Pluspunten

Super! Mooie kleding.

Alles in orde.

Pluspunten

Oktoberfestkleding netjes verpakt op tijd thuis ontvangen.

Geen. Ga zo door.

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd en product voldoet aan de verwachting.

Niets

Pluspunten

Pluspunten

Snelle verzending, netjes verpakt

Pluspunten

het positieve is dat er wel snel is terug betaald en snel is afgehandeld. En over dat bewijs van retour zenden dat heb ik naar geïnformeerd en dat is een klacht die vaak bij post nl binnen komt, dit is nu ook opgelost.

ik vind wel dat er een antwoordnummer moet komen daar dat nummer beter is voor de klant, dan heeft zij of hij automatisch een bewijs van terug gestuurd te hebben.

Pluspunten

Had met spoed kleding nodig wat niet voorradig was, daarna meteen voor mij besteld. Dag later kreeg ik van mijn klant te horen dat er 2 bij moesten ook weer netjes door Coppens afgehandeld en binnen de levertijd die ze mij garandeerde!

Pluspunten

De bestelling was snel. En de artikel was precies zoals afgebeeld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk bestellen via duidelijke site

Een mailje naar de klant op het moment dat de bestellingemeente verzonden wordt zou meer duidelijkheid geven

Pluspunten

Prima en snelle service!

Pluspunten

Volgende dag al binnen en hele goede communicatie. Bleek een maat volledig uitverkocht te zijn, werd er gelijk over gebeld en er werd een alternatief aangeboden. Super! Daarnaast had het bestelde product goede prijs kwaliteit verhouding!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Matig. Mailcontacten verdwijnen in de spa. Dat kan niet voor een gerenomeerd bedrijf.

Bij mijn bestelling heb ik een vraag gesteld omdat het aantal te bestellen producten niet kon omdat ze niet in voorraad waren. GEEN REACTIE!!!!!! Ikoet nog steeds twee dezelfde producten hebben om het verlangde aantal te verkrijgen. Heel jammer dat ik voor die twee een ander bedrijf moet zoeken.

Pluspunten

Snel geleverd,kwaliteit kleding is goed

Pluspunten

snel, compleet, voordelig

Pluspunten

heel hulpvaardig bij problemen en bereid steeds goede oplossing te zoeken samen met klant

Nakijken verzendadres voor het verzenden pakket

2 sterren: slechter dan verwacht

Onvriendelijke mail terug toen ik een vraag stelde met betrekking tot een bestelling. Beetje jammer dat ik alsnog geld moet betalen voor de verzending van mijn order welke origineel boven de 50,- was. Iets terug gestuurd omdat een jurkje net een naveltruitje leek. Niet klantvriendelijk..

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

*** très très rapide +++ objet conforme à la description !!

Zo doorgaan

Pluspunten

snelle levering en betrouwbaar.

Pluspunten

Maat van het product was niet goed. Moest het daarom terugsturen. Helaas waren de kosten voor eigen rekening( bijna een derde van de prijs van het product) waardoor ik een volgende keer niet meer bij jullie zou bestellenn