Kluis besteld, er stond dat het 6 weken zou duren voordat het geleverd kon worden, maar 2 dagen later werd hij al bezorgd. Prima.

Goed advies prima service

Kreeg uitgebreid deskundig telefonisch advies waarmee ik de keuze had gemaakt De bestelde kluis bleek achteraf een levertijd te hebben van 14 weken , hierover gebeld , kreeg advies om andere kluis van zelfde merk te nemen , was iets kleiner en zelfs €12 goedkoper, deze was op voorraad Deze persoon keek mee voor de keuze en gaf dit advies , heeft het gelijk voor me geregeld had de kluis volgende dag in huis , verschil van 12 had ik ook volgende dag op mijn rekening staan Kortom super goede service en goed bedrijf om zaken mee te doen

Goed product, snel geleverd.

Makkelijk en eenvoudig.

Snelle levering en thuiszorg vindt het sleutelkastje super fijn

gewoon goed

gewoon goed

Ik heb gekregen wat ik besteld had. De informatie op de website klopte wat natuurlijk erg fijn was. Ik ben tevreden!

Goed en degelijk product. Ruim genoeg voor waardevolle spullen in op te bergen. Voor de duidelijkheid: je koopt een brandwerende box en GEEN kluis.

Vandaag besteld morgen in huis werkte echt, top!

Vandaag besteld morgen in huis werkte echt, top! communicatie was goed,

OK behalve leveringsdienst

Kwaliteit OK. Leveribgstermijn OK. Prijs OK. Maar levering niet OK. Il was afwezig en de levering weird toch voor mijn huis geleverd. Het regende. Er was natuurlijk een risico dat het he stolen werd. Bovendien is het duidelijk op de doos vermeld dat het een privekluis is. Niet serieus !!!

Een goede kluis met een nette levering

Tijdens de levering is de kluis niet geplaatst maar alleen achter de voordeur geleverd. Ik heb hierover nog geen bericht van jullie gehad. De bezorger heeft op zijn bon geschreven dat het plaatsen door mij wordt uitgevoerd.

Alles volgens afspraak.

Snel en duidelijk

Email met info gekregen. Snel thuis bezorgd.

Uitstekend product snel geleverd

Had snel een sleutelkluis nodig. Feestdagen voor de deur, topdrukte maar toch binnen twee dagen product in huis, top.

Martijn was heel behulpzaam en efficiënt !

Martijn was heel behulpzaam en efficiënt

Vriendelijk en vakkundig hulp.

Heel possitief en behulpzaam voor een kleine onderdeel voor een brandkast.

Prima artikel en prima levering, niks op aan te merken.

Prima artikel en prima levering, niks op aan te merken.

Zeer fijne samenwerking en product perfect

Fijne samenwerking, de chauffeur was ook erg vriendelijk. Alles was snel en efficiënt

PRIMA SERVICE

Vlotte en prima service

Perfect!

Nadat we hadden besteld, de andere dag al in huis! Perfect en dat rond de feestdagen, goede service!

Prima en snelle service!

Snel

Makkelijk duidelijk accuraat

Kort en bondig—> top

Vlotte levering.

kluis ziet er goed uit Makkelijk te monteren.

heel goed

Mooie kluis, verankerd aan de vloer, tevens ook nog verlijmd. Kostbaarheden liggen nu veilig opgeborgen.