fijn leuke activiteiten

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Top team building

Geweldige voormiddag beleefd waarbij alles tot in de puntjes in orde was. Het was wat verder rijden, maar het was de moeite! Voldoende eten en dirnken om bij te komen van de fijne activiteiten met een goede mix van denken en actief.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super leuk en spannend tot het einde!

Ontzettend leuke activiteiten om de samenwerking van een team te versterken.

Beestigfantastisch

Top locatie Fijne mensen die alles super uitleggen Zeer leuke team gerichte activiteiten

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Zorg ervoor dat bij sommige spelletjes meer koero’s te verdienen zijn. Bijvoorbeeld bij het konijnschieten —> mss ook een koero per opgeloste puzzel
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Niet meteen

Creatieve teambuilding

Heel fijne spelletjes. Er hebben nieuwe kwaliteiten bij elkaar ontdekt. Tips: de speluitleg was niet altijd even duidelijk uitgelegd.

Beestig leuk!

Heb mezelf een beetje kunnen ontdekken in deze fantastische teambealding! Ook weet ik nu dat ik in teamverband een beetje meer moet communiceren! voor mezelf heb ik kunnen zien dat ik enorm veel kracht heb en mentaal gefocused kan blijven als ik voor een doel ga! Jullie opdrachten waren supertof, goed ineengestoken … we wisten nooit welk opdracht er zou komen dus dat vonden we echt wel een boost om aan een volgende te kunnen beginnen! Gewoon geweldig! Dankzij jullie staan we volgend seizoen als damesploeg nog sterker op het veld! Merci en een dikke pluim voor jullie organisatie

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Pauzes voorzien met gekoelde dranken, lekker vers fruit
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fantastische, competitieve dag met veel plezier

Zeer gastvrije en enthousiaste dames die ons gedurende dag begeleidde bij de verschillende spelen. Het was een aangename variatie in de verschillende spelen, voor ieder wat wils. Ik heb er erg van genoten!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een ervaring waar je jeugdig enthousiasme weer bovenkomt !

Intensief en vermoeiend maar oh zo leuk. Een echte aanrader om met vrienden of collega's te doen. De opdrachten zijn heel gevarieerd en worden goed begeleid.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Last minute besteld en geen problemen ondervonden

Zalige dag !

Wij hebben een super fijne dag gehad bij Farm Fun Essen. Zeker aan te raden! Iedereen heeft er van genoten, zelfs de mensen die op voorhand wat schrik hadden of het wel iets voor hen ging zijn :-)

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Née. Alles prima
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Geweldige locatie en leuke activiteiten

Fijne locatie, precies wat we zochten. De activiteiten pasten ook erg goed bij onze groep. Enig minpuntje was dat op voorhand was meegedeeld dat de deelname van Franstaligen niet echt een probleem zou zijn terwijl de activiteiten ( vooral de taalspelletjes ) voor hen erg moeilijk tot niet te begrijpen waren. Neemt niet weg dat we de teambuilding integraal opnieuw zouden boeken met deze kennis van zaken. Ook de catering was super, alleen maar complimenten gekregen van de collega's !

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles prima verlopen

Supergoed georganiseerd

Supergoed georganiseerd Leuke locatie Vriendelijke spelbegeleider

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles verliep heel gemakkelijk.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Funtastisch!

We wisten niet 100% wat te verwachten, maar waren zeer verrast en hebben ongelofelijk veel plezier gemaakt. Bij FarmFun Essen kom je in een oase van rust, net wat we nodig hadden na een heftig jaar. We werden warm onthaald en kregen een uitgebreid ontbijt. Na al dat lekkers starten we met de spelletjes. Het was meteen denken en puzzelen en de sfeer zat er al snel in. Het spel waarbij we de letters geblinddoekt moesten zoeken om woorden te maken in de koeienstal was fantastisch. Hard gelachen, mekaar de loef afgestoken, ... Nadien volgde nog een leuke fotoronde waarbij creativiteit nodig was en dienden we ook nog logisch na te denken om iedereen met behulp van plankjes aan de overkant te krijgen. Het slotspel heeft bepaald wie de winnaar werd. Alle collega's hebben ons achteraf bedankt voor deze enorm fijne dag, zelfs de sceptici :-). Iedereen heel enthousiast. Ook de communicatie vooraf en achteraf verliep vlekkeloos. Wij zijn alvast grote fan! Dikke merci FarmFun.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het was de eerste keer dat de spelbegeleider dit spel ging begeleiden en deed dit top!
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep vlekkenloos.

