zijn van goede kwaliteit. Omdat je in bulk koopt, valt het plasticafval mee (al kan dit nog altijd beter). De zakken met ziplocsluiting zijn heel degelijk en hergebruik ik verschillende keren. De prijzen zitten goed, ook voor de biologische producten. Ik ben fan en bestel regelmatig bij de notenshop.

Alles tip top

Ruim aanbod Vlotte bestelling Vlotte verzending Goede communicatie Goed verpakt Schappelijke prijzen

Dik in orde

Alles in orde

Kwaliteit

Lekkere producten van goede kwaliteit. Levering top!

Prijs kwaliteit en kwantiteit prima

Super lekker en snel geleverd

Wij genieten maandelijks van hun lekkere, goede prijs/kwaliteit producten!

Ik ben zeer tevreden. Lekkere producten, prijs / Kwaliteit zeer goed. Levering ook altijd correct!

Wat je besteld, dat krijg je.

zeer positief

Heel tevreden

Heel goede produkten en een snelle, correcte levering.

Snelle en betrouwbare service!!

Ik heb niet lang moeten wachten op mijn bestelling.Prijs kwaliteit dik in orde!!!

Na bestelling wordt alles snel verwerkt. Indien een produkt niet in voorraad is wordt er een mail gestuurd wanneer dit terug beschikbaar is.

Schitterend zoals altijd

Besteld,geleverd en lekker

Kwaliteit en prima service

Mijn gehele bestelling kwam heel snel aan en alle producten zijn lekker en handig verpakt.

uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar

Vanaf de bestelling tot en met de levering alles vlot, snel en correct verlopen.

De bestelling werd niet aan huis gebracht

De bestelling werd niet aan huis gebracht. Doch was dit aangegeven als leveradres. Er is ook geen bericht verstuurd waar ik mijn bestelling kon ophalen. Na het versturen van een mail werd hier geen antwoord op gegeven.

Goede kwaliteit, snelle levering en uitgebreid assortiment.

Heel positief

Mijn ervaring is dat het een zeer gebruiksvriendelijke webshop is. Overzichtelijk van wat je besteld heb en wat je moet betalen Ook de keuze hoe betalen is gemakkelijk en voor iedereen toegankelijk

Snelle en propere service met lekkere producten

elke keer wordt alles snel geleverd; het gratis product apprecieerden we heel erg!