zweer snelle levering

Goede omschrijving op de website van het product

zeer lange leveringstermijn en geen attest van veiligheid

zeer lange leveringstermijn en geen attest van veiligheid

Het product is geschikt voor harddisks en usb drives

Let op, in de handleiding is een vertaalfout. Daar staat dat computerschijven er niet veilig in kunnen. In overleg met de leverancier is gebleken dat die term slaat op floppy disks en magneetbanden, niet op harddisks en geheugenkaarten. Dus kijk welk doel je hebt. Voor laptops en backup harddisks is dit dus wel degelijk een goede keuze. Die vallen onder de keurmerken waarvoor getest.

Dank voor uw beoordeling. Uw kluis is geschikt voor de brandveilige opslag van digitale media (USB sticks, HDD, e.d.). Floppy disks, microfilms zijn kwetsbaarder en hiervoor is de kluis niet gecertificeerd. Dit is ook hetgeen is vermeld in de handleiding en waar de fabrikant voor waarschuwt. Bovenstaande hebben wij reeds telefonisch met u besproken. U heeft de juiste kluis aangekocht, mocht u toch willen ruilen dan is dat uiteraard geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Martijn van Outletkluizen

kluisje

ik hebt hem weg gegeven is niet naar mijn verwachting

Heldere website, snelle levering

Heldere website, snelle levering

Helder en duidelijke met afspraken

Fijn om zaken te doen.

Fijne samenwerking

Gevonden wat ik zocht en netjes geregeld.

Uitmuntend :-)

standaard producten voor een goede prijs

Bestellen was makkelijk, levering snel en goed. Alles prima. De beloofde bevestigingsmaterialen zaten er echter niet bij. Heb dit gemeld, en wacht nog even af wanneer deze worden gestuurd.

Perfecte levering, super kluis.

De kluis beantwoordt helemaal aan de verwachtingen. levering en service helemaal naar verwachting.

Vlotte levering en duidelijke uitleg werking.Kluis was in één keer aan de muur bevestigd en geïnstalleerd.

aan te bevelen

de oplossing voor het leveren van een andere kluis werd perfect uitgevoerd en geleverd zoals afgesproken

Prima prijs product verhouding. Snel en volgens afspraak geleverd. In onopvallende verpakking

Besteld en het was de volgende dag binnen. Top kluisje, ziet er stevig uit.

zeer betrouwbaar en degelijk product

zeer betrouwbaar en degelijk product

De ideale brandkast voor veilig opbergen , heel tevreden van de kast maar ook van de dienst na verkoop , een aanrader!

hij is zoals ik verwacht van een Lips; goed en goed!!! de verpakking extra betalen = fout een stukje wit papier over de naam en dan € 10 extra ;fout fout niet klant vriendelijk. gr Jan

Zeer tevreden over alles

Alles naar wens ontvangen

Ben goed geholpen via internet ging het niet maar de medewerker heeft mij fantastisch geholpen

Zie bovenstaand

zeer goed

goede kwaliteit en goede service

prima prijs en snelle leverring

Slechte service

Wij wachten al 14 dagen op een oplossing voor een kluis die helemaal niet werkt.. We willen ze terugsturen maar hun retourknop werkt niet.. Ze gaan dit oplossen, we wachten nog altijd.....

Correcte bedrijf

De after sale service van dit bedrijf is uitstekend! Nadat ik mijn kluis had ontvangen met een lichte kras aan de voorkant (waarschijnlijk tijdens transport gebeurd), hebben we mail contact gehad en vrij snel belde dhr Pflanzer en kwam met een goed voorstel die ik accepteerde.

Geleverd naar verwachting

Alles perfect

Snelle levering en afhandeling.