Super tevreden klant

Grote keuze .

Goeie producten en service

Bestellen ging vlot en snelle levering. Producten waren meer dan ok!

Ik blijf bestellen

- mooie, vlotte en duidelijke website - correcte prijs voor goede producten - levering verloopt vlot en alles is netjes verpakt. - Leuk om altijd een verrassend receptje bij de levering te krijgen

Echt heel fijn

Vlotte reactie na een kleine strubbeling met de betaling. Werd meteen rechtgezet en ik kreeg de bestelling de dag erna al binnen!

In orde!

Zoals altijd in orde!

Snel, efficiënt en top- producten!

Snel, efficiënt en top- producten!

Goede kwaliteit, snelle levering

Vanaf nu kopen we altijd bij notenshop.be

Top product top quality and best prices

Zeer slecht

16 dagen wachten niets ontvangen. Kan het slechter?

Geweldige website! Veel keuze - snelle levering

Reeds verschillende bestellingen geplaatst. Top-producten. Alles netjes verpakt. Snelle levering. Super kwaliteit van de producten

goede kwaliteit aan producten

volt om te bestelen, spijtig van het haperde betaalsysteem vrij lange levertijd

Granola om zelf af te bakken is een topper

Deze bake off granola is echt de beste. Wil je het iets minder zoet maken doe dan de helft van de ahornsiroop erbij en het smaakt nog voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is dus een topper

Super kwaliteit in top verpakkingen

Een heel uitgebreid aanbod dat steeds vernieuwd wordt. Snelle levering in top verpakkingen. Super tevreden!

gewoon heerlijk, en die nougat amai, superlekker

heb nog nooit zo een lekkere nougat gegeten, amai, ik moet me inhouden om geen 10 repen te bestellen,mijn zoon vind de noten ook heel lekker en ik heb liever dat hij noten eet dan chips

Na een zendingsprobleem bij Post.NL heeft de notenshop een uitstekende service geboden om dit probleem op te lossen. Waarvoor dank Notenshop.NL

Goed, geen goede levering.

Ik ben zeer tevreden over de site, de verpakking en de prijs-kwaliteit van mijn product! Alleen was de levering via PostNL echt niet goed. Ik heb mijn chocolade nog net op tijd binnen gekregen om deze te gebruiken.

Fijne site waar je snel de juiste producten kan vinden. Goede uitleg, prijs en kwaliteit de beste. Ook de recepten zijn een pluspunt. Errste aankoop maar tevreden klanten keren zeker terug!

Prima website

Prijs-kwaliteit van de producten is prima. Leveringstermijn is normaal.

Ondanks alles steeds netjes, beschermd en zorgvuldig verpakt wordt ging er helaas iets fout met 1 van mijn bestelde artikelen. De verpakking van dat desbetreffende product was stuk waardoor er niet veel meer van het product in de verpakking zat. Na enkele mails werd het product mooi terug geleverd in correcte staat. Steeds zeer vriendelijke en correcte communicatie. Top !

Zeer goede kwaliteit,prijsverhouding. Snelle levering

Goede kwalliteit, trage levering

De noten zijn altijd van hoge kwaliteit en mooi verpakt. Orders verwerken duurt bijna altijd vrij lang. Als je op donderdag bestelt, wordt je bestelling vaak pas na het weekend verwerkt. Het moet geen "besteld voor 23:00, morgen geleverd" zijn wat mij betreft, maar binnen de 24u verwerken, moet toch in alle omstandigheden kunnen. Als je dit als feedback doorgeeft aan de klantendienst, krijg je een heel droge reactie.

Gewoon schitterend

Uw firma geeft me veel vertrouwen. Ik heb niets negatief op te merken Keep up the good work

goede snacks met competitieve prijce en service

ik houd van de gedroogd fruit, beste prijs. Zal altijd terugkomen.

Perfectie in een notendopje

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, topkwaliteit en al dit voor een zacht prijsje. Ik ben trouwe klant!

Eenvoudig. Correct. Lekker.

Eenvoudig. Correct. Lekker.