Kwaliteit tegen een goede prijs

De kwaliteit en prijs van de producten zijn top. De levertijd was wel iets langer dan verwacht.

Excellente.

Déjà commandé à 2 reprises. Excellents produits. Bien emballés. Prix attractifs. Livraison rapide. Je recommande vivement.

Groot en héél lekker aanbod voor relatief weinig geld!

Zie hierboven.

snelle levering, prima verpakt en goed product

Producten van topkwaliteit en superlekker! Uitstekende service!

Toppie

Correcte levering, super kwaliteit. Zeer goed verpakt en snelle levering

Top webshop

Mooie en heel overzichtelijke webshop met een zeer ruim aanbod van verschillende lekkere en gezonde dingen. De bestelling en betaling verlopen super gemakkelijk en correct. De bestelling wordt netjes en veilig voor vervoer, ingepakt. Alles wat je er besteld is lekker en van de allerhoogste kwaliteit. Eerlijke prijs-kwaliteit. Top webshop!

De meest snelle levering van top ingrediënten.

Steeds een heel vlotte en correcte levering van de hoogkwalitatieve artikelen tegen een democratische prijs. TOP!

Al jaren vaste klant

Ik ben al jaren vaste klant en bestel zo'n tweemaal per jaar een aantal potten pindakaas en een reeks noten. Ik ben fan!

Alles is vlot verlopen .

Goede snelle levering .

Snelle levering en lekkere versnaperingen

Héél snel geleverd. Naargelang wat je besteld, gezonde en lekkere versnaperingen. Aanrader.

Lekkere nootjes in een handige verpakking

We zijn tevreden met de kwaliteit en service.

Ik krijg aan wat ik bestelde en is van heel goede kwaliteit Doe zo verder

Zeer lekker en snel opgestuurd !

zeer goed

goede producten snelle levering

Altijd kwaliteit

Een echte aanrader om bij de notenshop te bestellen ,steeds kwalitatieve producten en snel geleverd

dik in orde

snel, correct en redelijke prijs

Vers en lekker

De producten van de Notenshop zijn altijd vers en van de beste kwaliteit en dat proef je!

Prijs kwaliteit is top

Nu al enkele keren besteld en altijd 5 sterren Niks op aan te merken . Prijs kwaliteit is top

Heel tevreden over de notenshop

Ben zeer tevreden over de notenshop. Goede kwaliteit van de producten. Snelle levering.

Groot gevarieerd aanbod

Corecte prijzen Handige verpakking Snelle levering

Blijft mijn nummer 1 voor noten en zaden

steeds vlotte verwerking van bestelling en snelle levering !!! Goede producten alsook de omschrijving ervan Hou van de praktische verpakkingen

Top producten !

Top kwaliteit . Snelle verzending , netjes.

Alles perfect geleverd en wat ik al geproefd heb is lekker en vers.

Yum!

Lekkere snacks Snel geleverd. De hele familie is fan