We hebben ons koe-goed geamuseerd..

Ondanks dat ikzelf net uit ziekteverlof kwam werd ik zowel door mijn collega’s als de begeleiders betrokken bij de activiteiten. Wij als collega’s uit de zorg hebben er een super leuke, gezellige en voor herhaling vatbare middag uit gehaald.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze betrok iedereen bij elke activiteit…
  • Zijn er verbeterpunten? Alles verliep vlot, goed georganiseerd…
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik ben telkens goed geholpen ondanks dat wij vanuit ons hoofdkantoor van datum moesten veranderen…
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles verliep vlot, goed georganiseerd.

uitstekend

Was een heel leuke ervaring, mijn team praat er nog steeds regelmatig over.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja, corona

Unieke ervaring

Unieke ervaring, super begeleiding, heel goed georganiseerd. Veel variatie in de spelletjes, soms fysiek toch wel pittig. Wij hebben dit gedaan als afsluiter van het volleybalseizoen, 2 trainers en 9 meisjes tussen 15 en 17 jaar... We hebben ons super geamuseerd en goed gelachen...

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Door corona lang op deze superleuke dag moeten wachten.

Net voor corona toevallig op jullie site geraakt. Leek mij een leuk idee om te reserveren voor een afsluiting van het schooljaar voor de 80 leerkrachten van mijn school. Twee keer moeten uitstellen maar het was het wachten meer dan waard, op elk vlak: onthaal, spelleiding, omgeving, eten en drinken. Echt een topdag.

Formidabele beestige eevaring

Zeer goed georganiseerd Zeer beestig maar doordacht Top service De kudde heeft henoten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Kleine tip bij de verdeling van kleinere groepen kijken naar het soort personen bv 4 vrouwen samen in een fysieke oroef vs 4 mannen is niet zo fair verder geen bemerkingen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen liep super vlot
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Helemaal tot in de puntjes georganiseerd

Super leuke namiddag beleefd. Lunch + avond eten was heel lekker !

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het bezoek met ons team aan FarmFun was van begin tot einde top!

Met het leerkrachtenteam van onze school hebben wij van bij de aankomst tot ons vertrek echt genoten van de organisatie die tot in de puntjes verzorgd was. Enkel de regen tijdens de BBQ was een kleine spelbreker maar voor de rest: TOP !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het joviale, het spontane, de vrijheid die geboden wordt.

Fantastisch!!!

Super plezant !! Hele toffe bedeleiding!! Een aanrader!!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja.alles correct

Heel leuke namiddag

De activiteiten waren leuk, het ontvangst was hartelijk. Het opdelen van de teams gebeurde op een leuke manier.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen veel pauze tussendoor
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee

Beste teambuilding ooit!!!

Super leuke gevulde namiddag met spelletjes voor alle leeftijden met aansluitend een heerlijke bbq!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een top teambuilding met een goede begeleiding. Zeer verzorgde broodmaaltijd.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee niet ondervonden

Een Farmtastische middag

Wij hebben met z'n allen genoten van een geweldige middag. Genoten, gelachen en heel veel plezier gemaakt.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een heel enthousiast persoon die de groep goed aanvoelde
  • Zijn er verbeterpunten? Een veelzijdig programma, met voor iedereen wat
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Top gecommuniceerd

Superformat!

Jullie hebben dat echt schitterend gedaan. Ik vind het dan ook echt een aanrader voor teams. Leuke spelletjes, toffe uitdagingen. Je kan er echt voor gaan samen. Het bracht heel wat hilariteit in de groep & achteraf genieten van een verzorgde winter bbq. Fijn! Merci.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

De recatie van de leerlingen en leerkrachten waren in het algemeen positief.

Misschien dat we volgende keer beter even samenzitten om de werkwijze en organisatie beter af te stemmen, specifiek voor onze leerlingen uit 5BSO.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Zeer goede communicatie en vlotte opname van onze teambuildingdag.

