Dik in orde.

Alles vlot verlopen. Goed materiaal.

Zeer snelle levering. Product in goede staat.

Alles klopt en op afgesproken afwijkende tijd

Bojna alles zoals ik had verwacht. De deurhendel van de kluis had ik in metaal verwacht te zijn uitgevoerd. Kunstof heeft toch een andere uitstralibg. Overall prima product

Perfect!

Perfect!

Nooit geleverd, wel betaald.

Na bestelling en betaling direct bericht gekregen van Bpost voor verzending maar nooit ging het verder. Bpost stuurt nu wel mails om te vragen wanneer zij het pakje gaan ontvangen !!??

Correcte webwinkel

Een 9 omdat er een klein probleem was met de kluis waardoor deze niet vergrendelde. Probleem werd echter op een correcte manier en binnen een aannemelijke termijn opgelost door outletkluizen.

Super levering

Ondanks de Corona een snelle levering

Scherpe prijs en vlotte levering.

Ruime keuze, scherpe prijzen en snelle levering.

Zeer snelle levering. Bedankt

perfect de kluis voor thuis

perfect de kluis voor thuis

Mooi kluisje en snel in huis

heb het kluisje snel en anoniem gekregen

Correcte en snelle afhandeling van de aankoop.

...

Komt afspraken na

Het eerste telefonisch contact was rommelig, heel veel herrie op de achtergrond. Nauwelijks te verstaan. Toezegging dat er door een ter zake deskundige zou worden terug gebeld, werd kort daarna nagekomen. Vervolg afspraken en levering werden stipt uitgevoerd.

Snelle levering, goede prijs

Prima product. Wel zelf bellen want volgens site in voorraad bleek niet zo te zijn. Na mijn vraag correct antwoord gekregen

Beste, mensen van Outletkluizen, Ik ben tevreden met myn documenten kistje, precies zoals ik bedoelde dwz een A4 tje past er mooi in niet te krap of te groot! Verder kan ik de "kist" niet beoordelen, alleen dat ik nog even een vaste plaats moet zoeken, best wel zwaar hoor. DE levering ging goed en verpakking was ook discreet/Goed. Dag Vr, Groet

Kluis besteld en volgende dag in huis

super snel geleverd

We hebben op internet de kluis gezien die we wilde besteld en was snel geleverd. we zijn er erg blij mee. Topkeuze gemaakt

Prima, precies wat ik nodig heb.

Stevige kluis, goede verankering, snelle levering

Kluis was eenvoudig te bestellen, correcte en snelle levering. eenvoudig te plaatsen en te verankeren.

super service

vlugge levering en opvolging

De service van jullie was super!

Ik heb een hele goede ervaring met jullie, maar met de bezorger een stuk minder. De bezorger kwam en zette hem voor mijn garage neer en wilde hem niet verder neer zetten. Ik vroeg nog mag hij ook in de garage staan maar dat mocht hij niet doen van de baas. Daar sta je dan in de kou met een joekel van een kluis, Ik heb hulp gebeld en heb hem vervolgens naar binnen gekregen.

super snel geleverd:)

mijn ervaring is dat we een dag van te voren hebben besteld en de volgende dag binnen hebben gekregen de 2de bestelling kwam een dag later echt super snel en goed gedaan. Bedankt hiervoor.

Zeer perfecte levering

Op tijd, perfect zoals beloofd. Safe was goed en anoniem verpakt, niet iedereen hoeft te weten dat je een safe plaatst.

Kapittelweg 12A

4827 HG Breda