Super geweldige dag

Heel goed geamuseerd, erg veel gelachen, heel leuke spelletjes…alles was toppie…

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben veel plezier gehad

Heel hard gelachen.

We hebben ons super goed geamuseerd. Onze monitor was heel lief en deed het goed (een mevrouw). Een paar tips: plaats namen op de drankbakken zodat andere groepen niet per ongeluk hun drank in de verkeerde bak plaatsen. Enkele materialen waren stuk (nood aan vernieuwing?). Denk aan elastieken die door geleurd zijn bij het balschieten, kaassjoelen de wieltjes eronder die stuk waren, water op je hoofd dragen maar 1 helm lekte. Buiten deze kleine dingetjes was het geweldig! Fijn van het ijsje en de appel! Tof dat er foto’s werden gemaakt. Leuk cadeautje voor de vrijgezel. Mooie trofee. Goede begeleiding. Top!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Toptoptop!

Heel erg leuke ervaring!

Heel erg leuke ervaring, toffe activiteiten, heel hard gelachen! Was een topdag!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Tip: laat klanten zelf ook in de mogelijkheid zijn om eigen drank te kunnen drinken op warme dagen

Gewoon top!

Goed georganiseerd, top locatie, Fijne opdrachten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Er wordt overal goed bij nagedacht , zelfs het toilet is mooi aangekleed
  • Zijn er verbeterpunten? Alleen bij de strobalen mekaar eraf duwen is leuk, maar de rest van de groep wordt er minder bij betrokken en omdat niet iedereen dat wil doen is deze activiteit snel gedaan
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Door blijven doen, toppers!

Zeer leuke dag

Zeer leuke dag, collega’s op een andere manier leren kennen. Leuke spelen, voor elk wat wils zowel doe als denk. Lekkere BBQ achteraf en ruim voldoende.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Iedere opdracht was een leuke uitdaging, om u volledig te geven als team. Tot het einde blijft het spannend aangezien je geen idee hebt hoe de andere het hebben gedaan. Om dan nog af te sluiten met een heerlijke BBQ en dessertbuffet.... echt een aanrader. Ik heb er 100% van genoten.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Aanrader!

Overheerlijke BBQ, toffe begeleider, superleuke uitdagingen. Perfect voor een teambuilding!

Fun fun fun

Supergezellig en lekker eten

Aanrader zeker eens met werk ,vrienden ,of familie doen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super interactief en gezellig!

Super originele spellen, die zorgen voor een super leuke sfeer.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme, rustige begeleiding
  • Zijn er verbeterpunten? Nope

kei gezellige locatie

leuke ervaring, ideaal voor groepen

Geweldige namiddag

Heel leuke spellen, goed begeleid!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ik heb spieren gevoeld waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een gezellig, veelzijdige sportieve dag met een fijne begeleiding en heerlijke BBQ!

Gezellige dag en zeer goed verzorgd. Aardig ontvangst en begeleiding Zeer succesvol geweest

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Rijen plaatjes bij het memorie spel spiegelen met de overkant. Een heeft 16 rijen de ander 15. Is verwarrend
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, ik was de organisator en ik heb totaal geen moeilijkheden gehad

Leuke topdag, veel plezier

Goed, geamuseerd,gelachen en ideaal voor u werk collega's op een andere manier te kennen ,

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zit leuk in elkaar
  • Zijn er verbeterpunten? Voor mij nog niet ,ales goe
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een onvergetelijke teambuilding op een perfecte, mooie georganiseerde locatie!

Mijn ervaring met de teambuilding activiteit op Farm fun overtrof al mijn verwachtingen. Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel. De boerderij omgeving bood een verfrissende afwisseling van onze dagelijkse werkomgeving en zorgde direct voor een ontspannen en plezierige sfeer. De activiteiten waren goed georganiseerd. De activiteiten bevorderden niet alleen teamwork en communicatie, maar ook onze lachspieren. Daarnaast hebben we genoten van een hele lekker bbq, waar onze mannelijke collega’s hun uiterste beste hebben gedaan en het vlees voor hun rekening hebben genomen. Het was een geweldige manier om de dag af te sluiten en versterkte de band binnen ons team nog meer. Kortom, de teambuilding activiteit op farm fun Bocholt was een groot succes. Het was een perfect evenwicht tussen plezier, uitdaging en teamontwikkeling. We raden deze ervaring ten zeerste aan voor elk bedrijf dat op zoek is naar een unieke en effectieve manier om hun team dichter bij elkaar te brengen. Wendy/ Solidaris

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Heel vlotte communicatie
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Onverwacht een geweldige Teambuildinglocatie!

We waren met ons bedrijf (LG-Beton) afgelopen vrijdag aanwezig voor een Teambuilding. Zowel catering als spelorganisatie was af! We hadden wel al gehoord dat een aantal collega's goede ervaringen hadden, maar een aantal waren toch afwachtend. En zie, deze zijn ook overtuigd. Ik zou het niet schrijven als het niet zo zou zijn, maar unaniem: Top!

gezellig

Leuke spelletjes Mooie omgeving Toegankelijk voor de minder sportieven de tijd vloog met een lach voorbij De spelbegeleidster deed haar taak perfect....

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Catering kon iets beter

FAN-TAS-TISCH

ik kan niet meer zeggen dan dat het GEWELDIG was!

farmtastisch

Leuke teambuilding. Mooie en verzorgde locatie.Fijn dat de teams via loterij gevormd worden.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien nog enkele minder fysieke activiteiten toevoegen?

Hele leuke namiddag

Leuke namiddag, afwisselende proeven, origineel.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien iets meer denk opdrachten zodat de zwangeren of gekwetste iets meer konden deelnemen.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, helemaal niet
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Timing iets beter hanteren zodat we alles konden doen binnen de vooropgestelde tijd.

leuk en afwissend

veel plezier gehad. Een tweede keer geweest omdat we de eerste keer al zo veel lol hebben gehad!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiast

Aanrader!

Mooie locatie voor een teambuilding. Leuke opdrachten. De ene intensiever dan de andere, maar haalbaar voor iedereen. Plezier gegarandeerd. Het personeel was zeer vriendelijk en de BBQ was heerlijk en meer dan genoeg. Zeker een aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fijne ontvangst Toffe enthousiaste spelbegeleiders Leuke afwisseling tussen de activiteiten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme

Jennenstraat 28

3950 Bocholt

+32 2 669 16 66

Over FarmFun Bocholt

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!