Komt afspraken na

Het eerste telefonisch contact was rommelig, heel veel herrie op de achtergrond. Nauwelijks te verstaan. Toezegging dat er door een ter zake deskundige zou worden terug gebeld, werd kort daarna nagekomen. Vervolg afspraken en levering werden stipt uitgevoerd.

Snelle levering, goede prijs

Prima product. Wel zelf bellen want volgens site in voorraad bleek niet zo te zijn. Na mijn vraag correct antwoord gekregen

Beste, mensen van Outletkluizen, Ik ben tevreden met myn documenten kistje, precies zoals ik bedoelde dwz een A4 tje past er mooi in niet te krap of te groot! Verder kan ik de "kist" niet beoordelen, alleen dat ik nog even een vaste plaats moet zoeken, best wel zwaar hoor. DE levering ging goed en verpakking was ook discreet/Goed. Dag Vr, Groet

Kluis besteld en volgende dag in huis

super snel geleverd

We hebben op internet de kluis gezien die we wilde besteld en was snel geleverd. we zijn er erg blij mee. Topkeuze gemaakt

Prima, precies wat ik nodig heb.

Stevige kluis, goede verankering, snelle levering

Kluis was eenvoudig te bestellen, correcte en snelle levering. eenvoudig te plaatsen en te verankeren.

super service

vlugge levering en opvolging

De service van jullie was super!

Ik heb een hele goede ervaring met jullie, maar met de bezorger een stuk minder. De bezorger kwam en zette hem voor mijn garage neer en wilde hem niet verder neer zetten. Ik vroeg nog mag hij ook in de garage staan maar dat mocht hij niet doen van de baas. Daar sta je dan in de kou met een joekel van een kluis, Ik heb hulp gebeld en heb hem vervolgens naar binnen gekregen.

super snel geleverd:)

mijn ervaring is dat we een dag van te voren hebben besteld en de volgende dag binnen hebben gekregen de 2de bestelling kwam een dag later echt super snel en goed gedaan. Bedankt hiervoor.

Zeer perfecte levering

Op tijd, perfect zoals beloofd. Safe was goed en anoniem verpakt, niet iedereen hoeft te weten dat je een safe plaatst.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed gevoel bij dit bedrijf. Werd snel gereageerd op vragen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en vriendelijke medewerking.

N.V.T.

• Prijs

Pluspunten

snel, goed verpakt, duidelijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super snel en goed betaalbaar

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering, goed beschermd ,

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles correct, van bestellen tot bezorgen. Scherpe prijs en deze kluis is voor de prijs, een van de beste. Helaas zelf moeten ervaren, maar duurde uren voor ze hem open hadden...

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie via email.

Misschien de verwachte levertijd bij producten zetten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

ze doen wat ze beloven.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en prima product