Correct en op tijd ondanks de Corona virus problemen.

Correct en op tijd ondanks de Corona virus problemen.

goede service

ik ben zeer tevreden met de service. De kluis is van zeer goede kwaliteit. (De Raat Drs combi fire)

perfecte service en degelijk materiaal

super

Ze hebben mij goed geholpen met al mijn vragen

Vlugge bediening en goeie service, aan te raden.

Zeer correct !

Correcte levering op het afgesproken tijdstip en goed verpakt. We kregen snel een antwoord op de informatie die we gevraagd hebben. De kluis voldoet aan onze verwachtingen.

Vlot gebruiksgemak en topkwaliteit

Vlot gebruiksgemak en stevige kwaliteit.

Mooi materiaal, prima levering.

Alles volgens de verwachtingen en ook keurig geleverd.

Correct en snel

Zeer aangename ervaring. Correcte en snelle afhandeling. Duidelijke communicatie mbt levering. Een aanrader!

Veel te laat geleverd, en levering ondermaats.

De levering ging gebeuren binnen de 4 werkdagen... de kluis werd geleverd na 3 weken. Dit zonder mij daarover op de hoogte te brengen. De levering zelf was al helemaal een ramp: ik kreeg eerst telefoon om af te spreken wanneer de levering kon plaatsvinden. Op de afgesproken dag krijg ik een uur te vroeg (terwijl ik duidelijk had afgesproken dat dat onmogelijk was) telefoon van de transporteur dat hij voor de deur stond. Deze heeft dan de kluis doodleuk op de stoep achtergelaten. Een kluis van 200kg mocht ik toen maar zelf proberen in huis te krijgen. Ik heb me naar huis gehaast, de man was er nog, maar weigerde om de kluis op de drempel van mijn woning te zetten. Spijtig genoeg dus een zeer slechte ervaring. Wel tevreden over de kluis.

Dank voor uw beoordeling. De levering heeft inderdaad veel te lang op zich laten wachten. Onze excuses en we gaan procedures aanhalen om herhaling te voorkomen. Palletleveringen kennen een andere routing dan bijv. Bpost. Het ook is gebruikelijk dat een palletzending wordt afgeleverd voor of aan de deur. Met een pompwagen kunnen geen hoogtes overbrugd worden en meestal zijn pallets te breed om door de deurgang te geraken. Ons inziens staat dit duidelijk vermeld op onze website, maar wij zullen kijken of we dit nóg duidelijker kunnen maken. Als u niet in staat bent om een dergelijke grote en zware kluis te hanteren dan kiest u het beste voor onze installatieservice. Een gekwalificeerd team plaatst met de juiste kennis en hulpmiddelen uw kluis op iedere gewenste plek. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop

Super bedrijf

Zeer mooie kluis, vingerprint werkt perfect.

dit bedrijf doet tenminste wat ze beloven

hele mooie goede geweerkluis normaal schrijf ik geen reviews maar voor dit bedrijf neem ik de moeite om jullie te laten weten dat ze doen wat ze beloven,kun je van veel bedrijven op internet niet meer zeggen

Product nog beter beveiligen dr grotere plug en vijzen

Duidelijke gebruiksaanwijzing, handig met led licht in donker, enige nadeel aan productie dat. De pluggen en vijzen (. 3,5 cm lengte) zijn veel te klein om tegen inbrekers beschermd te worden, dus daar grotere gaatjes moeten vr boren in achterwand van toestel en eigen pluggen en vijzen gekocht. Qua bestellen en levering dik in orde!

alles prima

Alles volgens verwachtingen

Correcte en stipte service!

Alvast aan te bevelen!

Alles verliep vlot

Het ganse proces verliep vlot: eerst is er de duidelijke site en de goede zoekmogelijkheden, vervolgens een klantendienst die snel en duidelijk antwoordt en tot slot een snelle levering en plaatsing. Echt top !

Uitstekende levering & gebruik toestel

Heel blij met de correcte uitvoering en het goedwerkend toestel. Had support nodig van Kluisshop en werd correct en vlug beantwoord per mail

Goede keuze !

Zeer vlotte en goede levering . Gelieve een duidelijke en voor het juiste type een gebruikers hand- leiding in eigen taal te voorzien , zeer aan te raden ! Als dit mogelijk is voor de toekomst . Met vriendelijke groeten,

Prima kluis maar geen respect voor de klanten

Ik was 3 weken aan't wachten voor de retourinstructies en uiteindelijk is het niet gebeurd. Retour is niet zo simpel als beloofd. Slechte instructies en communicatie van de medewerkers.

Dank voor uw beoordeling. Uiteraard respecteren wij iedere klant en per e-mail hebben wij instructies gestuurd om de kluis te retourneren. Retourneren is bij ons geen enkel probleem. Wilt u aub uw e-mail controleren of contact opnemen met onze klantenservice zodat wij uw retouraanvraag kunnen oplossen. Bij voorbaat dank, Martijn van KluisShop

Positief

Kluis is smaller dan uw website aangeeft 48 ipv 52 cm

Positief

de mensen van kluisshop hebben mijn 4 of 5 telefoontjes telkens correct en vriendelijk benadert in eerste instantie bleek mijn probleem onoplosbaar....tot ik toch een codenummer vond..;en dan kon mijn probleem zeer vlug opgelost worden als extra service heb ik voor hun tussenkomst en een nieuw onderdeel niks hoeven te betalen.! SERVICE!!!!!!!!! Dank voor jullie medewerking Ronnie

Snel en efficient

Heel goed, ook bij vraagstelling snel een antwoord.

Top product en zeer goede service

Geleverd zoals aangekondigd. Kwaliteit versus prijs. Ben zeer tevreden....