Prima kluis

Makkelijk te bevestigen en kunnen veel sleutels in.

Degelijke kluis

Heel blij met de aanschaf van onze nieuwe kluis. We konden de kluis zelf goed verankeren doormiddel van de instructievideo en het bij inbegrepen verankermateriaal. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Prima service en product

Precies wat ik zocht gevonden en discreet geleverd.

Prima, correct en snel

Duidelijke webshop en snelle levering.

Degelijke kluis

Een nieuwe kluis besteld en de oude kluis is gelijk meegenomen.

Supersnelle service

Na telefonisch contact was het snel geregeld met de levering van de kluis. Toen de bestelde kluis niet voorradig was, werd een alternatief voorgesteld die wel binnen een paar dagen geleverd kon worden. Bedankt voor de snelle en goede service!

Vakman met een geweldige service

Wat een geweldige service. Meneer heeft mij ontzettend goed geholpen .

Snelle service en fijn contact!

Fijn telefonisch contact gehad! Twijfelde over 2 sleutelkluisjes, even gebeld naar Kluizenonline en erg goed geïnformeerd en geholpen. Kluis besteld, snel geleverd. Al met al top service!

super

Goede uitleg gehad.

super

Goede uitleg gehad.

veel kennis van kluizen

Mooie showroom en goede uitleg.

Top service van deze mensen gekregen!

In verband met mijn werk in de zorg heb ik een mail gestuurd naar kluizenonline.nl. om te kijken of ze mij konden helpen met vraag van een cliënt. Binnen no-time kreeg ik een mail terug met een super fijne reactie van iemand die geheel belangeloos met mij meegedacht heeft. Fantastische ervaring en het wordt heel erg gewaardeerd.

Perfecte snelle service

Vandaag gebeld, morgen geholpen

Vlotte en zakelijke afhandeling van de order

Order zakelijk geplaatst. Factuur mocht betaald worden na levering kluis. Lavering kluis in 2 werkdagen. Zeer vlot.

Geweldig en zeer empatisch !

Geweldige man met zeer kundig advies ! Geweldige dienstverlening ! Heel blij mee en mooie kluizen ! Waar voor je geld !! Top service !!

Erg goede ervaring met dit bedrijf!

Goede uitleg gekregen in een mooie showroom. Professioneel bedrijf.

Klantvriendelijk, veel kennis en denkt met je mee.

Prima telefonische uitleg,

snelle zzper

prima, vooral gewoon telefonisch bereikbaar

Betrouwbaar

Goede service. Deskundige uitleg. Goed bereikbaar. Snelle levering.

Aanrader

Waar een concullega een deal mis liep vanwege het gebruik van een waardeloze pakketbezorger, kwam de kluis besteld bij kluizenonline.nl tenminste wel netjes aan, met dank aan John die persoonlijk de avondleveringen voor zich nam. Kost wat extra, maar is het helemaal waard. Bestelprocedure op de website verliep daarnaast soepel, en de kluis heb ik voor een redelijke prijs aan kunnen schaffen. Aanrader!

gemaakte afspraken worden nagekomen

f

Snel duidelijk

Goede service snelle levering

Pluspunten

Het bedrijf heeft een duidelijke overzichtelijke website. Tevens werkt het bedrijf werkt zeer discreet en komt de gemaakte afspraken op een uitstekende manier na! Wij gaan dit bedrijf bij anderen aanbevelen!

N.v.t.

• Prijs