heel goede service

Mijn slot had een probleem. Eerst geprobeerd om het op afstand op te lossen. Dat was niet mogelijk en hebben een nieuw slot opgestuurd. Altijd een snelle reactie. Top

Correct product, correct geleverd.

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Alles helemaal prima en snel geleverd

Besteld, volgende dag geleverd meer moet dat niet zijn

Perfecte afhandeling van de bestelling

prijs kwaliteit mooie koop maar ramp geen nederlanstalige handleiding

probleemloos!

goed verpakt en op tijd

Ruime keuze, snelle levering en zeer kwalitatief product.

Prima webshop met snelle levering.

Kluis besteld en 2 dagen later stond ze aan de deur. Product zoals beschreven in perfecte staat. Gemakkelijke afhandeling en betaling. Zeker aan te raden. Enige punt dat misschien wat duidelijker kan is de track en trace van de vrachtvoerder, maar daar kan kluisshop niet aan doen. De chauffeur was trouwens vriendelijk en behulpzaam.

VLOT EN NETJES

SNEL EEN AFSPRAAK, NETJES GEREGELD.

Door omstandigheden was er een administratieve fout voor de levering in geslopen. Na melding correcte opvolging, goede feedback en uiteindelijk na levering toch nog even verifieren. Kom je nog weinig tegen momenteel.

ok

Perfect en snel geleverd

Alles prima in orde.

Levering ok, materiaal van goede kwaliteit, niets op aan te merken.

Alles naar wens verlopen

Wat van een goede webshop mag verwacht worden. Beschrijving en materiaal ok, snelle levering.

TOP

KLUISJE GEKOCHT , WAS DEFECT , ONMIDDELIJK EEN NIEUW GEKREGEN , ECHT TOP !!

The product was delivered quickly. Everything works fine. I'm happy with the service.

supersnelle levering !

woensdag besteld, donderdag geleverd !

correct product

correct @

Niets op aan te merken, top!

Was eerlijk gezegd verwonderd dat daags na de bestelling en nog geen 24u later, de bestelde wapenkluis reeds werd geleverd.

Zeer vlugge respons, correcte levering.

Voor eerste contact zeer goed verlopen. Spijtig dat bij het product zeer weinig uitleg gegeven wordt qua werking.

Simpel in gebruik

mooi formaat.

Perfecte service

snel geleverd, degelijk verpakt, alles volgens omschrijving

Snel en correct.

Nadat ik een bestelling had geplaatst en er digitaal met de betaling iets was fout gelopen ben ik snel en correct voortgeholpen door de klantendienst. De levering is ook snel en correct gelopen zoals was afgesproken. Nogmaals mijn dank voor het prettige samenwerken met Kluisshop.

Zeer goede shop

Duidelijk, alles volgens afspraak en uitstekende klantenservice. Ga zo door!!

Frauduleuze praktijken! Niet te vertrouwen bij een probleem

Ik heb bij kluisshop een rozet besteld om een inbouwkluis voor onze nieuwe woning netjes af te dekken, op de site zie je een mooie rvs afdekkapje of rozet staan. Toen ik mijn bestelling aankreeg viel me op dat de rozet een zinken afdekplaat had met daarop afbeelding van een man met een pet op!!! Na voorleggen van dit probleem beweren die idioten dat dat hetgeen was wat ik besteld had!!! Vooraleer u hier een aankoop doet besef dan goed dat klachten gewoon aan de kant geschoven worden, u word bedrogen en als u wilt retourneren dient u dit naar een Hollands adres te doen wat bijna zo duur is als mijn aankoop! Conclusie, NOOIT Meer!! U heeft frauduleuze praktijken die u goed weet uit te buiten, het gaat mij niet om het geld maar principe, daarna sturen ze dat ik gelijk had, maar de arrogantie waarmee jullie reageerden tijdens de 1ste kennisgeving heeft me tot zo'n recensie doen schrijven. JULLIE BIEDEN ME DE JUISTE AAN ALS IK DEZE RECENSIE VERWIJDER? DOOFPOTOPERATIE NOEM IK DAT! JULLIE ZIJN IN ACTIE GESCHOTEN TOEN IK TEST AANKOOP ERBIJ GEHAALD HEB, DAT ZEGT GENOEG! ik wens jullie van kluisshop korte armpjes en zeeeer veel jeuk! Fraudeurs FY

Dank voor uw beoordeling. Nav uw klacht hebben wij eea uitgezocht en blijkt dat u inderdaad gelijk heeft. Om dit probleem op te lossen hebben wij een nieuw artikel aangemaakt en de soorten rozetten uitgesorteerd. Vervolgens hebben wij u aangeboden om kosteloos een nieuwe rozet te sturen, maar u heeft te kennen gegeven hiervan geen gebruik te willen maken. Het spijt ons dat u vindt dat wij fraudeurs zouden zijn en ons betiteld als idioten. In onze historie van 10 jaar online blijven we ons inzetten voor alle klanten ongeacht de grootte van de bestelling. Door de grote hoeveelheid en diversiteit van ons assortiment kan er altijd een foutje insluipen. Het blijft nou eenmaal mensenwerk, maar omdat wij iedere klant én klacht serieus nemen proberen wij ons blijvend te verbeteren. Beoordelingen zijn een uitstekend middel om ons scherp te houden en opbouwende kritiek of suggesties zijn altijd welkom. Mocht u van gedachten veranderen dan kunt u onverminderd gebruik maken van ons aanbod. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop