Goed en snel

Heel blij met mijn wasmanden voor een goede prijs snel geleverd!

Veel keuze, nette prijzen, snelle levering, dat is Coppens Warenhuis.

Ruime keuze in het aanbod. Leuke aanbiedingen met scherpe prijzen en de volgende dag al in huis. Binnen 2 weken kocht ik 2 dozen vol puzzels en beide zijn netjes aan huis afgeleverd. Tevreden klant.

Prima zaak!

Bestelling zeer snel in huis. Prima, alles zoals gewenst.

Net bedrijf met goede prijzen

Hier een dieplader van Bruder besteld. Deze werd volgens afspraak de andere dag geleverd. Echter was deze bij het transport beschadigd geraakt. Na contact met de klantenservice netjes en vlot opgelost.

Als bedrijf zeer duidelijk, correcte levering.

Zie boven.

Ik ben zeer tevreden

Zeer goed snelle service

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Perfecte service

Snelle levering, dag vantevoren wordt er gebeld,hoe laat geleverd,keurig op tijd! Erg tevreden

Top bedrijf, super snelle levering.

Goedkoop, Klantvriendelijk, super snelle levering. Top bedrijf :-)

Zeer snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding

Heel blij met mijn aankoop die erg snel geleverd werd. Prijs beter dan ergens anders online, en kwam mooi verpakt aan. Aanrader!

Dacht even: oeps, is maar 1 prullenbak. Maar jullie hadden die betjes in elkaar geschoven, goed voor het milieu en de beurs. Gr carla

Snelle levering en product zoals omschreven

prima en snelle verzending

Snelle levering en goed verpakt!

snelle service

scherpe prijzen

vlotte levering

Je herkent een goed bedrijf pas als er iets misgaat Mijn pan was beschadigd 1 mailtje en ze hadden het geregeld Dat is top

geweldige servoce!

Met enkele vragen kon ik steeds bij de firma terecht, dat was prettig. Ook het bezorgen en installeren was aangenaam. Houden zo, want contact met leverancier en bezorgers doet goed.

Vriendelijk, to the point; goede service

Een mooi stuk speelgoed, soort trailer voor achter traptrekker, werd vlot bezorgd. Helaas en mankementje; breuk in achterklepmechaniek. Dit is na even mailen direct opgepakt en opgelost. Hoe fijn is dat. Het cadeau kan gewoon op tijd bij de jarige Job afgegeven.

Snelle levering, goede prijzen

Alles snel geleverd, netjes verpakt en tegen een goede prijs. Vooral heel efficiënt verpakt, niet te veel verpakking gebruikt.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Doppen voor de stoelpoten en voor de tafel besteld. Dan ook de verkeerde besteld, terug gestuurd en nieuwe bestel en dit alles binnen een weekje geregeld. Super

Aanrader!

Leuk en mooi product tegen een redelijke prijs. Snel geleverd en goed verpakt met in de verpakking een persoonlijke note. Dat voelt direct goed.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Scherp geprijsd, snelle levering