Ziet er solide uit en snelle levring

Het was een hele opgave om het uit de verpakking te krijgen, is van hard plastc die verpakking Hij hangt net 3 dagen aan de gevel nu en nog niet gbruikt. Wel was ht er lastig om de code te installeren zat een wat onduidlijke beschijving bij zijn met de code instellen bijna 2,5 uur bezig geweest maar tis gelukt.

Zeker aan te raden

Compact en robuust

Correct en snel gekregen wat ik besteld heb aan goedkopere prijs dan elders!

super goede service

zeer goede ervaring

Heel positief

vanaf het begin een persoonlijk contact, goede uitleg en duidelijke informatie over de verzendverwachtingen.

Snel, voorraad en efficiënt

Vandaag besteld morgen in huis. Klantenservice neemt de tijd en weet de juiste informatie te geven. Aanrader voor iedereen die een schietsport beoefend. Oom agent heeft de kluizen goedgekeurd

Laagste prijs, snelle verzending, goed verpakt.

Aantal legborden besteld. Levering rechtstreeks vanaf fabrikant.

De perfecte kluis voor mijn bedoeling

Het perfecte ding waarvoor ik het nodig heb.

Supersnel, supergoed!

5 sleutelkluisjes gekocht. Proces verliep erg soepel en levering supersnel. Erg blij mee!

Prima service, snel geleverd.

goede/correcte opvolging levering + probleem

Eerst een vooral een goede/snelle levering ontvangen. Onfortuinlijk (bleek achteraf) de code verkeerd ingegeven waardoor het kluisje niet open ging. retour gestuurd en snelle opvolging gehad. Foutje bleek snel gevonden en kluisje werd terug gezonden.

Snelle en vlotte afhandeling

Via internet kwam ik op deze site, die al de goedkoopste aanbiedingen had in verhouding met de producten. Door middel van telefonisch contact nog sneller afgewerkt. Top ! Aanrader.

Correcte en snelle levering

Mooi product, voldoet aan de verwachtingen.

Snel en simpel bestellen en directe levering

Goede website en juiste keuzes te maken. Na een keuze gemaakt te hebben, snelle afhandeling en levering.

Alles zoals het hoort

Netjes geregeld

Mooie afstortkluis met wat extra korting gekocht

mooie kluis

op tijd geleverd en een goede kluis die voldoet aan mijn vereisten

Snel en correct geleverd.

Eenvoudige bestel procedure, levering volgens afspraak. Kluis voldoet aan verwachting.

Snel geleverd, goede service. Zeer tevreden

kluis prima ontvangen.

Nog ingepakt want klaar voor verhuizing.

Top service en top materiaal

Goed op de hoogte gebracht van vertraagde levering Uitstekend geleverd Vriendelijke contacten gehad

geen handleiding bij gevoegd

na tel kontakt : zou nasturen, doch na 2 weken nog steeds niet gebeurd