Het was een top teambuilding!!

Zeer leuke spelletjes, geweldig omgeving, lekker dinner.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

'voortreffelijk'

een unieke ervaring

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de betrokkenheid
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? blijf zo verder doen

Heel leuke namiddag

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We zijn heel warm onthaal geweest het personeel heel vriendelijk en behulpzaam (Claudia) denk ik dat ze noemt heeft veel geduld gehad met mij en gelachen ik raad deze plek zeker aan en zou zeggen doe zo voort

• Zijn er verbeterpunten? Nee

Supertof!!

Super leuke teambuilding gehad. Toffe koegekke spelletjes gedaan echt super hard gelachen in 1 woord geweldig!!!! en meteen feestje voor mijn zoon Jesse geboekt.

Super geweldig

Geweldige ervaring voor teambuilding Wij komen zeker nog een keertje terug

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super vriendelijk enthousiast mooi verzorgd
  • Zijn er verbeterpunten? Nee alles was perfect
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee

Een onvergetelijke teambuilding!

Het was echt een super leuke ervaring, met voor iedereen wat wils! Niet alleen leuk voor bedrijven, maar ook voor vriendengroepen of families!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super leuk dat alles zo mooi in thema is.

Heel leuke ervaring

Het was mijn eerste ervaring in farm. Ik vindt het heel vijne dag. Dank u voor u goede programa

geweldig

Heel leuk concept

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Aangenaam. Onverwacht super leuk.

Geweldige namiddag

Had al veel goeds gehoord over farm fun en kan dat bij deze bevestigen. Heel leuke toffe namiddag gehad. Tegen alle teams eens moeten spelen waardoor je met iedereen contact hebt. Echte aanrader dus.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Weet niet of van toepassing is maar boj de drank zou een prosecco wel leuk zijn voor de vrouwen omdat grotendeel geen bier drinkt.

Alles was perfect geregeld en vooral zeer mooie omgeving

goede organisatie / leuke spelletjes

toffe teambuilding die de teamspirit zeker versterkt .

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen helemaal niet ontevreden.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Hey Ronny Merci beau-koe voor je leuke review :) Dat je de spelbegeleider met een 1 beoordeeld verwonderd ons. Mag ik afleiden uit de rest van je review dat dat een foutje is? Ik stuur je vanuit Kiyoh een link met de mogelijheid om het aan te passen. Mocht je echt ontevreden zijn over de begeleider weten wij dat graag! Groetjes Patrick.

Het was Koe-leuk... Bedankt

Leuke dag met fijne activiteiten en afsluitend een lekkere BBQ. Een aanrader voor iedereen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Perfect georganiseerd en supervriendelijk mensen!

Een zeer geslaagde namiddag met leuke proeven, heel goed begeleidt, fijne pauze tussen de proeven (drank, ijsje, fruit) en een lekkere hamburger met frietjes. Voor mij voor herhaling vatbaar!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? Niet dat ik weet

Top FUN

Fantastische teambuilding!. Zeer goed geregeld, leuke activiteiten en top eten. Zeer efficiente medewerkers - vatbaar voor herhaling!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Efficient en vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? Nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee

Inspirerend maar ook best prijzig.

Zeer geslaagde middag met allemaal positieve interne reacties. Top hamburger ook trouwens.

Het was geweldig!

Alles werd super duidelijk en goed uitgelegd, de begeleiders waren ook heel vriendelijk en het was ook super dat er een aantal spelletjes echt in de stal tussen de koeien waren.

Leuke ervaring

Om nog eens te doen

Toppie maar

Echt leuk om te doen, behalve de rekening achteraf. Door omstandigheden hebben 2 personen niet kunnen meedoen aan de teambulding. Doch we krijgen wel de rekening voor die 2 man extra? Als dat nu noodzakelijk was om voor deze 2 extra volk of een investering nodig zou zijn snap ik dat wel, maar dat is niet zo. Neem dan gewoon het aantal deelnemers om te betalen geen probleem, maar niet de twee afwezigen bijrekenen Beetje teleurgesteld hierdoor.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen staat reeds
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Hey Guy Erg jammer dat je het zo bekijkt. Maar we begrijpen je wel. We zijn over wijzigingen eigenlijk erg soepel. Maar ook rechtlijnig. En duidelijk. Je kan nog tot 72 uur vooraf kosteloos deelnemers afzeggen. Dat koe-mmuniceren we helder via onze website en de offerte. Daarna doen we geen wijzigingen meer. Dat is veel soepeler dan de meeste van onze concurrenten. Of we er wel of geen kosten aan hebben is slechts soms waar. Het gebeurt echter ook geregeld dat we hierdoor een spelbegeleider teveel hebben. We krijgen die kosten dan ook niet verhaald op de klant. Daarom houden we het eenvoudig en helder: 72 uur. Is dat fijn? Nee, zeker niet. Maar aan afzeggingen zijn er uiteraard nooit goeie kanten aan. Wel leuk te horen dat jullie zich goed geamuseerd hebben. :) Groetjes van bij de koetjes. Patrick.

Super dag . Een echte aanrader voor iedereen , Super hoe jullie het voor mekaar brengen ,en daar her landbouw leven er nog bij.(super team)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen super team van jullie
  • Zijn er verbeterpunten? gescheiden wc
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? een echte aanrader

Hey Luc Super dat je zo enthousiast bent! Wellicht is door je enthousiasme de totaalscore van slechts 1 op 10 niet als dusdanig gewild ;) Geen nood, je kan 'm via de link die ik stuurde alsnog wijzigen. Merci beau-koe!! Patrick.

Koe-leuk

Van het begin tot het einde een super fijne dag gehad.. Goede ontvangst, leuke spellen, lekkere barbecue in een zeer mooie omgeving. Nooit gedacht dat teambuilding zo plezant kon zijn.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Hele fijne goedlachse spelbegeleidsters doen hun job met veel enthousiasme en plezier.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder, jullie zijn goed bezig.

Het was geweldig !

Heb een superleuke dag gehad , met veel leuke spelletjes . En heerlijk geeten . Zeker voor herhaling vatbaar .

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuk ingericht en verzorgd .
  • Zijn er verbeterpunten? Neen

top lokatie

zeer verzord en afwisselend proeven en educactief voor hen die nog nooit een koe van kortbij zagen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer vriendelijke ontvangst en 100% een toplocatie voor een teambuilding.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien iets meer douchen?

Over FarmFun Bocholt

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!