Vlugge en correcte levering van een goed product tegen een voordelige prijs

• Levertijd

Top service en snel geleverd

• Levertijd

Correcte prijzen! Ruime keuze en zeer snelle levering. Een aanrader, zonder meer!

zeer vlotte verkoop

verkoop vlot verlopen.Aanrader

Topservice!

Prima service.

• Levertijd

Snelle levering en verwacht product,

Goede en correcte afhandeling.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering !

super snel en correct

zeer tevreden

• Levertijd

Besteld en snel geleverd aan een goeie prijs en zonder verzendingskosten. Ik ben zeer tevreden

Correcte en snelle service

duidelijke uitleg en snelle levering

Top !!!

Binnen het half uur kreeg ik al antwoord op mijn vraag via email. De levering was er al een dag na de bestelling hoewel op de website vermeldt stond dat dit 2-4 werkdagen kon duren.

snelle levering.

korte leveringstijd gisteren besteld , vandaag hier.

• Levertijd

Alles zeer snel en eenvoudig

snel & goed

positief

• Levertijd

Heel positieve ervaring met kluisshop.be

Handige, overzichtelijke website, uitgebreide keuze en veel informatie. Bestelling verliep vlot, levering was discreet.

Prima product

• Levertijd

Handige webshop, snelle en correcte levering, interessante prijzen.

super

Kan niet beter

gewoon goed

super snel wederom bestelling binnen. beschrijving van de kluis gaf aan mogelijkheid tot 3 geweren. maar eentje is al een probleem als de kijker er op blijft. deur draait naar binnen waardoor er erg weinig ruimte over blijft.

Goed!

heel vlotte service

Heel vlotte service en correcte afhandeling

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Wij hebben dit nog een extra gecontroleerd en moeten u inderdaad gelijk geven. Er is een fout geslopen in de opgegeven inwendige afmetingen en inmiddels hebben wij deze op onze site gecorrigeerd. Als reeds telefonisch aangegeven kunnen wij een passend sleutelkluisje kosteloos aan u opsturen of de bestaande bestelling crediteren. Wij vernemen graag als u definitief heeft beslist. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop.be

Goede samenwerking

Niet geleverd op de dag van afspraak, maar wel de dag erna. Was een zeer vriendelijke chauffeur. Dus m.a.w.perfect verlopen.

• Levertijd

Behulpzaam, meedenkend personeel dat eerst aan de klant denkt.

Ik kreeg niet wat ik verwachtte, maar véél beter. Ik dacht dat mijn brandkast moest opengebroken worden, maar zij zorgden voor een sleutel en nu kan ik ze verder gebruiken.

Alles zoals het hoort.

De kluis werd tot aan de achterdeur geleverd. Het is een degelijke en zware kluis die voldoet aan onze eisen.De codes aanpassen wat totaal geen probleem. Volgens ons een aanrader.