Goed product, voldoet aan de wensen.

Goed verpakt en op voorraad.

Precies wat ik zocht.

Echt prima snijplanken voor weinig geld! Ben er blij mee

De goede kleur en lengte tuinbroek.

Super goed

Duidelijke site, Snel verzonden

Goed opgelost achteraf

Had een klacht .Zijn daar op in gegaan deden eerst een voorstel maar daar ging ik niet mee akkoord. Toen moest ik het artikel terug sturen daar ging ik mee akkoord. Maar een uur later kwamen ze toch met een beter voorstel dat ze een nieuw artikel op zouden sturen en ik het kapotte niet retour hoefde te doen . Dus ik zeg goed bezig. Super goed met de klacht omgegaan . En snelle verzending ook top ga vooral zo door .

Alles verliep naar wens

Goed product, klantvriendelijke levering

Wasmanden besteld. Werd snel bezorgd, was goed verpakt en had een erg handig retourformulier met pen. Kwaliteit van wasmand had iets steviger gekund, maar vorm is goed.

Prima webshop!

Goede strijkplank gekocht voor een mooie prijs. Snelle levering.

tevreden klant

Snelle levering en keurig verpakt

Pakketje was zorgvuldig ingepakt, top

Zie boven.

Blij

Mooi snel geleverd, netjes verpakt, goed product voor een leuke prijs.

geweldig

ik ben geen internetkoper maar voor Coppens maak ik een uitzondering. de site is makkelijk te lezen en de bestelling wordt binnen max 5 werkdagen geleverd. Alles keurig in een stevige doos en noppenfolie. De beschrijving is makkelijk. Top Coppens ....

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

keurig afgeleverd

netjes afgeleverd.

Geleverd gekregen wat ik besteld heb.

Snelle levering, juiste artikel. Stoelen weer gerepareerd

Goede prijs, snelle levering!

Goede service en snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Correcte organisatie.

Werken keurig netjes. Komen hun belofte na. Reageren heel snel als je een vraag hebt.

Fijn en snel verzonden en daarbij is alles naar wens

Goed en goedkoop product

Product kwart vd prijs dan bij groot online warenhuis. Keurig verpakt, snel verzonden en product van degelijke kwaliteit.

Goed geholpen

Positief

PRIMA!

Prima, mooie produkten en snelle levering!

Bestelling probleemloos uitgevoerd.

Mijn vraag over het te bestellen product werd snel naar tevredenheid beantwoord. De bestelling kon ik daarna invoeren zonder problemen. Alles verliep correct.

Correct en snel

Na mijn bestelling en betaling kreeg ik het bericht dat het artikel helaas niet meer voorradig was. Ik wilde geen ander artikel dus annuleerde ik de bestelling en vroeg mijn betaling terug te boeken. Tot mijn verwondering en verbazing ontving ik mijn betaling binnen 24 uur retour. Hier kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen, grote klasse. Zo zou het bij ieder bedrijf moeten gaan.

Snel geleverd, goed verpakt en goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Lagenheuvelstraat 11

5408RJ Volkel

0413-272914

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.