Gemakkelijk en snelle levering

Vanuit webshop besteld en de volgende dag in huis ondanks de drukke feestdagen

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Super goed geregeld

Even een belletje gepleegd voor info daarna gelijk besteld volgende dag in huis en alles voor een prima prijs👍

Goede service, snelle levering!

Goede service, snelle levering!

Slecht

Pakket 24 november besteld nog niet in huis. Bel je op waar blijft mijn pakket. Geen idee kunnen wel zien dat het is aangeboden bij postnl. Ligt aan postnl. Lekker makkelijk! Je kunt ook moeite doen voor de klant en navraag doen bij postnl dan opvoorhand postnl al de schuld geven.

super tevreden

Vlotte afhandeling

Goed en snel

Snelle service aan scherpe prijzen. I like it 🥳

Juist info, snelle levering

Precies wat ik wilde juiste spullen. Met de prijs en snelle levering. Bezorgkost blijven altijd jammer.

Retourneren is lastig

Ik heb een slee besteld. Deze bleek vrij gammel, niet geschikt voor onze kinderen. Plastic was erg flexibel en stuur niet stevig. Bij het retourneren moest ik €13,- betalen. Dit omdat de slee in een te grote doos verpakt zat. Eigenlijk had ik de slee in een andere verpakking dan dezelfde doos moeten retourneren. Oftewel, veel geld kwijt en geen slee.

Goede prijs, snelle levering!

Zelfs inclusief de verzendkosten goedkoper dan andere aanbieders van hetzelfde product. Netjes en vlot de volgende dag geleverd. Eerste bestelling, maar mogelijk volgen er meer. Ik ben positief!

Goed product, snel geleverd!

Goede strijkplank gekocht die snel geleverd werd.

Snelle levering en netjes verpakt.

het gezochte droogrek werd gevonden en snel ontvangen

het gezochte droogrek werd gevonden op internet en snel via post.nl ontvangen

Alles uitstekend geregeld

Perfecte service

Snelle bezorging, goede prijs

Prijs was heel goed, en de bezorging was ook snel!!

Prima. Snelle bezorging!

Goed@

Snelle levering !

Al dacht ik een curverbal vol boodschappen gekocht te hebben. Was ook alleen mini winkel lege verpakking werkmateriaal ;)

Vlug in de spullen leveren. Toppie

Zeer snelle service

Nog telefoontje van medewerker gekregen ivm vraag die ik gesteld had. Prima service!

Snelle levering en goede prijsverhouding.

Pakket was erg zorgvuldig ingepakt. Mail met omschrijving van bestelling was duidelijk. Er zaten duidelijke formulieren bij de levering. Ik ben enorm tevreden over de online service!

geweldig

Makkelijk bestellen via de website en geleverd doop Postnl op de afgesproken dag.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Netjes verpakt Bezorging de volgende dag Heel veel keuze qua speelgoed Goede prijs-kwaliteit verhouding

snel geleverd en goed

Goed, snel en voordelig