Echte Farm Fun met toffe koelega's

Onze koelega's waren echt koerupt. Een namiddag vol plezier! Top georganiseerd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Iedereen is enthousiast!

verrassend leuk

de meeste collega's waren zeer tevreden en vonden het een fijne ervaring. sommige hadden gedacht dat er nog meer denk- en strategie spelletjes gingen bij zijn …. Voor de minder mobielen onder ons. De groepen waren niet evenredig verdeeld, maar dat was het lot. bij sommige proeven was er toch wat mankracht vereist.

fantastisch

Kei leuke dag gehad met de collega's

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee

Super tof!

We hebben een hele leuke dag gehad! In de voormiddag konden we gebruik maken van een zaal met beamer etc. Er waren drankjes en versnaperingen voorzien. Alles wat we nodig hadden. De broodjes 's middags waren erg lekker en ruim voldoende! In de namiddag speelden we een zestal spellen. De spellen waren erg origineel en leuk! In de avond genoten we van een hele lekkere barbecue! £ Complete dag zonder zorgen!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ondervonden! Vlotte communicatie.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Top georganiseerd!

Super ervaring voor ons hele team

Wij hebben er met z'n allen een hele fijne dag mogen beleven. Van de vriendelijke ontvangst, over de enthousiaste begeleiding tot en met de lekker BBQ. Bedankt aan heel het team van FarmFun Essen. Deze ervaring is zeker warm aan te bevelen en voor herhaling vatbaar...... Orinso NV

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De dames waren heel enthousiast
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, alles verliep vlot en geen vraag was te veel.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was de plezantste teambuilding ooit!!

We hebben ons beestachtig goed geamuseerd tussen de buien door. Super leuke spelletjes voor iedereen wat wils met keitoffe begeleiding. Na afloop was er een heerlijke BBQ voor ons voorzien. Een zeer geslaagde dag voor ons allemaal!!

Super ervaring!

Een super leuke ervaring, en zeker een aanrader als teambuilding met collega’s. Uitbundige medewerkers en leuke spelen. Een kleedruimte zou een mooie en welgekomen extra zijn om het naar een dikke 10/10 te brengen!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Een kleedruimte voorzien.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ondervonden.

Te Gekke Zotte Zussendag

Hele toffe begeleidster! Geweldige uitdagende spelen! Gegarandeerd op en top getrainde soepele lachspieren! De pret blijft nog lang hangen! Zou een leuke jaarlijkse traditie zijn! De afbeelding waar wij zussen met z n 2-tjes tegelijk in t stro vallen, vind ikzelf de max!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben ons goed geamuseerd.

Het onthaal was hartelijk, de spelen gevarieerd, de zorg voor de inwendige mens dik in orde. We hadden ook een enthousiaste begeleidster bij onze activiteiten. Een geslaagde koembinatie. We kregen veel foto's als herinnering.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze was enthousiast
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Er was veel soepelheid na twee keer uitstellen door corona

Tip top in orde

Goed in elkaar gestoken Fijne omgeving Toffe aktiviteiten Super vriendelijk personeel

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Houdt rekening met iedereen

Grandioos!

Heel toffe ervaring,was zeer tof. Alles was super,spelen,eten,de begeleiding....!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik stuur nog een leuke foto achterna

We hebben ons koe-goed geamuseerd..

Ondanks dat ikzelf net uit ziekteverlof kwam werd ik zowel door mijn collega’s als de begeleiders betrokken bij de activiteiten. Wij als collega’s uit de zorg hebben er een super leuke, gezellige en voor herhaling vatbare middag uit gehaald.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze betrok iedereen bij elke activiteit…
  • Zijn er verbeterpunten? Alles verliep vlot, goed georganiseerd…
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik ben telkens goed geholpen ondanks dat wij vanuit ons hoofdkantoor van datum moesten veranderen…
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles verliep vlot, goed georganiseerd.

uitstekend

Was een heel leuke ervaring, mijn team praat er nog steeds regelmatig over.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja, corona

Over FarmFun Essen

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!