Prachtige fiets, perfect op tijd bezorgd

In de winkel kon ik het model van vorig jaar kopen voor € 799,-, bij Fietsvoordeelshop vond ik het 2020 model voor € 599,-. De keuze was toen snel gemaakt. De fiets werd keurig op tijd en helemaal rijklaar bezorgd.

Perfecte service door stipte levering door een vakman

Het product van internet week niet af in werkelijkheid. Fiets afgeleverd door een deskundige.

Snelle levering en top service!

Ik ben erg tevreden over Fietsvoordeelshop! Mijn nieuwe fiets werd snel geleverd op de afgesproken dag en tijd. Er kwam een aardige bezorger aan de deur die me nog even alles liet zien op de fiets en alles met me doorliep. Hij heeft zelfs nog even mijn zadel en stuur goed gezet. Helemaal top!

Gemak, van bestelling tot levering!

Mooie deal voor deze fiets. Netjes bezorgd en rijklaar gemaakt. Prima!

Steeds een goede service en coulante behandeling van garantie van een e-bike Pegasus Opero

Na de garantieperiode van twee jaar werd in de vestiging Eindhoven werd bij een oplaadprobleem, het hele elektrische systeem, de oplader en de accu doorgemeten. Uiteindelijk bleek de accu defect. Er werd na overleg met Samsung gratis een nieuwe accu geleverd zonder kosten te berekenen!

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Via fiscfree bij fietsvoordeelshop fiets besteld. Helaas was mijn eerste keus (model 2019) net uitverkocht. Het nieuwe model Gazelle Chamonix c8 2020 kon snel geleverd worden. Aantal keren contact gehad met de klantenservice. Behulpzaam en vriendelijk.

Helemaal goud

Erg snel en goed geholpen. Fiets word op tijd en in goede staat geleverd door vriendelijk personeel

Prima geregeld

Aflevering en fiets is prima.

Prima internet winkel! Erg tevreden.

Wij wilden een bepaalde fiets waarbij we bij anderen nog 3 weken moesten wachten. Niet bij fietsvoordeelshop. Hier was deze gewoon op voorraad en werd geleverd volgens afspraak, fietsklaar. Wij zijn erg tevreden!

Snel antwoord en goede levering

Na een e-mail invoer fout snel reactie terug gekregen en alles keurig afgeleverd

Keurig op tijd en correct afgeleverd!

Fiets werd keurig op tijd en netjes afgeleverd. Fiets werd door de chauffeur afgesteld op fietshoogte.

Snelle service Fiets is netjes afgeleverd Zadel is op juiste hoogte gezet voor onze zoon Bedankt!

fantastisch

Goede vriendelijke service zowel in de shop als door de bezorger! Ik werd 20 min voor de bezorgtijd gebeld dat de bezorger in de buurt was. Ook meteen even gefietst om te zien of er eea nog afgesteld moest worden, echter was dit niet nodig.

Mooie, fijne fiets snel geleverd

De fiets werd op de juiste datum redelijk vroeg en rijklaar afgeleverd.

Snelle levering, goed afgemonteerd

Nu 3 keer fiets besteld. Telefonisch begint al de positieve ervaring. Je merkt dat je iemand aan de lijn hebt met denkvermogen die meedenkt. Vriendelijk. In de winkel prima mogelijkheid om fiets uit te proberen. Snelle levering, prima afgemonteerd.

Zeer snel geleverd. Keurig van tevoren gebeld en heel vriendelijk geholpen. Top!

snelle levering, correcte informatie en antwoorden op al mijn vragen + uitstekende fiets

Absoluut top!

Erg tevreden

Goede en klantvriendelijke service, optijd afgeleverd.

De fiets werd op maat ingesteld bij ons voor deur.

Scherpe prijs, snelle levering, prettige service

Op zondag een fiets besteld voor mijn dochter omdat haar fiets gepikt was. Dezelfde fiets was er nog, en dertig euro goedkoper, hij was nog geen half jaar oud. Woensdag werd de fiets bezorgd. Ik heb nog even contact gehad omdat ik de postcode verkeerd had ingevuld bij het bestellen. Goed geholpen en te woord gestaan.

Prima service!

Fiets was op tijd, helemaal rijklaar en werd zelfs op maat van mijn zoon afgesteld.

mooie fiets en tevreden over communicatie

Duidelijkheid op de site, leverdatum was ook meteen bekend.Tevreden over fiets en afleveren.

Ok prima

levering was op tijd

Het was een verjaardagscadeau voor mijn dochter, hoe het verder gaat weet ik niet

Goed geholpen, snelle levering

Prima ervaring, e-mails kwamen niet aan maar mijn vragen werden keurig en snel beantwoord. De levering was ook snel en professioneel.

Over Fietsvoordeelshop.nl - Webshop

Welkom bij Fietsvoordeelshop.nl! Bij ons vindt u een ruim assortiment fietsen en elektrische fietsen van alle bekende merken, zoals Batavus, Gazelle, Koga, Pegasus, Cortina en Sparta. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste fiets, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop. Wilt u liever eerst de fiets proberen voordat u hem bestelt, dan kan dat! Fietsvoordeelshop.nl heeft namelijk winkels in Heerhugowaard, Amersfoort en Opmeer waar zes dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat.

Over Fietsvoordeelshop