Veel keuze, deskundigheid en snelle levering.

Ze hebben enorm veel keuze aan kluizen. Voor elke wens. En ze leveren snel en discreet.

Goed product voordelige prijs

Mooie aanbieding sleutelkastje. Degelijk product en snelle levering.

Super ervaring

Verkeerde artikel besteld, 1 telefoontje en het probleem was opgelost. 2 dagen later stond het geld weer op mijn rekening. Perfect.

Prima produkt

Eenvoudig in te stellen en vlot geleverd.

• Levertijd

Beste Jan, Dank voor uw beoordeling. Dit is inderdaad niet mogelijk bij het product wat u besteld heeft. Er is wel een alternatief leverbaard, dat is de Puck keysafe. Voor dit product is wel losse kozijnbeugel leverbaar. Indien u wilt kunt u de bestelling retourneren en dit product bestellen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Michel | Team KluisStore.nl

Snelle en discrete levering

Goede prijs, duidelijke site en snelle levering. Gewoon goed!!

Super service!

Super service, mail werd de volgende ochtend direct beantwoord.

• Levertijd

Superklantgericht. Goed meegedacht en geweldige service

Prima geregeld

• Levertijd

Vandaag besteld morgen in huis

Waarde loos !!!

Aangegeven spullen op voorraad te hebben en dan blijkt het er niet te zijn moet ik er weken op wachten. Werd ook niet gemeld moest er zelf achteraan.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Hallo Addy, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Ik heb even in uw order gekeken en de correspondentie met u en ik zie dat u 2 artikelen heeft besteld. Een daarvan is wel volgens afspraak uitgeleverd, het andere bestelde artikel heeft ook geen leverdatum vermeld staan op de website. Ik zie dat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen omdat u 1 artikel had ontvangen, maar het andere nog niet. We hebben dit uitgezocht en het bleek dat het andere artikel vertraging vanuit de fabrikant heeft. Bij dit artikel staat ook geen levertijd op de website vermeld omdat de levertijd hiervan vaak behoorlijk wisselt. Nadat wij u na ons telefonisch contact erop terug zijn gekomen met meer informatie en de exacte levertijd per email, heeft u niet meer gereageerd en vinden wij het jammer dat u via deze weg ons beoordeeld. Met vriendelijke groet, Michel | Team KluisStore.nl

heel goed

Heel goed product. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

• Levertijd

Gebruikshandleiding snapte ik niets van

Handleiding voor minder technische personen niet te snappen. Waarschijnlijk geschreven door iemand die alleen maar techneut is maar geen doe het zelver.

• Levertijd

Goedemorgen Dick, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de handleiding van de MasterLock 5426 sleutelkluis niet duidelijk is. MasterLock levert er inderdaad een niet geheel duidelijke handleiding bij. U kunt ten alle tijde contact met ons opnemen voor hulp, wij hebben op onze site ook een eigen handleiding bij het product vermeld staan, deze is vele malen eenvoudiger en hiermee is het apparaat instellen geen moeilijke opgave meer. Indien u nog hulp wenst te ontvangen horen wij dit graag van u. Ook heb ik u alvast de gebruiksvriendelijke handleiding van onze website toegestuurd via de mail. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Michel | Team KluisStore.nl

Goede kwaliteit

Stevige kluis. Eenvoudig aan te brengen.

Prima zo

Goede ervaring

Prima webwinkel

Vragen worden uitgebreid, goed en duidelijk beantwoord soms duurt het wel even voor er gereageerd wordt op WhatsApp.

• Levertijd

Goede site, makkelijk bestellen en snel geleverd. Super kwaliteit.

Goed en verzorgd product

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Gezocht naar een praktische sleutelkluis. Gevonden bij kluisstore en tot hiertoe tevreden.

• Levertijd

Product prima, bezorging onder de maat

Het proces van aankopen was prima. Produkt bevalt goed. Product werd conform afspraak geleverd. Bezorger weigerde echter het produkt binnen af te leveren (begane grond). Daarbij was hij ook onbeschoft. Dit was dus zeer slechte service.

Gweldig

Snelle levering,makkelijk te installeren,zeer makkelijk in gebruil. Superblij mee.

Super tevreden!

Ben super tevreden. Kluisstore is ter zake kundig, klantvriendelijk, geduldig en begripvol. Men denkt ook mee met de klant en zoekt oplossingen en mogelijkheden hoe alles gerealiseerd kan worden en dat geeft een super gevoel, zeker als alles wat wordt voorgesteld en gedaan wordt zoals afgesproken en alles gerealiseerd word zonder schade. Dit geeft je toch een veilig en super goed gevoel.

Prima, correct en snel

Bestelling en levering uitgevoerd zoals je wenst dat ze uitgevoerd worden.

Quick and solid

Order was straight and simple. Delivery was communicated on every stage of the order. The item got quickly! Can recommend!

Prima kluisje

Het kluisje is makkelijk te plaatsen en je hebt altijd een reserve sleutel voor de deur. Je hoeft de sleutel niet meer ergens te verstoppen.

Super goed

Goed en snel ontvangen