Op tijd geleverd en beantwoord de verwachtingen

N.V.T.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Grote keuze aan producten, productomschrijving en filters kunnen nog beter

De productomschrijving van de kluis die ik zou gekoezen hebben was niet helemaal compleet en duidelijk. Na contactname met de klantendienst kreeg ik na enkele dagen antwoord.

• Levertijd

Levering liet te wensen over

Men ontvangt geen e-mail met dag en uur van levering. Men moet zelf de web site van de bezorger bezoeken. Ik vond een dag en lever tijd tussen 8u40 en 10u40. Om 11u veranderde die in 12-14, dan nog eens naar 15u40-17u40. Om 17u55 niets dus belde ik kluisshop’s hulplijn maar de persoon die ik aan de lijn kreeg wist niets en zei me dat ik de volgende dag zou teruggebeld worden. Niet dus. Later die dag zag ik dan online “tijdsgebrek”. Volgende dag werd er dan uiteindelijk geleverd rond 11u. De levering kan dus zeker beter.

• Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Na uw melding hebben wij direct contact opgenomen met de vervoerder. Die gaf inderdaad aan dat er vertraging zoals dit ook op de tracking was aangegeven. Vervolgens hebben wij contact gehad met de chauffeur en deze gaf aan dat hij binnen de nieuwe tijdstermijn de levering in orde zou maken. Deze informatie hebben wij aan u teruggekoppeld. Vanwege grote drukte en lockdown situatie kunnen er vertragingen ontstaan. Bij voorbaat dank voor uw begrip. Martijn van KluisShop

correct!

Correcte levering.

• Levertijd

Expertise bij advies is gegarandeerd. Zeer oprecht.

Toen ik om advies vroeg, kreeg ik een goede schets van de producten. Daardoor heb ik mijn verwachtingen kunnen bijstellen. Een punt van aandacht is de verzendwijze. Niettemin je voor een klein bedrag een anonieme verpakking kunt kiezen, is de doos (in geval je dit NIET hebt gekozen) nogal opzichtig aangeduid als 'PRIVEKLUIS'. De kluis werd geleverd op de stoep omdat het postpunt gesloten was. De voorbijganger kon dus zien dat ik een kluis heb gekocht (mijn naam stond erop vermeld). Qua discretie kan dit tellen. Voor het overige is dit de tweede kluis dat ik bij hen heb besteld. Dus al bij al een tevreden klant!

Super snelle levering

Levering conform bestelling, op twee dagen thuis.

Prima kwaliteit

Prima kluis-ervaring. ik heb onlangs ergens een kluisje van het merk Phoenix geplaatst. Deze kluis is van prima kwaliteit vervaardigd, mooi afgewerkt en gemakkelijk in te stellen. Alle ophang elementen voor de sleutels zijn bijgeleverd alsook de labels. Ook de montage bouten(4) en (pvc) pluggen 10mm zijn aanwezig.

Kwaliteit

Ziet een heel solide kluis uit.

Het product was dik in orde! De installatie is zeer vlot verlopen! Heel degelijk materiaal.

Vlugge levering en kwaliteitsvol product

De dag na de bestelling reeds geleverd. Zeer stevig sleutelkluisje.

Coffre

Very good

Slechte communicatie & afspraken niet nagekomen

Het begon allemaal zeer vriendelijk, er werd bijzonder snel een partner/installateur langs gestuurd om te kijken op welke wijze de kluis in kwestie kon geïnstalleerd worden. Een paar dagen na de afspraak nam ik opnieuw contact op met Martijn via de chat en stelde een bijkomende bemerking, nl dat het me opviel dat kluizen onder de 100 kilo niet onderworpen zijn aan de installatiemogelijkheden van de zwaardere kluizen, ik stelde deze vraag om een alternatief te hebben mocht de installatie van de zware kluis niet werken. Martijn reageert eerst 4 uren niet en begint vervolgens zijn eigen website tegen te spreken. Als ik dit in vraag stel wordt hij ronduit grof en onbeleefd (mij afpoeieren, mij grapjas noemen, mij Hollander noemen). Bijkomend had ik met de partner afgesproken dat ik 2 offertes ging ontvangen: 1 voor de eerste verdieping (niet mijn voorkeur) en 1 voor de 2e verdieping (mijn absolute voorkeur). Martijn vindt het nodig om er maar 1 te maken en dan uiteraard voor verdieping 1, niet mijn voorkeur. Als ik hem daar op aanspreek, dan krijg ik als antwoord dat hij die afspraak niet met mij gemaakt heeft, kortom het is teveel om een 2e op te stellen en Martijn gooit dan maar zijn partner voor de leeuwen. Voor alle duidelijkheid het gaat hier om een Grade II kluis, geen goedkope brol. Resultaat is nu dat "vriendelijke" Martijn een klant kwijt is en een negatieve, maar waarheidsgetrouwe beoordeling heeft gekregen. Hopelijk leert Martijn hier iets uit. Ik ga op zoek naar een andere leverancier.

Snelle levering, superkluis!

Na 2 dagen reeds geleverd. Ook de kluis zelf (De Raat ET 0) is van zeer degelijke kwaliteit. Makkelijk te verankeren en duidelijk omschreven hoe men de code instelt. Een aanrader

Alles is perfect verlopen,zeer tevreden!

lange wachttijd

Correcte afhandeling doch helaas 2 weken moeten wachten op levering....

Goede ervaring

Transporteur was minder maar perfect opgevolgd en opgelost door kluisshop Tevreden klant!

Top!!

Top!!!

Service au Top!

Rapide, soigné et conforme à la commande. Coffre-fort livré sur palette, bien protégé, par un distributeur professionnel et serviable, Première expérience concluante, je recommande.

Geweldige vlotte en snelle service!

Bestelt ,betaald en geleverd in 5 dagen tijdens de eindejaarsfeesten,geweldig! hartelijk dank!

na betaling is de levering snel ter plaatse.

Alles verliep vlot. Zowel telefonisch als via mail voldoende info gekregen.

Correct

Vlugge levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Super content van mijn aankoop bij kluisshop.be. De levering ging super snel! En heel content met de branddetectoren.

alles verlopen gelijk het hoort

Alles perfect in orde.

werkt zoals beloofd

De CM 20000 is voor mijn dé oplossing voor het bewaken van een No /Nc contact. Binnen enkele seconden krijg je melding per telefoon en of SMS. In de verpakking zit reeds een MOBEYE Sim-kaart . Ik werk met een Eigen Sim-kaart van mijn Provider, blijkbaar iets minder mogelijkheden maar voor mij meer dan voldoende. Wel de Sim-code op 0000 of uitzetten en de voicemail dé-activeren. (dit kan bv. met een oud gsm toestel). Dan nog even enkele instellingen doorgeven via SMS en klaar.