Perfect !

Super fan van deze pure webshop!

Geweldig aanbod, leuke acties, kwaliteitsvolle producten, goede service en levering, duidelijke facturatie, leuke receptideeën via de 'socials', één en al lof voor de Notenshop!

Goede olie hennepzaad

Zeer goed matriaal scherpe prijs meer moet dat niet zijn perfect

Goede producten aan eerlijke prijs dit snel geleverd worden

Goede producten aan eerlijke prijs dit snel geleverd.

goed verpakte bestelling en vlugge levering

goed verpakte bestelling en vlugge levering

Correcte levering en eerlijke producten

Tot heden slechts 2 producten geconsumeerd van mijn bestelling. Vijgen en walnoten zijn lekker.

Délicieux

Rien de spécial à signaler Les dates étaient les noix Produits de bonne qualité je recommande

perfecte dienstverlening en fijn aanbod

duidelijke website snelle levering interessante prijzen uitgebreid aanbod met veel gezonde producten

Het aanbod is zeer goed, de bestelling verloopt vlot. De levering is in orde, alles is mooi verpakt en de kwaliteit is top.

Superlekkere noten

De noten zijn top van smaak. Ik ga hier zeker nog bestellen in de toekomst.

Lekkere ervaring

Telkens verse, lekkere producten. Altijd een snelle vlotte levering. Zeer tevreden klanten.

Zeer snelle en correcte service!

Uitgebreid aanbod, vlotte service. De dozen zijn wel zo goed gesloten dat ze moeilijk open te maken zijn.

Snel, gemakkelijk, goede prijs-kwaliteit

Al jaren mijn go-to als mijn notenvoorraad op een laag pitje staat. Fijn dat je grote hoeveelheden aan degelijke prijzen kan bestellen. Zeer uitgebreid assortiment dat binnen de kortste keren aan je deur geleverd wordt. Ook met de klantendienst is mijn ervaring positief, vriendelijk en snel.

Zeer goede producten tegen redelijke prijzen. Snelle verzending.

Misschien heb ik de instructies over pistachenoten verkeerd geïnterpreteerd. Bij mijn eerste bestelling kreeg ik ongebrande pistachenoten, met het etiket "gerosterd en gezouten". Dat was OK. Maar bij mijn volgende twee bestellingen kreeg ik geroosterde en gezouten pistachenoten, met het etiket "gerosterd". Na het controleren van uw catalogus, lijkt het mij dat de beschrijvingen van de twee producten zijn omgedraaid. Kunt u de volgende keer dat ik bestel controleren of u gezouten pistachenoten levert en geen geroosterde? Bij voorbaat dank.

piccobello voor kwaliteit -prijs

Wat ik besteld heb komt volledig overeen met mijn verwachting en de kwaliteit is top !!

All good , well wrapped and timing respected

zeer goed

zeer goed

Super, een absolute aanrader!

snelle levering, alles mooi ingepakt en supervers. Dank!

Gemakkelijke webshop en snelle levering

Topproducten

Samen met mijn mama heb ik een grote bestelling van allerlei noten, crackers, notenpasta besteld. De producten werden zorgvuldig verpakt geleverd. Prachtige producten ... en gezond!

Giede producten faire prijs

Het assortiment is uitgebreid voor goede prijs,

Kwaliteitsvolle producten aan eerlijke prijzen

De Notenshop heeft een ruim aanbod. Bestellen gaat vlot en steeds is de levering netjes verpakt. Kwaliteit en prijs zijn correct.

Heerlijke producten,goede service

Goede prijs-kwaliteit.super service

Supergoed!

Vlot bestelling plaatsen, vlotte levering en de noten gaan ook vlot naar binnen... lachend gezichtje... emoticon mocht niet..

Alles naar wens

Okee