Mooie kluis ziet er stevig en degelijk uit.

Is waar, duidelijk en mooi sleutels mogen wat 'breder'.

Goede stevige sleutel kluis

Kluis is van goede kwaliteit maar het plastic deksel is van minder kwaliteit erg slap

zorgvuldig, betrouwbaar

duidelijk deskundig advies

Product voldoet aan verwachting

Product voldoet aan verwachting en is op tijd volgens afspraak geleverd.

• Levertijd

ik heb nog geen nederlandse gebruiksaanwijzing

ik heb hem nog niet opgehangen, omdat we nog samen zijn, dus dat komt later

• Levertijd

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Alleen een positieve ervaring, alles is goed gegaan.

Top bedrijf!

Goed contact. Snel en professioneel de klus afgehandeld!

• Levertijd

Snelle levering. Product naar wens.

Misschien een papieren handleiding bij product bijvoegen. Nu moest ik eerst youtube afstruinen naar instructievideo. Verder zeer tevreden.

• Levertijd

Heel snel geleverd en product zoals omschreven

• Levertijd

Snelle levering en uitstekende service

Snelle levering en uitstekende service, prachtige kluis met veel ruimte

• Levertijd

Uiterst goede advisering/meedenken en service!

Helemaal top bedrijf

Door mijn eigen toedoen was de kuis dicht, ik kreeg zo een nieuwe toegestuurd. Vervolgens lukte het niet om de code geplaatst te krijgen .Het kluisje kon zo retour het bedrijf zou het in orde maken Later bleek het niet aan mij lag. Maar de bereidheid om alles op te lossen vind ik geweldig.

• Levertijd

goed product voor een redelijke prijs.

Duidelijke beschrijving op de site. Enige min puntje is dat de transporteur waarmee verzonden wordt, niet direct bij bestellen, de mogelijkheid bied om af te leveren op een afhaalpunt.

• Levertijd

Goed sleutelkluisje en snelle levering

Het sleutelkluisje werk goed met redelijk simpel slotsysteem. De kluisjes zijn zeer snel geleverd.

Praktisch en fraai

Praktisch en compact

Alleszins redelijk

Bestellen gaat eenvoudig. Ook de bestelling volgen gaat prima. Het bestelde product zelf is OK, doch het display (niet vermeld) als ook de handle komen ietwat prullerig over. Ook de handleiding is niet heel eenvoudig en helder. Het is gelukt, maar denk dat het eenvoudiger zou moeten kunnen. Maar, geschikt voor het doel. Dus, alleszins prima.

• Levertijd

Slechte service bij defect product na 3 dagen.

Product binnen 3 dagen defect. €200,- Reden volgens hen “grof gebruik”. Terwijl alleen de thuiszorg er gebruik van maakt. Nog belediging aan hun adres ook nog. Jammer. Gaat om sleutelkastje.

• Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen uw kritiek, maar helaas valt een gebruikersfout niet onder garantie. Wij zullen rechtstreeks contact met u opnemen om te zien of wij toch iets voor u kunnen betekenen onder coulance. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore.nl

Ik vond jullie site voldoende informatief om tot een aankoop over te gaan

• Levertijd

Prima product, goede prijs en snelle verzending.

• Levertijd

Super bedrijf snel en vakkundig.

Een echte aanrader.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Heldere communicatie en betrouwbare levering

Positief, zie boven. Geen kritische kanttekeningen

Snel geleverd volgens afspraak

De muurkluis MasterLock 5426 is goed te bevestigen en gemakkelijk in het gebruik, voldoet prima aan de verwachtingen. De extra bijgevoegde Nederlandse handleiding kwam goed van pas.

• Levertijd

Uitstekende service en materialen!

Uitstekend advies en service! Snelle levering!

Levering kluis

Wij ontvingen heel snel een kluis waar aanvankelijk wat opmerkingen waren, maar dat heeft Kluisstore keurig opgelost!

• Levertijd

Beste Frank, Dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de levering van uw kluis. Ik zal zorgen dat de discrete verpakking aan u terug wordt betaald, onze excuses hiervoor! De handleiding die fabrikanten erbij leveren zijn niet altijd goed leesbaar en / of onduidelijk, vandaar dat wij deze ook bij het product op de website en een kopie hiervan in de bestelbevestiging bijvoegen, zodat u altijd beschikt over de juiste en actuele handleiding. Indien gewenst kunt u deze opnieuw downloaden via de site of per mail aanvragen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel profijt van de kluis. Met vriendelijke groet, KluisStore.nl

Alles verloopt volgens afspraak. Prima geregeld. Goed produkt!

Zie boven.