Pisitief

Scherpe prijs, duidelijke website en vlotte levering.

Curver assortiment

Netjes en snelle levering.

Uitstekend verpakt.

Blijdschap in donkere dagen.

Vooruitlopend op de komende feestdagen heb ik voor een van mijn grootste vrienden een prachtige aanbieding gevonden bij Coppens Warenhuis! Een prachtige playmobil action film helicopter, met filmploeg. Deze winkel is in het mooie speelgoed wel thuis! Op de website kon ik alles makkelijk vinden voor de wensen van de kinderen. Als goed heiligman ben ik op de hoogte van zijn liefde voor alles wat vliegt en rijd. en na betaling van deze prachtige aanbieding kwam dan ook het fantastische cadeau binnen 24 uur op tijd. Deze webwinkel is een echte aanrader! Ook voor mijn goede vriend de kerstman en natuurlijk ook voor moeder en vader! Allemaal alvast prachtige feestdagen en kom hier eens kijken. Groetjes, de Sint

Snelle bezorging

Keurig op tijd bezorgd.

Super tevreden

Goede kwaliteit en snelle levering

Supper makkelijk

Supper snel gevonden wat ik zocht. En supper snelle levering. Alleen jammer van de verzendkosten van af een bepaalde bedrag.

uitstekend en snel

uitstekend en snel

Ik heb heel goede ervaring met Coppens Warenhuis

Heel snelle levering! Alles was goed ingepakt, dus veilig en heel aangekomen!

Snelle levering, pakket in goede orde ontvangen.

Ik ben altijd wat huiverig om bij een webshop te bestellen die ik niet ken maar de aanbieding voor een nieuwe Brabantia strijkplank was goed. Alles snel geregeld en Coppens heeft direct alles prima verpakt verzonden. Enige minpuntje is dat ik een kleine bijdrage moest betalen door DHL in de avond. En DHL wilde toch gewoon overdag komen…

Geweldige ervaring

Super snelle levering kwalitatief goede spullen, goed contact.

Goede én fijne zaak!

Snel en goed.

Snelle service en levering. Niet duur.

Snelle levering, kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt.

Super aardige klantenservice

Had een vraag over een artikel en de verzending. Super snel en netjes opgelost en met veel geduld en begrip werd ik geholpen. Echt geweldig! Spullen kwam ook snel. Dikke 10

Uitstekend geholpen

Direct de juiste actie door Joyce

Nette en snelle bezorging.

Overzichtelijke site en snelle levering!

Alles prima en snel geregeld.

Op zondag een spel besteld en de dinsdag erna al netjes geleverd!

Perfecte levering.

Goed gecommuniceerd, perfect geleverd, goede prijs!

Snelle bezorging en goed verpakt.

De plaids zijn mooi en goede kwaliteit

Problemen met tuin loveseat geen probleem kom maar hierheen ( ,Volkel ) nieuwe mee naar huis genomen.

Bezorging een beetje laat

Vrijdagavond besteld, woensdag pas in huis. Verder prima prijs en goed verpakt

Lagenheuvelstraat 11

5408RJ Volkel