Snelle en vlotte service, voldoet aan de verwachtingen. Had wel graag in de toekomst een seintje wanneer de koerier langskomt ipv plots verrast te worden ‘s ochtends zonder seintje vooraf. (maar dat is eerder een werkpuntje voor de koerierdienst)

Fantastische webshop

Duidelijke webshop goede prijs/kwaliteit Vlotte en snelle levering,kortom een aanrader!

• Levertijd

Goede service, snel geleverd.

• Levertijd

top geleverd en goed produkt

Het sleutelkluisje is van zeer goede kwaliteit en zwaar. inbraak zal vrij moeilijk worden vrees ik.

perfect

niets aan toe te voegen 10 / 10

• Levertijd

Snelle levering maar het slot was dadelijk geblokkeerd

We zijn nog aan het mailen over hoe het eventueel te herstellen

• Levertijd

Levering de volgende werkdag. Hoewel ik niet had gekozen voor een discrete verpakking, was de kluis toch omwikkeld met een zwarte folie wat een extra pluspunt is.

• Levertijd

zeer vlug geleverd precies zoals het voorgesteld werd gemakkelijke plaatsing Goed en degelijk materiaal

• Levertijd

Mooi, Compact maar werkt niet zoals voorgeschreven

Wij hebben deze kluis aangekocht voor montage op een hoogwerker. ik heb de Vault Home App geïnstaleerd en kan effectief de kluis met Bluetooth openen, hier krijg ik dan ook een log historiek van. Als wij een Gastprofiel aanmaken krijgen wij de melding dat de inloggegevens voor de kluis foutief zijn?? ik heb dan voor de diverse personen een code aangemaakt maar krijg geen historiek als zij de kluis openen. De gebruikershandleiding is ook niet echt gebruiksvriendelijk.

• Levertijd

Zeer goede en beleefde behandeling en bezorging.

Buitengewoon professioneel bedrijf,tot de volgende keer. Bob Moelker.

top

duidelijke omschrijving en snelle levering

Geen correct bevestigingsmateriaal geleverd

Het correcte bevestigingsmateriaal werd niet meegeleverd.

• Levertijd

zeer stoffige veepakking en koffer

Stoffige koffer, leek niet nieuw

Sleutelkluis

Zeer degelijk proffecionele sleutelkluis, zware kwaliteit, goede handleiding, snelle levering. Extra handleiding fimpjes te vinden op You Tube. Juist spijtig dat er geen pluggen in de verpakking zaten, wel de schroeven.

Sleutelkluis

Snelle levering. Vriendelijk klantendienst.

TOP

Vlot, onberispelijk, correct

Volledig tevreden

• Levertijd

Correcte opvolging van de bestelling

Communicatie verliep altijd zeer vlot, medewerkers zijn zeer bereikbaar, aanspreekbaar. Ondanks de minder geslaagde levering door de ingehuurde verhuisfirma bleef de Kluisshop zich soepel en correct opstellen.

100 % in orde

mijn bestelling snel en vakkundig bewerkt en geleverd

Ik ben grote fan !

Zeer snelle levering, Onmiddellijke opvolging en oplossing van een probleem . We maken zeker reclame!

• Levertijd

Vlot geleverd, en wat ik verwachtte van het product

Voldoet aan de verwachtingen van zo’n produkt

Ultra snelle levering!

Naast elk cijfer ziet u een ronde, witte knop met een wit puntje dat u kunt voelen met de vingertoppen. -Commentaar: Het was een tijdje zoeken naar het wit puntje op de witte knoppen omdat je deze niet kunt zien maar zoals in de handleiding te lezen is wel kunt voelen om de code in te stellen, daarna ging alles vlot om in te stellen. Advies: lees de handleiding en indien nodig meerdere keren.

snelle en goede levering

2 dagen na bestelling keurig geleverd.

Onberispelijk

Onberispelijke en anonieme levering. Mooie vormgeving. Goede prijs/kwaliteit

top service

artikel goed omschreven, voldoet aan alle eisen en een supersnelle levering

Loenhoutseweg 16

2320 Hoogstraten