Farmfun is echt fun!

Superleuke activiteit om te doen voor een vrijgezellen/teambuilding. We hebben superveel gelachen. Hele lieve en vriendelijke mensen die ons hebben begeleid. Een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Een aanrader!

Zeer leuke vrijgezellen gehad. Aangename competitieve spelletjes. Met goed weer is het natuurlijk altijd leuker aangezien sommige spelen buiten zijn maar als je koud hebt geven ze je een leuke vest. Bedankt!

Koetastisch

Ondanks het feit dat ik niet kon deelnemen (operatie) vond ik het zelfs langs de zijlijn geweldig.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer mooie locatie

Uitmuntend

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Prima

Kapot gelachen!

Gewledige dag gehad met onze vriigezellen groepje. Onze dames hebben zich kapot gelachen. Het was competitief maar toch zo speels! Leuke opdrachten, en goes gevarieerd (voor de sportievelingen, maar ook degene die goed kunnen denken). Onze host was geweldig, zorgde voor een goede sfeer!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien wat extra water voorzien, zeker op warmere dagen. Wij hadden geluk met 25 graden, maar hadden dorst :)

Heel leuk

Het was super leuk. Heel goed uitgewerkt allemaal. Echt aan te raden. Een groot minpunt vond ik wel dat het drankje tijdens de pauze voor eige rekening was en dit niet bij de prijs van 44 euro pp inbegrepen is.

Beste vrijgezellen ooit!

De farmfun was een superleuke ervaring tijdens de vrijgezellen van een van onze beste vriendinnen! Door het opdelen in twee groepen werd onze competitieve kant geprikkeld wat het alleen maar leuker maakte!

Super geamuseerd

Was voor mij de 2de keer dat ik bij jullie was. En weer goed geamuseerd, net zoals de 1 ste keer. We hadden dan ook fantastisch weer. Kom zeker nog eens terug

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben er zaterdag een vrijgezellen feestje gehad. Het was helemaal top! Allemaal zo leuk bedacht! Ik raad het iedereen aan en kom zelf zeker nog eens terug! Fantastisch team! Doe zo verder...

Mooie omgeving

Mocht wat avontuurlijker

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Meer enthousiast zou fijn zijn
  • Zijn er verbeterpunten? Ik wilde vuil worden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Spel in stro

Farmtastisch

Een hele leuke namiddag gehad vol uitdagingen voor IEDEREEN!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Aanwezigheid van de boerin was een meerwaarde.
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen

geweldig!

Wij hadden een super leuke dag met ons team. De verwachtingen waren hoog, maar ze werden ook volledig ingevuld. Alles was tip top in orde, de locatie, de begeleiding, de spellen, de administratie, de voorbereiding,....gewoon alles! Zeker en vast voor herhaling vatbaar, ons zie je nog een keertje terug!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Vooral zeer goed gelachen!

Ik herkende veel activiteiten van algemene spelen, maar is in een heel leuk jasje gestoken waardoor het echt rond de boerderij draaide. Ook heel creatief gemaakt (bv. banden rond de horens van de 'life-size' koe gooien, bij het ziplinen de velden 'bemesten', ...).

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien de games spannender maken door een timer te laten zien ipv af te roepen? Of ook werken met muziek, daardoor kan er meer sfeer en spanning opgebouwd worden!

Heelal leuke dag top

Een heel leuke dag met een toffe groep fijne spelletjes en een heel goede begleiding top

Geweldige ervaring ..fijne spelen .super vriendelijk

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Top activiteit, echte aanrader!

We deden 10 opdrachten die allemaal heel leuk waren. We hebben veel gelachen en werkten goed samen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Ongelooflijk gezellige groepsactiviteit vol variaties, voor iedereen wat...

Ik heb mij super geamuseerd, de tijd vloog jammerlijk zo snel voorbij, had wel spijt dat we de BBQ er ook niet bij hadden genomen. In Brussel zouden ze ook eens zo een activiteit moeten doen, dan kunnen ze nog eens iets leren van het boerenleven.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het was vooral mooi dat je ontspanning en les kreeg vervat in een spel.
  • Zijn er verbeterpunten? zou niet weten wat, was perfect
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo voort

Het was een superleuke namiddag!!

Wij hebben ons heel goed geamuseerd!!

Fijne ervaring!!!

Fijne namiddag die het groepsgevoel stimuleert!! Fijn om eens op de boerenbuiten te zijn

Super tof

Het was heel fijn en lekker eten echt gezellige namiddag heb we gehad met vrijgezelle

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja en nee was allemaal goed geregeld
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Wauw wat een leuk concept!

Alles tot in de puntjes verzorgd, wij hebben een heel leuke dag gehad!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Rietjes in de kakelschuur?

A-mooooo-sed

Ik ben geen sportief mens ! Laat ik daar al heel veel mee samenvatten… Maar ik hou wel heel veel van dieren ! Mijn mama is een grote koeien fan dus ik vond het al wel leuk dat het iets met koeien te maken had ! De setting was zalig , de mensen rondom ons waren super vriendelijk en behulpzaam! Het eten was er in overvloed en de opdrachten waren echt superleuk in elkaar gestoken !!! Ik raad dit aan iedereen aan , sinds ik het heb meegemaakt ! Echt top !!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast

Een aanrader!

Het was een superleuke ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super-positief-intens!

Van aankomen in een aangename, uitnodigende setting met een warm, doch rustig welkom. Fijne manier om tot teams te komen en aan de slag te gaan. Uitdagende opdrachten, tijd voor pauze tussendoor, gevuld door lekkere drankjes, versnaperingen én teamvragen. Je bent intens bezig als team! We zouden zo terug gaan!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Duidelijke website, duidelijke briefing en herinneringsmails, uitgebreide FAQ, tips om het team uit te nodigen, ... Geen moeilijkheden dus!

Het was Top!!

Mooie accomodatie, zeer vriendelijke mensen allemaal, lekkere tapas, en zeer leuke, plezante activiteiten! Proficiat aan jullie allemaal!

Over FarmFun Bocholt

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!