Topfietsen voor scherpe prijs met topservice

Fiets online besteld en netjes thuis bezorgd. Zeker in deze tijden een mooie service.

Mijn ervaring met de levering is zeer matig.

Bij de aflevering constateerde ik dat t.ov. de fiets van mijn vrouw een afwijkende acculader heb ontvanger De capaciteit is 2 ampere terwijl die van mijn vrouw een 4 ampere is. Dus twee uur langer laden. De beide accu's zijn 400 watt. Daarnaast bleek er geen instructie materiaal bijgeleverd. Hoe werkt alles aan mijn Sparta M7B. Bij onze bestelling hadden wij fietsmandjes afgesproken die niet gemonteerd bleken te zijn evenals een kettingslot 2x . Al met al een onvolledige levering kennelijk onder noemer "Zoek het maar uit". De service valt me tenslotte tegen. Toch hoogachtend , F.M.Kers. Marie van Eijsden Vinkstraat 423 3066hg Rotterdam

Komt de levertijd niet na

Bewust de levertijd verschoven van do naar de ma erop ivm de dag van verjaardag. Fiets was op voorraad in Amersfoort. Vrijdag om 18:00 een email dat de levertijd verschoven werd naar de donderdag er op. Klantenservice precies op die tijd telefonisch gesloten. Dus de maandag geen cadeau op de verjaardag. Na mijn boze mail krijg ik als antwoord dat de fiets niet op voorraad is in Amersfoort en de levering daardoor niet lukt op de maandag. Hoe kan dat? Not amused omdat afspraak niet na wordt gekomen.

Waardeloze firma.

14 april een kinderfiets besteld via trappers, drie keer zouden ze de fiets bezorgen, nu 2 juni nog geen fiets ontvangen, maar ze vragen inmiddels wel naar een beoordeling over de aflevering.

Kan zeer zeker beter

14 dagen na aankoop eindelijk een monteur na 10 X gebeld te hebben, met een wachttijd van zeker 20 minuten per keer, fiets is nog Niet naar wens...schiet nog steeds door de versnelling, dus bij deze....kan er nog een monteur langskomen a.u.b

Fiets is prima, service slordig

Fiets is afgeleverd, prima afgesteld door de bezorger, Daar geen klachten over. Maar, ik heb het vanaf het moment van opdracht niet voor elkaar gekregen om een correcte orderbevestiging te ontvangen, waarop alle afspraken waren vermeld. Met als resultaat dat de levering niet compleet was, en ik daar nog verschillende keren met de winkel over heb moeten bellen. Jammer.

Dubbele wachttijd

Na bestelling fiets wachttijd van ruim 7 weken werd bevestigd bij navraag op de dag voor de afleverdatum dat de fiets de volgende dag geleverd zou worden, nog dezelfde middag een mail zónder verdere uitleg dat de levering bijna 6 weken later komt. Ruim 40 minuten in de wacht aan de telefoon voor je een medewerker spreekt: de motor van de fiets blijkt stuk. Kan dit niet opgelost worden met de leverancier? Klant hoeft toch niet de dupe te zijn van een niet-goed aangeleverd product? Ik kan best begrijpen dat dit overmacht is, maar dan had ik op zijn minst een mail met uitleg willen ontvangen, vooral omdat me dezelfde dag was gemaild dat de fiets de volgende dag geleverd kon worden. Medewerkster klantenservice was verder prima. Heeft goed geregeld dat andere bestelde zaken wel alvast geleverd werden. Maar een dikke teleurstelling over het nog niet ontvangen van de fiets.

Makkelijk besteld en snel in huis

Prima geregeld allemaal, bestellen thuis gebracht en fietsen maar.

Schandelijk slechte service!