Fantastisch!!

Wij zijn met ons team van Ortho-Geriatrie van het Jan Palfijn ziekenhuis naar FarmFun Essen geweest iom daar onze teambuilding te houden. We waren heel nieuwsgierig naar hoe de dag zou lopen, maar waren wel heel enthousiast. Het was boven onze verwachtingen!! We werden heel de tijd heel goed begeleid door de nieuwe spelbegeleider, vooral hééél veel gelachen en plezier gemaakt. We mochten zoveel drinken als we wilden, ook werd er fruit en chocolade voorzien. Héérlijk!! De spelletjes waren goed voor elke generatie, voor ieder wat wils. Een aanrader voor iedereen! Ik ben heb veel brochures meegenomen en ben deze gaan uitdelen aan alle afdelingen hier in het ziekenhuis en iedereen die ik ken!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen ondanks dat ze nog niet zo lang spelbegeleider is, deed ze het heel goed
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ik was organisator, ben heel tevreden van de organisatie

relax

ideaal na corona jaren en eindelijk één activiteit met hele team

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? prima

Fantastisch!

Vlotte organisatie op een prachtige lokatie. Aangename sfeer. Uitdagende spelen. Voor iedereen toegankelijk en laagdrempelig. Gewoon een fijne ervaring om collega's op een andere manier te leren kennen.

Fantastisch!

Vriendelijke en toffe begeleiders, prachtige en ruime omgeving. Grappige en vinnige uitdagingen. Om de lieve kittens niet te vergeten!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spontaan, vrolijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Toffe speciale teambuilding met enthousiaste begeleiding!

Het was een aaneenschakeling van toffe uitdagingen met voldoende oog voor dorst. De begeleiders waren heel enthousiast. De omgeving was heel gezellig.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk, luisterde en paste aan
  • Zijn er verbeterpunten? Toffe sfeer en ongekende activiteiten
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Verstand op nul voor deze fijne, energieke teambuilding :-)

Een fijne ervaring, afwisseling in opdrachten, fijne begeleiders, veel lachen :)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Op ons tempo, motiveren, oog voor iedereen en zijn eigen capaciteiten/talenten
  • Zijn er verbeterpunten? Het mochten iets minder opdrachten zijn; het was heel fysiek :)
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Farmfun was Superleuk en heel actief!

Het was een heel intensieve, leuke en uitdagende teambuilding. We hebben veel gelachen, gesupporterd en ons helemaal laten gaan.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super toffe, échte TEAMbuilding! :)

Zalig leuke activiteiten waar je echt als team moet werken! Merci Gitte voor de goede zorgen en organisatie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed begeleid en sfeer gebracht
  • Zijn er verbeterpunten? Goede afwisseling tussen denken en doen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, goed verlopen. Alles duidelijk.

Heerlijke en actieve fun-namiddag

Farm fun heeft ons in de persoon van Marijke zeer goed verwelkomd en heel de namiddag leuk geanimeerd. De activiteiten wisselden elkaar goed af, denk- vs. doewerk, en we kregen genoeg tijd voor een drankpauze of rustmoment. Zeker een fijne ervaring. Top.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Rustige persoon die goed begeleidde
  • Zijn er verbeterpunten? Afwisselend maar niet altijd haalbaar voor iedereen: één 8-maand zwangere en één minder mobiele 86-jarige…
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Prima
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Factuur misschien prijzen inclusief btw afficheren

voor de hele groep een uitdaging, plezant

fijn onthaal met koffie. de broodjes waren lekker. we hadden allerhande uitdagingen. als we vonden dat het spel ons niet lag, dan was er een andere optie alleen het spel met de autobanden was fysiek nogal zwaar

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? vragen werden direct beantwoord
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Supertof

Wij hebben een supertoffe teambuilding gehad bij FarmFun Essen! Zeker aan te raden

De Vijvers 10 2910 Essen

+32 2 669 16 66

Over FarmFun Essen

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!