Perfecte levering, super kluis.

De kluis beantwoordt helemaal aan de verwachtingen. levering en service helemaal naar verwachting.

Vlotte levering en duidelijke uitleg werking.Kluis was in één keer aan de muur bevestigd en geïnstalleerd.

aan te bevelen

de oplossing voor het leveren van een andere kluis werd perfect uitgevoerd en geleverd zoals afgesproken

Prima prijs product verhouding. Snel en volgens afspraak geleverd. In onopvallende verpakking

Besteld en het was de volgende dag binnen. Top kluisje, ziet er stevig uit.

zeer betrouwbaar en degelijk product

zeer betrouwbaar en degelijk product

De ideale brandkast voor veilig opbergen , heel tevreden van de kast maar ook van de dienst na verkoop , een aanrader!

hij is zoals ik verwacht van een Lips; goed en goed!!! de verpakking extra betalen = fout een stukje wit papier over de naam en dan € 10 extra ;fout fout niet klant vriendelijk. gr Jan

Zeer tevreden over alles

Alles naar wens ontvangen

Ben goed geholpen via internet ging het niet maar de medewerker heeft mij fantastisch geholpen

Zie bovenstaand

zeer goed

goede kwaliteit en goede service

prima prijs en snelle leverring

top

Slechte service

Wij wachten al 14 dagen op een oplossing voor een kluis die helemaal niet werkt.. We willen ze terugsturen maar hun retourknop werkt niet.. Ze gaan dit oplossen, we wachten nog altijd.....

Correcte bedrijf

De after sale service van dit bedrijf is uitstekend! Nadat ik mijn kluis had ontvangen met een lichte kras aan de voorkant (waarschijnlijk tijdens transport gebeurd), hebben we mail contact gehad en vrij snel belde dhr Pflanzer en kwam met een goed voorstel die ik accepteerde.

Geleverd naar verwachting

Alles perfect

Snelle levering en afhandeling.

Snelle levering en degelijk materiaal

Snelle levering en degelijk materiaal

Prima service snelle correcte actie bij problemen

Door de slechte omschrijving van de uitwendige maat van de kluizen had ik ineens een kluis die te groot was. Ergens in de tekst staat dat uitwendige maten exclusie 60mm extra zijn ivm scharnieren en draaihendel. Ik vond dit onlogisch omdat uitwendige maat naar mijn mening precies dat is en niet ineens excl 60mm blijkt te zijn. Echter, het probleem van omruilen van de te grote kluis werd snel opgelost . Ik ben al met al tevreden !

Snelle en complete levering en zeer klantvriendelijke telefonische ondersteuning bij installatie.

Zie boven

Uitstekend !

Even wat verwarring door mail na bestelling maar na telefonisch contact opgelost. Nette levering en de beste prijs.

Snelle en correcte levering van een prima en fraai brandkastje.

Dit brandkastje is met zijn 30 kilo nog goed hanteerbaar om te monteren. Wij kozen voor een mechanisch slot met sleutel (2 stuks bijgeleverd) omdat wij ons vorige kastje met digitaal slot moesten laten openbreken. Dit "ouderwetse" systeem voelt een stuk prettiger aan.

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Zo te zien een goede kluis voor particulier gebruik. Goed verpakt en keurig ter plekke afgeleverd.

Snelle levering, zeer goed verpakt. prima service

Ik heb de kluis kunnen kopen met een prijsvoordeel. Binnen 1 week had ik de kluis in huis (zelfs binnen 5 dagen). Zag er prima uit. Goed en netjes afgeleverd met een neutraal pakpapier afgedekt, zodat je niet kon zien wat het was. Kluis en slot werken goed. Dus ik ben zeer tevreden.

Duidelijke uitleg.Makkelijk om te bestellen. Snelle levering. De goedkoopste.

Dik in orde.

Alles vlot verlopen. Goed materiaal.

Kapittelweg 12A 4827 HG Breda