De produkten zijn goed en de opvolging van het pakket ook.

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling een cadeau(punten) krijgt en dat nu alleen nog kan gebruiken bij door u opgelegde produkten en niet voor produkten die je zelf wilt en gebruikt!!!

uitstekend

Een correcte verwerking van de bestelling en vlotte levering.

Heel fijne webshop!

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening van De Notenshop, ze hebben een uitgebreid assortiment noten, pitten, … en eveneens een grote keuze aan biologische noten, pitten, …

Vlot besteld, snel in huis.

Positief

Goede website, heel overzichtelijk, prijzen zijn goed

Ik vind snel wat ik moet hebben. Levertijd is goed en compleet.

Super producten!

Uitermate tevreden over de kwaliteit en de levering altijd netjes verzorgd!

Prijs kwaliteit top

Prijs kwaliteit top

kwaliteit en goede service!

Wel tevreden over product niet over levering

Ik ben tevreden over de producten, maar niet over de levering. Ik geef er de voorkeur aan om te kunnen werken met een afhaalpunt in de plaats van levering aan huis. Wij zijn gewoon werkende mensen en nooit thuis wanneer die pakjes komen. Dus wordt het ergens bij de buren geleverd. Maar geen briefje in de bus bij welke buren. Dus dan kan je beginnen zoeken. Erg vervelend!

Top kwaliteit

Altijd super tevreden over de kwaliteit van de producten maar bij mijn laatste bestelling waren de gedroogde abrikozen erg hard, klein en minder smaakvol. Spijtig want normaal steeds tevreden... Hopelijk volgende keer beter.

Aan te raden!

Lekkere producten

Lekkere producten, correcte levering

zeer goed

goede service, producten, snelle bezorging!

Tevreden met de meeste aangekochte producten. Sommige zaken zal ik doch niet meer bestellen.... Smaken verschillen natuurlijk. Zeker is dat ik opnieuw zal bestellen (de lekkere zaken)... en opnieuw andere zaken zal uitproberen. Spijtig dat er geen verpakking tussenin valt... (bv 1 kg).

Lekker vers !

-Snelle levering -Netjes verpakt -duidelijk met een venstertje in de zak -Lekker vers!

Pijnloos

Ik heb nooit problemen met mijn bestellingen gehad . .

Alles is correct

Alles correct

Goede produkten

Vlotte levering

Veel keuze, goede kwaliteit en snelle levering!

Vlotte levering

de verwachtingen voor de beating en levering zijn volledig ingevuld

Goede kwaliteit noten en confituren.

Correcte levering, goede kwaliteit en prijsverhouding

Goeie producten en goede service

Slecht

Ik heb niets ontvangen

Goedkoop en goed

De levering was snel met goede communicatie, verpakkingen heel net en kwaliteitsvol, de nootjes zijn goedkoper dan in de winkel en lekkerder. Geweldige ervaring dus!

Positieve ervaring

Groot gamma aan producten. Vlotte bestelling en levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.