Prima afsluitbare box tegen brand/water

Prima afsluitbare box. Netjes geleverd. Duurt wel een paar dagen voordat hij binnen is.

uitstekende service, snel geleverd

uitstekende service, snel geleverd!

Prima service, had een probleem met de electronicaketen maar met 1 telefoontje was dit opgelost.

Alles verloopt vlot en conform afspraak! :)

Zie samenvatting.

De afwerking was slordig. Nieuw exemplaar gekregen.

Het sleutelkastje was slordig gespoten. Snel gratis een nieuw exemplaar ontvangen. Goeie service.

Beste Koos, Dank voor uw beoordeling. Uw foto's hebben wij in goede orde ontvangen en zien inderdaad dat de afwerking slordig en niet de juiste kwaliteit heeft. De doffe plekken horen uiteraard niet. Ondertussen hebben wij een nieuw sleutelkluisje toegestuurd en hopen dat de kwaliteit hiervan wel in orde is. Met vriendelijke groet, Martijn van Outletkluizen

Super geholpen

Geven goede raad

Goed product, prima prijs en zeer gebruiksvriendelijk

De kluis binnen een aanvaardbare termijn geleverd, in goede staat.

Mijn ervaring met Outletkluizen is simpelweg geweldig.

Ik zat al een tijdje op de website van outletkluizen.nl te kijken naar een geschikte kluis voor mij. De keuze was zo groot dat ik twijfelde welke kluis voor mij de juiste zou zijn. Na een mailtje met wat vragen werd ik gebeld door een van de vrindelijke medewerkers van dit bedrijf. Samen met hem heb ik mijn wensen doorgenomen en afgesproken dat ik een offerte per mail zou krijgen. De volgende dag zat deze al in de mailbox. Daarna was de keuze al snel gemaakt en de bestelling gedaan. Ik had gekozen voor plaatsing in huis, aangezien de kluis meer dan 600kg weegt. Na een afspraak ingepland te hebben met de montageservice dienst kwamen deze aan het einde van de dag bij mij thuis. Hun vorige klussen waren aardig uitgelopen, maar deze mannen hadden mij keurig per telefoon op de hoogte gehouden. De plaatsing verliep probleemloos door de zorgvuldigheid van deze monteurs. Vloer werd beschermd en de kluis werd uitermate voorzichtig op zijn plek gezet wat niet erg makkelijk was i.v.m. de beperkte ruimte ter plaatse. Ik heb met bewondering staan kijken naar deze heren, hoe zij deze klus klaarden. Dus niets anders dan lof voor outletkluizen.nl en hun montagedienst. Een dikke voldoende.

Nette deal. Bijgeleverde keilbout/muuranker niet gebruikt omdat deze niet solide genoeg is.

Goedkoper dan op andere sites en heel snelle levering

Goedkoper dan op andere sites en heel snelle levering

Gewoon nette afwikkeling, zoals besteld.

Afwikkeling zoals het hoort. Product conform bestelling. Op tijd en netjes afgeleverd.

Lijkt een zeer solide, gecertificeerde sleutelkluis.

Eerlijk gezegd hebben wij door nare omstandigheden de kluis nog niet kunnen aanbrengen. Maar het lijkt ons een veilige, solide, zware kluis.

Bliksemsnelle levering.

Naar mijn mening een gunstige prijs/kwalitijts verhouding.

Een praktische oplossing wanneer je gehandicapt raakt en meerderen toegang tot je huis moeten hebben

Heb de installatie door de leverancier laten doen, de buurman "programmeerde" de sleutelkluis. Mensen die voldoende vertrouwd zijn en de code kennen zijn er enthousiast over!

Stevig

Degelijke stevige sleutelkluis waar verschillende codes (beheerder,gebruiker,....)kunnen ingesteld worden en bovendien makkelijk programmeerbaar .

goede uitleg en snelle levering

Wij waren op zoek naar 2 sleutelkluizen en zijn geslaagd bij dit bedrijf. Goede service, voor een betaalbare prijs.

Prima en vlot geregeld

Vlot geregeld wn keuze zat

Installatie snel geregeld met duidelijke uitleg van de opties.

De communicatie voor het maken van de afspraak verliep wat rommelig, maar uiteindelijk kwam hetgoed.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Bestelprocedure prima, vlot geleverd. Een minpuntje: safe was al goed verpakt, maar zat in een ruim 2x zo grote verzenddoos. Een hele opgaaf als je zo'n gevaarte van het afhaalpunt lopend naar huis moet dragen.. paste niet in een tas of boodschappenwagen.

top service

Geeft goede uitleg, en zorgt voor snelle aflevering. Geeft ook veel aandacht voor speciale verzoeken.

Alles vlotjes verlopen en ook snel. Prima!

het verliep van een lije dakje

Erg snelle levering en handige sleutelkluis

Phoenix sleutelkluis werkt goed en ziet er degelijk uit. Volgorde van de getallen is niet belangrijk dus kan hij met meerdere combinaties geopend worden. Helaas heeft hij geen politie keurmerk omdat de kluis met geweld van de muur gehaald kan worden. Maar dat scheelt wel ongeveer €200,-. Voor nu is deze kluis voldoende veilig.

Voortreffelijk!

Bestelling de volgende dag in huis. Sleutelkluis opgehangen en voldoet aan mijn wensen.