snelle en vlotte afhandeling van de bestelling

Had reeds eerder een bestelling gedaan en was tevreden over hoe die bestelling was afgehandeld en over het bestelde materiaal. Daarom nogmaals een bestelling geplaatst welke op dezelfde vlotte manier is verlopen

• Levertijd

Alles was in orde - ik heb geen opmerkingen

Kluis voldoet zoals ik had verwacht

snel en punctueel geleverd

product in mooie staat

• Levertijd

Snelle levering en goed kwaliteit

• Levertijd

Te lang moeten wachten op de levering

De bestelling verliep vlot, maar omdat ik ervoor koos om te betalen per bank duurde de levering te lang, naar mijn mening. Om de een of andere reden had men mijn betaling niet opgevangen waardoor de levering maar niet gebeurde. Toen ik Kluisshop hierop wees volgde de levering wel snel.

• Levertijd

Kluis ziet er stevig en robuust uit met makkelijke programmatie van code.

Prijs/kwaliteit aan te bevelen

• Levertijd

Snelle levering en top kwaliteit

Beter als verwacht, goede beschrijving op de site

Topservice

Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Zeer degelijke sleutelkluis, daags na bestelling reeds geleverd !

Perfecte afhandeling

Kluis beschadigd door transport. Vlugge en professionele afhandeling. Tevreden met eindresultaat

• Levertijd

Moeilijke start maar goed afgerond

Lange onvoorziene wachttijd. Die nadien correct is opgelost

• Levertijd

Correcte en zeer goede kwaliteit

Ondanks de huidige sanitaire situatie, een heel snelle levering geen twee dagen ! goede kwaliteit van het aangekochte goed. de kluisshop is een sterke aanrader voor iemand die iets zoekt in dit gamma... ik raad het iedereen aan !!

levering binnen tijdspanne

bij levering was het duidelijk zichtbaar dat er een kluis geleverd werd.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

vlotte levering van het juiste product

voldoende uitgebreid gamma, eenvoudige bestelling en vlotte levering. een oplossing voor ieders noden.

• Levertijd

Misschien de kluis leveren in neutrale verpakking.

• Levertijd

Zeer gebruiksvriendelijk webshop en snel geleverd. De kluis voldeed aan de verwachtingen

Doen wat ze beloven

Bestellen, betalen alles in klik klik. Geleverd binnen de 3 werkdagen. Geweldig

• Levertijd

Snelle levering, prima product!

Heel tevreden van !

• Levertijd

Super kluisje voor zijn prijs

• Levertijd

Kluisje is als beschreven en is naar verwachting, snelle service.

Brandkluisje/kist gekocht om mijn backupschijf in te bewaren, naast enkele andere documenten. Nu hopen dat de brandweer alles binnen het uur rondom de kluis blust in geval van brand, haha. Kluisje was sneller binnen dan verwacht, tevreden mee.

• Levertijd

Goede kluis. Snel geleverd.

• Levertijd

Livraison très rapide et produit conforme, parfait.

Certainement à refaire chez eux lors de notre prochain achat.

Voldoet aan de verwachting

Gemakkelijk in te stellen

foute 2° aankoop

de productinformatie is veel te vaag en leidt tot foutieve aankopen de service is te gemakzuchtig opzoeken van klantinfo is te zwak U helpt uw klanten alleen met woorden Geen Nederlandstalige user manuals ...

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Niet de service die ik gevraagd heb

Ik heb meerdere malen naar de klantendienst gebeld om mijn kluis op afspraak te laten leveren omdat ik zelden thuis ben. Toch kreeg ik ‘s nachts een trackingcode waarin stond dat de kluis de dag zelf nog geleverd zou worden. Dit terwijl ik niet thuis was en zonder op voorhand afgesproken te hebben. Slechte service.