Uitstekende ervaring

De bestelling en levering verdienen een 10/10 . Deze afzender is een aanrader .

vlotte bestelling, vlotte levering

voor herhaling vatbaar

kwaliteit, snel en goed

het grote minpunt is dat ik €9.95 betaal voor een 'discrete' levering, die dan bestaat uit een zwarte plastic omwikkeling. dit is niet het karton zoals men het laat uitschijnen bij de bestelling, en dan betaal je extreem veel geld voor een beetje zwarte plastic. het artikel zelf is wat ik ervan verwacht...

Dank voor uw beoordeling. Een beetje zwart plastic kost natuurlijk niet veel. In de € 9,95 zit om te beginnen 21% BTW. Om de kluis in te wikkelen moet deze uit het proces gehaald worden en vervolgens wordt deze met de hand omwikkeld. Dat is niet altijd evident bij een groot en zwaar product als een kluis en vandaar de beperkte vergoeding van een paar euro. Veel plezier met uw aankoop. Martijn van KluisShop

snelle verzending prima artikel

prima service

Te klein

De wapenkluis is helemaal niet te gebruiken voor wapens met vizierkijker,tenzij je bereid bent tot demontage bij iedere opberging. Drie wapens zonder kijker zullen telkens zeer voorzichtig in geplaatst en uitgehaald moeten worden.

Dank voor uw beoordeling. Dat klopt inderdaad. Aangezien wij niet weten welk type wapens u gebruikt vermelden wij de inwendige afmetingen. Deze staan vermeld bij de kenmerken en op basis hiervan kunt u bepalen of uw wapens passen. Ons advies is om altijd goed de specificaties erbij te nemen en mede hierop uw beslissing tot aankoop af te wegen. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop.

Bestelling niet ontvangen. Toch een goede service!

Niettemin mijn bestelling niet ontvangen werd, hebben ze vanuit KluisShop hard hun best gedaan om alles in goede banen te leiden. Het probleem lag hem echter bij BPOST. Toen werd gevraagd naar de terugbetaling, was dit geen enkel probleem. Vlotte medewerking.

Dank voor uw beoordeling. Erg vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Ik heb het even nagekeken. op dag van bestelling is de kluis door ons overgedragen aan bpost. Momenteel zijn er vertragingen bij bpost, maar het is niet normaal dat dit zo lang duurt. Ik laat een onderzoek instellen en wij koppelen u zsm de uitkomst per email terug. Excuses voor het ongemak. Martijn van KluisShop

Goede prijs-kwaliteitsverhouding van de kluis,snelle levering.

Gemakkelijke site om te bestellen,goede prijs voor een degelijke kluis en een snelle levering en goed verpakt zodanig dat het zonder beschadigingen is geleverd.

Prijskwaliteit

Goede service en goede prijzen

Perfecte service

Zeer goede communicatie, snelle levering. Zeer tevreden!

Eenvoudig besteld en snel en correct geleverd

Ok

Ok

Eerste bestelling ...goed

Dank voor uw boordeling. Uw pakket kan niet geleverd worden omdat u geen huisnummer heeft opgegeven tijdens het bestellen. Dit kunt u ook nazien op de tracking die u is toegestuurd. Kunt u ons het huisnummer doorgeven svp? Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop

Super snelle levering en prima verpakt

Zondag namiddag besteld, met mededeling dat in corana tijd de levering wel iet langer kon duren dan Normaal... wat begrijpelijk is uiteraard, Maar de Dinsdagmorgen 7.45h stonden ze er al mee aan de deur, als ge spreekt van snelle levering, wel da is er enen 👌

Zeer tevreden en snel geleverd aan huis.

Dank voor uw beoordeling. Helaas leveren wij geen trampolines. Kluizen hebben wij volop. Ook groot genoeg voor trampolines! 😉 Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop

ok en tevreden maar......

