Prijs kwaliteit top

Top kwaliteit

Wij zijn al langer klant bij de Notenshop: steeds tevreden, snelle afhandeling, goede producten.

Prima in orde, snelle levering en steeds fijne attentie

Prijzen zijn heel interessant, zeker bij acties...steeds een leuke attentie bij grote bestellingen

Goede producten - goede prijs

Snelle afhandeling en levering

Mijn favoriete online winkel

Hoge kwaliteit van noten, toffe verschillende soorten en mixen. Leuk om zo variatie te brengen in je noten. De beste snack voor de tv. Mooie verpakking en snelle levering. Ik bestel nooit meer ergens anders.

Leer nog steeds andere lekkere producten kennen.

Top producten goeie verpakking en vlugge levering.

ALLES OK ..

ALLES OK .. DANK ..

Goede producten

Goede producten snel geleverd

Steeds de beste producten, levering kan beter

We zijn altijd bijzonder tevreden van de producten en prijs/kwaliteit bij Notenshop. Alleen mogen ze eens nadenken over hun koerierpartner, reeds de 2de maal dat deze het pakket niet aanbied aan huis, maar ongevraagd rechtstreeks naar een ophaalpunt brengt. Zogezegd 'niet thuis', de slimme bel denkt er anders over.

Ons dagelijks moment genieten….

Noten zijn niet meer weg te denken bij ons. Via notenshop krijgen we betaalbare kwaliteit en hoeven we geen dag onze noten te missen.

Uitstekende kwaliteit.

Duidelijke webshop,ruime keuze, prijzen zijn realistisch. Vlotte service en levering. De pakketten zijn goed en droog verpakt. Ik ben overtuigd en bestel hier nog.

Prijs / kwaliteit is top

Altijd blij met mijn produkten van de Notenshop ! Ondertussen ook al veel reclame gemaakt voor jullie !!

de lekkerste dadels en vijgen

dadels & vijgen besteld , snel geleverd , uitstekend verpakt , wat een heerlijke lekkere dadels en vijgen , echt een aanrader om bij De Notenshop te bestellen

vlotte service, duidelijke webshop, lekkere producten

vlotte service, duidelijke webshop, lekkere producten

kwaliteit

snelle levering en kwaliteit voeding

Alles ok priema

Ik ben tevreden van de snelle levering

Goed in prijs. Goede kwaliteit.

Ik zal altijd mijn noten en kruiden daar kopen. Beste prijs

Goede producten

Tevreden over de producten van de notenshop en de levering ervan, alleen wel een relatief hoge prijs.

Levering wanhopig!

De levering was maar half en mijn bestelling stond gewoon voor de deur!

Zo'n lekkere noten

De noten zijn veel betere kwaliteit dan in de supermarkt en goedkoper. Snelle levering ook, zeer tevreden.

Goede producten en alles netjes verpakt! Een aanrader!

Goede service en kwaliteit

Snelle levering. Lekker!

Veel keuzes, goede producten en goede prijzen, snelle

Gewoon top

Ik vind er alles wat we nodig hebben aan een goede prijs en de kwaliteit is ook top. Het bestellen gaat vlot en de verwerking, de verpakking en de levering zijn ook in orde.

zeer tevreden

tevreden