Kwaliteitsvolle producten aan eerlijke prijzen

De Notenshop heeft een ruim aanbod. Bestellen gaat vlot en steeds is de levering netjes verpakt. Kwaliteit en prijs zijn correct.

Heerlijke producten,goede service

Goede prijs-kwaliteit.super service

Supergoed!

Vlot bestelling plaatsen, vlotte levering en de noten gaan ook vlot naar binnen... lachend gezichtje... emoticon mocht niet..

Alles naar wens

Okee

Snel

Kwalitet troef!

Ben een trouwe en tevreden klant geworden van De Notenshop. Zij bieden kwaliteit voor een faire prijs! Verzending gebeurt correct en verzorgd!

Altijd heel tevreden over jullie producten.

Ik koop al jaren bij jullie en iedere keer zijn jullie producten van heel goeie kwaliteit.

Goede producten en snelle levering

Kwalitatieve producten aan een schappelijke prijs en snelle levering wat wil een mens nog meer. Enkel goede ervaringen met de notenshop gehad. Perfect!

prijs kwaliteit, SUPER

zeer zuivere producten, goede prijs kwaliteit verhouding

Topservice!

Hele goede service! Topproducten.

Goede kwaliteitsvolle producten

Ik bestel graag bij de Notenshop omdat ik er noten in stukjes kan kopen. De Notenshop heeft een uitgebreid gamma en de producten zijn lekker van smaak.

Steeds prima!

Zeer gevariëerd gamma van Hoge kwaliteit en bovendien keuze bij de vleet qua biologiscĥh

goeie producten

zeer goed verpakte snelle levering in handige hersluitbare zakken. Tevreden

Lekkere noten van goede kwaliteit

Noten zijn altijd van goede kwaliteit en heel lekker. Handige en overzichtelijke site. Groot aanbod. Goede levering.

Heel tevreden

Goede kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit noten!

Goede kwaliteit en niet te duur

Veel keuze, Snelle levering

Best ok

Ik had bloemenhoning besteld en die was helemaal versuikerd. Jammer. Noten pitten en zaden waren allemaal in orde

Mooie producten, efficiënte handling

Heel ruime keuze aan (gezonde) producten. Gemakkelijke manier van bestellen. Korte leveringstijden.

Vlotte en correcte verwerking bestelling

Vlotte en correcte verwerking bestelling en levering

Niks op aan te merken

vlotte bestelling, vlotte levering, goed product

Quality products and good price

I ordered the premium almonds which I liked a lot. They were fresh and not taggy. Inca berried were full and fresh.

Zeer veel keuze, goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service. Ik ben fan.