INDIEN ER OP HET BIJGEVOEGD DOCUMENTJE OF EVENTUEEL EEN MONDELING BERICHTJE BIJGELEVERD WAS VAN EEN JUISTE PLAATSBEPALING VAN DE BATTERIJ ZOU DIT EEN GEMAK ZIJN . DE BIJGELEVERDE FOTO VAN EEN BACK-UP BATTERIJ GEPLAATST TEGEN DE DEUR IS VERWARREND EN VERMITS ER PAS NA LANG ZOEKEN DE BATTERIJ GEVONDEN IS WAS DIT EEN SERIEUZE FRUSTRATIE TEMEER DE KLUIS ZODANIG "BEWUST" GEPLAATST IS OP EEN NIET ZO MAKKELIJK BEREIKBARE PLAATS . AANGEPASTE DOCUMENTATIE ZOU WELKOM ZIJN , EN MET DANK AANVAARD WORDEN; Hoogachtend Vermeulen Mijn aanbeveling en hoogachting geld enkel na ontvangst van een aangepaste documentatie

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u ons een relatief laag beoordeeld. Natuurlijk zijn we tevreden met iedere voldoende, maar uw reactie kunnen wij niet goed plaatsen. Na uitvoerig contact en advies heeft u bij ons een kluis gekocht en hebben wij deze binnen 1 week geleverd én geïnstalleerd. Niet evident in deze Corona tijd. Als er dan iets niet lukt of onduidelijk is dan heeft onze after sales service team altijd een luisterend oor of kunnen wij u helpen met allerlei vragen over uw kluis. Als u toch nog vragen heeft vernemen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop

De afhandeling en levering was super snel (zeker tijdens deze corona tijden) en het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Een aanrader om met deze firma te werken.

Goede service en kwaliteit

Goed stevig verpakte kluis aangekregen , na het uitpakken geen schade gevonden . Installatie van de kluis zelf gedaan maar bijgeleverde bouten niet gebruikt, ze waren wat aan de kleine kant. Het elektronische slot snel kunnen instellen door de handige handleiding. De kluis voldoet aan al mijn eisen . Bedankt voor de snelle en correcte levering in deze "speciale" omstandigheden.

perfect

snelle levering, en geleverde slot voldoet aan de wensen

Product is top, levering zwak

Het product zelf is prima, prijs/kwaliteit in orde. De levering daarentegen was niet zo 'n succes, de aangeleverde informatie via het Transmission Portal is niet duidelijke en telefonisch contact onmogelijk. Via email kwam er een vorm van communicatie tot stand. Er werd afgesproken om de levering op 15/04 te laten doorgaan, dit werd al snel 16/04 omdat de planning blijkbaar 's nachts wordt opgemaakt. Uiteindelijk, na de vraag om de chauffeur telefonisch contact te laten opnemen 5 min voor de levering is deze dan toch gebeurd.

Dank voor uw beoordeling. Het is correct dat chauffeurs niet telefonisch te bereiken zijn. Dat geldt voor u alsook voor ons. Dit om te voorkomen dat chauffeurs meer bellen dan zendingen afleveren. Per email ontvangt u een track en trace. U heeft kort voor Pasen besteld en in combinatie met Corona maatregelen zijn vervoersdiensten zwaar belast. De hoeveelheid zendingen te verwerken is vergelijkbaar als tijdens de december en kunnen er helaas vertragingen ontstaan. Het beste volgt u track en trace informatie en vragen wij uw begrip bij deze uitzonderlijk drukke tijden bij vervoersdiensten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop

Correct

Fantastische support en correcte levering. Bedankt aan de medewerkers. 👍

Correct en op tijd ondanks de Corona virus problemen.

Correct en op tijd ondanks de Corona virus problemen.

goede service

ik ben zeer tevreden met de service. De kluis is van zeer goede kwaliteit. (De Raat Drs combi fire)

perfecte service en degelijk materiaal

super

Ze hebben mij goed geholpen met al mijn vragen

Vlugge bediening en goeie service, aan te raden.