Schandelijk slechte service. E-Bike besteld die op 11 mei 2020 geleverd zou worden. Mooi op tijd voor mijn fietsvakantieweek thuis van 16 tem 22 mei. Enkele dagen later echter mail dat levering verplaatst werd naar 18 mei. Nog voldoende dagen fietsvakantie over dan dus kon ik nog mee leven. Op 18 mei 's ochtend echter opnieuw mail dat fiets pas op 25 mei zou geleverd worden. Na zeer lang wachten aan de lijn om de klantendienst te pakken te krijgen werd beloofd te kijken of deze toch eerder geleverd kon worden. Kreeg in de namiddag een mail dat levering herpland werd naar woensdag 20 mei. Woensdag 20 mei ganse dag thuis gewacht, niemand langs geweest. Dagen erna niks van Fietsvoordeelshop gehoord. Maandag 25 mei zelf contact opgenomen en bijna 1u in wachtrij moeten wachten. Veel excuses, maar belofte dat hij deze week ZEKER geleverd zal worden. Vrijdag 29 mei zelf naar fietsvoordeelshop gebeld, weer bijna 40min in wachtrij gewacht waar ik de boodschap kreeg dat mijn fiets bij de transporteur is en ze afhankelijk zijn van deze. Heb dan telefoonnummer transporteur gevraagd en gekregen. Transporteur vrijdagavond nog kunnen bereiken die wist me doodleuk te vertellen dat hij mijn niets niet bij hem heeft staan. Heeft alle adressen van fietsen voor België met mij overlopen, mijn adres stond er niet tussen. Ik word er ondertussen moedeloos van want ik word gewoon voorgelogen. Maandag 25 mei had ik ook gevraagd om een compensatie te krijgen. Eerste reactie was dat ze dit niet doen. Na het schandalige verloop nogeens geschetst te hebben, kreeg ik belofte dat Marco dit zou navragen en me erover terugbellen. Wat dacht u, natuurlijk nog steeds niks over gehoord... Ondertussen heb ik al weken geleden het stevige bedrag van mijn E-bike betaald aan fietsvoordeelshop, heb vorige week zelfs de factuur al ontvangen en kreeg nu net een vraag om fietsvoordeelshop te beoordelen nu m'n fiets geleverd was... Hij is gewoon nog altijd niet geleverd! Schandalige klantenservice!!!

bestellen, direct betalen en dan 4 weken wachten

Helpdesk is vriendelijk maar maakt weinig verschil Problemen bij vervoerder worden niet concreet aangepakt Snelle levering in België.....

Lange wachttijden telefoon en bezorging

Pas na 37 minuten had ik iemand aan de telefoon. Dinsdag besteld, dus het zou Donderdag bezorgd worden, mooi niet dus! Het kwan pas de volgende Dinsdag binnen. Wel is er een groot aanbod in onderdelen.

verkoop goed, onderhoud zo slecht

Na een succesvolle aankoop van een elektrische fiets, liep na 4 maanden gebruik(woon-werk)de achterband van de fiets dus tijd voor een eerste onderhoudsbeurt, gebeld met verkoop van fietsvoordeelshop en een mooie deal gekregen en ik zou gebeld worden voor een afspraak te maken, na een week werd ik gebeld voor een afspraak, moest wel een lange tijd wachten voor het onderhoud aan huis, 4 mei gebeld en de afspraak kon pas 23 mei dus dan bijna een maand geen gebruik kunnen maken van de fiets. 23 mei, niemand! Wij bellen met fietsvoordeelshop en waren 5e in de wachtrij. Na 43 minuten in de wachtrij (bellen kost ons niets) werd er verteld dat door auto mankementen de monteur niet meer langs kon komen en wij zouden zeer snel teruggebeld worden voor een nieuwe ingeplande afspraak! Ik vertel die man of het niet beter is om de afspraken in overleg met ons zelf te maken ipv afspraken in te plannen, als wij mogelijk niet thuis zijn of geen tijd vrij kunnen maken dan blijven we met datums in de weer!? Maar dit was niet mogelijk en er zou nu snel een nieuwe afspraak gemaakt worden. Op die snel gemaakt afspraak daar zitten we nu inmiddels bijna 2 weken op te wachten!! Wij hebben onze fiets naar de plaatselijke fietshandel gebracht en die heeft hem binnen 2 dagen nagekeken!! Die fietsenmaker had nog wel wat verhalen te vertellen over de fietsvoordeelshop en ook vooral over de gazelle fiets waarmee hij gestopt is om te verkopen wegens slecht kwaliteiten en vooral waardeloze aftersales(onderhoudsverplichtingen) van gazelle en fietsvoordeelshop. Dit was voor ons de laatste keer dat wij met een fietsvoordeelshop te maken willen hebben en ook kopen wij geen gazelle fiets meer, goedkoop!?€2549 blijkt dus uiteindelijk duurkoop. fietsvoordeelshop is waardeloos in zijn onderhoud en telefonische afhandeling en dat hangt wel samen met de verkoop, voor ons niet meer!!

Goede levering van mountainbike zeer tevreden

Ik bestelde me mountainbike online. En sprak een dag af netjes op tijd bezorgd. Ik zeg top winken.

Snelle levering en duidelijke communicatie.

De e-Fiets is snel geleverd en in goede staat. Mails hierover waren duidelijk, we wisten precies wannneer en hoe laat het geleverd werd.

Uitstekende Medewerkers

Wij hebben 2 Gazelle fietsen gekocht en het bestellen en het gesprek hierover ging plezierig en soepel. Wat minder was is dat de fiets niet geleverd werk op de afgesproken dag maar hij zou een week later komen. Toen we een week later hoorde dat hij 7 weken later kwam ons ongenoegen duidelijk gemaakt.Uiteindelijk hebben de medewerkers (Ricardo in dit geval) dit goed opgepakt en is er toch een oplossing gekomen.

zie hieronder, waarom geen reactie ?

Voorlopig nog niet tevreden. Heb op 19 mei contactformulier gestuurd met een vraag over het Servicepakket Comfort E-bike en wel geen bevestiging gekregen van dit pakket (e-mail/pasje of iets dergelijks) Nog steeds geen reactie ontvangen. Zie ook gestuurde mail op 19 mei aan info@fietsvoordeelshop.nl Nog steeds geen reactie gekregen

Goede snelle service

Veel keuze, duidelijke communicatie, snelle levering

Ik zocht een snelle fiets met juiste framemaat. Ondanks coronagedoe werd de fiets stipt op tijd rijklaar afgeleverd.

Snelle correcte servicd

Blij met de snelle en correcte levering Fijn om goed op de hoogte te worden gehouden mbt de aflevertijd

Scherp geprijst

Ik heb een Batavus fonk aangeschaft. In vergelijking met andere winkels / webshops was de fiets scherp geprijst. Levering op gewenste dag en aangegeven tijd

Mooie fiets en prima service

Na het kopen van de fiets wilde wij de fiets graag iets eerder geleverd krijgen dan de planning ivm de verjaardag van onze zoon (het was zijn verjaardagskado). De medewerker aan de telefoon heeft ons perfect geholpen en het is inderdaad gelukt de fiets precies op tijd te ontvangen. Perfecte service !! Dank jullie wel. PS de fiets is precies zoals verwacht ! Erg mooi.

alles prima geregeld

vakkundig goede uitleg wat de beste fiets voor ons was vriendelijk personeel alles goed verzorgd geeft een vertrouwelijk gevoel

een fiets zonder trappers leveren is niet prettig

De bezorging is prima in orde. Het is alleen jammer dat ze de fiets hebben geleverd zonder trappers. Die komen pas een week later.... En dit allemaal zonder dit te communiceren. Heel jammer dit.

Snelle service en goede communicatie

Snelle levering en goede service

Levering op tijd. Correcte bezorger.

Tevoren telefonisch geïnformeerd naar materiaal. Lange telefonische wachttijd maar daarna adequaat contact. Bij de aflevering weinig gelegenheid om uit te proberen. De fiets is oké.

Over Fietsvoordeelshop.nl - Webshop

Welkom bij Fietsvoordeelshop.nl! Bij ons vindt u een ruim assortiment fietsen en elektrische fietsen van alle bekende merken, zoals Batavus, Gazelle, Koga, Pegasus, Cortina en Sparta. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste fiets, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop. Wilt u liever eerst de fiets proberen voordat u hem bestelt, dan kan dat! Fietsvoordeelshop.nl heeft namelijk winkels in Heerhugowaard, Amersfoort en Opmeer waar zes dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat.

Over Fietsvoordeelshop