Punctueel geleverd en artkel voldoet verwachting

Artikel voldoet verwachting

perfect wat we wouden

goed produkt met grote inhoud

• Levertijd

Alles vrij vlot afgehandeld, zowel contactname, opvolging, levering.

via internet uitgekomen bij Kluisshop, telefonisch contact gezocht, wat heel vlot verliep en waarbij de juiste informatie werd gedeeld zodat wij direct het juiste materiaal konden bestellen. weekje later werden de goederen aangeleverd. Alles OK tot nu toe (kluis dient nog geplaatst te worden)

• Levertijd

product voldoet precies aan omschrijving en verwachtingen. zeer snelle bezorging.

• Levertijd

Snelle en efficiënte levering gecombineerd met een uitstekende dienstverlening na verkoop.

De bestelde kluis voldoet prima en werd snel geleverd. Na het ontpakken bleek er een kleine beschadiging aanwezig in de lak van de kluis, volgens mij niet door het transport want de kluis was perfect verpakt. Ik kreeg een uitstekende dienstverlening in naverkoop en er werd me een lakstift aangeboden om de kras weg te werken.

Topservice dank

top

Goede prijs-kwaliteit

Bestelling liep vlot, betaling liep vlot, klantvriendelijkheid top en levering prima

• Levertijd

Uitstekend advies en service.

Goede producten, snelle levering

Vlot en top!

Duidelijke webshop. Correcte prijs/kwaliteit. Vlotte en snelle levering. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

perfecte kluis

Mooi afgewerkt. Alle bevestigingsbenodigdheden zitten er goed verpakt bij. Zeer gebruiksvriendelijk.

• Levertijd

Duidelijk advies en levering zoals beloofd

Bij vraagstelling voor bestelling > duidelijk advies / non non-sense. Afspraken inzake levering nagekomen. Telefoontje dag ervoor met geschatte levertijd (enig detail: waren half uurtje later - smsje was fijn geweest). Nazorg: telefoontje ter verificatie + volledige manual per mail ontvangen.

• Levertijd

Snelle en vlotte service, voldoet aan de verwachtingen. Had wel graag in de toekomst een seintje wanneer de koerier langskomt ipv plots verrast te worden ‘s ochtends zonder seintje vooraf. (maar dat is eerder een werkpuntje voor de koerierdienst)

Fantastische webshop

Duidelijke webshop goede prijs/kwaliteit Vlotte en snelle levering,kortom een aanrader!

• Levertijd

Goede service, snel geleverd.

• Levertijd

top geleverd en goed produkt

Het sleutelkluisje is van zeer goede kwaliteit en zwaar. inbraak zal vrij moeilijk worden vrees ik.

perfect

niets aan toe te voegen 10 / 10

• Levertijd

Snelle levering maar het slot was dadelijk geblokkeerd

We zijn nog aan het mailen over hoe het eventueel te herstellen

• Levertijd

Levering de volgende werkdag. Hoewel ik niet had gekozen voor een discrete verpakking, was de kluis toch omwikkeld met een zwarte folie wat een extra pluspunt is.

• Levertijd

zeer vlug geleverd precies zoals het voorgesteld werd gemakkelijke plaatsing Goed en degelijk materiaal

• Levertijd

Mooi, Compact maar werkt niet zoals voorgeschreven

Wij hebben deze kluis aangekocht voor montage op een hoogwerker. ik heb de Vault Home App geïnstaleerd en kan effectief de kluis met Bluetooth openen, hier krijg ik dan ook een log historiek van. Als wij een Gastprofiel aanmaken krijgen wij de melding dat de inloggegevens voor de kluis foutief zijn?? ik heb dan voor de diverse personen een code aangemaakt maar krijg geen historiek als zij de kluis openen. De gebruikershandleiding is ook niet echt gebruiksvriendelijk.

• Levertijd

Zeer goede en beleefde behandeling en bezorging.

Buitengewoon professioneel bedrijf,tot de volgende keer. Bob Moelker.

top

duidelijke omschrijving en snelle levering

Geen correct bevestigingsmateriaal geleverd

Het correcte bevestigingsmateriaal werd niet meegeleverd.

• Levertijd

zeer stoffige veepakking en koffer

Stoffige koffer, leek niet nieuw