Redelijk goed

Alleen jammer dat het beeldje is beschadigd heb ik wat vergoed gekregen maar ik zag later dat het meer is beschadigd over het hele lijfje loopt een streep.

Goed en snel geleverd

Prima site, product goed en snel geleverd. Netjes verpakt

Mooi assortiment en snelle levering

Mooi assortiment en snelle levering als heel goed verpakt

Prima en snel geleverd, goed verpakt

Prima en snel

Prima en snel, top

Komen hun afspraak zeker na.

Gemakkelijk, duidelijk en eenvoudig te bestellen. Uitstekende communicatie tijdens het bestelproces. Snelle en correcte levering. Zo hoort het te zijn. Een dikke 10. Zal zeker weer eens een bestelling plaatsen.

Mijn levering kwam gedeeltelijk kapot aan, een mailtje gestuurd en dit is diezelfde middag nog opgelost. Heel fijn

slecht geinformeerd

Had een prullenbak besteld van € 14,99 in mijn beleving en volgens de plaatsjes was dat een blauwe. Ik kreeg vervolgens een gele deze vond ik echt minder mooi. Advies van Coppens was stuur maar terug op eigen kosten dan ruilen wij hem om voor een blauwe. Portokosten was € 8,50. Wordt ik gebeld door Coppens wij hebben uw retour ontvangen en u wilt een blauwe maar die hebben wij helemaal niet en komt ook voorlopig niet meer binnen. € 8,50 kwijt en geen prullenbak bedankt Coppens. Nu nog even wachten of mijn geld retour gestort wordt.

Snelle verzending!

Fijne winkel

Duidelijke site en een breed assortiment. Ik had iets besteld en er niet bij nagedacht dat wij i. v. m. vakantie niet thuis zouden zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Toch maar even een mailtje gestuurd hierover. Kreeg gelijk een mail terug met een reactie dat ze het pakket pas gaan versturen als wij terug zijn van vakantie. Hier hoefde ik me dan ook geen zorgen meer over te maken. Goed geregeld en meegedacht.

Goed product, snelle levering.

Zeer klantvriendelijk!

Duidelijk en snel. Verpakking netjes en informatie erbij.

Slecht

Helemaal niet goed pakket nog steeds niet ontvangen. Gebeld ja er is iets fout gegaan bent u niet gebeld? Nee dus had al track en trace nr. U krijgt een ander nummer. Ik hoop deze week pakket te ontvangen is voor een feest. Dus tot nu toe slechte ervaring

De bestelling was zeer snel binnen ik durfde het via mail te bestellen daar we al eerder dingen hebben gekocht zeer tevreden.

1 dags levering - product zoals beschreven

Goed verplakt, volgende dag geleverd. Zeer tevreden

Super kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit ruime keuze snelle levering en niet duur. Zeker aanrader

Goed product en snelle levering

Alle 3 teakproducten aangeschaft bij Coppens en gebruikt. Goed product, gebruiksvriendelijk en verkleurt het teak hout niet. Het shieldproduct of dit effectief werkt kan ik pas na verloop van tijd weten zeggen. Snelle levering. Prijs bij Coppens ligt ook lager dan bij andere leveranciers. Nieuwe tevreden klant.

mooi op tijd

netjes en keurig afgeleverd

Goede service.

Goede service, duidelijke informatie.

Prima levering

Een bk pan besteld, netjes op tijd geleverd

Goede klantenservice

De glazen schaaltjes die ik besteld had, waren niet meer leverbaar. Ik ben daar zowel telefonisch als per e-mail van op de hoogte gesteld. Binnen 3 dagen werd mijn geld teruggestort. Helemaal top!

Goede telefonische service en het product is zoals beschreven

Ik ben tevreden met de service, de prijs en de kwaliteit!

Producten netjes verpakt en goed aangekomen. Verzending ook snel genoeg. Prijs is ook helemaal in orde, niets te duur.

Zeer fijne zaak om iets te bestellen

Snel leverbaar en niet zo duur

Goede snelle service

Aanrader!!