Eerlijke handelaar

Goede kwaliteit en deze handelaar komt zijn afspraken na. Als er staat dat iets in stock is, dan is het dat ook en volgt de levering eerstdaags op de bestelling. Prijs kwaliteit zit het hier ook goed.

As expected

The order process went smooth. I had a prompt reply when asking a commercial question by email. The delivery went smooth as well, though the delivery was at an unexpected moment (I was lucky that someone was home). The product is exactly as described. I can surely recommend this company (kluisshop.be).

• Levertijd

Ik zou hier opnieuw een aankoop doen

Ik kocht hier een MasterLock 5426 gecertificeerde sleutelkluis. Deze werd de dag nadien geleverd en ik ben tevreden over dit solide product. Het is een relatief groot (en zwaar!) kluisje dat eenvoudig in gebruik is. De sleutelkluis is ook ruim en je kan er bvb. een toegangsbadge in kredietkaartformaat in kwijt. Ik koos om die reden voor dit type sleutelkluisje maar evenzeer omdat deze kluis een drukknop systeem heeft dat een stuk veiliger is dan sleutelkluisjes met draai wieltjes. Bovendien zijn de drukknoppen groot en duidelijk en ook de knop om het kluisje te openen is groot en makkelijk. De ingedrukte code wordt bij het openen van het kluisje vanzelf ge-reset, je hoeft dus na het sluiten van het kluisje niets meer te doen. Door de bescherm kap is deze kluis ondanks zijn afmetingen relatief onopvallend maar zonder de kap is het wel een imposant ding. Misschien één tip voor kluisshop: vermeldt bij de min- en pluspunten of een sleutelkluisje binnenin groot genoeg is voor bvb. een toegangsbadge in bankkaart formaat. Bij het sleutelkluisje zou ook een sleutel haakje moeten zitten dat je binnenin kan bevestigen waaraan je de sleutels kan hangen maar dat zat er in ons geval niet bij. Dit is iets wat ik kluisshop niet kwalijk kan nemen omdat de fout hier bij de fabrikant ligt. Uiteindelijk was dit ook niet belangrijk voor mij.

• Levertijd

Zeer aangename koopervaring door de goede prijs en de correcte, snelle service.

xxx

• Levertijd

duidelijk overzicht van aangeboden goederen

overzichtelijke website en aanbod, correcte prijs, correcte levering

Snel, goed, correct

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt

Degelijk materiaal

Mijn sleutel kluisje werd snel geleverd en ik was erg onder de indruk van de degelijkheid. Handleiding voor programmatie was top.

• Levertijd

Snelle levering, geen customer service

Levering was er snel. Na levering contact opgenomen met de Customer service waarna ik geen enkel antwoord gekregen heb op mijn vraag. Die vraag is nu 2 weken geleden gesteld. Het was nochtans een vraag rond veiligheid. Zeer teleurstellend.

snel en correct

super snelle levering, duidelijk keuze-overzicht zoals het hoort

Vlot besteld en geleverd

Bestelling en levering gingen snel en de kluis is van goede kwaliteit. Aanrader

snel geleverd en degelijke kwaliteit

snel geleverd en degelijke kwaliteit

• Levertijd

Punctueel geleverd en artkel voldoet verwachting

Artikel voldoet verwachting

perfect wat we wouden

goed produkt met grote inhoud

• Levertijd

Alles vrij vlot afgehandeld, zowel contactname, opvolging, levering.

via internet uitgekomen bij Kluisshop, telefonisch contact gezocht, wat heel vlot verliep en waarbij de juiste informatie werd gedeeld zodat wij direct het juiste materiaal konden bestellen. weekje later werden de goederen aangeleverd. Alles OK tot nu toe (kluis dient nog geplaatst te worden)

• Levertijd

product voldoet precies aan omschrijving en verwachtingen. zeer snelle bezorging.

• Levertijd

Snelle en efficiënte levering gecombineerd met een uitstekende dienstverlening na verkoop.

De bestelde kluis voldoet prima en werd snel geleverd. Na het ontpakken bleek er een kleine beschadiging aanwezig in de lak van de kluis, volgens mij niet door het transport want de kluis was perfect verpakt. Ik kreeg een uitstekende dienstverlening in naverkoop en er werd me een lakstift aangeboden om de kras weg te werken.

Topservice dank

top

Goede prijs-kwaliteit

Bestelling liep vlot, betaling liep vlot, klantvriendelijkheid top en levering prima

• Levertijd

Uitstekend advies en service.

Goede producten, snelle levering

Vlot en top!

Duidelijke webshop. Correcte prijs/kwaliteit. Vlotte en snelle levering. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

perfecte kluis

Mooi afgewerkt. Alle bevestigingsbenodigdheden zitten er goed verpakt bij. Zeer gebruiksvriendelijk.

• Levertijd

Duidelijk advies en levering zoals beloofd

Bij vraagstelling voor bestelling > duidelijk advies / non non-sense. Afspraken inzake levering nagekomen. Telefoontje dag ervoor met geschatte levertijd (enig detail: waren half uurtje later - smsje was fijn geweest). Nazorg: telefoontje ter verificatie + volledige manual per mail ontvangen.

Loenhoutseweg 16

2320 Hoogstraten